Voisitteko rakkaat Rovaniemen asukkaat laittaa tähän viestiketjuun rehellistä palautetta eri kaupunginosista asuinalueena? Plussat ja miinukset. Eritoten lapsiperheen näkökulmasta. Onko rauhallista ja turvallista? Palvelut? Paikallisliikenne? Kiitos vastauksista ❤️
Millaista Rovaniemellä on nykyään?
5
83
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Hyvä täällä on elellä jos on työpaikka ja asunto. Turismi elinkeinona lisääntyy koko ajan ja hyvä niin.
Laittomuus ja ikävät lieveilmiöt turismin myötä lisääntyneet, mutta ei pahemmin haittaa normiasukasta joka elää omaa elämäänsä, käy työssä ja viettää perheen kanssa aikaa.
Kerrostaloista on muodostunut salahotelleja, kun jopa päättäjät ja viranhaltijat harjoittavat laitonta majoitustoimintaa asunnoksi rakennetuissa taloissa. Taloista on tullut rauhattomia ja asuntoja ei riitä kaupungin vakituisille asukkaille.
Vaikka turistit tuo rahaa paikakunnalle niin lieveilmiöt lisääntyy koko ajan. On jopa taskuvarkaat saapuneet, samoin villit taksit ja huonosti eri safari ja muut matkaajia palvelevat yritykset kohtelevat vauhtisokeudessaan kausityöntekijöitä ja eläimiä. Koko ajan näistä uutisoidaan lisää. Valitettavasti.
Koen, että minulla on hyvä täällä olla ja elää, on asunto talossa missä luvatonta majoitusta ei saa olla. Mietityttää vain se, että eikö noilla ihmisillä jotka ahneuksissaan ovat ostaneet asuntoja luvattomaan majoitukseen niin koskaan satu tuntoon, kun kuulevat, että ovat aikaan saaneet kroonisen hirveän asuntopulan ja pilaavat asumisoloja.
Onhan täällä luonto lähellä ja vielä rauhallista enimmäkseen ja jos ja kun nuo viranhaltijat, päättäjät ja Visit Rovaniemi älyäisivät kehittää tuon turismin järkevästi, nyt ovat päästäneet sen kestämättömälle tasolle.- AnonyymiUUSI
Tähänkin piti sotkea tuo salahotelli. Onko jääny pikkusen levy päälle. Kysyttiin kaupunginosista!
Olisit vielä kiljunut sen sotahuutonne, Mie oon asukas (lausutaan: "Miä öön äsykäs" naamaa väännellen) - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Tähänkin piti sotkea tuo salahotelli. Onko jääny pikkusen levy päälle. Kysyttiin kaupunginosista!
Olisit vielä kiljunut sen sotahuutonne, Mie oon asukas (lausutaan: "Miä öön äsykäs" naamaa väännellen)Minä kyllä sanon sen naamaa vääntelemättä. En kuitenkaan mikään vammainen ole. Sulla taitaa joku kehitykseen liittyvä vamma olla?
- AnonyymiUUSI
Täällä ei saa aikaa terveydenhoidon palveluihin. Iso puutos asukkaille.
- AnonyymiUUSI
maahanmuutto ja huumeet näkyy katukuvassa-ihan kuin helsingissä kun osaat katsoa
turvatonta kehitystä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsalaisuuden Päivän virallinen liputuspäivä poistettava VÄLITTÖMÄSTI!
Suomen valtion ja suomalaisuuden kannalta ei ole minkäänlaisia perusteita liputtaa virallisesti ruotsalaisuuden päivää,1055731Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys652572Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2411585- 941380
- 1241097
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8901- 65882
- 66857
- 75798
Salailu jatkuu, poliisi tutkii
Nykyään Pienimäki toimii Ylitornion kaupunginjohtajana. HS tavoitti hänet puhelimitse. Pienimäki korosti, ettei ole enää17741