Kerro Mnot keitä nimität täällä laitauskiviksi

Anonyymi-ap

😏 Ja millä perusteella. Toistat tuota termiä jatkuvasti, joten sinulla on varmaan hyvät perusteet siihen.

152

1496

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Siis laitaUSKOVIKSI.

• Anonyymi

Niin, sitä sanaa hän käyttää.

• Anonyymi

Laitauskiviksi... Siis rotvallin reunaksi.

• Anonyymi
        UUSI

Juurikin.

• Anonyymi
        UUSI

Niin Mnot nimittelee.

• Anonyymi

Tähän asiaan olisi tosiaan hyvä saada vastaus.

• Anonyymi

Aika selvä juttu. Mnot vastustaa kaikkia homokriittisiä ihmisiä ja leimaa heidät ääri-, laita-, fundis-, hihhulil-, fobia- etuliitteillä. Mutta rehellinen ateistikin voi olla sitä mieltä, että homoseksuaalisuus on syntiä ja jotenkin häpeällinen asia, jota ei pitäisi tuoda julkisuuteen. Homouden hyväksyntä ärsyttää monia ihmisiä, koska se perustuu valheellisille ajatuksille.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aika selvä juttu. Mnot vastustaa kaikkia homokriittisiä ihmisiä ja leimaa heidät ääri-, laita-, fundis-, hihhulil-, fobia- etuliitteillä. Mutta rehellinen ateistikin voi olla sitä mieltä, että homoseksuaalisuus on syntiä ja jotenkin häpeällinen asia, jota ei pitäisi tuoda julkisuuteen. Homouden hyväksyntä ärsyttää monia ihmisiä, koska se perustuu valheellisille ajatuksille.

Itse homoseksuaalisuus ei ole syntiä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Yleensäkin ottaen synti on vain eräässä satukirjassa käytetty käsite, jolla ei ole mitään tekemistä reaalimaailman kanssa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Yleensäkin ottaen synti on vain eräässä satukirjassa käytetty käsite, jolla ei ole mitään tekemistä reaalimaailman kanssa.

Juuri noin.
        Eli vain uskovaiset, siis hurskaat, voivat oilla syntisiä, kun taas meitä uskottomia, siis tervejärkisiä, se ei koske millään tavalla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jeesus sanoi, että kuka katsoo naista himoiten, on jo tehnyt huorin sydämessään. Eli jo pelkkä himo on syntiä. Homoseksuaalisuus itse on syntiä.

• Anonyymi

Ei vaan näy.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Teot ovat.

• Anonyymi

Ei Mnot-trolli osaa eikä uskalla vastata! Mnot on yksi "laitatrolleista", joka näkee kaikissa "laitauskovaisuutta".

• Anonyymi

Siltä näyttää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Siltä näyttää.

Ilmiselvästi.

• Kuule laitauskova pelle. Vastasin tuonne alas.

• Anonyymi
        Mistänäitäoikeintulee kirjoitti:

Kuule laitauskova pelle. Vastasin tuonne alas.

Kuule mulkku, et taskaan vastannut siihen mitä kysyttiin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oho!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onko tuo 'mulkku' teidän laitisten paljonkin käyttämä nimitys henkilöistä, joista te pidä?

ehta_lainen

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onko tuo 'mulkku' teidän laitisten paljonkin käyttämä nimitys henkilöistä, joista te pidä?

ehta_lainen

Missä muualla sitä on käytetty?

• Anonyymi

Mnot tarkoittaa niitä uskovia, jotka eivät kannata sukupuolineutraalia avioliittoa.

• Anonyymi

Miten he muka ovat laidalla kun se on kristikunnan yleinen ja ikiaikainen mielipide.
        Liberaalit ovat pubien pieni vähemmistö eli todella laidalla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miten he muka ovat laidalla kun se on kristikunnan yleinen ja ikiaikainen mielipide.

Pubien ja koko kristikunnan.,

• Anonyymi kirjoitti:

Heh hehe heheh he. Vai että ovat liberaalit ovat pieni vähemmistö? On teillä laitauskovilla kumma tapa unohtaa faktat. Jos liberaalit olisivat kirkon jäsenistöstä vain pieni osa laidalla, niin miksi ihmeessä sitten kirkollisvaaleissa liberaalit saavat aina selvän enemmistön?

Ynnä miksi ihmeessä kun te laitauskovaiset teette lakialoiteita, esim että abortista tuli tuomita elinkautinen tai että "järkevän suunnittelun oppi" tulisi ottaa mukaan koulujen biologian opetukseen, niin miksi nämä aloitteet keräävät vain parituhatta nimeä?

Mitä tulee siihen "pelkoon" niin miksi minun pitäisi pelätä teidänlaisia pellejä? Teillehän nauravat kaikki. Edelleen muistutan myös sitä että minä olen valmis tapaamaan teidän koska tahansa. Mutta teillä laitauskovilla ei ole siihen rohkeutta. Eli kuka pelkää ja ketä?

• Anonyymi

Heh hehe heheh he. Vai että ovat liberaalit ovat pieni vähemmistö? On teillä laitauskovilla kumma tapa unohtaa faktat. Jos liberaalit olisivat kirkon jäsenistöstä vain pieni osa laidalla, niin miksi ihmeessä sitten kirkollisvaaleissa liberaalit saavat aina selvän enemmistön?

Ynnä miksi ihmeessä kun te laitauskovaiset teette lakialoiteita, esim että abortista tuli tuomita elinkautinen tai että "järkevän suunnittelun oppi" tulisi ottaa mukaan koulujen biologian opetukseen, niin miksi nämä aloitteet keräävät vain parituhatta nimeä?

Mitä tulee siihen "pelkoon" niin miksi minun pitäisi pelätä teidänlaisia pellejä? Teillehän nauravat kaikki. Edelleen muistutan myös sitä että minä olen valmis tapaamaan teidän koska tahansa. Mutta teillä laitauskovilla ei ole siihen rohkeutta. Eli kuka pelkää ja ketä?

Kirkollisvaalien äänestysprosentti on jotain 20% luokkaa. Ja ainahan sellaiset ovat äänekkäämpiä ja innokkaampia äänestäjiä, jotka haluavat muutosta. Suurin osa on joko neutraaleja tai sellaisia, jotka haluavat pysyä vanhassa systeemissä.

• Anonyymi kirjoitti:

Kirkollisvaalien äänestysprosentti on jotain 20% luokkaa. Ja ainahan sellaiset ovat äänekkäämpiä ja innokkaampia äänestäjiä, jotka haluavat muutosta. Suurin osa on joko neutraaleja tai sellaisia, jotka haluavat pysyä vanhassa systeemissä.

Näin juuri. Kirkollisvaaleissa ovat yliedustettuna laitauskovaiset. Suurin osa normaalista kirkkoväestä ei jaksa vaivautua uurinille...

• Anonyymi

Kyllä, evlut kirkon liberaalit ovat häviävän pieni pieni vähemmistö.
        Kristilunnasta vain alle 2% on vain luterilaisia.

Eihän kristilliset arvot ole maailman suosiossa. Mutta me teemme sen mikä me koemme oikeaksi.

Vastausitko nyt aloitukseen?

• Anonyymi

Näin juuri. Kirkollisvaaleissa ovat yliedustettuna laitauskovaiset. Suurin osa normaalista kirkkoväestä ei jaksa vaivautua uurinille...

Mikä tekee uskovasta laitauskovaisen ja mikä normaalin uskovaisen?

Miten heidän suhteensa Jumalaan, Jeesukseen ja pyhään henkeen eroavat?

Entä miten suhde Raamattuun?

Entä uskonnon harjoittamiseen?

Nimeä kummastakin ryhmästä muutama suomalainen .

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mikä tekee uskovasta laitauskovaisen ja mikä normaalin uskovaisen?

Miten heidän suhteensa Jumalaan, Jeesukseen ja pyhään henkeen eroavat?

Entä miten suhde Raamattuun?

Entä uskonnon harjoittamiseen?

Nimeä kummastakin ryhmästä muutama suomalainen .

"Mikä tekee uskovasta laitauskovaisen ja mikä normaalin uskovaisen?"

Kun laitauskovainen pistetään uskovaisuusmiuttariin joka näyttää todellisen jeesus uskon määrän 0-100% niin tulee lukemaksi aina vähintään 75%.

Normaalilla uskovaisella lukema on yleensä välissä 20-30%

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"Mikä tekee uskovasta laitauskovaisen ja mikä normaalin uskovaisen?"

Kun laitauskovainen pistetään uskovaisuusmiuttariin joka näyttää todellisen jeesus uskon määrän 0-100% niin tulee lukemaksi aina vähintään 75%.

Esitä tutkimus!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Esitä tutkimus!

Osaat etsiä itse!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Osaat etsiä itse!

Laita linkki jos väität sellaisen olevan, äläkä trollaa!

• Anonyymi kirjoitti:

Kyllä, evlut kirkon liberaalit ovat häviävän pieni pieni vähemmistö.
        Kristilunnasta vain alle 2% on vain luterilaisia.

Eihän kristilliset arvot ole maailman suosiossa. Mutta me teemme sen mikä me koemme oikeaksi.

Vastausitko nyt aloitukseen?

Minä voin vastata siihen ihan livenä. Kerro toki missä ja koska tavataan?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Laita linkki jos väität sellaisen olevan, äläkä trollaa!

Täältä löytyy kyseinen tutkimus asiasta:

http://dy.fi/kvp

• Anonyymi

Ynnä ehe ehe, plus, ehe ehe, miinus uhkailet taas idiootti täällä ihmisiä.

" Edelleen muistutan myös sitä että minä olen valmis tapaamaan teidän koska tahansa. "

• Anonyymi kirjoitti:

Sitten joku ihan vakavissaan väittää, että nuo tekstit eivät ole muka kaappihomon tekoisia, joka on tappi kovana kirjoittanut niitä. Tekstien takanahan on aito-lainen, joka yritti aluksi kiistää jutun, mutta jäi kiinni kun ei ollut aina huomannut laittaa tekstejä anona...

• Anonyymi

Sitten joku ihan vakavissaan väittää, että nuo tekstit eivät ole muka kaappihomon tekoisia, joka on tappi kovana kirjoittanut niitä. Tekstien takanahan on aito-lainen, joka yritti aluksi kiistää jutun, mutta jäi kiinni kun ei ollut aina huomannut laittaa tekstejä anona...

Olet varmaan pettynyt kun et kiinnosta normaaleita ihmisiä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No, analysoi se,

• Anonyymi

Yksikään kristitty ei sitä kannata.
        Oletko mnotin asisankannattaja, vai mikä ?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Itseasiassq konservatiivit ovat tutkimusten mukaan aktiivisimmat kirkollisvaaleissa äänestävät.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos rehellisiä ollaan, niin suurin osa kirkkollisvaalien äänioikeutetuista ovat sellaisia, etteivät piittaa tuon taivaallista kirkon systeemestä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hyvä tutkimus!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No, analysoi se,

Analysoinnin tulos:

"
        Kun laitauskovainen pistetään uskovaisuusmittariin joka näyttää todellisen jeesus uskon määrän 0-100% niin tulee lukemaksi aina vähintään 75%.

"

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Analysoinnin tulos:

"
        Kun laitauskovainen pistetään uskovaisuusmittariin joka näyttää todellisen jeesus uskon määrän 0-100% niin tulee lukemaksi aina vähintään 75%.

"

Esitä tutkimus!

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ytimessä he ovat, eivät laidoilla. Laidoilla roikkuvat liberaalit hädintuskin kirkon oppeja hyväksyen ja kunnioittaen

• Anonyymi
    • Anonyymi

Mitä väliä tuollaisella on? Nimetelläänhän täällä porukkaa vihervassareiksi aika heppoisin perustein, pitäisikö siitäkin asiasta avata ihan ketju?

• Anonyymi

Älä puutu jos et osaa vastata.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuo osoitus "mistänäitäoikeintulee:n" epävarmudesta ja pelosta, kun hän joutuu mollaamaan toisia haukkumalla.
        Lapsellista touhua.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuo osoitus "mistänäitäoikeintulee:n" epävarmudesta ja pelosta, kun hän joutuu mollaamaan toisia haukkumalla.
        Lapsellista touhua.

Miten minun viestini on osoitus jonkun mistänäitä….epävarmuudesta?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minähän puutuin asiaan sanomalla ”mitä väliä tuollaisella on?” Eikö vastaus mielyttänyt?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minähän puutuin asiaan sanomalla ”mitä väliä tuollaisella on?” Eikö vastaus mielyttänyt?

Et sinä mihinkään vastannut vaan trollaat,

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Et sinä mihinkään vastannut vaan trollaat,

Kyllä vastasin, vaikka vastaus ei sinua miellyttänyt.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä vastasin, vaikka vastaus ei sinua miellyttänyt.

Todellakin trollaat. 😂

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Todellakin trollaat. 😂

Sellainen trollausvastaus sinulta.
        🤓

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Todellakin trollaat. 😂

Sitä se todella tekee, ilmeisesti on vielä lapsi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sitä se todella tekee, ilmeisesti on vielä lapsi.

Sellainen lapsi sinä olet.
        🤓

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sellainen lapsi sinä olet.
        🤓

Katsot peiliin?

• Anonyymi

Jeesuksen sanoin" Siitä kaikki tuntevat teidät Minun opetuslapsikseni että teillä on keskinäinen rakkaus. " Vaikuttaako luterilaisessa kirkossa olevan keskinäistä rakkautta ?
      Tämä vastakkain asettelu ja lajittelu eri lukeroihin ei kyllä osoita, että keskinäistä rakkautta olisi. Rakkaudesta kyllä puhutaan, mutta se puhe on kuin tuuleen huutelua. Saako kukaan siltä vastakaikua kun se ei kohdistu oikeasti kehenkään.

• Anonyymi

Eikös viime Kirkolliskokouksessa ollut aika tulehtunut ilmapiiri kahden toisiaan vastustavien osapuolten välillä?

Jopa piispa Laajasalo sanoi jostain ehdotuksesta että se on itse perkeleestä!!

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Eikös viime Kirkolliskokouksessa ollut aika tulehtunut ilmapiiri kahden toisiaan vastustavien osapuolten välillä?

Jopa piispa Laajasalo sanoi jostain ehdotuksesta että se on itse perkeleestä!!

Laajasalolle vastattiin saadaanko mekin sanoa, että nämä samaa sukupuolta olevien vihkimiset (tai jotain sinne päin) ovat perkeleestä, kun näemme, että ne hajottavat kirkkoa.
        Laajasalo pyysi jälkeenpäin anteeksi.
        Tuli myös vihreiden edustajalta moitteita”vihapuheesta”. Ei siinä, että kaikkea olisi sanottu välttämättä parhaalla tavalla, mutta vihapuhe on väärä sana.

• Anonyymi

Mnot ei koskaan vastaa selkeästi, vaikka kuinka kysyttäisiin aivan selkeää, yksinkertaista asiaa! Kiero kuin korkkiruuvi on se palstatrollaaja, nyt ja jo entisellä nikillään, silloin kun esitti opettajaa.

• Anonyymi

Valehteli olleensa opettaja, on tehnyt sitä tälläkin nikillä.

Jokainen voi todeta sen, että tuolla ulosannilla ei pääse edes vahtimestariksi yliopiston narikkaan, sinnekin vaaditaan edes hiukan tapoja, joita tällä räkyttäjällä ei ole.

• Anonyymi kirjoitti:

Valehteli olleensa opettaja, on tehnyt sitä tälläkin nikillä.

Jokainen voi todeta sen, että tuolla ulosannilla ei pääse edes vahtimestariksi yliopiston narikkaan, sinnekin vaaditaan edes hiukan tapoja, joita tällä räkyttäjällä ei ole.

Niin kerro nyt koska ja missä voitaisiin tavata?

• Menikö pupu pöksyyn? Taas kerran..

• Anonyymi

Menikö pupu pöksyyn? Taas kerran..

Miksi ihmeessä jonkun normaalin ihmisen pitäisi tavata sinut? Etkö saa kaltaisistasi seuraa?

• Anonyymi

Niin kerro nyt koska ja missä voitaisiin tavata?

"Niin kerro nyt koska ja missä voitaisiin tavata?"

Opettelisit edes lukemaan! Tavaamista voit harjoitella hoitojen väliaikoina.

• Anonyymi

Olikohan tuo "mistänäitäoikeintuleen" tavallinen sairauskohtaus?

"BUAHAHAH HAHA HAAH HAAH HAHA HAA!!!

Auttaisikohan tuohon jokin lääkitys?

• Anonyymi

Ei tarvitse olla psykiatri kun huomaa, että sinä olet hermoheikko.

• Anonyymi kirjoitti:

Ei tarvitse olla psykiatri kun huomaa, että sinä olet hermoheikko.

Kuule minulle on ihan sama mitä sinä olet mieltä minusta. Täällä sinä vastaiset itse itsellesi. Luuletko toisiaan että ihmiset eivät huomaa sitä? Koko väestöstä sinunlaisia on vajaat prosentti. Suurin osa ihmisistä nauraa teikäläisille hörhöille. Olette pikku joukko elämässäsi epäonnistuneita luusereita, ette mitään muuta. Aamen.

• Anonyymi

Kuule minulle on ihan sama mitä sinä olet mieltä minusta. Täällä sinä vastaiset itse itsellesi. Luuletko toisiaan että ihmiset eivät huomaa sitä? Koko väestöstä sinunlaisia on vajaat prosentti. Suurin osa ihmisistä nauraa teikäläisille hörhöille. Olette pikku joukko elämässäsi epäonnistuneita luusereita, ette mitään muuta. Aamen.

Ei näytä olevan ihan sama! 🤣

• Anonyymi

" Koko väestöstä sinunlaisia on vajaat prosentti."

Kun näitä sun sepustuksia ja räkytyksiä täällä on lukenut, niin kaltaisiasi on prommillen sadasosia, jos niinkään paljoa.
        Eihän kukaan täyspäinen ihminen vietä vuosia palstalla ihmisiä haukkumassa, niinkuin sinä olet tehnyt ilmeisesti monien muidenkin nikkiesi kautta.

Opettelisit keskustelemaan asiallisesti, ihmisiä haukkumatta, mutta eipä se taida onnistua, kun ei kapasiteetti riitä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

" Koko väestöstä sinunlaisia on vajaat prosentti."

Kun näitä sun sepustuksia ja räkytyksiä täällä on lukenut, niin kaltaisiasi on prommillen sadasosia, jos niinkään paljoa.
        Eihän kukaan täyspäinen ihminen vietä vuosia palstalla ihmisiä haukkumassa, niinkuin sinä olet tehnyt ilmeisesti monien muidenkin nikkiesi kautta.

Opettelisit keskustelemaan asiallisesti, ihmisiä haukkumatta, mutta eipä se taida onnistua, kun ei kapasiteetti riitä.

” Eihän kukaan täyspäinen ihminen vietä vuosia palstalla ihmisiä haukkumassa, niinkuin sinä olet tehnyt ilmeisesti monien muidenkin nikkiesi kautta.”
        Tuo osui hyvin myös aito_Iaiseen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

” Eihän kukaan täyspäinen ihminen vietä vuosia palstalla ihmisiä haukkumassa, niinkuin sinä olet tehnyt ilmeisesti monien muidenkin nikkiesi kautta.”
        Tuo osui hyvin myös aito_Iaiseen.

Aito-lainen ei koskaan hauku ketään, joten älä valehtele !

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Aito-lainen ei koskaan hauku ketään, joten älä valehtele !

Jopa oli paksu valhe - olisiko viikon vitsi?
        Taas haukuit, tällä kertaa torujaasi valehtelijaksi, vaikka itse valehtelit noinkin jyrkösti.
        Aito_lainenhan on jäänyt nimimerkillään kiinni useat kerrat haukkumisistaan.

• Anonyymi

MNOT kysyy:>"Ynnä miksi ihmeessä kun te laitauskovaiset teette lakialoiteita, esim että abortista tuli tuomita elinkautinen tai ..."

Eikös Suomen laissa harkitusta murhasta tule elinkautinen?

• Anonyymi

Murhatun pitää ensin syntyä, ennen kuin tuota lain kohtaa voidaan soveltaa.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Murhatun pitää ensin syntyä, ennen kuin tuota lain kohtaa voidaan soveltaa.

Sama ihminen se on kohdussakin eri kehitysvaiheessa.
        Häneltä riistetään loppuaikansa kohdussa ja koko maanpäällinen elämänsä,
        vaikka ihmisten tulisi olla keskenään samanarvoisia.

• Anonyymi
    • Anonyymi

Muslimit pitävät kaikkia kristittyjä vääräuskoisina, kenties nimitys laitauskovaiset sopii tasa-arvon perusteella kaikille. Mielipiteitä on monenlaisia ja kaikille suotakoon peruslailla turvattu uskonnonvapaus.

• Anonyymi

Keitä ne laitauskovat ovat?

• Anonyymi

Muslimit tarjoaa sekä ateisteille, nimikristityille ja Jeesukseen uskoville kaikille samaa lääkettä, joko kuolema tai orjan asema.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Laitauskovilla on monta nimeä esim: äärikristitty, aitolainen, fundamentalisti, aborttioikeuden vastustaja, homorummuttaja, Israel-fani.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Laitauskovilla on monta nimeä esim: äärikristitty, aitolainen, fundamentalisti, aborttioikeuden vastustaja, homorummuttaja, Israel-fani.

Ihminen on siis pahantahtoisuuttaan suorastaan nerokas keksimään uusia haukkumasanoja.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ihminen on siis pahantahtoisuuttaan suorastaan nerokas keksimään uusia haukkumasanoja.

Niin. Kutsutaahan täällä joitatain liberaaliuskoviksi tai liberaaliteologeiksi, jotka myös ovat haukkumasanoja.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin. Kutsutaahan täällä joitatain liberaaliuskoviksi tai liberaaliteologeiksi, jotka myös ovat haukkumasanoja.

No sana liberaali kuvaa huvin heitä jotka itse sovittavat Raamatun sanat mieleisekseen. Jeesuskaan ei hyväksynyt teologeja (kirjanoppineita) ja varmaan samasta syystä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No sana liberaali kuvaa huvin heitä jotka itse sovittavat Raamatun sanat mieleisekseen. Jeesuskaan ei hyväksynyt teologeja (kirjanoppineita) ja varmaan samasta syystä.

Liberaalit eivät ole ainakaan Raamatun oppineita.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Liberaalit eivät ole ainakaan Raamatun oppineita.

Ja vastapuolen porukkako muka on?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja vastapuolen porukkako muka on?

Minä on vastapuoli?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eivät ole haukkumasanoja vaan ihan tieteellisiä nimityksiä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eivät ole haukkumasanoja vaan ihan tieteellisiä nimityksiä.

Liberaaliuskovako muka tieteellinen nimitys? Salli mun nauraa!😂

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minä on vastapuoli?

Sellainen vastapuoli olet.
        🤓

• Anonyymi kirjoitti:

Muslimit tarjoaa sekä ateisteille, nimikristityille ja Jeesukseen uskoville kaikille samaa lääkettä, joko kuolema tai orjan asema.

Kenelle maratonin euroopanmestari vuosimallia 2002 Janne Holmen tarjoaa näitä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Liberaaliuskovako muka tieteellinen nimitys? Salli mun nauraa!😂

Kyllä, teologia on tiedettä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sellainen vastapuoli olet.
        🤓

Millainen?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Suomalaisia älystä osattomia raamattutalebaneja.

• Anonyymi

Kenelle maratonin euroopanmestari vuosimallia 2002 Janne Holmen tarjoaa näitä?

Vastaatko aloitukseen.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Homorummuttaja tarkoittaa kylläkin tosiasiallisessa ja alkuperäisessäkin merkityksessä täysinpäinvastaista, homonyönteisten liberaalien touhuja, Mutta toiset mielellään vääristelevät sanojen merkitystä ja käyttävät niitä ihan ristiriitaisellakin tavalla

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Eivät ole haukkumasanoja. Kannattaa ottaa selvää mitä tarkoittavat.
        Katso vaikka wikipedia sivu liberaaliteologiasta.
        Konservatiivikristittykään ei ole sen enempää haukkumasana.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Suomalaisia älystä osattomia raamattutalebaneja.

Siinä tuli kova todiste taas ketkä ovat pahimpia haukkujia

• Anonyymi

Eikö se kerro? 😂

• Anonyymi

Ei se kerro.

• Anonyymi

Jätä nyt ne haaveesi aito-laisesta ja vastaa siihen mitä sinulta kysytään,

• Anonyymi

Kunhan soittaa suutaan,

• Anonyymi

Jep!

• Anonyymi

Laitauskovat ovat se porukka, joka jakaa täällä taivaspaikat Jumalan puolesta pitäen vain itseään Jumalalle kelvollisia.

• Anonyymi

Oletko sinä Jumalalle kelvollinen ?

• Anonyymi

Jeesukseen uskovat emme jaa mitään taivaspaikkoja mutta auliisti kerromme ihmisille kuinka Jumala heitä rakastaa. Mitä pahaa siis näet rakkaudessa?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oletko sinä Jumalalle kelvollinen ?

Ei tällä palstalla kukaan ole.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei tällä palstalla kukaan ole.

Sinäkö olet Jumala?

• Anonyymi
        UUSI

Tällä palstallahan yksikin jumalattomaksi julistautunut ihminen julistaa Helvetti-tuomioita uskoville. Myös uskovaksi itseään väittävä ”helluntailaisen” kimpussa oleva vakiosolvaaja on sitä tehnyt.

• Anonyymi
        UUSI

Yksittäinen trolli ei ole sama kuin uskovat.

• Anonyymi
        UUSI

Itse olen nähnyt korostettavan, että Jumala antaa lopullisen tuomion, emmekä voi tietää tuleeko ihminen uskoon/uudestisyntyykö ennen sitä. Raamatun perusteella voi opettaa pelastavasta uskosta, Taivaasta ja Helvetistä. Vain siihen Jumalan sanaan voi turvautua asian suhteen.

• Anonyymi

Eikö nyt löydy munaa?

• Anonyymi

Opettelepa kirjoittamaan, katso vaikka Rasmatusta tai kyse siltä aitoavi vaimoltasi😂

• Anonyymi

Kissako kielen vei?

• Anonyymi

"Jeesukseen uskovat emme jaa mitään taivaspaikkoja mutta auliisti kerromme ihmisille kuinka Jumala heitä rakastaa. Mitä pahaa siis näet rakkaudessa?"

Osa Jumalan rakkautta on että pidämme Hänen käskynsä!

• Anonyymi

Käskyt näyttävät synnin, armo niistä ulospääsyn.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Käskyt näyttävät synnin, armo niistä ulospääsyn.

Vähissä on synnit, keskitytte siihen yhteen. Armosta, ette tiedä hölkäsen pöläystä ja lähimmäisen rakkautta tunnette vain omaa viiteryhmäänne kohtaan muut luokittelette enemmän tai vähemmän vihollisiksi.

• Anonyymi

Kummallista, ettei kerro. 😏

• Anonyymi

Ketä hän on nimittänyt laitauskiviksi? Mitä ovat laitauskivet.

• Anonyymi

Niinpä, sitä tässä kysellään.

• Anonyymi

Älä unta nää. ’

• Anonyymi
    • Anonyymi

Itse taitaa olla laitahomppeli.

• Anonyymi

On. Yrittää tältäkin palstalta miesseuraa.

• Anonyymi

Kerro nyt kun palstalla olet!

• Anonyymi

Laitauskiviksi kutsutaan curlingissa tahallaan maalin ohi ajettavia kiviä.

• Anonyymi

Laitauskis on Mnotin mielestä uskova, joka vastustaa nykyuskomuksia ja tiedettä. Hänen mielestään kaikki nykyuskomukset ovat täyttä totta ja tiedejumala tietää kaiken.

• Anonyymi

😂😂😂😂😂😂

• Anonyymi

Mnot uskoo, etteivät tiede ja kristinusko sovi yhteen.

Mutta juuri katselin videon, jossa puhuivat astronautit Charlie Duke, Butch Wilmore ja Jeffrey Williams (YouTube: Christian Astronauts Share What Secular Scientists WON’T About Space), jossa he kertoivat olevansa ennen muuta kristittyjä.

Williams on aiemmin pitänyt hallussaan ennätystä avaruudessa vietetystä ajasta. Palattuaan Expedition 21 -tehtävältä hän kirjoitti kirjan The Work of His Hands: A View Of God's Creation From Space. Kirja käsittelee "opetuksia jumalallisen kaitselmuksen pikkutarkasta hyvyydestä, Jumalan huolenpidosta luomakuntaansa kohtaan ja Hänen viisaudestaan ​​maailmankaikkeuden järjestämisessä".

Wilmore on viettänyt 464 päivää Maan ulkopuolella ja 32 tuntia avaruusaluksen ulkopuolella. Hän on kertonut, että hänen oli elintärkeää olla jatkuvasti yhteydessä uskoonsa ja seurakuntaperheeseensä, ja siksi hän kiertoradalla ollessaan jatkoi säännöllistä osallistumista sunnuntain etäjumalanpalveluksiin. Hän toimii seurakuntansa vanhimpana.

Duke on 10. ja nuorin Kuun pinnalla kävellyt ihminen. Vuonna 1978 Dukesta tuli sitoutunut uudestisyntynyt kristitty. Duke totesi, että hänen avioliittonsa ja suhteensa lapsiinsa paranivat huomattavasti sen jälkeen, kun hän omistautui Jeesukselle. Duke on myös aktiivinen nuoren Maan kreationisti.

Nämä astronautit uskovat avaruudessa käytyäänkin, että Jumala on luonut kaiken. He sanovat alussa mainitulla videolla, että Raamattu ei ole tiedeopas, mutta se vähä, mitä Raamattu puhuu tieteestä, on totta. Maapallo näyttää avaruudesta katsottuna juuri siltä, miten Raamattu asian on kuvannut eli siltä, että Jumala ripusti maan tyhjyyden päälle, yksi heistä sanoi videolla.

• Anonyymi kirjoitti:

Mutta juuri katselin videon, jossa puhuivat astronautit Charlie Duke, Butch Wilmore ja Jeffrey Williams (YouTube: Christian Astronauts Share What Secular Scientists WON’T About Space), jossa he kertoivat olevansa ennen muuta kristittyjä.

Williams on aiemmin pitänyt hallussaan ennätystä avaruudessa vietetystä ajasta. Palattuaan Expedition 21 -tehtävältä hän kirjoitti kirjan The Work of His Hands: A View Of God's Creation From Space. Kirja käsittelee "opetuksia jumalallisen kaitselmuksen pikkutarkasta hyvyydestä, Jumalan huolenpidosta luomakuntaansa kohtaan ja Hänen viisaudestaan ​​maailmankaikkeuden järjestämisessä".

Wilmore on viettänyt 464 päivää Maan ulkopuolella ja 32 tuntia avaruusaluksen ulkopuolella. Hän on kertonut, että hänen oli elintärkeää olla jatkuvasti yhteydessä uskoonsa ja seurakuntaperheeseensä, ja siksi hän kiertoradalla ollessaan jatkoi säännöllistä osallistumista sunnuntain etäjumalanpalveluksiin. Hän toimii seurakuntansa vanhimpana.

Duke on 10. ja nuorin Kuun pinnalla kävellyt ihminen. Vuonna 1978 Dukesta tuli sitoutunut uudestisyntynyt kristitty. Duke totesi, että hänen avioliittonsa ja suhteensa lapsiinsa paranivat huomattavasti sen jälkeen, kun hän omistautui Jeesukselle. Duke on myös aktiivinen nuoren Maan kreationisti.

Nämä astronautit uskovat avaruudessa käytyäänkin, että Jumala on luonut kaiken. He sanovat alussa mainitulla videolla, että Raamattu ei ole tiedeopas, mutta se vähä, mitä Raamattu puhuu tieteestä, on totta. Maapallo näyttää avaruudesta katsottuna juuri siltä, miten Raamattu asian on kuvannut eli siltä, että Jumala ripusti maan tyhjyyden päälle, yksi heistä sanoi videolla.

Hoh ho hoijaa... Jopas taas oli lapsellista tekstiä. Eivät astronautit mitään tiedemiehiä ole. He ovat astornautteja, jotka on koulutettu tehtävään. Eivät he ole rakentaneet mitään raketteja, jonka homman ovat tehneet insinöörit. Todelliset tieteen tekijät ovat sitä ennen suunnitteleet ja ratkoneet asiaan liittyviä ongelmia.

Niin ja kerroppas nyt sitten vieä se Nobel-palkittu tieteentekijä, joka on fundamentalisti? Eli jakaa teidän käsitykset maailmasta ja sen synnystä? Kuinka moni heistä siis uskoon että maapallo on luotu kuten raamattu selittää? Kuinka moni heistä - siis nobelin saaneista - siis kieltää esimerkiksi evoluution ja uskoo kreotionismiin?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"Williams on aiemmin pitänyt hallussaan ennätystä avaruudessa vietetystä ajasta."
        Williams ei ole missään vaiheessa pitänyt hallussaan tuota ennätystä.

• Anonyymi kirjoitti:

"Williams on aiemmin pitänyt hallussaan ennätystä avaruudessa vietetystä ajasta."
        Williams ei ole missään vaiheessa pitänyt hallussaan tuota ennätystä.

Tämän porukan tietotaso on plus miinus nolla. Tämä kaveri kuvittelee että astronautit ovat tieteentekijöitä...

• Anonyymi

Tämän porukan tietotaso on plus miinus nolla. Tämä kaveri kuvittelee että astronautit ovat tieteentekijöitä...

Kyllä jotkin astronautit ja kosmonautit ovat tieteentekijöitä avaruustieteen ja teknologia puolella, tosin noista kolmesta ei kukaan. Lähimmäksi tieteentekimistä noista on päässyt Charlie Duke, jolla on maisteritutkinto MIT:sta, avaruusteknologia puolelta. Tosin siihen aikaan, kun kaveri sai maisteritutkintonsa, oli avaruustiede vielä lapsenkengissä.

• Anonyymi

Onkohan Mnotilla noussut kusi päähän?
        "Tämän porukan tietotaso on plus miinus nolla"?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ennätykset taitaa tosin olla venäläisten hallussa ja juu, laittaahan se uskomaan kaikkea kun yksinäsi siellä olet, hommat menee mönkään ja kaveritkaan ei tule hakemaan.

• UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä jotkin astronautit ja kosmonautit ovat tieteentekijöitä avaruustieteen ja teknologia puolella, tosin noista kolmesta ei kukaan. Lähimmäksi tieteentekimistä noista on päässyt Charlie Duke, jolla on maisteritutkinto MIT:sta, avaruusteknologia puolelta. Tosin siihen aikaan, kun kaveri sai maisteritutkintonsa, oli avaruustiede vielä lapsenkengissä.

Vai että ihan maisteri? Heh hehe hee. Tuolla perusteella kaikki Suomen koulut ovat täynnä "tieteentekijöitä" koska kaikki pätevät opettajat ovat maistereita.....

• Anonyymi
        UUSI

Vai että ihan maisteri? Heh hehe hee. Tuolla perusteella kaikki Suomen koulut ovat täynnä "tieteentekijöitä" koska kaikki pätevät opettajat ovat maistereita.....

Joko olet saanut miesseuraa?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Onkohan Mnotilla noussut kusi päähän?
        "Tämän porukan tietotaso on plus miinus nolla"?

Aikaa sitten.

• Anonyymi

>> teidänlaisia pellejä? Teillehän nauravat kaikki. <<

Olipas aikamoista liioittelua, että kaikki nauraisivat.
      Ja muistutan, että jokainen uskovakin on entinen ei-uskova ja entinen nauraja.

Sen takia me uskovat emme niin vakavasti ota pelleksi haukkumisia, koska uskosta osattomiltahan se hymy lopulta hyytyy. Vai etkö usko edes vanhaa viisautta, jonka mukaan se parhaiten nauraa, joka viimeksi nauraa?

• Anonyymi

Mnot luulee olevansa fiksu.

• Kerro toki koska se hyytyy? Se hymy minulta? Ja miksi?

• Anonyymi

Hyvin kommentoit!

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Mnot luulee olevansa fiksu.

Antaa sen luulla! 🤭

• UUSI

Kerro toki koska se hyytyy? Se hymy minulta? Ja miksi?

Eikös se pitänyt olla silloin kun se leijonamiekka kirje tulee postiluukusta :d

• Anonyymi
        UUSI
        Tolkun.Ihminen kirjoitti:

Eikös se pitänyt olla silloin kun se leijonamiekka kirje tulee postiluukusta :d

Ottakaa huone!

• Anonyymi
      UUSI

Kunhan soittaa suutaan.

• Anonyymi
        UUSI

Sevon vähän reppana.

• Anonyymi
      UUSI

Hipihiljaa on.

• Anonyymi
      UUSI

”Uskonnolliset vähemmistörakkaat” (kohta. 8)

Tekoälyltä kerran kysyttiin ja tällaisia vastauksia antoi sillä kertaa:

”Kun puhutaan uskonnollisista ryhmistä tai yksilöistä, on tärkeää olla tarkka ja kunnioittava kielenkäytössä, koska termit voivat helposti saada negatiivisia tai halventavia sävyjä. Kysymys siitä, kuinka ok on käyttää tiettyjä nimityksiä, riippuu suurelta osin siitä, mitä halutaan viestiä ja kuinka vastaanottaja sen kokee.

1. Aitolainen / aitouskova

- Ok: Tämä voi olla neutraali, jopa positiivinen termi, erityisesti jos sillä tarkoitetaan henkilöä, joka on syvästi uskovainen ja sitoutunut omiin uskonnollisiin arvoihinsa. Se ei kuitenkaan ole yleisesti käytetty termi, ja sen merkitys voi vaihdella kontekstista riippuen. "Aitolainen" saattaa joskus viitata johonkin tiettyyn herätysliikkeeseen tai uskonnolliseen suuntaan, kuten pietistisiin liikkeisiin.

2. Laitauskova / laitakristitty

- Ei kovin ok: Tämä voi kuulostaa pejoratiiviselta, koska sana "laitaus" viittaa jotenkin syrjäiseen tai marginaaliseen. "Laitakristitty" saattaa viitata henkilöön, joka ei ole aivan keski- tai valtavirrassa uskonnollisessa elämässä, mutta käytettynä se voi tuntua alentavalta. Siksi sen käyttö voi olla loukkaavaa.

3. Äärikristitty / ääriuskova

- Ei kovin ok: Tämä voi helposti saada negatiivisen konnotaation. Sanaa "äärikristitty" käytetään usein viittaamaan henkilöihin, joiden usko on poikkeuksellisen tiukkaa, joskus jopa ekstremististä. Tämä voi tuntua halveksuvalta, koska se voi viitata uskonnolliseen radikalismiin tai ekstremismiin.

4. Himokristitty / himouskova

- Ei ok: Tällä voi olla hyvin negatiivinen merkitys ja se saattaa viitata henkilöön, joka on omistautunut uskonnolleen tavalla, joka voi vaikuttaa jopa pakkomielteiseltä. Sanaa "himo" voi pitää epätoivottavana tässä yhteydessä, koska se voi liittää uskonulottuvuudet johonkin patologiseen tai liialliseen.

5. Kiihkokristitty / kiihkouskovainen

- Ei kovin ok: "Kiihko" tarkoittaa usein yltiöpäistä tai fanaattista omistautumista jollekin asialle, ja tätä voidaan käyttää uskonnollisesti hyvin intensiivisesti uskovista ihmisistä negatiivisessa mielessä. Se tuo esiin ajatuksen, että usko on irrationaalista tai jopa vaarallista.

6. Fundamentalisti / fundis

- Ei kovin ok: "Fundamentalisti" viittaa henkilöön, joka noudattaa uskonnollisia periaatteitaan hyvin kirjaimellisesti ja tiukasti. Sitä käytetään usein negatiivisessa yhteydessä, erityisesti kun viitataan uskonnolliseen radikalismiin. "Fundis" on epämuodollinen lyhenne, joka voi tuntua väheksyvältä.

7. Hihhuli

- Ei ok: Tämä on halventava ja vanhentunut termi, joka viittaa henkilöön, joka on uskonnollisesti omistautunut, mutta voi esiintyä yhteiskunnassa "ulkopuolisena" tai "outona". Se on hyvin vähättelevä ja käytettävissä vain negatiivisessa kontekstissa.

8. Lahkolainen

- Ei ok: Tämä termi viittaa henkilöihin, jotka kuuluvat uskonnollisiin vähemmistörakkaisiin tai vähemmän tunnustettuihin uskonnollisiin ryhmiin. Sillä on hyvin negatiivinen leima, ja se voi olla erittäin loukkaava, koska se voi tarkoittaa, että ryhmä on "epäortodoksinen" tai "vääräoppinen".

Suuremmassa osassa näistä nimityksistä on negatiivisia tai vähätteleviä sävyjä, ja ne voivat olla loukkaavia, erityisesti silloin, kun ne kohdistuvat tiettyihin uskontokuntiin tai uskonnollisesti aktiivisiin yksilöihin. Yleisesti ottaen on suositeltavaa käyttää neutraaleja termejä, kuten "uskonnollinen", "herätyskristitty", "evankelikaali" tai "aktiivinen kristitty", jos haluat puhua ihmisistä, jotka ovat aktiivisesti mukana uskonnollisessa elämässään. Jos haluat käyttää termiä, joka ei ole loukkaava, kannattaa aina harkita, miten sen vastaanottaja voi kokea sen ja mikä on sen konteksti.”

Ketjusta on poistettu 16 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Onhan tää tyhmää ajatella sua kun tuskin ees muistat mua

Hyvää yötä sinne jonnekin. 💔
      Ikävä
      26
      2544
    2. Ikuiset kaipaajat

Miksette vaan mene sen kaipauksen kohteen luokse ja puhu sille suoraan? Mitä järkeä on kaipailla jotain puolituttua vuo
      Ikävä
      77
      2356
    3. Persut rahoittavat velkarahalla rikkaiden ökyelämää

Minkä vuoksi persut eivät leikkaa rikkailta, joilla on maksukykyä? Tuskinpa tuo persujen käytös saa Suomen kansalta hyv
      Maailman menoa
      66
      2323
    4. Riikka ottaa miljardi euroa EU:n yhteisvelkaa Suomelle

Niin kääntyi irvipersun takki taas, vaikka vaalilupauksissa oli ettei yhteisvelkaa Suomi enää koskaan ota. No nyt otti m
      Maailman menoa
      23
      2030
    5. Kerro kaivattusi etunimi

Naisille
      Ikävä
      84
      1769
    6. En tiedä ymmärrätkö

Kuinka paljon merkitset mulle. Näet minut minuna etkä silti käännä selkääsi. Tökit jatkuvasti kepillä jäätä ja menit ehk
      Ikävä
      7
      1559
    7. Kun ei numeroa

niin en edes voi viestittää, et suunnitelmiin tuli muutos. Ikävä on, ja kasvaa vaan🤍
      Ikävä
      30
      1378
    8. Veronmaksajat kustantavat yrittäjien eläkkeitä jo yli 500 miljoonalla

Suomalaista yrittäjää ei kommunistista erota. Aktiivisen "yrittämisen" maksattaa yritystukina yhteiskunnalla, ja vieläpä
      Yrittäjyys
      16
      1261
    9. Kenenkä halli se on tulessa nelostiellä

11 yksikköä paikalla
      Pyhäjärvi
      4
      1103
    10. Se on siinä

Jami kun vielä loppuu niin Lappajärvellä ei oo yhtään mitään toimintaa.Purkamista piisaa kymmenen vuoden ajalle.Maakunna
      Lappajärvi
      32
      947
    Aihe