IS:
"Rovaniemen alueella on havaittu ensimmäiset matkailijoihin kohdistuneet taskuvarkaudet, tiedottaa poliisi ja kehottaa matkailijoita varovaisuuteen"
Kommentti:
Taskuvarasta voi pamauttaa suoraan otsaan, niin kuin suomalaisturisti teki Costa del Solilla. Siihen tipahti.
TASKUVARASTA SUORAAN OTSAAN
17
157
Vastaukset
- Anonyymi
Siis nyrkillä, tietysti.
- Anonyymi
Onneksi ne varastaa vain turisteilta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aivan saletisti varastavat kaikilta, jos siihen vain vain tilaisuus löytyy.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jo vain se turistikin on ihminen.
Tuo sitä paitsi rahaa Rovaniemelle, mikä on hyvä paikkakunnan talouselämän kannalta.
Taskuvarkaat ovat vain loisia.
- Anonyymi
Rovaniemellä voisi levittää sanaa, että törkeisiin rikoksiin syyllistyneet on tapana viedä poronpurentaan purtaviksi.
- Anonyymi
Turistit ovat tapettavaa alilihaa.
- Anonyymi
Viimeisin tieto: Turistit leipovat paikallisia pataan mennen tulllen.
- Anonyymi
Ihonväri kiitos
- Anonyymi
EIKÖ TUO JÄRJENVASTAINEN TURISMIVIHA LAANNU IKINÄ?! MITÄ ...VETTIÄ TEIDÄN TYHMISSÄ PÄISSÄ LIIKKUU?!
- Anonyymi
...TANAN IDIOOTIT MUUTTAKAA NOIHIN MAALAISKYLIIN,PAINUKAA MUUALLE TÄÄLTÄ KAUPUNGISTA JOS ULKOLAISTEN NÄKEMINEN ON NOIN RASKASTA!!!
- Anonyymi
No yhyy. Löysitkö Caps Lockin? Täällä pitää olla myös paikallisille tilaa ja rauha olla. Muuta itse jonnekin hevonperseeseen mölisemästä.
- Anonyymi
Se löysi myös välimerkit ja nyt niitä innoissaan viljelee......!!!!!!!!
- Anonyymi
-Pitää olla tilaa paikallisille...Onko täällä metsien sisällä ahdasta?!
- Anonyymi
On tuo turismia vastustava asenne jotain koomista,ne kun käväisee kylällä ostoksilla pitäen kylää elossa,menevät lähes kaikki mökkikyliin oleileen,ja jotkut ne vaan hermostuu siitäkin,.,.vetin junttiurpot...
- Anonyymi
No niinpä justiinsa.
- Anonyymi
Nunnuka-nunnuka-loi-lai-loo...!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nunnuka-nunnuka-loi-lai-loo...!
Huuvolla mennään!
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys652572Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2411585- 941380
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8901- 65882
Jotenkin se harmittaa
Etten voinut antaa itselleni mahdollisuutta tutustua. Tulit vain liian lähelle ja syvälle kemia oli alusta alkaen liian46700Olen yrittänyt tavoittaa sinut kolmesti
Elämän aikana. Kahdesti hakenut numeroa ja lähettänyt jollekkin nimisellesi viestin. Kerran aivan summassa keksimääni os2652Haluan kysyä vain yhden asian
Miksi et koskaan halunnut kohdata minua kasvotusten silloin, kun molemmilla oli tunteita? Kaiken muun olen jo hyväksymäs39579- 73562
- 22512