Miks mun täytyy kärsiä
yhyy miks mun täytyy
11
514
Vastaukset
Lainaan palstatrollia: "Karma". Lol. Sori.
- Anonyymi
Tota samaa kysyy jokainen mies joka on suhteessa
- Anonyymi
Se on ihmisen osa.
- Sheena - Anonyymi
Jeesus kärsi ristillä puolesta ihmiskunnan syntejä, jotta ihmiset voisivat saada anteeksi ja saada uuden elämän.
Nyt viinaa ja naisia ainaski. Laululla ei oo niin väliä. - Anonyymi
🐽🐽🐽
En tiedä. Kaipa sen on tarkoitus mukamaste opettaa niitä asioita, joita olisi syytä arvostaa ennen kuin ne menettää.
Tällaisia ovat mielestäni perhe, terveys, ystävät ja ne onnen muruset pieninä palasina.
Joskus tuota kieltämättä itsekin miettii, näin rankan vuoden jälkeen, että missä se järki tässä elämässä on?Sinun kärsimyksesi voi olla vain henkistä kasvua. Ehkä sinun tulisi toimia toisin?
Mikäli aina toimii samalla tavalla ja kuitenkin odottaa erilaista lopputulosta, on suurin ongelma itsessä. Tuohon pitää löytyä ratkaisu muuttamalla omaa toimintamallia.
Jokainen käy läpi näitä vaiheita (tavalla, tai toisella).- Anonyymi
Enemmän kiinnostaisi tietää miksi sun täytyi kirjoittaa tuo juttusi klo. 19.11 ja miksi olen ainankin vuoden ajan törmännyt tuohon lukuun yhä uudestaan ja uudestaan mitä ihmeellisimmissä yhteyksissä. Hieman eri variaatioilla. Voi olla myös 911, 119 10911 jne. Alkaa vähän ärsyttään
- Anonyymi
Koska siinä on taivaallinen numero. 9 ja uuden alki 1nen. Sinua odottaa uusi aika tai uudet asiat. Tai sitten sinä itse tai elämäsi on muuttumassa.
Miksi laitat hanttiin. Jotain pitää mennä että uutta voi tulla tilalle. Kuuntele sisäistä ääntäsi. Mitä Sinä sisälläsi haluat ja mihin et ole tyytyväinen. Sen on aika mennä
~näkijä
- Anonyymi
Norsulla on norsun ongelmat.
- Anonyymi
Norsu tekee kakkaa TOOSI paljon n..150 kg 💩
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1385828
Mikä on vaikeinta siinä, että menetti yhteyden kaivattuun, jota vielä ajattelee?
Mikä jäi kaihertamaan? Jos jokin olisi voinut mennä toisin, mitä se olisi ollut? Mitä olisit toivonut vielä ehtiväsi san3972632- 1362584
Persut rahoittavat velkarahalla rikkaiden ökyelämää
Minkä vuoksi persut eivät leikkaa rikkailta, joilla on maksukykyä? Tuskinpa tuo persujen käytös saa Suomen kansalta hyv102100- 141660
- 711249
Veronmaksajat kustantavat yrittäjien eläkkeitä jo yli 500 miljoonalla
Suomalaista yrittäjää ei kommunistista erota. Aktiivisen "yrittämisen" maksattaa yritystukina yhteiskunnalla, ja vieläpä41094Kun ei numeroa
niin en edes voi viestittää, et suunnitelmiin tuli muutos. Ikävä on, ja kasvaa vaan🤍101072- 52948
- 83878