Naisten seksuaaliset ajatukset

Anonyymi-ap

Olen mies, ja minusta vaikuttaa siltä että naisilla usein on mielessään vain seksuaaliset jutut ja lisääntyminen, juuri mitään muuta niiden päässä ei liiku. Inhottaa edes keskustella enää naisten kanssa mistään. Minua ei kiinnosta kumpikaan aihe yhtään. Ymmärrän sen jollain tapaa että tuo aihe on naisille varsin oleellinen ja kiinnostava, kun naisen keho on kuin tehty vain lisääntymistä varten. Jotenkin se vaan menee ihan liiallisuuksiin niillä, ainakin minun mielestäni.
Joskus entiseen aikaan naisilla oli kaikenlaisia harrastuksia, pitsinnypläämistä ja pullapitkon leipomista, oli jotain muutakin ajatuksissa edes hetken ajan. Tosin kuitenkin silloinkin naiset tykkäsivät leipoa peniksen muotoisia pullia.
Nykyään naisilla on vaan älypuhelin kädessä koko ajan ja sillä Tinderiä selataan jopa kadulla kävellessä ei katsota eteenpäin vaan tuijotetaan sitä Tinderiä, se kun on niin tärkeä ja kiinnostava että vaikka auton alle kävelisi sen edestä.

41

308

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
      UUSI

Ennen vanhaan laulettiin kouluissakin että: "Maamies peltoon pehmeään kylvää, kyntää siementään." Eipä viattomimmat sitä ymmärtäneet, vaikka minä kyllä aina tiesin mistä siinä oikeasti laulettiin XD

• Anonyymi
        UUSI

Joo tuollaisia juttuja on tosi paljon, ja kuka tietää niitten naisten käsitöistä tai pitsinvirkkaamisista että mitä kuvioita niihin tekevätkään.

• Anonyymi
      UUSI

Ahhahahaaa!

Nyt taitaa olla hieman parodian makua tässä. 😁

🦄

• Anonyymi
        UUSI

Parodia on vain sinun päässäsi, pysyvästi.

• Anonyymi
        UUSI

Typerä sarvipää.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Typerä sarvipää.

Äläs nyt. Kerrankin olin fiksu.

🦄

• Anonyymi
      UUSI

No se tinderi on heille kyllä tärkeä se on tulon lähde ja sillä hankitaan asiakkaita maksavia eli ns tinderitreffit tietää rahaa

• Anonyymi
        UUSI

Niin joo, sieltä katsotaan seuraava lounas.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Niin joo, sieltä katsotaan seuraava lounas.

Noinhan se menee. En itse ole tinderissä, mutta noin olen kuullut. Lounas tai päivällinen on jo voitto, mutta kahvikin on tyhjää parempi. Joillekin on harrastus käydä treffeillä.

Minä olen sillä tavalla erilainen, etten halua tavata ihmisiä, kuin joskus. Ruuat teen itse, enkä juo edes kahvia. Minussa on jokin valuvika. Annan kaikille, jotka jotain yrittää, pakit. Olen miettinyt, että olisinko voinut antaa vaan mennä? Miksen pysty kiinnostumaan enää kenestäkään? Tähän olisi paras kun löytäisi jonkun vastauksenkin vielä. Olen kadottanut sellaisen kipinän ja ei vaan kiinnosta ihmisten seura. Täytyykö tästäkin olla pahoillaan ja pyytää anteeksi?

• Anonyymi
      UUSI

Vai naisten seksuaaliset ajatukset. Ei miehillä koskaan vaan...

• Anonyymi
        UUSI

Ei tietenkään ole..

• Anonyymi
      UUSI

Ettäs kehtaavat, kai se ainut tapa saada naisten käyttäytyminen kuriin on vain alistua ja pyrkiä olemaan hyödyllinen 😁

• Anonyymi
      UUSI

Hassua, kun ottaa huomioon miten monet miehet valittavat ihan päinvastaista. Van aloittajalle lohdutukseksi, kyllä naisista(kin) löytyy paljon sellaisia, joita ei seksi kiinnosta lainkaan.

• Anonyymi
        UUSI

Tässä tarkoitetaankin naisia jotka on alle 40v. Ei mitään mummoja.

• Anonyymi
        UUSI

En toivo sitä ettei naisia kiinnostaisi seksi ollenkaan, vaan että olisi edes jonkinlaista järkeä päässä sen suhteen. Toki parisuhteessa kuuluu olla seksiä, ei se muuten olisi mikään suhde edes. Mutta ei joka ainoa asia elämässä voi aina olla seksuaalista, ei kaikesta tarvitse tehdä koko ajan seksuaalista. Mutta käsitän sen niin että naisella on hyvin lyhyt aikaikkuna sen seksuaalisuutensa toimeenpanemiseen, niin sen takia sillä on kova kiire. Silti se vaan inhottaa, sori vaan.

aloittaja

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Alle nelikympisten kohdalla noita mainitsemiani seksistä ei kiinnostuneita on hyvin helppo löytää. Valtaosalla naisista on uolloin heikompi sukupuolivietti. Aloittaja ei kuitenkaan maininnut ikäryhmää.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

En toivo sitä ettei naisia kiinnostaisi seksi ollenkaan, vaan että olisi edes jonkinlaista järkeä päässä sen suhteen. Toki parisuhteessa kuuluu olla seksiä, ei se muuten olisi mikään suhde edes. Mutta ei joka ainoa asia elämässä voi aina olla seksuaalista, ei kaikesta tarvitse tehdä koko ajan seksuaalista. Mutta käsitän sen niin että naisella on hyvin lyhyt aikaikkuna sen seksuaalisuutensa toimeenpanemiseen, niin sen takia sillä on kova kiire. Silti se vaan inhottaa, sori vaan.

aloittaja

Huomaatko miten ristiriitaisesti ilmaiset ongelmasi? Käytännössä naista saisi siis kiinnostaa seksi vain silloin, kun sinä niin haluat. Muulloin sinua inhottaa. On varmasti hyvin vaikeaa löytää ketään ihmistä, joka haluaisi seksiä tasan vain ja ainostaan samalla hetkellä kuin sinäkin.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Huomaatko miten ristiriitaisesti ilmaiset ongelmasi? Käytännössä naista saisi siis kiinnostaa seksi vain silloin, kun sinä niin haluat. Muulloin sinua inhottaa. On varmasti hyvin vaikeaa löytää ketään ihmistä, joka haluaisi seksiä tasan vain ja ainostaan samalla hetkellä kuin sinäkin.

Kyse ei ole haluamisesta, vaan joka ainoan asian ja ilmiön seksualisoimisesta.

aloittaja

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

aloittaja

Tuo ei ole kovin yleistä. Toki tuota on olemassa, mutta yleensä siihen törmää selvästi enemmän miesten kohdalla. Naisissa tuohon törmää yleisimmin vanhempien naisten kanssa tekemisissä ollessa. Siellä on oikein varsinaisia pervo-Berttoja, jotka tosiaan eivät tunnu koskaan mitään muuta miettivänkään. Minun on pakko kysyä, että mistä sinä noita naisia löydät, kun heitä on elämääsi noin paljon osunut?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Minä olen 50+ enkä mikään mummo. Säätänä!

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

aloittaja

Niin, seksualisoivat lähes kaiken negatiivisesti, pihtaamalla.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Minä olen 50 enkä mikään mummo. Säätänä!

10+ == kuumanainen
        20+ == kaunotarnainen
        30+ == ylijäämänainen
        40+ ==ikänainen
        50-999 = wanhusnainen

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

10 == kuumanainen
        20 == kaunotarnainen
        30 == ylijäämänainen
        40 ==ikänainen
        50-999 = wanhusnainen

Joo, olemme jo tietoisia, että olet mieleltäsi sairas.

• Anonyymi
      UUSI

Asia 1. Maailma muuttuu, yksittäinen ihminen ei välttämättä. Muistan kuinka lapsena kaikki mummut ja papat valitti, että ennen oli aina paremmin.

Asia 2. Jokainen saa itse päättää haluaako seksiä (parisuhteeseensa) paljon, vähän vai ei yhtään. Jokainen saa itse päättää toivooko saavansa lapsia (toivoa voi, vaikkei olisi hedelmällinenkään). Ainoa vaihtoehto muodostaa toimiva parisuhde on löytää kumppani, jonka toiveet ja luonne osuu yhteen itsensä kanssa riittävän hyvin. Jos vaatii enemmän mitä realistisesti voi saavuttaa, on edessä keskimäärin pitkä etsintä. Silti itse saa tavoitella ihan mitä vaan. Jos nainen on lisääntymisiässä, saa hänkin etsiä lapselleen isää samalla kuin etsii seurustelukumppania.

• Anonyymi
        UUSI

------Jos nainen on lisääntymisiässä, saa hänkin etsiä lapselleen isää samalla kuin etsii seurustelukumppania.---

Just noihan ne tekeekin. Niillä on seurstelukumppaneita sekä jo saatuja lapsia, ja silti etsivät samanaikaisesti isää sille jo olemassa olevalle lapselleen, ja se pitää olla tosi laadukas. "koska saa tavoitella ihan mitä vaan" ja tehdä ihan mitä vaan huvittaa.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

------Jos nainen on lisääntymisiässä, saa hänkin etsiä lapselleen isää samalla kuin etsii seurustelukumppania.---

Just noihan ne tekeekin. Niillä on seurstelukumppaneita sekä jo saatuja lapsia, ja silti etsivät samanaikaisesti isää sille jo olemassa olevalle lapselleen, ja se pitää olla tosi laadukas. "koska saa tavoitella ihan mitä vaan" ja tehdä ihan mitä vaan huvittaa.

Näin on. Ihan samalla tavalla bomeri saa haaveilla nuoresta kauniista lapsettomasta naisesta (joka ei halua lapsia tai rahoitusta).

Kumpikin saa haluamansa, jos löytää itselleen vastinparin, joka on valmis sitoutumaan samaan yhtälöön. Sen onko tarjontaa omilla ehdoilla, näkee vain kokeilemalla onneaan. Valitettavasti osa haluaa enemmän mitä pystyvät itse tarjoamaan ja silloin yhtälö on haastava.

• Anonyymi
      UUSI
    • Anonyymi
      UUSI

Kyllä ja sitten vaan valitetaan kun siellä tinderissä on niitä pippeli kuvia. Onko niitä pakko tuijottaa kieli poskella.

• Anonyymi
        UUSI

Niin, ja sitä kännykän näyttöä ei ole mikään pakko nuolla.

• Anonyymi
      UUSI

En edes ole Tinderissä ja seksuaalisuuskin nousee enimmäkseen esiin silloin, kun kumppanina on haluttava mies.

Tutkitusti miehet ajattelevat seksiä useammin kuin naiset, mutta tässäkin lienee yksilökohtaisia poikkeavuuksia.

On varsin luonnollista, että lisääntyminen ja isäksi sopivan miehen löytäminen nousevat voimaakkaasti esiin, etenkin silloin kun ikä kääntyy lähemmäs neljääkymppiä, jos toiveissa on perheen perustaminen. Eivät kaikki halua perhettä tai lapsia ja sikis ap suosottelen, että etsit naisen, jonka elämäntoiveet vastaavat sinun toiveitasi.

• Anonyymi
        UUSI

Minä suosittelen juuri sitä samaa sinullekin...
        Kuitenkaan aloituksessa ei ollut kyse mistään elämäntoiveista.

ap

• Anonyymi
      UUSI

Minua harmittaa, etten koskaan ole saanut dic piciä. 🥺

Toiset valittavat ylitarjonnasta, ja minä en ole saanut yhtäkään koskaan! 🙁

🦄

• Anonyymi
        UUSI

Oho, anteeksi kirjoitusvirhe.

🦄

• Anonyymi
        UUSI

Lohdutuksena, en minäkään ole. Tosin minä en myöskään kaipaa sellaisia. Enkä oikein ole sellaisten potentiaalista kohderyhmää. Minusta tajuaa helposti, että heittäisin varsin roisia herjaa ja hirtehistä huumoria tuollaisen kuvan kohteena olevasta elimestä. Herkkänahkaisten ei kannata tuollaisten lähettelyyn alkaa. 😀

• Anonyymi
        UUSI

No, ei se nyt oikeasti harmita. Olenhan suhteessa. 🥰

Mutta tämä maailma on epäoikeudenmukainen! 🥺

🦄

• Anonyymi
        UUSI

Dick pickit sinällään eivät ole niin ihastuttavia - eivät ainakaan random tyyppien lähettämät.

Tietenkin on yksilökohtaista mistä kukakin kiihottuu, mutta miehet voisivat muistaa useammin, että lämmittely tapahtuu korvien välissä jo huomattavasti aiemmin kuin vilaustakaan genitaaleista on näkynyt. Kyllä penis on kiihottava, muttei kenen tahansa ja miehestä irrallisena kuvana.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Oho, anteeksi kirjoitusvirhe.

🦄

Aivan järkyttävä kirjoitusvirhe, miten kehtaat enää kirjoittaa mitään tuon jälkeen. Hyvä että tajusit pyytää heti anteeksi järkyttyneiltä lukijoilta.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Dick pickit sinällään eivät ole niin ihastuttavia - eivät ainakaan random tyyppien lähettämät.

Tietenkin on yksilökohtaista mistä kukakin kiihottuu, mutta miehet voisivat muistaa useammin, että lämmittely tapahtuu korvien välissä jo huomattavasti aiemmin kuin vilaustakaan genitaaleista on näkynyt. Kyllä penis on kiihottava, muttei kenen tahansa ja miehestä irrallisena kuvana.

Et sanoisi noin, jos et olisi koskaan saanut yhtäkään dick piciä! 🥺

🦄

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä, just siitähän tässäkin keskustelussa olikin kyse, kuten kaikissa niissä muissakin keskusteluissa.

• Anonyymi
      UUSI

He hee,
      Olet hupiveikkoja. Ellet peräti hupiukko.

-keinovaginamies-

• Anonyymi
      UUSI

Minä vanhempana naisena kiinnostun seksuaalisesti vain tietyn tyyppisistä miehistä. Sellaisista jotka eivät ole saman tyyppisiä kuin eksäni oli. Riittää että näkee jossain sen tyyppisen miehen ja minulle sopivan ikäisen. Tinderissä en ole koskaan ollut, enkä muissakaan vastaavissa, enkä tule olemaan!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Maatalous- ja yritystuet pois, työeläkevaroilla valtion velka pois

Suomi saadaan eheytettyä kädenkäänteessä, kun uskalletaan tehdä rohkeita ratkaisuja. Maatalous- ja yritystuet ovat hait
      Maailman menoa
      124
      3744
    2. Riikka on siis suomalaisille velkaa 84 mrd

Jos kauhukabinetti istuu vaalikauden loppuun. Keskimäärin yli 20 miljardia uutta velkaa rikkaiden veronalennuksiin jokai
      Maailman menoa
      31
      2799
    3. Hei! Halusin vain kertoa.

En tiedä luetko näitä, mutta näimme n.4vk sitten, vaihdoimme muutaman sanan ja tunsin edelleen kipinän välillämme. Katso
      Tunteet
      7
      2745
    4. Sanna on suomalaisille siis velkaa 24 mrd euroa

Muistanette vielä kuinka Italian remonttirahoja perusteltiin sillä, että italialaiset ostaa suomalaisilta paidatkin pääl
      Maailman menoa
      132
      2373
    5. Miksi ikävä ei helpotu vuosien jälkeenkään?

Tänään olin ensimmäistä kertaa sinun lähtösi jälkeen tilassa, jossa vuosia sitten nähtiin ensimmäistä kerta. Ollessani
      Rakkaus ja rakastaminen
      8
      2254
    6. Teboili alasajo on alkanut

Niinhän siinä kävi että teebboili loppuu...
      Suomussalmi
      38
      1756
    7. Tiesitkö? Suomessa lääkäri voi toimia ammatissaan, vaikka hän olisi seksuaalirikollinen

Järkyttävää… Motin mukaan Suomessa lääkäri voi toimia ammatissaan, vaikka hän olisi yksityiselämässään syyllistynyt es
      Maailman menoa
      58
      1126
    8. "Sanna Marinin kirja floppasi", kertoo eräs median otsikko

"Miljardien tappio - Sanna Marin vaikenee", kertoo toinen otsikko. Marin ei siis siinä kirjassaan kerro sanallakaan For
      Maailman menoa
      82
      1039
    9. Oot kyl rakas

Et tiiäkkään miten suuri vaikutus sulla on mun jaksamiseen niin töissä, kun vapaallakin❤️. Oot täysin korvaamaton. En t
      Ikävä
      36
      1030
    10. Kirjoittaisit edes jotain josta tiedän

Varmasti oletko se oikeasti sinä. Tänään tälläinen olo. 🫩
      Ikävä
      75
      994
    Aihe