Kaikki alennukset vain " ÄPILLÄ" ?
Ikäihmisillä ei ole kaikilla älypuhelinta, tai eivät halua osoitella kassoilla kännykällä .
Boikottiin koko ketju !
Miksi Lidl harjoittaa ikäsyrjintää ?
7
147
Vastaukset
- Anonyymi
Joka kaupassa sama juttu, boikotoin kaikkia ja ostan mahdollisimman vähän mitään mistään! Kaiken huippu on 157 joka ei huolinut käteistä!
- Anonyymi
Mikä tuo kauppa 157 on ja missä?
- Anonyymi
Olen laittanut Lidlin boikottiin jo aikaa sitten. On älypuhelin ja osaan käyttää, mutta mielestäni Lidl petti kaikki asiakkaansa tuolla ärsyttävällä vainnnnäpillä. Kun Lidl rantautui Suomeen, mainos ja kehu oli, että läpi koko Suomen Hangosta pohjoiseen kaikissa myymälöissä samat hinnat. No, eipä ole, kun äpillä saa edullisemmin. Olen umpirehellinen ja vihaan kaikkia vilppiä ja tuo jos mikä on vilpillistä. En käy niin pitkään kun tuota hoetaan joka Lidlin mainoksessa.
- Anonyymi
Joo ärsyttää kyllä!!!
Myös K- ja S - ryhmän kaupoissa on joku äppitarjous, mutta niissä suurimpaan osaan tarjouksista ei tarvita äppiä.
Minimani ja Halpa-halli ovat hyviä kauppoja kun ei ole edes etukorttia kauppoihin, niissä samat tarjoukset kaikille asiakkaille.
Lidlissä on kyllä liikaa "vain äpillä" tarjouksia.
Ja onkos siellä erityista ilta-alea punalaputetuille ja paistopistetuotteille? - Anonyymi
Eniten ärsyttää se huono laatu kassatyöntekijöissä. Kun olen tottunut maksamaan Lidlissä itsepalvelukassalla äpillä, johon on liitetty maksukortti. Tänään ostin yhden saunaoluen vieraalleni (itse en juo alkoholia). Tiesin kyllä, että pitää mennä ihmiskassan kautta. No oletin sen toimivan, kuten itsepalvelukin, mutta huonosuomi-kassahemmo ei ymmärtänyt, kun halusin maksaa äpillä. Ei ollut lompakkoa kortteineen mukana ja esihenkilö piti kutsua apuun, että onnistui.
- Anonyymi
Missäköhän ovat ne kaikki vanhukset joilla ei ole älykännykkää? Ilmeisesti kotihoidon piirissä tai laitoksissa. Huolipuhe näistä digitaidittomista alkaa tyypillisesti: en minä mutta ne kaikki muut...
Esimerkiksi kirjamessujen narikassa ärsytti "modernit" eläkeläiset jotka halusivat välttämättä maksaa mobile-paylla ja räpelsivät kännykän ja qr-koodia mikä kesti 3-5 kertaa kauemminkun kun kortilla ja lähimaksulla maksaneet.
Lidlin äppiä, plussa-korttia jne ei ole kenenkään pakko käyttää.- Anonyymi
Onhan heitä muitakin, kuin vanhuksia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tulipalossa henkilövahinkoja, itsenäisyyspäivä alkoi huonosti, poliisi tiedottaa lisää
Savonlinna https://www.como.fi/uutiset/savonlinna-henkilovahinkoja-tulipalossa-poliisi-tiedottaa-lisaa/11610682Ennen ei ollut persuja ja työttömyyttä, lääkäriinkin pääsi
Ennen oli kaikilla töitä Kauppiaille kelpasi kun saivat voittoa Yritystukia ei ollut Lääkäriin pääsi kaikki haluklaat Nu1304271- 1174030
Somali ei kätellyt Stubbia Linnan juhlissa
Miksei somali osaa noudattaa hyviä käytöstapoja. https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/563a3dea-fa3f-41f3-b64f-406d24433879- 613556
Antifasismi - mitä se on?
Se on äärivasemmistolaista anarkistista toimintaa joka käyttää fasisminvastaisuutta keppihevosena oikeuttaakseen toimint542806Kuka on menehtynyt?
https://yle.fi/a/74-20198293 Kuulemani mukaan ryyppyporukka ollut hapualla ja kuolemanenkeli (F.G) eli mies jonka seuras192346- 572009
Kauhea ikävä iski
Mietin vain, mitä olet juuri nyt tekemässä. Mietin myös, välittyykö se sinulle, kun olet koko ajan mielessäni, tunnetko191592Kemijärven kapungin teknisen osaston johtajat
KossuPekka ja KankaarannanMarkku olivat hyviä näissä tehtävissään. Tulevan vuodenvaihteen jälkeen tulee Kemijärvelle uu81439