Osuiko heikkoon sieluun

Anonyymi-ap

Lihasheikkouspyöräilijän lainvastaiseen toimintaan liittyvä uutinen kiukkuhermoon, kun poistettiin?

23

346

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
      • Anonyymi

Suorittiko Komisario Koskinen pidätyksen ja Lundelinin Ulla kuulustelut?

• Anonyymi

Heikoilla lihaksilla ei hallitse painavaa pyörää. Ajokortti tarpeen

• Anonyymi

Ai ajokortilla hallitsee pyörän paremmin kuin käsillä ja jaloilla

Uutisessa on taas kerran väärin perusteltu pyörän laittomuus. Sen kuuluu olla "...enintään 1000W moottori ja pyörä saa kulkea SÄHKÖLLÄ AJETTAESSA enintään 25 km/h." Jos jompi kumpi noista ylittyy, laite ei enää ole polkupyörä, eikä sillä saa ajaa pyörätiellä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ai ajokortilla hallitsee pyörän paremmin kuin käsillä ja jaloilla

Uutisessa on taas kerran väärin perusteltu pyörän laittomuus. Sen kuuluu olla "...enintään 1000W moottori ja pyörä saa kulkea SÄHKÖLLÄ AJETTAESSA enintään 25 km/h." Jos jompi kumpi noista ylittyy, laite ei enää ole polkupyörä, eikä sillä saa ajaa pyörätiellä.

Juu, se ajokortti köytetään pinnojen väliin.

• Anonyymi

Kerro vaseliinista, olethan Vaseliinimies.

• Anonyymi

Tekoäly moderoi suomi24 keskusteluja. Sillä ei ole sielua ja sen äly on keinotekoinen.

• Anonyymi

Onpas sillä sielu! Yhtä paljon kuin sulla!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onpas sillä sielu! Yhtä paljon kuin sulla!

En koe minulla olevan sielua, joten ei ole sitten sillä tekoälylläkään, kun on kerta "yhtä paljon".

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En koe minulla olevan sielua, joten ei ole sitten sillä tekoälylläkään, kun on kerta "yhtä paljon".

On sulla, se on se musta möykky, joka aamulla lupsahti veteen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

On sulla, se on se musta möykky, joka aamulla lupsahti veteen.

Olen sieluton kaveri. Jos sinusta poistuu sielu joka aamu pönttöön, niin se on sinun asiasi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olen sieluton kaveri. Jos sinusta poistuu sielu joka aamu pönttöön, niin se on sinun asiasi.

Sä et vaan tunnista.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mun pyörän kumien venttiileilläkin on sielu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mun pyörän kumien venttiileilläkin on sielu

Venttiili onkin oma erillinen asia.

• Anonyymi

Täällä on ollut joku tekninen onkelma, ei ole päivittynyt moni muukaan viestiketju. Tämä lienee todennäköisin syy, ei sensuuri.

• Anonyymi

• Anonyymi

^ Lisäys/korjaus: Tekoäly saattaa siis poistaa ihan järkeviäkin kirjoituksia.

• Anonyymi

Tekoäly humalassa?

• Anonyymi

Sanken iso onkelma joka voi ratketa vain onken koukulla tai mankeetilla. Tai sitten jossakin metallissa on liikaa mankaania, kenkissä liikaa nauhoja tai kankas on liian paksua.

• Anonyymi

Homo

• Anonyymi

Erectus.

• Anonyymi

Sapiens

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sapiens

Ludens

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. S-kauppa nosti hintoja, K-kauppa laski

Elintarvikkeiden arvonlisävero laski vuodenvaihteessa 13,5 prosenttiin. S-kauppa siirsi alennuksen suoraan katteisiin pi
      Maailman menoa
      165
      7562
    2. Hiihtäjä Vilma Nissisen kommentit aiheutti paniikkia

ja hernettä vedettiin nenään. Nissinen kertoi torstaina haastattelussa, kun häneltä kysyttiin, että tykkääkö hän hiihtä
      Maailman menoa
      130
      5189
    3. Huuto yltyy persujen piirissä Venezuelan johdosta.

Kohta kakofonia yltyy kun persut tajuavat mitä Venezuelassa tapahtui. Von den Leydenki jo kipuilee kuten persut EU:ssa y
      Maailman menoa
      43
      2680
    4. Koska mennään retkeilemään?

pusi pusi 😗
      Ikävä
      271
      2308
    5. Nyt ottaa persua pattiin: sähköauto joulukuun myydyin

🤣 prööt prööt pakoputkellaan pörisevää persua ottaa nyt saamaristi pattiin, kun paristoilla kulkeva sähköauto on noussu
      Maailman menoa
      81
      2218
    6. Ovatko Perussuomalaiset kommunisteja?

Toiset sanovat että ovat, toiset sanovat että eivät. Ainakin heillä on paljon sen aatteen piirteitä, koska haluavat kont
      Maailman menoa
      67
      2078
    7. Yhdysvaltain hyökkäys Venezuelaan on YK:n peruskirjan mukaan laiton hyökkäyssota

Oman sävynsä tähän tuo vielä se, että hyökkäys kohdistettiin nimenomaan valtiojohtoa vastaan. Toki, kun tavoitteena on v
      Maailman menoa
      567
      2065
    8. Ei tule uni

Kuten epäilin. Onneksi viime yön sain ihan hyvin nukutuksi. Tiesin kyllä, ettei tästä mitään tänään tule.
      Ikävä
      57
      1126
    9. Miksi juuri Venezuela?

Kaikista maailman valtioista Trump otti silmätikukseen Venezuelan. Mutta minkä ihmeen takia? Kyseessä on kuitenkin vähäp
      Maailman menoa
      291
      1077
    10. Laittaisin whatsuppissa viestin

Jos olisin täysin varma että se on toivottua vielä kun aikaa on mennyt ja että toivot sitä edelleen.
      Ikävä
      66
      1065
    Aihe