Me Holot ollaan jouduttu sukuvihojen kohteeksi.
Eihän tuo meidän syy ole jos meiltä on aatelissukujen arvot viety, koska Suomessa on viety kaikilta.
Pakolaisilla tietenkin on arvot vielä, koska he ovat paenneet omasta maastaan ja tulleet Suomeen turvaan niin heidän arvot säilyvät. Onneksi he sentään hyväksyvät heidät ja tämä sukuviha kohdistui meihin Holoihin vain joilla ei ole päihteiden kanssa ongelmia ja ollaan edelleenkin vähän niin, kuin niissä aateliarvoissa ilman arvoja tietenkin.
AI-yhteenvedossa luki sukuvihasta näin:
"Sukuviha" on termi, joka voi viitata joko aatelissukujen välisiin vanhoihin kilpailuihin tai yleisempään, vähemmistöihin kohdistuvaan vihamielisyyteen, kuten juutalaisvihaan tai romanivihamielisyyteen, joita on esiintynyt Suomessa. Aatelissukujen sisäisiin tai välisiin valtataisteluihin ja kilpailuun liittyvää "sukuvihaa" ei ole enää nykypäivänä merkittävästi, vaikka aatelissukuja on yhä olemassa. Sen sijaan sanan käyttö voi viitata myös syrjintään ja vihamielisyyteen, kuten juutalais- tai romanivastaisiin asenteisiin. ”
Suomessa on aina ollut sukuvihoja ja meillähän on ollut se maan kuulu ISOVIHAKIN aikoinaan.
Minä olisin enemmän uskonut, että suomalaiset hyökkää ulkomaalaisten kimppuun eikä meidän HOLOJEN!
Muistin, että ex-mieheni venäläinen ex-vaimokin vihaa meitä Holoja, mutta ei ex-miestään, hänen veljeään ja vanhempiaan.
Onneksi minä muistin tämän SUKUVIHA asian joka on HISTORIASTA tuttu.
Nyt tämä asia selvis minulle, että mistä tässä on kyse.
5
178
Vastaukset
- Anonyymi
Minä muistin, että isäni sukuhan on myös vihannut minua syntymästä asti.
Holojen suvussa on tietenkin ollut tätä sukuvihaa aina myös.
Kohtalo on ohjannut sukuvihatut yhteen sekä sukuvihaajat.
Kyllä olis pitänyt Inarin kunnan puuttua tähän asiaan, koska tämä sukuviha on myös rasismia.
Me ollaan sentään Saamelaisalueella ja tämä SUKUVIHA alkoi täällä ja me Holot lähdettiin sentään täältä pois niin sukuvihaajat ampu perään rasisteina ruotsinkieliselle alueelle.
Tietenkin tultiin takaisin, koska me luultiin että sukuviha loppuu siihen, kun minä tunnustan että he ovat parempia Holoja mitä me niin sukuviha loppuu siihen.
Mieskin oli sentään tyytyväinen, että minä annoin heille kunniaa. He eivät lopettaneet vaan jatkoivat joten minä päätin, että minä menen sukuvihaajien kunniaksi vankilaan niin he lopettaa siihen.
Muistin, että minulle oli sanottu ” Minä hoidan poliisit itse”
Minä kävin noudatin Suomen hallituksen määräystä Suomi 100vuonna, koska kyseessä oli ARVO vuosi vaikka EN MINÄKÄÄN TASAVALLASTA pidä, koska suvultani oli viety IHMISARVOT jotka he olivat ansainneet työllä ja minäkin olisin saanut PERINTÖNÄ IHMISARVON jonka turvin olisin saanut olla oma itseni ja näin minä olisin pysynyt itseni arvoisten seurassa ja olisin voinut välttää sukujen vihan kohteeksi joutumisen.
En minäkään ole ollut välttämättä tyytyväinen Suomen Hallitukseen, mutta olen kaikesta huolimatta KUNNIOITTANUT vaikka MINÄ EN OLE VOINUT EDES ÄÄNESTÄÄ HEITÄ.
Lopetin äänestämästä, koska ÄÄNESTÄMINEN ON KUNNIANLOUKKAUS.
En minä ole valittanut siitäkään, että TOISET OVAT ÄÄNESTÄNEET JA SAANEET PÄÄTTÄÄ KETKÄ EDUSTAA SEKÄ TEKEE PÄÄTÖKSIÄ ASIOISTA.
MINÄ KUNNIOITIN HEITÄ JOIDEN MIELESTÄ ME HOLOT EI YMMÄRRETÄ MISTÄÄN MITÄÄN, KOSKA MINÄ HOLONA OLEN EDELLEEN SITÄ MIELTÄ, ETTÄ PERUSASIAT PITÄÄ OLLA ENSIN KUNNOSSA NIIN YHTEISKUNTA TOIMII.
PERUSASIOIHIN KUULUU MYÖS TERVEYSPALVELUT, KOSKA KYLLÄ 2025 VUONNA PITÄIS JO PYSTYÄ TERVEYSKESKUKSESSA HOITAMAAN SAIRAALATASON PALVELUITA, KOSKA SAIRAALA ON POISTETTU!
KAPITALISTI KOMMUNISTIT OVAT SITÄ MIELTÄ, ETTÄ TUO ON KUNNIANLOUKKAUS VAATIA IVALOON SAIRAALATASON PALVELUA TERVEYSKESKUKSEEN.
HEIDÄN MIELESTÄ ME HOLOT OLLAAN YHDENVERTAISUUSLAIN MUKAAN VAARALLISIA, KOSKA MEITÄ ON POLIISEINA, LÄÄKÄREINÄ JA VOI OLLA MYÖS RAJAVARTIJOINA.
MINÄ EN OLE EDES TIENNYT, ETTÄ TÄÄLLÄ ON MINUN LISÄKSI MUITAKIN HOLOJA.
MINÄ EN OLE HEIDÄN KANSSA EDES KESKUSTELLUT NÄISTÄ ASIOISTA!
ASIA ON KÄYNYT HYVIN SELVÄKSI, ETTÄ ME HOLOT OLLAAN TERVEYS- JA TURVALLISUUSRISKI JA TÄÄLLÄ HOIDETAAN ASIAT SAHALLA, KIVÄÄRILLÄ, ELÄINLÄÄKÄRIN PALVELUILLA, SAAMENKIELELLÄ, KEHITYSVAMMAISUUDELLA( SAA TYÖKYVYTTÖMYYSELÄKKETTÄ), ALKOHOLILLA ( LÄÄKKEET ON HUUMEITA)! - Anonyymi
Voihan niitä anoa säkällä uudestaan.
- Anonyymi
Taitaa poliisit ottaa pois uudelleen.
- Anonyymi
Teistäkö se holokaust tulee.
Kukaan käynyt Kaustisilla tai harkinnut muuttoa sinne?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuka oli töllöntyön tekijä?
Ketä on nyt pidätetty? Oliko syy mustasukkaisuus tyttöystävästä tai oliko muita lieventäviä seikkoja? Katuuko tekijä nyt444806Kotikasvatus siitä se lähtee eli missä meni vikaan että lapsesta tuli puukottaja
Ottakaa muut oppia, normaali kotielämä. Ei liikaa edes hengellisyyttä.602656Jenkkilahkojen kastekaava
Jenkkilahkojen yhteinen kastekaava on kirjoitettuna Mormonin Kirjaan, Moroni, luku-8 Pienten lapsien vanhempia uhataan1391064Pasi Turunen: Ensimmäisenä Helluntaina ei kastettu sylivauvoja!
Tänään 31.5.2026 Pasi Turunen noin vastasi soittajan kysymykseen! Raamattu EI KERRO ketä kastettiin1611035Odotan sitä hetkeä
kun nähdään taas. Tiedän, että sinäkin odotat. Kun se päivä koittaa, katseesi hakee minua. Ehkä arkailemme toisiamme väh711014- 124989
Olen melko vakuuttunut
etten tule olemaan koskaan täysin onnellinen ilman sinua. En uskonut, että näin kävisi kenenkään kanssa. Kunnes sain kok72954- 137865
- 49854
Taas mietin että
mitä ihmettä sanoisin, jos laittaisin viestiä. Aina voi toivottaa jotain, vaikka hyvää kesää, ja jos ei tule vastausta,52820