Hmm, kuulostaa aika tutulle. Liekö värähtely on kasvua? Linkki sisältää aihetta puheena ja tekstinä.
https://youtu.be/OktZ3_mhHqo?si=QAnAEMx1-AH__zdz
Jasu
Oletko korkealla värähtelevä ihminen?
65
394
Vastaukset
- Anonyymi
Paitsi että se kuulemma näkyy ulospäinkin. Niin väittää muutama minut ikuisuuden tuntenut, mites teillä? Tuttua?
Jasu- Anonyymi
Itse olen valmis allekirjoittamaan kuullun täysin. Olen kokenut tuon ja oloni on siksi ei aina mukava, mutta vakaa. Mikään ei horjuta uskoani itseeni enää eikä kykyyni selviytyä.
Jasu - Anonyymi
Yksi kommentti parin kuukauden takaa jäi mieleen kun uppo-outo ihminen kommentoi tavatessa että "sun kanssasi saapui rauha", oli toki juteltu kotvanen ennen sitä, ettei kommentti heti ihan kylmiltään tullut.
Jäi mieleen juuri sen takia että sen sanoi täysin minua tuntematon ihminen.
Juu ja en ole pappi ammatiltani enkä mielenterveyshoitaja, enkä myöskään anestesiahoitaja...
kuitenkin ilmeisesti riittävän puuduttavaa seuraa 😛
- Anonyymi
Mutta.. niin josta aiemmin tuo peltikattojen ropinan ehkäisy... jos niin bitumia alapinnalle niin ei värähtelisi, tietystihän voi olla kuin jotain musiikkiakin kun esipisaraat tipahtelevat plteihin , ja oikein Chorus-efekti.
- Anonyymi
Huopakaton päälle moni peltikaton vetääkin, kun muuttaa huopakaton peltikatoksi. Vanha jää alle.
Jasu
- Anonyymi
Minä en usko näihin korkea-/matalavärähtelyteorioihin vaan siihen, että ihminen joka voi hyvin niin kehon kuin mielenkin osalta sekä kokee elämänsä merkitykselliseksi, säteilee ympärilleen hyvää oloa ja onnellisuutta.
- Anonyymi
Kuuntelitko linkin? Se kertoo henkisestä kasvusta, matkasta tuohon mitä alleviivaat.
Jasu - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuuntelitko linkin? Se kertoo henkisestä kasvusta, matkasta tuohon mitä alleviivaat.
JasuMinäkin kuulin sen ekan kerran tänään ja se kuulosti niin oikealta, koetulta että halusin kysyä muiltakin, miten he kokevat.
Jasu - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
JasuNyt keskityn ennemmin onnen ja merkityksellisyyden kasvuun kuin yhteenkään henkisyys teemaan. Voihan olla, että puhumme samasta kehityksestä eri sanoilla, mutta kaikki mikä viittaa yhtään henkisyys teemoihin on minulle tällä hetkellä pannassa.
Kokemukseni henkisyyden kautta kerrotuista opeista on pitkälti se, että ensin kerrotaan jokaisen kaikki mahdolliset ajatusvääristymät, ennakkokäsitykset traumat, sukupolvien kautta kulkeutuneet traumat (joihin en usko siinä mittakaavassa kuin henkisyyden gurut antavat ymmärtää), jonka jälkeen mukaan sotketaan karma ja entiset elämät (jos entisiä elämiä on olemassa, niin en usko niiden vaikuttavan tässä elämässä). Ainakin jokainen elämän teema on, johon henkisyys hihhulit ovat viitanneet ei ole pitänyt paikkaansa kohdallani vaan sen sijaan olen kohdannut ties keiden kokemuksi ja traumoja, jotka eivät ole alun alkaenkaan olleet kohdallani omaan elämään pohjautuvia. Eli perseelleen meni, mutta elämäni sotkettiin perusteellisesti. Ja mitä hyötyä tästä on ollut kenellekään? Ei yhtään mitään.
Tällä erää siis ei kiitos kaikelle mitä käsitellään henkisyyden kautta ja henkisyyden termeillä. Samalla opastajat voivat tunkea elämäntehtävän löytämisen ja sielunpolun sekä sielunkumppanit ja kaksoisliekit (suhde, jossa on henkistä väkivaltaa) ynnä äitisuhteen perseeseensä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nyt keskityn ennemmin onnen ja merkityksellisyyden kasvuun kuin yhteenkään henkisyys teemaan. Voihan olla, että puhumme samasta kehityksestä eri sanoilla, mutta kaikki mikä viittaa yhtään henkisyys teemoihin on minulle tällä hetkellä pannassa.
Kokemukseni henkisyyden kautta kerrotuista opeista on pitkälti se, että ensin kerrotaan jokaisen kaikki mahdolliset ajatusvääristymät, ennakkokäsitykset traumat, sukupolvien kautta kulkeutuneet traumat (joihin en usko siinä mittakaavassa kuin henkisyyden gurut antavat ymmärtää), jonka jälkeen mukaan sotketaan karma ja entiset elämät (jos entisiä elämiä on olemassa, niin en usko niiden vaikuttavan tässä elämässä). Ainakin jokainen elämän teema on, johon henkisyys hihhulit ovat viitanneet ei ole pitänyt paikkaansa kohdallani vaan sen sijaan olen kohdannut ties keiden kokemuksi ja traumoja, jotka eivät ole alun alkaenkaan olleet kohdallani omaan elämään pohjautuvia. Eli perseelleen meni, mutta elämäni sotkettiin perusteellisesti. Ja mitä hyötyä tästä on ollut kenellekään? Ei yhtään mitään.
Tällä erää siis ei kiitos kaikelle mitä käsitellään henkisyyden kautta ja henkisyyden termeillä. Samalla opastajat voivat tunkea elämäntehtävän löytämisen ja sielunpolun sekä sielunkumppanit ja kaksoisliekit (suhde, jossa on henkistä väkivaltaa) ynnä äitisuhteen perseeseensä.Okei, no Jungin ajatusta tuossa esiintuotiin. Ei niinkään oppeja. Oivalluksia.
Jasu - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
JasuYleensä tämä, mitä ihmiset kutsuvat henkiseksi kasvuksi tai henkistymiseksi, on parhaimmillaan vaaratonta hörhöilyä jonkin henkisen kriisin seurauksena ja pahimmillaan selviä mielenterveysongelmia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yleensä tämä, mitä ihmiset kutsuvat henkiseksi kasvuksi tai henkistymiseksi, on parhaimmillaan vaaratonta hörhöilyä jonkin henkisen kriisin seurauksena ja pahimmillaan selviä mielenterveysongelmia.
Kun olisikin ihmisestä itsestään lähtöisin, mutta osa esimerkiksi tarot tulkitsijoista kannustaa tekemään valintoja, jotka ovat mielenterveydelle haitallisia (vetäydy yksinäisyyteen, käänny sisäänpäin jne.). Osa jopa kehittää rikkomaaniuhmissuhteita ja taloudellisesti vastuuttomaan toimintaan sillä perusteella, että kyllä elämä kantaa ja sinusta huolehditaan. Osan puheet kuulostavat siltä, että he kannustavat henkiseen psykoosiin niin kuin olisi kyse jotenkin tavoiteltavasta tilasta.
Harmittomimmillaan vaaratonta hörhöilyä - pahimmillaam ihmisen mielenterveyden järjestelmällistä tuhoamista.
- Anonyymi
Minä tarkkailen heijastuksen kautta, miten saavutan ihmisiä, jopa tuntemattomia.
Eilisestäkin kokemuksia.
Se, miksi ja mitä ja miten, en osaa selittää, koska en pyri mihinkään.
Vilma- Anonyymi
Entäs se sun oma sielusi ja sisimpäsi?
Jasu - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Entäs se sun oma sielusi ja sisimpäsi?
Jasu13:35
Miten minä itse voisin sanoa mitään?
Vilma - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
13:35
Miten minä itse voisin sanoa mitään?
VilmaItsehän se täytyy tuntea.
Jasu - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Itsehän se täytyy tuntea.
JasuNo. En tunne kuin ihmetystä. Taidan olla kesyn ja vaarattoman oloinen pikemminkin.
Vilma
Jaksoin kuunnella neljä minuuttia. Tuntui, että siinä samat asiat toistuivat uudelleen ja uudelleen, mutta vain eri tavalla selitettynä.
Sitten ajatus lähti harhailemaan.
Ihmiset haluavat henkisyyttä...
voisin olla seksilahkon johtaja...
Tuon pidemmälle en värähdellyt.- Anonyymi
Tuossa olisi varmasti ollut hyviä ajatuksia, mutta noissa Jung-videoissa on kolme ongelmaa:
- toistolla saavutettu keinotekoinen pidentäminen
- huonot käännökset (suomen kielelle epätyypillisiä lauserakenteita)
- tekoälyn ääni
Noista ongelmista yhtä voisi vielä sietää, mutta kolme yhteen lyötynä on sellainen paketti että stop. 😄
🦄 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuossa olisi varmasti ollut hyviä ajatuksia, mutta noissa Jung-videoissa on kolme ongelmaa:
- toistolla saavutettu keinotekoinen pidentäminen
- huonot käännökset (suomen kielelle epätyypillisiä lauserakenteita)
- tekoälyn ääni
Noista ongelmista yhtä voisi vielä sietää, mutta kolme yhteen lyötynä on sellainen paketti että stop. 😄
🦄Juu, se jankuttaminen oli kieltämättä ärsyttävää. Mutta mies ääni asuu Fuengirolassa. 😅
Jasu - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juu, se jankuttaminen oli kieltämättä ärsyttävää. Mutta mies ääni asuu Fuengirolassa. 😅
JasuMinusta hän on siis Jari Härkönen.
Tuo ääni.
Jasu - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juu, se jankuttaminen oli kieltämättä ärsyttävää. Mutta mies ääni asuu Fuengirolassa. 😅
JasuSekin vielä. Espanja saa puolestani olla siellä missä on. Olen kuullut tarpeeksi monta vuotta Espanjan ehdotteluja. Jopa siinä määrin, että espanja on yksi viimeisistä maista johon suostuisin matkustamaan.
- Anonyymi
Tai Jari Karjalainen. Jompi kumpi. Ehkä kuitenkin Karjalaisen ääni.
Jasu - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tai Jari Karjalainen. Jompi kumpi. Ehkä kuitenkin Karjalaisen ääni.
JasuJarit ja karjalaisetkin saavat puolestani olla rauhassa.
- Anonyymi
No juu , 5 minsan kohdalla alkoi tökkiä mutta kyllä siinä ehti sanoma tulla esiin ainakin niille jotka sen ymmärsivät 😛. Väitän ymmärtäneeni.
Olen muutaman jungin jutskan ja testin läpikäynyt tässä viikon sisään ihan aikani kuluksi, nähkääs tuo unettomuus tekee öistä joskus niin puuduttavan pitkiä että on pakko syventyä jopa filosofiaan tai mitä ne nyt ovatkaan 😄, tube baitteja
Faktoja: 1 Olen safiiri 2.jousi 3:violetti susi liekkirenkaalla , mitä vielä?
Aika monessa muussakin aiheeseen liittyvässä jutussa esiintyy tuska kasvun ja kehityksen eteenpäin viejänä ja se tosiaan taitaa pitää paikkansa.
Eli jos päähän sattuu niin se on vain henkistä kehitystä , tajunnan laajeneminen vaatii nähkääs lisätilaa 🤪- Anonyymi
Heh, mä olen sitten kasvanut jo nahastani ulos. Niin paljon ja usein on elämäni päähän sattunut. 😂
Vaan niinhän se on, ettei kasvua tapahdu jos ei ikinä uskalla olla itselleen raato rehellinen itsestään ja kohdata epämukavatkin asiansa, ihan oikeesti kohdata ja hikoilla niitten kanssa.
Jasu - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Heh, mä olen sitten kasvanut jo nahastani ulos. Niin paljon ja usein on elämäni päähän sattunut. 😂
Vaan niinhän se on, ettei kasvua tapahdu jos ei ikinä uskalla olla itselleen raato rehellinen itsestään ja kohdata epämukavatkin asiansa, ihan oikeesti kohdata ja hikoilla niitten kanssa.
JasuOlotila on kuitenkin seesteinen ja vankkumaton, kun on ouinut ja perannut tuskallisetkin asiansa itsessään. Ja itsestään.
Rehellinen itsensä tekee elämästä oikeesti kevyempää. Jää turhat pelleilyt pois ja matelut ja mielistelyt. Eikä ole hätä minkään suhteen. Ei pelota ei järkytä.
Jasu - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
JasuSiinä on tosiaankin työmaata ollut kun on lyönyt kättä niiden huonojenkin puoliensa kanssa, oppinut olemaan oma itsensä. Täydellinen en ole eikä minusta sellaista tule mutta ehkä joskus se ihminen...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olotila on kuitenkin seesteinen ja vankkumaton, kun on ouinut ja perannut tuskallisetkin asiansa itsessään. Ja itsestään.
Rehellinen itsensä tekee elämästä oikeesti kevyempää. Jää turhat pelleilyt pois ja matelut ja mielistelyt. Eikä ole hätä minkään suhteen. Ei pelota ei järkytä.
JasuNäin on, olo on keventynyt kummasti. Tokihan tässä aina välillä sählätään mutta suunta on eteenpäin.
- Anonyymi
...jatkoa 😁 4.kilpi 5. aarnikotka
Yli-ihmis mielikuvaa luovasta linkkinimestään huolimatta sisältö auttoi avaamaan erään mieltä hiertäneen asian viimeisen parin vuoden ajalta.
Nimittäin tämä koko ajan lisääntynyt välinpitämättömyys vähän kaikkea kohtaan, siis henkilökohtainen sellainen. On jopa herättänyt vähän ajattelemaan että mihin suuntaan tämä oma kehitys on menossa, miksi en välitä?
Sydän on samalla paikalla kuin tähän astikin ja empaattisuuttakin löytyy, miksi siis kehitys on ollut tämänsuuntaista jo pidemmän aikaa...nii-in 🤔, kylmä kimpaleko minusta on tulossa.
Kalkkiintumisen piikkiin olen oireet tähän asti laittanut mutta ehkei kyse olekaan pelkästään siitä vaan muuntumisesta, noh toivotaan näin 😄 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yli-ihmis mielikuvaa luovasta linkkinimestään huolimatta sisältö auttoi avaamaan erään mieltä hiertäneen asian viimeisen parin vuoden ajalta.
Nimittäin tämä koko ajan lisääntynyt välinpitämättömyys vähän kaikkea kohtaan, siis henkilökohtainen sellainen. On jopa herättänyt vähän ajattelemaan että mihin suuntaan tämä oma kehitys on menossa, miksi en välitä?
Sydän on samalla paikalla kuin tähän astikin ja empaattisuuttakin löytyy, miksi siis kehitys on ollut tämänsuuntaista jo pidemmän aikaa...nii-in 🤔, kylmä kimpaleko minusta on tulossa.
Kalkkiintumisen piikkiin olen oireet tähän asti laittanut mutta ehkei kyse olekaan pelkästään siitä vaan muuntumisesta, noh toivotaan näin 😄Niin, minullakin iski tajuntaan toi itsessäni, etten välitä. Joitain asioita kohtaan on tullut välinpitämättömyys, mutta olen räknäillyt että se on tarpeellinen muutos. Jotkut asiat menettää merkityksensä ja jotkut uudet muuttuu merkityksellisiksi. 😃
Jasu - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin, minullakin iski tajuntaan toi itsessäni, etten välitä. Joitain asioita kohtaan on tullut välinpitämättömyys, mutta olen räknäillyt että se on tarpeellinen muutos. Jotkut asiat menettää merkityksensä ja jotkut uudet muuttuu merkityksellisiksi. 😃
JasuVärähdellään👍 , luultavasti myös väristään🥶 , kylmät kelit tulossa 😄
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kalkkiintumisen piikkiin olen oireet tähän asti laittanut mutta ehkei kyse olekaan pelkästään siitä vaan muuntumisesta, noh toivotaan näin 😄Jatkan ihan kiusallani ketjun suuren suosion innoittamana 😂. 6. vihreä puu 7. avain
joopa joo 😛
- Anonyymi
Aivan varmasti. Mikroaaltouuniin ei kannata tunkea mukaan silmämuniaan.
- Anonyymi
Musiikkikin on värähtelyä, mutta jos pläräät jotain cd-lepinoa vanhoja, löydät; Accept - Breaker -levyn nappaakostoskoriin.
- Anonyymi
"man you're playing with your life if messing with these people... run if you can.. ukkeli..."
- Anonyymi
Kyllä se korkealla on kun isoksi muuttuu eli jylhä jämäkkä ja korkea se on tosi iso
- Anonyymi
Mä oon äänilajiltani altto. Hieman vibraattoa.
Ystävä rakas. Sinulla ei ole nyt kaikki ihan hyvin. Minulla kun on mielialahäiriö, niin aina masennuksen aallonpohjassa alan miettimään tämänkaltaisia outoja asioita. Nyt kun taas on kirkas hetki, niin näen maailman taas valossa. Mutta sitten taas kohta alan miettiä tuon kaltaisia outoja juttuja. Kannattaisi hakea sitä apua. Elämä masentuneena on paskaa. Hukkaat elämäsi. Siinä tilanteessa ei nauti elämästä. Ei rakkaista läheisistä ihmisistä. Näkee vain oman pimeyden.
Ei liity tähän aiheeseen, mutta youtuben algoritmi laittoi tämän videon kirjoitettuani kommentin:
https://www.youtube.com/shorts/aX2DTxTEd4wPalstakamu kirjoitti:
Ei liity tähän aiheeseen, mutta youtuben algoritmi laittoi tämän videon kirjoitettuani kommentin:
https://www.youtube.com/shorts/aX2DTxTEd4wTai no liittyy sinällään, että kannattaa nauttia elämästä ennen kuin on liian myöhäistä.
- AnonyymiUUSI
Mä taas hiffasin tuon kuunnellessani, että juuri noin mä olen elämääni läpi käynyt. Kohtaamalla kaiken mikä eteeni tulee. En pelkää kohdata kipua, en henkistä en fyysistä. Kun kyse on minusta, tuedän että vahva kokenus kummastakin kivusta on kasvattanut minut rehellusemmän kautta eikä mulla ole mitään hätää itseni kanssa.
Se mitä vielä joudun opettelemaan, niin sietää muitten kipuja. Mä tuun vihaiseksi kun nään miten maailmassa satutetaan toista elollista olentoa ja en pysty estämään sitä mitenkään. En myöskään suvaitsemaan. Se saa mut välillä raivon valtaan ja ajattelemaan miten paskaa tää paska maailma onkaan ja miten vitun paskaa ihmiset osaa ollakkaan toisilleen.
Jasu - AnonyymiUUSI
Palstakamu kirjoitti:
https://www.youtube.com/shorts/aX2DTxTEd4wTuon kuuntelen kohta, linkkisi. Kun löydön ehjät kuulokkeet. 😊
Jasu - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Mä taas hiffasin tuon kuunnellessani, että juuri noin mä olen elämääni läpi käynyt. Kohtaamalla kaiken mikä eteeni tulee. En pelkää kohdata kipua, en henkistä en fyysistä. Kun kyse on minusta, tuedän että vahva kokenus kummastakin kivusta on kasvattanut minut rehellusemmän kautta eikä mulla ole mitään hätää itseni kanssa.
Se mitä vielä joudun opettelemaan, niin sietää muitten kipuja. Mä tuun vihaiseksi kun nään miten maailmassa satutetaan toista elollista olentoa ja en pysty estämään sitä mitenkään. En myöskään suvaitsemaan. Se saa mut välillä raivon valtaan ja ajattelemaan miten paskaa tää paska maailma onkaan ja miten vitun paskaa ihmiset osaa ollakkaan toisilleen.
JasuJa miten paskoja myös muille elollisille, joilla on oikeus elää rauhassa. Kaikenlainen ilkeys ja julmuus saa mussa aikaan raivoa ja vihaa. Epätoivoakin aikaan. Tällausen maailmanko ihmiset oikeasti haluaa missä kaikki on kohteita julmuudelle ja epäoikeudenmukaisuudelle?
Miksi ihmisotukseta tuli niin häiriintynyt otus, ettei ymmärrä vaalia rauhaa ja rakkautta?
Jasu - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ja miten paskoja myös muille elollisille, joilla on oikeus elää rauhassa. Kaikenlainen ilkeys ja julmuus saa mussa aikaan raivoa ja vihaa. Epätoivoakin aikaan. Tällausen maailmanko ihmiset oikeasti haluaa missä kaikki on kohteita julmuudelle ja epäoikeudenmukaisuudelle?
Miksi ihmisotukseta tuli niin häiriintynyt otus, ettei ymmärrä vaalia rauhaa ja rakkautta?
JasuEli mun pitäisi oppia vielä hyväksymään raadollinen ihmisyys. Ja se, se on äärettömän vaikeaa. Kaikki muu omaksuminen on lasten leikkiä sen rinnalla.
Jasu - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Eli mun pitäisi oppia vielä hyväksymään raadollinen ihmisyys. Ja se, se on äärettömän vaikeaa. Kaikki muu omaksuminen on lasten leikkiä sen rinnalla.
JasuOon yrittänyt paatua ja kovettaa itseeni, jotten tuntisi sitä maailman tuskaa ihmisyyden sekopäisyydestä, mutta olen yhä ihan liian herkkä ja haavoittuvainen.
Joskus mietin, että miksi just minusta puti tulla se joka haluaa mielummin silittää kun raapia ja repiä?
Jasu - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Oon yrittänyt paatua ja kovettaa itseeni, jotten tuntisi sitä maailman tuskaa ihmisyyden sekopäisyydestä, mutta olen yhä ihan liian herkkä ja haavoittuvainen.
Joskus mietin, että miksi just minusta puti tulla se joka haluaa mielummin silittää kun raapia ja repiä?
JasuMikä tarkotus silläkin on, kun en pysty ihmisiä muuttamaan mulkusta mukaviksi, en ruuvaamaan päitten ruuveja millä ihminen lopettaa jatkuvan pimeän kilpailun, ahneuden, muitten satuttamisen ja tuhoamisen.
En ihmettele jos muakin herkemmän kuolee suruun katsellessaan tätä maailmaa missä eletään.
Tämähän on helvetti maan päällä.
Jasu - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Mikä tarkotus silläkin on, kun en pysty ihmisiä muuttamaan mulkusta mukaviksi, en ruuvaamaan päitten ruuveja millä ihminen lopettaa jatkuvan pimeän kilpailun, ahneuden, muitten satuttamisen ja tuhoamisen.
En ihmettele jos muakin herkemmän kuolee suruun katsellessaan tätä maailmaa missä eletään.
Tämähän on helvetti maan päällä.
JasuJos mistä syntyy ihmisviha, niin juuri ihmisyyden julmuuksista.
Mitä ihmiset tekee tietoisesti toisilleen, eläimille kaikelle.
Jasu - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Jos mistä syntyy ihmisviha, niin juuri ihmisyyden julmuuksista.
Mitä ihmiset tekee tietoisesti toisilleen, eläimille kaikelle.
JasuJa se olo mikä mulla vallitsi jo lapsena, etten kuulu porukkaan, en sovi mihinkään, en kestä ihmisiä ja olen ulkopuolinen jne. Se tulee ja tuli aina tosta, etten kykene omaksumaan julmuutta osaksi elämää. Kun aistin sitä, kun nään sitä ympärilläni tai joudun itse kohteeksi pystyn hallitsemaan vain oman huonon kohtelun omalla henkisellä kapasiteetillani. Mikä on vuosien saatissa tullut piin kovaksi, mutten kykene ikinä tuntea kuuluvani maailmaan missä satuttaminen on ok ja ihmiset naureskelee sille.
Uhoaa vielä itsekin pystyvänsä kamaluuksiin.
Mulla on ollu aina tunne, että synnyin väärälle planeetalle. Sauraalle joka sairastuttaa mutkin.
Jasu - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ja se olo mikä mulla vallitsi jo lapsena, etten kuulu porukkaan, en sovi mihinkään, en kestä ihmisiä ja olen ulkopuolinen jne. Se tulee ja tuli aina tosta, etten kykene omaksumaan julmuutta osaksi elämää. Kun aistin sitä, kun nään sitä ympärilläni tai joudun itse kohteeksi pystyn hallitsemaan vain oman huonon kohtelun omalla henkisellä kapasiteetillani. Mikä on vuosien saatissa tullut piin kovaksi, mutten kykene ikinä tuntea kuuluvani maailmaan missä satuttaminen on ok ja ihmiset naureskelee sille.
Uhoaa vielä itsekin pystyvänsä kamaluuksiin.
Mulla on ollu aina tunne, että synnyin väärälle planeetalle. Sauraalle joka sairastuttaa mutkin.
JasuEn haluis olla täällä muuta kun eläinten kanssa. 😅
Ihmiset ahdistaa. Mielummin muuttasin planeetalle missä mitään vastaavaa sairasta ei olisi ollenkaan. Mikä pilaa kaiken mitä se koskettaa...
Jasu - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
En haluis olla täällä muuta kun eläinten kanssa. 😅
Ihmiset ahdistaa. Mielummin muuttasin planeetalle missä mitään vastaavaa sairasta ei olisi ollenkaan. Mikä pilaa kaiken mitä se koskettaa...
JasuMutta laitetaan sille maailman kauhulle kevennys ja mun mietintä biisi.
https://youtu.be/m9JlqyW_GAk?si=A7tshywkpzp_9YmJ
Jasu - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Mutta laitetaan sille maailman kauhulle kevennys ja mun mietintä biisi.
https://youtu.be/m9JlqyW_GAk?si=A7tshywkpzp_9YmJ
JasuJos multa nyt 49 vuoden jälkeen kysyttäisi kannattaako ihmiskuntaa pelastaa maailmanlooulta, vastaisin parin sekunnin päästä, EI. Vielä 20 vuotta sitten olisin sanonut, annetaan vielä mahdollisuus.
Jasu
En ole vielä saavuttanut sisäistä rauhaa.
- AnonyymiUUSI
Olen. Te muut ette ole.
Jasu. Olen huolissani sinusta. Voisitko vastata jotain, että tietäisin että sinulla on kaikki hyvin.
- AnonyymiUUSI
Miksei olisi? Tänään on ollut paljon touhua ja muksun ihanat kaverit kylässä. Lasten kanssa höpötellyt päivän. ❤️😃
Jasu Anonyymi kirjoitti:
Miksei olisi? Tänään on ollut paljon touhua ja muksun ihanat kaverit kylässä. Lasten kanssa höpötellyt päivän. ❤️😃
JasuIhana tietää että kaikki hyvin. Säikähdin vain vähän tätä sinun elämänvaihehommaa.
- AnonyymiUUSI
Palstakamu kirjoitti:
Ihana tietää että kaikki hyvin. Säikähdin vain vähän tätä sinun elämänvaihehommaa.
Ääh, ei mulla ole hätää. Monilla muilla on. Toivottavasti joku ja jotkut näkee heidät ja auttaa heitä. ❤️
Jasu Anonyymi kirjoitti:
Ääh, ei mulla ole hätää. Monilla muilla on. Toivottavasti joku ja jotkut näkee heidät ja auttaa heitä. ❤️
JasuIhana että on ollut kiva päivä. Olet tärkeä palstasiskoseni ❤️
- AnonyymiUUSI
Hieno teksti, noin se menee. En tiedä korkeasta värähtelystä. Mutta sen tiedän että olen kypsynyt ja asioihin rauhallisemmin suhtautuva. Lukija puhuu puolustautumisesta, sen olen jättänyt ja juuri niin, hymyilen ja annan olla. Hyväksynyt että on monenlaisia ihmisiä ja saa olla, en tunne tarvetta alkaa ketään korjaamaan, muuttamaan. Yksinolo tulee aina vaan paremmaksi mutta edelleen sanon että se tulee vain jos on ryhmiä, jossa voi käydä olemassa jonkun aikaa. Jakamassa asioita, auttamassakin, saamassa apua ja huomaamassa olevansa hyväksytty ja kuuluvansa ryhmään. Moni asia ratkeaa kuitenkin parhaiten yksin.
- AnonyymiUUSI
vauhtimuaiikki tuollakin voi herätellä itseään: Helix - Dirty Dog.
Tempo on kova, ei ole Tepon tempo eikä *Matinkaan. - AnonyymiUUSI
Niin tuo joku kai kiinalainen tai siis joku tyttö joka asuu niin on mielenkiinnon kohde, ei sivistyneet ihmiset mene rimputtelemaan toisten ovikelloja kuin villiintynyt apina.
Eikä huvita vahtia, vaaniakaan vaikka voisin arvata milloin hänkin lähtee liikkeelle jonnekin, oven takana stalkeroimassa kuin joku Teppo tai Seppo tai MAtti... on sattumaa milloin jos näen.
Joku toinen tyttökin mutta niin nooh..
Matti ja Teppo on meitä Seppokin.. - AnonyymiUUSI
Joo🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣im so high 💫😜uuuh!
- AnonyymiUUSI
jos joku haluaisi opiskella jotain niin oikein tehokasta mietokone-juttua niin tuollaisessa reaaliaikaisessa digitaalisen äänen käsittelyssä:
inteliltäkin heh:
https://www.intel.com/content/www/us/en/docs/programmable/768974/2024-3/dma-transaction-counters.html
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsalaisuuden Päivän virallinen liputuspäivä poistettava VÄLITTÖMÄSTI!
Suomen valtion ja suomalaisuuden kannalta ei ole minkäänlaisia perusteita liputtaa virallisesti ruotsalaisuuden päivää,1055731Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys652572Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2411585- 941380
- 1241097
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8901- 65882
- 66857
- 75798
Salailu jatkuu, poliisi tutkii
Nykyään Pienimäki toimii Ylitornion kaupunginjohtajana. HS tavoitti hänet puhelimitse. Pienimäki korosti, ettei ole enää17741