ja jos olisin Kuussa ja katselisin taivaalle. Miten lähellä Maa olisi Aurinkoa ja näyttäisivätkö ne yhtä suurilta?
Ei tarvitse vastata jos ei ymmärrä kysymystäni.
Nyt kun on ns täysikuu
6
91
Vastaukset
- Anonyymi
apolloukothan näkivät Maapallon Kuusta Kuun kokoisena. Mitä nyt olen nähnyt näitä Kuunpimennyksiä, niin Maapallohan on valtavasti suurempi. Vai onko kyseessä vain harha.
- Anonyymi
jotenkin arvasin, että ei täällä apollouskovaisten palstalla kukaan tiedä tähtitieteestä mitään.
Kysyin samaa myös tekoälyltä, niin se rupes esittelee Apolloukkojen ottamia valokuvia. - Anonyymi
lienee pöljemmällekkin selvää, että Kuusta katsoen Aurinko näyttää saman kokoiselta tarkalleen kuin Kuu Maasta katsoen. Mutta kun katsotaan Kuusta taivasta, jossa Maa ja Aurinko ovat vierekkäin, niin kuinka suurelta Maapallo näyttää.
Ei todellakaan tarvitse vastata jos ei osaa muuta kuin keljuilla. - Anonyymi
Näitkö KIINAN lipun?
- Anonyymi
ei nyt ihan täsmää:
https://youtu.be/fZYONrypUA4?si=vxamK7CNpSLoy0cT
.. - AnonyymiUUSI
Kävitkö ulvomassa?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys652572Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2411585- 941380
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8901- 65882
Jotenkin se harmittaa
Etten voinut antaa itselleni mahdollisuutta tutustua. Tulit vain liian lähelle ja syvälle kemia oli alusta alkaen liian46700Olen yrittänyt tavoittaa sinut kolmesti
Elämän aikana. Kahdesti hakenut numeroa ja lähettänyt jollekkin nimisellesi viestin. Kerran aivan summassa keksimääni os2652Haluan kysyä vain yhden asian
Miksi et koskaan halunnut kohdata minua kasvotusten silloin, kun molemmilla oli tunteita? Kaiken muun olen jo hyväksymäs39579- 73562
- 22512