Olen mies, ja minusta vaikuttaa siltä että naisilla usein on mielessään vain seksuaaliset jutut ja lisääntyminen, juuri mitään muuta niiden päässä ei liiku. Inhottaa edes keskustella enää naisten kanssa mistään. Minua ei kiinnosta kumpikaan aihe yhtään. Ymmärrän sen jollain tapaa että tuo aihe on naisille varsin oleellinen ja kiinnostava, kun naisen keho on kuin tehty vain lisääntymistä varten. Jotenkin se vaan menee ihan liiallisuuksiin niillä, ainakin minun mielestäni.
Joskus entiseen aikaan naisilla oli kaikenlaisia harrastuksia, pitsinnypläämistä ja pullapitkon leipomista, oli jotain muutakin ajatuksissa edes hetken ajan. Tosin kuitenkin silloinkin naiset tykkäsivät leipoa peniksen muotoisia pullia.
Nykyään naisilla on vaan älypuhelin kädessä koko ajan ja sillä Tinderiä selataan jopa kadulla kävellessä ei katsota eteenpäin vaan tuijotetaan sitä Tinderiä, se kun on niin tärkeä ja kiinnostava että vaikka auton alle kävelisi sen edestä.
Naisten seksuaaliset ajatukset
68
722
Vastaukset
- Anonyymi
Ennen vanhaan laulettiin kouluissakin että: "Maamies peltoon pehmeään kylvää, kyntää siementään." Eipä viattomimmat sitä ymmärtäneet, vaikka minä kyllä aina tiesin mistä siinä oikeasti laulettiin XD
- Anonyymi
Joo tuollaisia juttuja on tosi paljon, ja kuka tietää niitten naisten käsitöistä tai pitsinvirkkaamisista että mitä kuvioita niihin tekevätkään.
- Anonyymi
Ahhahahaaa!
Nyt taitaa olla hieman parodian makua tässä. 😁
🦄- Anonyymi
Parodia on vain sinun päässäsi, pysyvästi.
- Anonyymi
Typerä sarvipää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Typerä sarvipää.
Äläs nyt. Kerrankin olin fiksu.
🦄
- Anonyymi
No se tinderi on heille kyllä tärkeä se on tulon lähde ja sillä hankitaan asiakkaita maksavia eli ns tinderitreffit tietää rahaa
- Anonyymi
Niin joo, sieltä katsotaan seuraava lounas.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin joo, sieltä katsotaan seuraava lounas.
Noinhan se menee. En itse ole tinderissä, mutta noin olen kuullut. Lounas tai päivällinen on jo voitto, mutta kahvikin on tyhjää parempi. Joillekin on harrastus käydä treffeillä.
Minä olen sillä tavalla erilainen, etten halua tavata ihmisiä, kuin joskus. Ruuat teen itse, enkä juo edes kahvia. Minussa on jokin valuvika. Annan kaikille, jotka jotain yrittää, pakit. Olen miettinyt, että olisinko voinut antaa vaan mennä? Miksen pysty kiinnostumaan enää kenestäkään? Tähän olisi paras kun löytäisi jonkun vastauksenkin vielä. Olen kadottanut sellaisen kipinän ja ei vaan kiinnosta ihmisten seura. Täytyykö tästäkin olla pahoillaan ja pyytää anteeksi?
- Anonyymi
Vai naisten seksuaaliset ajatukset. Ei miehillä koskaan vaan...
- Anonyymi
Ei tietenkään ole..
- Anonyymi
Ettäs kehtaavat, kai se ainut tapa saada naisten käyttäytyminen kuriin on vain alistua ja pyrkiä olemaan hyödyllinen 😁
- Anonyymi
Hassua, kun ottaa huomioon miten monet miehet valittavat ihan päinvastaista. Van aloittajalle lohdutukseksi, kyllä naisista(kin) löytyy paljon sellaisia, joita ei seksi kiinnosta lainkaan.
- Anonyymi
Tässä tarkoitetaankin naisia jotka on alle 40v. Ei mitään mummoja.
- Anonyymi
En toivo sitä ettei naisia kiinnostaisi seksi ollenkaan, vaan että olisi edes jonkinlaista järkeä päässä sen suhteen. Toki parisuhteessa kuuluu olla seksiä, ei se muuten olisi mikään suhde edes. Mutta ei joka ainoa asia elämässä voi aina olla seksuaalista, ei kaikesta tarvitse tehdä koko ajan seksuaalista. Mutta käsitän sen niin että naisella on hyvin lyhyt aikaikkuna sen seksuaalisuutensa toimeenpanemiseen, niin sen takia sillä on kova kiire. Silti se vaan inhottaa, sori vaan.
aloittaja - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Alle nelikympisten kohdalla noita mainitsemiani seksistä ei kiinnostuneita on hyvin helppo löytää. Valtaosalla naisista on uolloin heikompi sukupuolivietti. Aloittaja ei kuitenkaan maininnut ikäryhmää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En toivo sitä ettei naisia kiinnostaisi seksi ollenkaan, vaan että olisi edes jonkinlaista järkeä päässä sen suhteen. Toki parisuhteessa kuuluu olla seksiä, ei se muuten olisi mikään suhde edes. Mutta ei joka ainoa asia elämässä voi aina olla seksuaalista, ei kaikesta tarvitse tehdä koko ajan seksuaalista. Mutta käsitän sen niin että naisella on hyvin lyhyt aikaikkuna sen seksuaalisuutensa toimeenpanemiseen, niin sen takia sillä on kova kiire. Silti se vaan inhottaa, sori vaan.
aloittajaHuomaatko miten ristiriitaisesti ilmaiset ongelmasi? Käytännössä naista saisi siis kiinnostaa seksi vain silloin, kun sinä niin haluat. Muulloin sinua inhottaa. On varmasti hyvin vaikeaa löytää ketään ihmistä, joka haluaisi seksiä tasan vain ja ainostaan samalla hetkellä kuin sinäkin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Huomaatko miten ristiriitaisesti ilmaiset ongelmasi? Käytännössä naista saisi siis kiinnostaa seksi vain silloin, kun sinä niin haluat. Muulloin sinua inhottaa. On varmasti hyvin vaikeaa löytää ketään ihmistä, joka haluaisi seksiä tasan vain ja ainostaan samalla hetkellä kuin sinäkin.
Kyse ei ole haluamisesta, vaan joka ainoan asian ja ilmiön seksualisoimisesta.
aloittaja - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
aloittajaTuo ei ole kovin yleistä. Toki tuota on olemassa, mutta yleensä siihen törmää selvästi enemmän miesten kohdalla. Naisissa tuohon törmää yleisimmin vanhempien naisten kanssa tekemisissä ollessa. Siellä on oikein varsinaisia pervo-Berttoja, jotka tosiaan eivät tunnu koskaan mitään muuta miettivänkään. Minun on pakko kysyä, että mistä sinä noita naisia löydät, kun heitä on elämääsi noin paljon osunut?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä olen 50+ enkä mikään mummo. Säätänä!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
aloittajaNiin, seksualisoivat lähes kaiken negatiivisesti, pihtaamalla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä olen 50 enkä mikään mummo. Säätänä!
10+ == kuumanainen
20+ == kaunotarnainen
30+ == ylijäämänainen
40+ ==ikänainen
50-999 = wanhusnainen - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
10 == kuumanainen
20 == kaunotarnainen
30 == ylijäämänainen
40 ==ikänainen
50-999 = wanhusnainenJoo, olemme jo tietoisia, että olet mieleltäsi sairas.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä olen 50 enkä mikään mummo. Säätänä!
Sinulle taitaa olla paikka auki mummotunnelissa, laita isoon kassiin paljon siideritölkkejä ja mene vaan muiden mummojen sekaan sinne tunneliin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinulle taitaa olla paikka auki mummotunnelissa, laita isoon kassiin paljon siideritölkkejä ja mene vaan muiden mummojen sekaan sinne tunneliin.
Mummotunnelihan juuri on varsinainen kutuluola, täynnä himokkaita vanhempia naisia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mummotunnelihan juuri on varsinainen kutuluola, täynnä himokkaita vanhempia naisia.
Mummotunnelissa paljon käyneenä voin todeta, että yli kolmekymppisiä siellä ei nykyään juurikaan ole.
Kaikki myöhäiskeski-ikäiset ovat Storyvillessä ja Tallinnanlaivoilla. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mummotunnelissa paljon käyneenä voin todeta, että yli kolmekymppisiä siellä ei nykyään juurikaan ole.
Kaikki myöhäiskeski-ikäiset ovat Storyvillessä ja Tallinnanlaivoilla.Olemme selvästi käyneet siellä eri aikoina, sillä minulla on päinvastainen kokemus.
- Anonyymi
Asia 1. Maailma muuttuu, yksittäinen ihminen ei välttämättä. Muistan kuinka lapsena kaikki mummut ja papat valitti, että ennen oli aina paremmin.
Asia 2. Jokainen saa itse päättää haluaako seksiä (parisuhteeseensa) paljon, vähän vai ei yhtään. Jokainen saa itse päättää toivooko saavansa lapsia (toivoa voi, vaikkei olisi hedelmällinenkään). Ainoa vaihtoehto muodostaa toimiva parisuhde on löytää kumppani, jonka toiveet ja luonne osuu yhteen itsensä kanssa riittävän hyvin. Jos vaatii enemmän mitä realistisesti voi saavuttaa, on edessä keskimäärin pitkä etsintä. Silti itse saa tavoitella ihan mitä vaan. Jos nainen on lisääntymisiässä, saa hänkin etsiä lapselleen isää samalla kuin etsii seurustelukumppania.- Anonyymi
------Jos nainen on lisääntymisiässä, saa hänkin etsiä lapselleen isää samalla kuin etsii seurustelukumppania.---
Just noihan ne tekeekin. Niillä on seurstelukumppaneita sekä jo saatuja lapsia, ja silti etsivät samanaikaisesti isää sille jo olemassa olevalle lapselleen, ja se pitää olla tosi laadukas. "koska saa tavoitella ihan mitä vaan" ja tehdä ihan mitä vaan huvittaa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
------Jos nainen on lisääntymisiässä, saa hänkin etsiä lapselleen isää samalla kuin etsii seurustelukumppania.---
Just noihan ne tekeekin. Niillä on seurstelukumppaneita sekä jo saatuja lapsia, ja silti etsivät samanaikaisesti isää sille jo olemassa olevalle lapselleen, ja se pitää olla tosi laadukas. "koska saa tavoitella ihan mitä vaan" ja tehdä ihan mitä vaan huvittaa.Näin on. Ihan samalla tavalla bomeri saa haaveilla nuoresta kauniista lapsettomasta naisesta (joka ei halua lapsia tai rahoitusta).
Kumpikin saa haluamansa, jos löytää itselleen vastinparin, joka on valmis sitoutumaan samaan yhtälöön. Sen onko tarjontaa omilla ehdoilla, näkee vain kokeilemalla onneaan. Valitettavasti osa haluaa enemmän mitä pystyvät itse tarjoamaan ja silloin yhtälö on haastava.
- Anonyymi
Ytminne pelastaa 💪! Jokainen tinderin käyttäjä on aivan kuin Quagmire tässä klipissä 😂 - https://www.youtube.com/watch?v=65ephK9_fd4 . Perustuu tositapahtumiin ☝️. -💊-.
- Anonyymi
Kyllä ja sitten vaan valitetaan kun siellä tinderissä on niitä pippeli kuvia. Onko niitä pakko tuijottaa kieli poskella.
- Anonyymi
Niin, ja sitä kännykän näyttöä ei ole mikään pakko nuolla.
- Anonyymi
En edes ole Tinderissä ja seksuaalisuuskin nousee enimmäkseen esiin silloin, kun kumppanina on haluttava mies.
Tutkitusti miehet ajattelevat seksiä useammin kuin naiset, mutta tässäkin lienee yksilökohtaisia poikkeavuuksia.
On varsin luonnollista, että lisääntyminen ja isäksi sopivan miehen löytäminen nousevat voimaakkaasti esiin, etenkin silloin kun ikä kääntyy lähemmäs neljääkymppiä, jos toiveissa on perheen perustaminen. Eivät kaikki halua perhettä tai lapsia ja sikis ap suosottelen, että etsit naisen, jonka elämäntoiveet vastaavat sinun toiveitasi.- Anonyymi
Minä suosittelen juuri sitä samaa sinullekin...
Kuitenkaan aloituksessa ei ollut kyse mistään elämäntoiveista.
ap
- Anonyymi
Minua harmittaa, etten koskaan ole saanut dic piciä. 🥺
Toiset valittavat ylitarjonnasta, ja minä en ole saanut yhtäkään koskaan! 🙁
🦄- Anonyymi
Oho, anteeksi kirjoitusvirhe.
🦄 - Anonyymi
Lohdutuksena, en minäkään ole. Tosin minä en myöskään kaipaa sellaisia. Enkä oikein ole sellaisten potentiaalista kohderyhmää. Minusta tajuaa helposti, että heittäisin varsin roisia herjaa ja hirtehistä huumoria tuollaisen kuvan kohteena olevasta elimestä. Herkkänahkaisten ei kannata tuollaisten lähettelyyn alkaa. 😀
- Anonyymi
No, ei se nyt oikeasti harmita. Olenhan suhteessa. 🥰
Mutta tämä maailma on epäoikeudenmukainen! 🥺
🦄 - Anonyymi
Dick pickit sinällään eivät ole niin ihastuttavia - eivät ainakaan random tyyppien lähettämät.
Tietenkin on yksilökohtaista mistä kukakin kiihottuu, mutta miehet voisivat muistaa useammin, että lämmittely tapahtuu korvien välissä jo huomattavasti aiemmin kuin vilaustakaan genitaaleista on näkynyt. Kyllä penis on kiihottava, muttei kenen tahansa ja miehestä irrallisena kuvana. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oho, anteeksi kirjoitusvirhe.
🦄Aivan järkyttävä kirjoitusvirhe, miten kehtaat enää kirjoittaa mitään tuon jälkeen. Hyvä että tajusit pyytää heti anteeksi järkyttyneiltä lukijoilta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Dick pickit sinällään eivät ole niin ihastuttavia - eivät ainakaan random tyyppien lähettämät.
Tietenkin on yksilökohtaista mistä kukakin kiihottuu, mutta miehet voisivat muistaa useammin, että lämmittely tapahtuu korvien välissä jo huomattavasti aiemmin kuin vilaustakaan genitaaleista on näkynyt. Kyllä penis on kiihottava, muttei kenen tahansa ja miehestä irrallisena kuvana.Et sanoisi noin, jos et olisi koskaan saanut yhtäkään dick piciä! 🥺
🦄 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tietenkin on yksilökohtaista mistä kukakin kiihottuu, mutta miehet voisivat muistaa useammin, että lämmittely tapahtuu korvien välissä jo huomattavasti aiemmin kuin vilaustakaan genitaaleista on näkynyt. Kyllä penis on kiihottava, muttei kenen tahansa ja miehestä irrallisena kuvana.Kyllä, just siitähän tässäkin keskustelussa olikin kyse, kuten kaikissa niissä muissakin keskusteluissa.
- Anonyymi
He hee,
Olet hupiveikkoja. Ellet peräti hupiukko.
-keinovaginamies- - Anonyymi
Minä vanhempana naisena kiinnostun seksuaalisesti vain tietyn tyyppisistä miehistä. Sellaisista jotka eivät ole saman tyyppisiä kuin eksäni oli. Riittää että näkee jossain sen tyyppisen miehen ja minulle sopivan ikäisen. Tinderissä en ole koskaan ollut, enkä muissakaan vastaavissa, enkä tule olemaan!
- Anonyymi
vanhemman naisen kannattaa vaan unohtaa ne miehet, mene mummotunneliin siitä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vanhemmat naiset ovat kaikista himokkaimpia, joten ei onnistu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vanhemmat naiset ovat kaikista himokkaimpia, joten ei onnistu.
no siellä tunnelissa ne muutkin mummot on kyttäämässä ohikulkevia nuoria miehiä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lähinnä kuitenkin niitä, jotka menevät tunneliin. Siellä tuppaa varsinkin kesäikaan olemaan parhaat bileet, myöskin meille nuoremmille. Miehet tosin saattavat pelätä siellä tulevansa revityksi palasiksi. 😉
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lähinnä kuitenkin niitä, jotka menevät tunneliin. Siellä tuppaa varsinkin kesäikaan olemaan parhaat bileet, myöskin meille nuoremmille. Miehet tosin saattavat pelätä siellä tulevansa revityksi palasiksi. 😉
Mjaa
Istun usein tunnelissa ja en siellä mieti juuri mitään.
T: Stadin Jallu - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mjaa
T: Stadin JalluUnohtui hihittää!
(hihitystä) - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mjaa
T: Stadin JalluIstut tunnelissa umpitunnelissa. No sellasta sattuu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyppää järveen sen tunnelis kanssa!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nyt olet ollut kyllä jossain krematorion käytävällä.
Mummotunneli on jo pari vuotta ollut ihan täysin nuorten aikuisten menomesta.
Lehdissäkin keski-ikäiset ovat valittaneet asiasta.
Itse kävin mummiksessa elokuussa ja totta se oli. Tyttäreni ikäiset ovat liian nuoria minulle.
Nythän on näitä fossiilidiscoja, jotka alkavat klo 17 ja klo 22 on free entry kaikenikäiselle.
Mummot näet haluavat kymmeneltä jo nukkumaan.
Mummotunnelissa bailataan neljään saakka aamulla, eikä siinä kyydissä mikään viisikymppinen pysy.
Tiedän, missä 40-55v naiset bilettävät, mutta enpäs kerro :).
- Anonyymi
naisen keho on tehty saamaan seksiä
ja keho pyrkii kuvioon itsestään
VASTOIN NAISEN TAHTOA
siitä syntyy naisille ristiriita
jonka he voivat nähdä raiskautena
nainen oli hiljaa ja keho antautui miehelle
vaikka nainen ymmärsi jo itsekin että hän ei tahtonut miestä
tästä voi olettaa
1-nainen ei ymmärrä itse itseään
2-kuvio on ajoittainen, joskus on ja joskus ei
kumpaa polkua pitää kulkea?
kehon tai mielen
molemmat ovat oikeassa
mutta usein syytetään kehoa kaikesta
tai mieli syyttää kehoa
kehon kannalta on absoluuttisen totta, että pitää saada seksiä, lapsia
mutta mieli voi kieltää kehoa saamasta seksiä, kieltää olemasta oma itsensä
nainen siten tekee väkivaltaa itselleen tieteen tahtoen
joskus mieli voi väsyä kehon himoihin ja päättää tahallisesti kostaavasti jäädä lapsettomaksi
onko nainen jakomielitautinen, biseksuaali?
mitä jos keho voittaa mielen ja ajautuu miehen luokse?
mitä aikuinen äiti kertoo tyttärelleen kehon toimeista?
mies voi kuunnella naisen kehon kieltä ja uskautua sille,
vaikka todellisuudessa se oli vain puolet naisesta
kun sen toinen puoli kieltäytyi kokonaan seksistä
vaikka saattoi jättää kertomattakin miehelle
jos naiset harrastavat "katotaan myöhemmin kuinka asiat ovat" juttua
niin kuinka he itse voivat syyttää jälkeenpäin miehiä?- Anonyymi
Ei nyt jessus mitä soopaa taas. 😀
- Anonyymi
Ylïopïstot Notre Dame ja Pohjoïs-Texas tekïvät yhdessä tutkïmuksen, johon osallïstuï 355 nuorta naïsta, jossa tutkïttïïn myös muïta kuïn seksuaalïsïa ja aggressïïvïsïa fantasïoïta - kuten ïtsetuntoa, sukupuolïasenteïta ja muïta persoonallïsuustestauksïa - tutkïmuksessa selvïsï että naïsten kuvïtelmïa olïvat:
Joutumïnen:
- mïehen pakottamaksï seksïïn =: 52%
- mïehen raïskaamaksï =: 32%
- mïehen pakottamana suorïttamaan suuseksïä =: 28%
- sïdotuksï/kahlïtuksï (beïng ïncapacïtated) =: 24%
- naïsen(?) pakottamaan seksïïn =: 17%
- mïehen pakottamana anaalïyhdyntään =: 16%
- naïsen(?) raïskaamaksï =: 9%
- naïsen pakottamana suorïttamaan suuseksïä =: 9%
Jenny Bïvonan johtama tutkïjaryhmä Pohjoïs-Texasïn ylïopïstossa havaïtsï, että kaïken kaïkkïaan 62% osallïstujïsta kertoï omaavansa jonkïn tyyppïsen raïskauskuvïtelman. Kaïkkïaan 62% ïlmoïttï, että hänellä on ollut aïnakïn yksï edellä maïnïtuïsta kuvïtelmïsta.
Naïsïsta, jotka ïlmoïttïvat omaavansa yleïsïmmän raïskauskuvïtelman, ''mïes on ylïvoïmaïnen taï pakottanut antautumaan seksuaalïsestï tahtoanï vastaan'', olï tämä kuvïtelma 40 prosentïlla vähïntään kerran kuukaudessa ja 20 prosentïlla vähïntään kerran vïïkossa. -!- Tutkïjat päättelïvätkïn, että nämä tulokset osoïttavat raïskauskuvïtelmïen olevan merkïttävässä roolïssa monïen naïsten seksuaalïsessa kuvïtelmïssa.
LÄHDE: "A team of psychologists, led by a woman, uncovers facts on sex fantasy." https://shorter.me/4-BDn- Anonyymi
Aivan kamalaa.
En voi ymmärtää. Mikään ei ole kauheampaa kuin joutua pakotetuksi seksuaalisiin juttuihin. Olen joutunut.
Mutta. Tarvitseeko minun muiden fantasioita ymmärtääkään? Ei.
🦄 - Anonyymi
Just tuollaisia ne naisten fantasiat ovat. Jossain nettisivulla oli niitä kerrottu, suosituimmat fantasiat tms. Aivan sairaita juttuja. Täysin. Sitten ollaan niin nirppanokkaa kun joku mies ajattelee jotain jostain naisesta, ja niitten omassa päässä pyörii kaikenlaista, salaisuudessa, niillä on ihan sairaita fantasioita pää täynnä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Just tuollaisia ne naisten fantasiat ovat. Jossain nettisivulla oli niitä kerrottu, suosituimmat fantasiat tms. Aivan sairaita juttuja. Täysin. Sitten ollaan niin nirppanokkaa kun joku mies ajattelee jotain jostain naisesta, ja niitten omassa päässä pyörii kaikenlaista, salaisuudessa, niillä on ihan sairaita fantasioita pää täynnä.
Tämä on todella kummallinen vastauksena, joten kaikki mitä muistan lukeneeni siitä:
Kysymyksen asettelu on ensinnäkin yksinkertainen. Jos naisilta kysytään, haluaako nainen tulla kenen tahansa raiskaamaksi oikeasti, on vastaus selkeästi ei. Naisen on haluttava itsensä miestä.
Naisen on tärkeä tuntea, että mies tuntee halua. Miehen kiihkeys on yksi todiste, eikä se voi olla laimeaa ja välinpitämätöntä. Kertojen määrä kasvattaa miehen kiintymystä ja sitoutumista mahdollisten jälkeläisten hoitoon.
Ilman miehen halua, ei nainenkaan usein halua, vaan on ajatus miehen mielenkiinnosta esimerkiksi toista henkilöä kohtaan. Tunnelma jää latteaksi, eikä nainen saa tyydytystä.
Miehen haluttomuus voi kertoa olemattomasta libidosta ja mahdolisesta sairaudesta. Se voi riittää paljon muuhun, mutta ei aina naisen tyydytykseen.
Jos mies kertoo voivansa tyydyttää naisen, vaikka ei itse tunne halua, ei moni nainen valitse miehen palvelua, koska voi helposti elää ilman miehen tuottamaa tyydytystä.
Jokut uskovat, etteivät kulttuurit salli naisten halua, vaan mielikuvan keinoin vastuu siirretään miehelle.
Siinäpä niitä nyt oli.
Sinun kannattaisi kokeilla eläämää naisena, niin voisit itse tutkia sitä paremmin.
- Anonyymi
minä epäilin että jotain ei sentään triad vain jotain, joilla on rahaa joillaiin kiinalisil ihmisilliä... 6000euron joululahja on... paqskiaisen kukkaro.
- Anonyymi
Ei naisilla ole seksuaalisia ajatuksia. Ei siinä mitään ajatella kun himoittaa.
- Anonyymi
Näin vanhempana naisena ei ole mitään tarvetta harrastaa seksiä kenenkään kanssa!
- Anonyymi
Puhellessa kaivautuu entistä enemmän probleemiin jos niin toimii.
- Anonyymi
lommoja lamgorhiniiin,,un niin joku taistelu autojen parkkipqaikoista... jooh olin kuulevinanin jotain... siis kun joku ei saa laittaa autroa vakituissti parkkiiin tuoon jossa onkin vielä joku suojelutyön paikkoja niiin
... en tiedä mitä oikein jotain riiterllyä... - Anonyymi
Mistä haluaisit keskustella nimenomaan _naisten_ kanssa?
xLiner - AnonyymiUUSI
Kyllä minulla naisena seksuaalisia ajatuksia on, mutta en pyytele niitä anteeksi sinulta tai keneltäkään muultakaan. Päähän mahtuu silti valtavasti paljon kaikkea muutakin.
Jos sinua ei kiinnosta keskustella naisten kanssa seksistä, niin älä hyvä mies keskustele, jos aihe niin ahdistaa. Ihan varmasti löydät itsellesi sellaista seuraa, jota ei seksi kiinnosta edes puheissa. Ilmaiset tämän vain heti tustumisen alussa, niin ei tule epäselvyyksiä.
Me ihmiset olemme erilaisia ja se, mikä on toisella tärkeää, ei välttämättä ole toiselle lainkaan tärkeää. Olennaistahan on, että kohtaa ihmisen, jonka kanssa kiinnostuksen kohteet kohtaavat.
Aletheias
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Minkähän takia ns. persuille ei tunnu työ maistuvan?
Vaikuttavat olevan joutoväkeä syystä tai toisesta – työttömiä tai työeläkeloisia. Muiden rahoilla pötköttelevää väkeä,1194605Olit ihan
Kiihkona silloin. Sen näki ja lähes tunsi. Ei tainnut olla kaukana et olisit vetänyt lähellesi jos siihen olisi hetki tu283346- 203235
Miksiköhän vasemmistossa on niin paljon ns. tapatyöttömiä ja muita köyhiä?
Tokihan Minja Koskela oli sitä mieltä, että ei terveenkään ihmisen ole pakko tehdä töitä, sitä neuvoa moni vassu noudatt472969Oletko keskustellut kaivatustasi muiden
Kanssa lähiaikoina? Jos, onko keskustelu ollut positiivista tai negatiivista? Vaikuttaako keskustelut mielipiteeseesi ka502846Trump huonommassa kunnossa kuin Usasta virallisesti sanotaan?
"Terveys on vakaa mutta ei normaali".Uskallan melkein sanoa,että Trumpin terveydentilaa kaunistellaan.Myös se että se nu1212806Kyllä on Vasemmistoliitosta Koskelan johdolla tullut todellinen ääripuolue
se on niin tulipunainen kuin olla voi, ja selvästi haluaa jatkuvasti eripuraa, ja repiä kansaa kahtia. Siinä on jo vuod182580Suomen veroaste 5 %-yks liian matala
Palauttamalla kokonaisveroaste 1990-luvun tasolle saadaan hyvinvointivaltion palvelut rahoitettua ilman velan ottoa.1132305MTV: Harvinainen haastattelu! Vappu Pimiä kommentoi vihdoinkin uutta TTK-juontajaa
TTK-juontajaspekuloinnit käyvät edelleen kuumana. Kenet sinä haluaisit uudeksi TTK-juontajaksi? Kommentoi alle! Lue,142125- 82022