Minä puhun paljon. Enimmäkseen ohjeistan itseäni tai joskus voin haukkua kpäisiä ihmisiä.
Haukkuminen on hyvä tapa purkaa tunteita, kun ei pysty tai halua päin naamaa kiukutella eikä haukkumisen kohde loukkaannu sellaisesta mitä hän ei tiedä.
https://marikahelin.fi/article/puhutteko-usein-itsellenne-psykologit-paljastavat-mita-se-kertoo-persoonallisuudestanne
Puhutko itseksesi?
15
190
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Joo, puhun yksin paljon positiivisesti kannustaen itseäni päivän askareissa. Olen positiivisempi kuin muiden kanssa.
Sitten kun jokin menee pieleen, kirosanat lentelevät. Tykkään kiroilla ruotsiksi, en tiedä miksi. Ihan suomalainen olen. Itsensä soimaaminen on hyvä asia.
"Älä nyt jumalauta tee noin, eksää ny ymmärrä?"
Tämän kun sanoo itselleen, siitä sisuuntuu ja tekee asiat piirun verran fiksummin.
Itsensä soimaaminen on jopa suotavaa, jos tuntuu, että laiskuus ottaa vallan.Mutisen usein itsekseni. Tavallaan järjestän ajatuksia mielessäni ja keskityn olennaiseen. Kaupassa itsekeskustelu yltyy, kun käyn ostoslistaa läpi ja kiiruhdan pitkin käytäviä, varsinkin, jos joku tuote on hukassa: "Mihin se hemmetin sinappi on taas piilotettu???". Että näin!
Kyllä maailmaa pulinaa mahtuu.
Kun itsensä kanssa keskustelee, on hyvässä seurassa! 😁- AnonyymiUUSI
Ilman muuta puhun itsekseni ja paljon. Joskus harjoittelen miten sanon jonkun vähän kiperän asian toiselle.
Tiedättehän näitä vitsiniekkoja. Osa heidän vitseistään on yksin harjoiteltu. He johdattavat keskustelun siihen että saavat sitten lohkaista vitsinsä. Kertoi sellainen joka näin toimii." Osa heidän vitseistään on yksin harjoiteltu."
Noin teen niille vitseille, jotka päätyvät tänne. Täällä samat asiat pyörivät päivästä toiseen, joten vitsin istuttaminen keskusteluun on helppoa.
Livenä, kun avaan suuni, en aloittaessa tiedä mitä olen sanomassa ja miten juttuni päättyy.
Vitsini on täysin intuitiivinen ja loppu usein yllättää jopa itseni.
Aina en onnistu. Pitäisi kai sitäkin harjoitella.
- AnonyymiUUSI
Moni nainen puhuu yksin naiset on naisii eli kuten marion lauloi naiset on el bimboi
- AnonyymiUUSI
jos ihminen kuin auto niin mikä auto kerran oli takana SUURI auto, oli lumimyrskyä, joku niin tuo Dodgen Heavy Duty Pickup, RAM series.. vähän jumissa niin että mitenkäs.. tuo niin odotti meitä aikansa kun yritimme kääntyä lumipenkassa, niin tuo:
painoi kaasua ja ohitti renkaat vinkuen sohjossa hahah. - AnonyymiUUSI
Puhun enkeleille ja jumalille :)
- AnonyymiUUSI
Juu, paljon tulee juteltua ittekseni. Selkiyttää vähän ajatuksia, kun yleensä useita välilehtiä auki päässä. Kun joku asia harmittaa niin kirosanat kyllä lentelee.
- AnonyymiUUSI
kuiskailee itse omaan korvaansa asioita, mutta jos jostain löydät, niin tämä Helixin 1. albumi: White lace & Black leather kannattaa jos osuu silmään.
- AnonyymiUUSI
En varsinaisesti puhu, kunhan mutisen puoliääneen kappaleiden sanoja hyräilyn tahdissa. Epäselvää supinaa. - cu-
- AnonyymiUUSI
Tänään on jonkin verran noita sarvipäitä päässyt.
Joskus ei vaan suju ja sitä tuskastuu itseensä.
Vilma Salilla aika usein ennen suoritusta. Varsinkin isoissa moninivelliikkeissä. Yleensä joko selän käyttö tai muistutan että toistojen välillä pitää hengittää.
Frisbeegolffissa usein mutisen ääneen minkälaista heittoa olen suunnitellut tai sitten muistutan itselleni tuulen suunnasta ja voimakkuudesta.
Aikanaan myös kun olin parisuhteessa niin tuntui että vaikka sanat oli osoitettu sille toiselle niin tuli vahva tunne että itsekseni siinä juttelin.- AnonyymiUUSI
salill niin musiikkina oli oikein äkäinen rokki joku Accept, niin joku oikein bodari antoi neuojakin tekniikoihin, niin jo joku karateka-ihminenkin joskusa..
mutta niin tuo bodari: hyvää muaiikkiakin tulee adrenaliinia pintaan heavy rock, hyvin käy - AnonyymiUUSI
tuo taisi olla: Accept - Losers nd Winners joku musiikki
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsalaisuuden Päivän virallinen liputuspäivä poistettava VÄLITTÖMÄSTI!
Suomen valtion ja suomalaisuuden kannalta ei ole minkäänlaisia perusteita liputtaa virallisesti ruotsalaisuuden päivää,1055731Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys652572Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2411585- 941380
- 1241097
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8901- 65882
- 66857
- 75798
Salailu jatkuu, poliisi tutkii
Nykyään Pienimäki toimii Ylitornion kaupunginjohtajana. HS tavoitti hänet puhelimitse. Pienimäki korosti, ettei ole enää17741