Näin kun alku talvi alkaa niin oletko miettinyt että nyt voisi jokin uusi harrastus olla kiva ja jospa sieltä löytyis elämänkumppani tai ainakin jotain uutta ja vaihtelevaa elämään
Oletko miettinyt uutta harrastusta
27
311
Vastaukset
- Anonyymi
Olisi kiva mennä paritanssikurssille tai jopa kilpatanssin alkeisiin, mutta kumpaankin tarvitsisi ensi parin. Elämänkumppani kuulostaa hyvin vanhahtavalta ilmaisulta, mutten vänkäisi vastaankaan.
- Anonyymi
En tiedä mutta joskus jossakin luki että tanssikursseille voi mennä yksinkin ja siellä etsitään pari eli siellä on muitakin yksinäisiä eli rohkeasti menet tanssikursseille
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En tiedä mutta joskus jossakin luki että tanssikursseille voi mennä yksinkin ja siellä etsitään pari eli siellä on muitakin yksinäisiä eli rohkeasti menet tanssikursseille
Viimeksi, kun menin tanssikurssille ilman paria niin vaihtoehtona oli parin vaihtelu, naispari tai yksin tanssiminen. Muut olivat pariskuntia, jotka tanssivat keskenään (ymmärrettävää). Meitä, jotka olivat ilmoittautuneet kurssille ilman paria oli kaksi naista ja yksi mies.
Tanssin yhteen hiominen etenkin alussa olisi huomattavasti mielekkäämpää yhden ja saman viejän vietävänä. Lavatansseissa pari saattaa vaihtua tiuhaankin, mutta jos tahtoo päästä myös tanssin kautta ilmaisemisen ja liikkeen yhteenhioutumisen ytimeen niin olisihan se huomattavasti mielekkäämpää vakiparin kanssa.
Tanssikursseille hakeutuu huomattavasti enemmän naisia kuin miehiä.
Kokeilin myös aikuisbalettia, koska siinä on kuitenkin tanssillinen elementti, mutta ei tangon parina jumppaaminen ollut juttuni. Moderni tanssi oli aiemmin kivaa, mutta nyt olen entistä enemmän kallistunut paritanssin suuntaan. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Viimeksi, kun menin tanssikurssille ilman paria niin vaihtoehtona oli parin vaihtelu, naispari tai yksin tanssiminen. Muut olivat pariskuntia, jotka tanssivat keskenään (ymmärrettävää). Meitä, jotka olivat ilmoittautuneet kurssille ilman paria oli kaksi naista ja yksi mies.
Tanssin yhteen hiominen etenkin alussa olisi huomattavasti mielekkäämpää yhden ja saman viejän vietävänä. Lavatansseissa pari saattaa vaihtua tiuhaankin, mutta jos tahtoo päästä myös tanssin kautta ilmaisemisen ja liikkeen yhteenhioutumisen ytimeen niin olisihan se huomattavasti mielekkäämpää vakiparin kanssa.
Tanssikursseille hakeutuu huomattavasti enemmän naisia kuin miehiä.
Kokeilin myös aikuisbalettia, koska siinä on kuitenkin tanssillinen elementti, mutta ei tangon parina jumppaaminen ollut juttuni. Moderni tanssi oli aiemmin kivaa, mutta nyt olen entistä enemmän kallistunut paritanssin suuntaan.No menet eri tanssisaleille kysymään onko siellä yksinäistä miestä tai puuttuu yksi nainen niin kaikille saatais tanssipari tai paikalliseen lehteen tai nettiin ilmoitus että löytyiskö miestä tanssipariksi ja tanssiharrastajilla voi myös olla tietoa et joku mies etsii tanssiparia kilpatanssiin eli rohkeesti mukaan ja ilmottaudu
- Anonyymi
En tarvitse uusia harrastuksia.
- Anonyymi
Ajattelin harrastaa talvella lumiluolan ja kyyhötän siellä odottaen naista pannukahville.
>simiti< Salikorttia olen laittamassa, kun paranen. Eiköhän siellä ne nuoremmat beibet vedä pidempää kortta, niin saa ite treenata rauhassa. 💪
- AnonyymiUUSI
Äläs sano miehet näkee sinut niin huomaavat mikä herkku seksipommi ja nuoret miehet ja pojat wau mikä milffi mikä pepa ja vartalo ja moni vanhempi ja nuorempi sali mimmi tulee ehdottelemaan mennäänkö yhdessä suihkuun ja kaikki ehdottaa treffejä ja seksiä
Uusi harrastus?
Olen maannut sohvalla,
olen maannut sängyssä,
olen maannut naisen päällä...
Olisiko aika hankkia keinutuoli?
Siinä voisi kiikkua, jos tulee sporttinen olo.- Anonyymi
E ei o harrastukset koskaan kiinnostan suhtautunu työhön harrastuksena hyvä tapa kuluttaa aikaa
- Anonyymi
En tiedä, mikä mielenkieroutuma minulle on syntynyt, mutta minua on alkanut kiehtomaan hyrox ihan valtavasti 😁 Kunto ei takuulla riittäisi vielä siihen, mutta siinä on osioita, joissa voisin luontaisesti olla kohtuullisen vahva ja se vaikuttaa mielenkiintoiselta, koska se yhdistää monenlaista tekemistä.
Aletheias- AnonyymiUUSI
Nyt täytyy sanoa etten tiedä mikä on hyrox harrastus mutta jos siitä tykkäät niin kokeile ihmeessä
- AnonyymiUUSI
Katsoin netistä ja jos tykkäät niin rohkeasti kokeilemaan voit löytää siitä kivan harrastuksen itsellesi eli rohkeasti kokeilemaan
- Anonyymi
Mietin mastossa ja jäällä lumikenkä kävelyä. Molemmilla reput selässä tai vatsalla. Hyvät eväät nuotiopaikalle/laavulle. Kotiin tullessa molemmilla pakkasen puremat punaiset posket ja takkatulen lämmössä olo kuin omenalla ja siemenet sisässä
- Anonyymi
Unohda tuo lumikenkäily, vaatii erityiset lumiolosuhteet, ei liian höttöistä ja kantohangella ne on taas turhat. Päätön kävely muiden metsissä ei innosta, ellei sinulla ole omia tiluksia, mitä pitää tarkastella.
- AnonyymiUUSI
Ihan hyvä olen nähnyt lumikenkiä myytävänä eli hyvä harrastus idea sinulla
- AnonyymiUUSI
Katsoin yhtäkkiä niin riippuu mistä ostaa eli 30-300 euroa hinnat eli osta halvat eka ja kokeile eli rohkeasti kokeilemaan
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ihan hyvä olen nähnyt lumikenkiä myytävänä eli hyvä harrastus idea sinulla
Minulla on lumikengät ollut monta vuotta, mutta vähiin on jäänyt käyttö. Ne eivät tuo kävelyyn mitään lisäarvoa, puuterimella eivät kanna, metsässä jäävät risuihin kiinni. Ei niillä huvikseen kävele.
- Anonyymi
22.20 vain sinulle Rakkaani
- Anonyymi
Tiesin(kö) 🤭
- Anonyymi
Ajattelin opiskella Blenderin käyttöä eli ei mikään tehosekoitin, vaan 3D ohjelma.
Animaation tekeminen kiinnostaa ja Blenderillä tehdyt animaatiot on kyllä hienon näköisiä, mutta ei aloittelijalta onnistu.
Sain ensimmäisen liikkuvan "animaation" tehtyä, siinä kuutio liikkui kuvaruudulla ja toisenkin esineen, kartion sain liikumaan kuvassa kuution kanssa.
Ei oiken fysiikat toimineet, kun törmäsivät yhteen ja menivät toistensa läpi, kun yhteentörmäyksessähän kumpikin kaatuu.
Mut oli kyllä hieno tunne, kun viimein sain edes jotain animoitua.
Pitäisi luoda hahmo ja hahmolle liikkeet vartalolle ja kasvoihin.
Lisäksi ympäristö, rakennusksia ja muuta jossa animaatio tapahtuu tai huone, jossa animaatio tapahtuu...
Youtubessa on tutoriaaleja, mutta niissä on se vika, että tulee hirveästi asiaa ja nopeita ohjeklikkauksia, joiden perässä ei pysy ja ihmettelee, että mitä se oikein painoi. - Anonyymi
Kyllä. Mä olen miettinyt, että voisi alkaa keräilemään sammuneiden hautakynttilöinen jämiä...
Niistä vois tehdä ulkotulia ja rikastuis sillä.
Uuden kumppanin voisi löytää oman saaren alkuperäisväestöstä sittrn kun ostaisi saaren.
Voi hitsi... - Anonyymi
Ajatteleminenkin voi olla uusi harrastus, varsinkin emeritusprofessoreille voisin suositella tuota harrastetta.
- AnonyymiUUSI
omien aivojen tutkiskelu olisi monelle profesorille hyödyllinen harrastuskin
- AnonyymiUUSI
Mitens käpyjen keräily? Siemenet niistä?
Vilma - AnonyymiUUSI
Ehdottomasti suosittelen ainakin miehille paritanssikurssia, tango, valssi, bugg, fusku,... Itse (m) ehdin käydä kursseilla vuoden verran. Sitten tapasin kesällä tanssilavalla kursseilta tutuksi tulleen enkä enää ole sinkku.
Parinvaihto toimii kursseilla ja niissä on miehistä aina pulaa. - AnonyymiUUSI
niin voi hitsi TIG-hitsaaminenkin uutena harrasteena jos ei osaa vielä
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sannalla tänään vuorossa The Daily Show
Eli nyt mennään jo satiirin puolelle. Tuohan on vähän kuten Lindströmin ohjelma Suomessa.858050Tanskassa lain vaatimana Bovaer tappanut nautoja ja sairastuttanut
Samaa myrkkyä myös Suomen lehmiin ollut tuloillaan, miten teidän tilalla? https://www.agriland.ie/farming-news/bovaer-m906074Ruotsalaisuuden Päivän virallinen liputuspäivä poistettava VÄLITTÖMÄSTI!
Suomen valtion ja suomalaisuuden kannalta ei ole minkäänlaisia perusteita liputtaa virallisesti ruotsalaisuuden päivää,875557Täysi ryöpytys Sanna Marinille ulkomailla.
https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/f699d84f-fa53-4dba-8718-2c395017fc55 Sanna Marinin kirja saa todella tylyn vastaanot675486Minja Koskelan "istumista" kertovassa uutisessa ei sanottu persuista mitään
eli jälleen kerran äärivasemmistolainen valehtelee, hän kun väittää että juuri persut ovat lähetelleet Koskelalle vähemm1134730Pekka Visuri: "Suomen on aika irrottautua Ukrainan sodasta"
Slava Ukraina-mölinät eivät enää auta. Ukraina on sotansa hävinnyt. Nyt tarvitaan poliittista selvänäköisyyttä, reaalipo1232488Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys332196Ei välimatka meitä erottanut
Vaan välirikko ja väärinymmärrykset. Oikeastaan henkinen välimatka on meidän välillä pieni, näin uskon. Näen koko ajan e51339Maajussi-Villen morsioehdokas Maarit ei halunnut Villeä - Tämä totuus valkeni kuvauksissa!
Ohhoh, tekikö Maarit mielestäsi oikean ratkaisun Villen suhteen? Maajussi-Ville on herättänyt voimakkaita tunteita puol71334Kohta taas mesikämmeneen
Onneksi kaupunki ostaa mesikämmenen, niin päästään taas tekemään rahaa441180