m nainen nainen

Anonyymi-ap

m nainen oikeesti en jaksa enään kauaa,

Vedän itteni narun jatkeeksi

34

407

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Typerää kiristämistä. Mene ittees.

Kuka nyt m onkaan.

Jasu

• Anonyymi

Jasu sammuta toi puheääni, haluan nukkua

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jasu sammuta toi puheääni, haluan nukkua

Jos sulla kuuluu puheääniä niin tarkista oletko kotonasi yksin. Onko radio päällä vai päälääkitys ottamatta/alitehoinen.

Jasu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos sulla kuuluu puheääniä niin tarkista oletko kotonasi yksin. Onko radio päällä vai päälääkitys ottamatta/alitehoinen.

Jasu

Pakkohan putkinäköisiä on välillä herätellä katsomaan laajemmin kun ohuen pillinsä läpi.

Jasu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pakkohan putkinäköisiä on välillä herätellä katsomaan laajemmin kun ohuen pillinsä läpi.

Jasu

Sä oot jasu ihan sekasin koko ukko

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sä oot jasu ihan sekasin koko ukko

Ootko sinä jasu poliisi?

• Anonyymi kirjoitti:

Jasu

Olet parempi antamaan muille neubpja, mutta huono ratkaisemaan omia asioitasi. Minulla on täsmälleen sama luonteenpiirre :D

• Anonyymi
        Palstakamu kirjoitti:

Olet parempi antamaan muille neubpja, mutta huono ratkaisemaan omia asioitasi. Minulla on täsmälleen sama luonteenpiirre :D

Itseasiassa ei pidä paikkaansa. Mulla vaan vallitsee olosuhteet jonka vuoksi en voi aina elää neuvojeni mukaan. Sen olosuhteen nimi on perhe. Muut ihmiset vaikuttaa siihen miten mun arki pyörii. En vain minä itse. Sinkuilla on mahkut miettiä vaan itteään.

Jasu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Itseasiassa ei pidä paikkaansa. Mulla vaan vallitsee olosuhteet jonka vuoksi en voi aina elää neuvojeni mukaan. Sen olosuhteen nimi on perhe. Muut ihmiset vaikuttaa siihen miten mun arki pyörii. En vain minä itse. Sinkuilla on mahkut miettiä vaan itteään.

Jasu

Juuri siksi puolisonkin olisi hyvä ymmärtää, ettei ole taakkana kun muutenkin on vaikeuksia terveyden kanssa suoriutua ja säästää samalla itseään. Muut ihmiset lisää mielummin paineitani, kun helpottaa. Miksipä muuten ihmisiä välttelisinkään. Tulee neuvoja vaikkei ole edes ymmärrystä mikä mihinkin vainuttaa tai on syy ja este.

Jasu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Juuri siksi puolisonkin olisi hyvä ymmärtää, ettei ole taakkana kun muutenkin on vaikeuksia terveyden kanssa suoriutua ja säästää samalla itseään. Muut ihmiset lisää mielummin paineitani, kun helpottaa. Miksipä muuten ihmisiä välttelisinkään. Tulee neuvoja vaikkei ole edes ymmärrystä mikä mihinkin vainuttaa tai on syy ja este.

Jasu

Mutta oon jo tottunut, että ns. terveet ihmiset osaa ajatella sairaiden näkökulmasta oikein mitään. Niille ittelleen kun kaikki on helppoa. Ei ole rajoitteita, ei lääkityksiä, ei sairauksia mitkä estää mitään.

Jasu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mutta oon jo tottunut, että ns. terveet ihmiset osaa ajatella sairaiden näkökulmasta oikein mitään. Niille ittelleen kun kaikki on helppoa. Ei ole rajoitteita, ei lääkityksiä, ei sairauksia mitkä estää mitään.

Jasu

Esim. Hormonikorvaushoitokin. Siitäkin on sanottu mikset ota. Joo kun mulla on terveydellisiä esteitä sille. Yhtään ei mietitä miksi joku ei ota ikään kuin ilkeyttään ei vaan halua ottaa ja hienoja neuvoja vastaan. Ihmiset on pöljiä usein.

Jasu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Esim. Hormonikorvaushoitokin. Siitäkin on sanottu mikset ota. Joo kun mulla on terveydellisiä esteitä sille. Yhtään ei mietitä miksi joku ei ota ikään kuin ilkeyttään ei vaan halua ottaa ja hienoja neuvoja vastaan. Ihmiset on pöljiä usein.

Jasu

Ja miksi mä olen monesta asiasta oikeesti perillä, niin just siksi kun olen elänyt 7-49 ikävuodet opetellen sairauksien taustoja, syitä, läpi käynyt hoitoja, joutunut miettimään hiukan enemmän elämää kun moni pullamössö joka elelee huudellen hölmöjä neuvojaan. 😊

Jasu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja miksi mä olen monesta asiasta oikeesti perillä, niin just siksi kun olen elänyt 7-49 ikävuodet opetellen sairauksien taustoja, syitä, läpi käynyt hoitoja, joutunut miettimään hiukan enemmän elämää kun moni pullamössö joka elelee huudellen hölmöjä neuvojaan. 😊

Jasu

Ja pullamössöllä en tarkoita sinua, Kamu rakas palstaveljeni. ❤️🙂

Jasu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja pullamössöllä en tarkoita sinua, Kamu rakas palstaveljeni. ❤️🙂

Jasu

Toiset opettelee omakohtaisesti kokien minkä toiset lukee kirjoista.

Nyt lähen fyssalle.

Jasu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ootko sinä jasu poliisi?

Sekava pollari ei ideaali?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jasu

Eikä ylämäessä toista hoputtaa, palstaäijä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eikä ylämäessä toista hoputtaa, palstaäijä?

Alamäessä varsinkaan.

Jasu

• Anonyymi
        Palstakamu kirjoitti:

Mä tänään juttelin fysioterapeutin kanssa ja hän sai valovoimaisella olemuksellaan mut harkitsemaan, että kysyn psykoterapiaan lähetettä jahka fysiatrin nään. Josko ne traumat lapsuudessa on kuitenkin vielä hyvä käydä yhdessä läpi jonkun kanssa.

Seksuaalinen hyväksikäyttö, koulukisaamiset, työpaikkakiusaamiset, lähipiirin päihdeongelmat ja riitaisat kuviot mitä on lapsena stressannut. Vaikka itellä on olo että oon ne veivannu jo miljoona kertaa päässäni läpi, niin kai mä nyt sitten voin kerrankoittaa auttaako höpöttely mihinkään mitään.

Ikinä en kivuton tuu olemaan, erityisherkkänä tuun aina olee herkkä reagoimaan ympäröivään elämään ja paineisiin, mutta josko se sitten saa heidätkin terveydenhuollossa näkemään ettei pelkät lääkkeet kanna ja kyllä se siitä jutut toimi. Ehkä joku äkkää sitten laatia mulle lausunnon millä keventää elämää eikä vaatia 100% vajaalta kapasiteetiltä.

Jasu

• Anonyymi

Maarit saat..Na

• Anonyymi

Lähde rauhallisesti ulos kävelemään. Pukeudu lämpimästi. Yritä olla ajattelematta mitään. Voimia!

• Anonyymi

Sen verran kannattaa ajatella, että tajuaa varoa muuta liikennettä.

Jasu

• Anonyymi

Tämä oli hieno ohje. Nyt on niin ihanan lämmintä vielä. Tänäänkin kymmenen lämpöastetta ja tihkusadetta. Nautiskelin kun sain kävellä tuossa säässä ja hengittää sisääni hapekasta ilmaa. :))
        Tätä kävelyä suosittelen kaikille!

• Anonyymi

Miksi et ota yhteyttä häneen?

• Anonyymi

Vedä

• Anonyymi

Sairasta porukaa,koko jengi hoitoon!Toinen. Urputtaa koko ajan mikset ota yhteyttä häneen,täällähän on varattu mies, vaimonsa kera!Tähän taloon,teillä ei ole mitään asiaa ikinä kiusaajat!Olisitte pysyneet siellä metsässä,päätitte tulla tuohon lähemmäs kiusaamaan,tarvitsetteko apua,voimme soittaa tai häipykää sieltä,tämä kiusaaminen on mennyt mahdottomuuksiin!sotkeudutte naapureiden asioihin,ilman lupaa!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sairasta porukaa,koko jengi hoitoon!Toinen. Urputtaa koko ajan mikset ota yhteyttä häneen,täällähän on varattu mies, vaimonsa kera!Tähän taloon,teillä ei ole mitään asiaa ikinä kiusaajat!Olisitte pysyneet siellä metsässä,päätitte tulla tuohon lähemmäs kiusaamaan,tarvitsetteko apua,voimme soittaa tai häipykää sieltä,tämä kiusaaminen on mennyt mahdottomuuksiin!sotkeudutte naapureiden asioihin,ilman lupaa!

Kunpa olisivatkin pysyneet metsässä!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kunpa olisivatkin pysyneet metsässä!

And yet they came at forest or jungle?

• Anonyymi

Kysy ensin vaimoltas lupa naruun.

• Anonyymi

Ei saanut.

• Anonyymi

Eikä sitä hyvää pyykkinarua kannata pilata.

• Anonyymi

Ai Maarit vai?

• Anonyymi

Hellurei hellurei vaikka tekee kipeää niin ei haittaa

• Anonyymi

painukaa hölisemään sinne ikävä puolelle aakkosinenne

• Anonyymi

Mitä sinä haluat minulta?

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. IL - PerSut tykittää - Vaaralliset tappajat vankilaan jopa loppuelämäksi!!

Entistä rajumpi elinkautinen tulee – Vaaralliset tappajat vankilaan jopa loppuelämäksi Henkirikosten uusijat voidaan ja
      Maailman menoa
      173
      22309
    2. Some kuhisee Sanna Marinista: "Wau"

Sanna Marinia hehkutetaan. Muun muassa Jodelissa kommentoidaan The Sunday Timesin julkaisemaa kuvaa Marinista. Hän ant
      Maailman menoa
      75
      9522
    3. Sannalla tänään vuorossa The Daily Show

Eli nyt mennään jo satiirin puolelle. Tuohan on vähän kuten Lindströmin ohjelma Suomessa.
      Maailman menoa
      29
      7500
    4. Äärioikeistopurran nukke Petteri Lapanen paniikissa

Kun Suomen historian paras pääministeri antoi vankan lausunnon, kuinka "keskustelu politiikassa on käpertynyt lähinnä va
      Maailman menoa
      81
      6340
    5. SIELTÄ SE TULI: Kepu-Kurvinen: "Emme enää lähde punavihreään hallitukseen"

Nyt muuten nauretaan loppuviikko, että tähänkö kaatui Lindtmanin pääministerihaaveet. "Antti Kurvisen mukaan puolue ei
      Maailman menoa
      182
      5990
    6. Täysi ryöpytys Sanna Marinille ulkomailla.

https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/f699d84f-fa53-4dba-8718-2c395017fc55 Sanna Marinin kirja saa todella tylyn vastaanot
      Maailman menoa
      34
      4986
    7. HS - Sanna Marinin kirja on priimaluokan vedätys!

Kirja-arvio|Toivo on tekoja tulisi ensisijaisesti nähdä maineen rahallisen hyödyntämisen voimaannuttavana merkkipaaluna.
      Maailman menoa
      108
      4646
    8. Minja Koskelan "istumista" kertovassa uutisessa ei sanottu persuista mitään

eli jälleen kerran äärivasemmistolainen valehtelee, hän kun väittää että juuri persut ovat lähetelleet Koskelalle vähemm
      Maailman menoa
      101
      4396
    9. Pekka Visuri: "Suomen on aika irrottautua Ukrainan sodasta"

Slava Ukraina-mölinät eivät enää auta. Ukraina on sotansa hävinnyt. Nyt tarvitaan poliittista selvänäköisyyttä, reaalipo
      Maailman menoa
      88
      2088
    10. Marin vetäs lopullisesti maton alta hallitusyhteistyöltä Kepun kanssa

Kurvinen on jo ennättänyt kommentoimaan, ettei Kepu ole koskaan enää kiinnostunut vasemmiston kanssa hallituspaikasta, k
      Maailman menoa
      80
      1377
    Aihe