Kuka se alkaisi kauppiaaksi ja toisi kärkkäisen tavaratalo ketjun Kemijärvelle? Rovaniemiläiset riitelevät keskenään kaupunginhallituksessa kuin kemijärvellä konsanaan, eikä asiaan saada ratkaisua, taisi kaatua tontin hintaankin liittyviin neuvotteluihin.Löytyisikö Kemijärven kaava-alueelta sopivaa tonttia? Jos purkaisi vanhan sähköliikkeen ja tyhjän huoltamorakennuksen särkikankaan ja keskustan välitä rautiaa vastapäätä pois? Siinä olisi uudelle kaupparakennukselle hulppeat tilat.
Vastaukset 6
- Anonyymi
Voisko Heikki?
- Anonyymi
mistä asiakkaat?
honkakankaaltako?- Anonyymi
Tarjonta ja kysyntä, kun kohtaa niin asiakkaita riittää, tällä hetkellä se on lähdettävä rovaniemelle isommille ostoksille, niin myös ympäryskunnista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tarjonta ja kysyntä, kun kohtaa niin asiakkaita riittää, tällä hetkellä se on lähdettävä rovaniemelle isommille ostoksille, niin myös ympäryskunnista.
Ei riitä asiakaspohja, ne vähätkin eläkeläiset juoksee rovaniemelle halvan makkaran perässä ja toyota kulkee pyhällähengellä!
- Anonyymi
Asun Tampereen sellaisessa kaupunginosassa jossa asukkaita on 3000 enemmän kuin Kemijärvellä, Tänne ei perusteta Kärkkäisen kauppaa, eikä edes Tokmannia tai muuta halpisliikettä, kun näin pienessä taajamassa ei riitä asiakkaita. Kemijärvellä ostovoimaa painaa vielä asukkaiden ikärakenne ja keskimääräinen taloudellinen tilanne.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi naiset haluavat itseään vanhemman kumppanin? Vai haluavatko?
Tuolla toisessa ketjussa tuli esille tämä kysymys ja se on mielestäni hyvä kysymys. Kiitos scrg:lle tämän kysymyksen esi3581114- 71758
Missä vaiheessa
Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et37696- 50602
- 41588
- 63533
SDP: tiukkaa maahanmuuttopolitiikkaa ilman rasismia
Analyysin mukaan demareiden uuden maahanmuuttolinjan suurin ero konservatiivioikeiston vastaavaan on rasismin puute. ht321501Mulla on ikävä sua
Pakko se on myöntää, mulla on ikävä sua 🥺💔.. En kyllä haluaisi sitä myöntää kun tämä tilanne on niin hankala. Oon yri19491- 75471
kasariperjantai 2026
Ajatuksia vuoden 2026 kasariperjantaista...ainakin porukkaa oli mun mielestä liikkeellä tosi paljon ja fiilinki noin yle22459