Suuressa Magellanin pilvessä on havaittu biosingnatureja, vastaavia alustavasti myös Andromedasta, mutta sen tutkin on hataralla pohjalla!
Vastaukset 9
- Anonyymi
me ollaan pallon sisällä, koska avaruus näyttää samalta kaikkiin suuntiin. Se pallo saattaa olla jopa jättimäinen ns musta aukko, jonka siemeniä on koko tää meidän avaruuspallo täynnänsä. Se voi olla, että avaruuspallomme on ainutlaatuinen tai sitten tällaisia palloja on rajattomasti jokka pössähtää välillä ja sitten taas imeytyvät kasaan tai yhtyvät toisiin avaruuspalloihin ja jatkavat sykkimistään loputtomiin.
- Anonyymi
Valon nopeus selittää pallon. Universumi on kuitenkin ääretön ja valo ei siis näytä sitä kokonaan - koskaan.
- Anonyymi
Millaisia biosingnatureja siellä on havaittu?
- Anonyymi00004
Aika kaukkana ovat!
- Anonyymi00006
100 varmasti on!
- Anonyymi00007
Nyt sekin sitten löydetty!
- Anonyymi00008
Varmasti on elämää!
- Anonyymi00009
On, meinaan tällä planeetalla. Muista ei ole niin takeita eikä tietoa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi yritti murhata mopopojan
Nyt menee kissalan poikien touhu liian pitkälle! https://www.is.fi/kotimaa/art-2000012193221.html Karu video mopomiiti7053119Käviskö tällainen suhde
Tutustutaan, fyysistä kontaktia, mutta ensijaisesti tarkoituksena ei ole aloittaa mitään virallista tai rikkoa mitään? E721003- 42879
- 70805
- 88637
Olen pahoillani
Olen mokannut pahasti ja pilannut sinun ja monen muun ihmisen maineen. Anteeksi. Muutan toiselle paikkakunnalle. Hyvästi43593Poutalan onnettomuus
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/ministeri-mika-poutala-vakavassa-onnettomuudessa/9375980 Kumma kun jutussa ei manit53585Missä on Sofia Virta? Loistaa poissaolollaan Erikoisjoukot uudelta kaudelta
Vihreiden puheenjohtaja, kansanedustaja Sofia Virta pääsi otsikoihin, kun tieto hänen osallistumisestaan Erikoisjoukot-k27500Taisin vihdoin saada sinut ulos luuristani stalkkeri
Et selvästikään ole niin pätevä kuin luulet. Tai minä niin huono.83490- 44488