Hyvästi hyvinvointivaltio.

Anonyymi-ap

Kävin lääkärissä. Hinta 67€ koska nykyhallitus salli maksimikorotukset hintoihin. Äärioikeistohallituksen tavoitteena on päästä köyhistä ja varsinkin sairaista eroon.

Kok, KD, PS ja osin RKP ja keskusta ovat nykyään äärioikeistoa! Siinä ei auta kauniit puheet. Kokoomus haluaa persujen avulla tuhota pohjoismaisen hyvinvointivaltion, mitä muualla maailmassa ihaillaan.

Kokoomus ja oikeisto yleensäkin tuhoavat aina kaikki normaalin keskituloisen arjesta. Te olette vain kauraa äärioikeistolle ja juntit hurmoksessa silti äänestää hyvinvoinnin tuhoajia. Tuhoavat ihan muiltakin, kuin työttömiltä ja sairailta. Myös pienyrittäjät kuolee pois oikeiston takia.

Siinä ei auta trollien sinimustat valheet.

>simiti<

59

471

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kunnia Marinin hallitukselle muutoksista aborttilakiin ja translakiin! 🙏✨

🦄

• Anonyymi

Buu! Kuole taruolento, kuole. Totuus läsähtää sunkin naaman eteen, ellet ole yhtä varakas (ei rikas) kuin minä.

>simiti<

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Buu! Kuole taruolento, kuole. Totuus läsähtää sunkin naaman eteen, ellet ole yhtä varakas (ei rikas) kuin minä.

>simiti<

No sitä odotellessa sitten. 😁 Kaikilla meillä on kuolema edessämme jossain vaiheessa. Valitettavasti tai onneksi.

🦄

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No sitä odotellessa sitten. 😁 Kaikilla meillä on kuolema edessämme jossain vaiheessa. Valitettavasti tai onneksi.

🦄

Sinä junttipersu saat nuo hokemasi naamasi eteen vielä monesti. Turha sitten enää vinkua.

>simiti<

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sinä junttipersu saat nuo hokemasi naamasi eteen vielä monesti. Turha sitten enää vinkua.

>simiti<

Minä en ole vielä koskaan vinkunut. Olen toiminnan naisia. 💪

🦄

• Anonyymi

Kyllä.

• Anonyymi

Lääkärit tarvitsee sen 20 000e kk palkkaa. Pelkkä kandi tienaa jo alussa 7000 ei meidän kuulu valittaa

• Anonyymi

Sillä erotuksella, että nykyään varaat lääkärille ajan ja hoitaja tekee diaknoosin...

>simiti<

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sillä erotuksella, että nykyään varaat lääkärille ajan ja hoitaja tekee diaknoosin...

>simiti<

😅😅😅nii o...

• Anonyymi

Sarvipelle poistattaa viestejä, sekä totuuden, kun totuus kerrotaan. Se on ihan ensimmäinen luku populismin oppikirjassa.

>simiti<

• Anonyymi

Onko tämä viittaus minuun? 😁

Kertokaahan, oi kuolevaiset, mistä olen saanut tämän laajalle levinneen maineeni viestien "poistattajana"...? 🤭

🦄

• Anonyymi

Yksisarvinen ihailee teogratiaa ja fasismia.

• Nykyään keinoäly auttaa lääkäreitä tekemään diagnoosin.
      Tuskin sekään laskee terveyspalveluiden hintoja.

Ihmispololta viedään kaikki rahat, eikä sille suoda edes armonkuolemaa, sillä se olisi (heidän mielestä) moraalisesti väärin.

• Anonyymi

Pikemmingkin syy se että kuollutta ei voi enää laskuttaa. Vaikka kyllähän sitäkin yrittävät.

• Anonyymi

Eiköhän pikkuyrittäjiä tapa ihan muut jutut kuin "äärioikeisto".

Pikkuyrittäjien kiusaksi on tullut

-Kansainvälinen verkkokauppa ja globalisaatio
      -Kuvitteellisista tuloista maksettavat työeläkemaksut (Marinin hallitus)
      -Kotimaisen kulutuksen lasku
      -EU:n ja Kiinan kauppasota, EU:n ja USA:n kauppasota, EU:n ja Venäjän kauppasota

Saatte kutsua viimeistä vaikka pakotteiksikin, jos siltä tuntuu.

• Anonyymi

Niin sun mielestä eläkkeesi pitäisi maksaa veronmaksajat? Miksi olet luistanut eläkemaksuistasi ja nyt muiden pitäiisi maksaa. Olet normiyrittäjä. Pummi kehdosta hautaan. Ja vaadit siitäkin itsesi nostamista. Tapa looseri itsesi, niin kaikki voittaa.

>simiti<

• Anonyymi

"Virossa yleislääkärin vastaanoton hinta on
      ilmainen, jos sinulla on eurooppalainen sairaanhoitokortti ja lääkäri katsoo käynnin tarpeelliseksi. Erikoislääkärin vastaanotto voi maksaa noin 80 euroa, ja tämä hinta ei yleensä sisällä kela-korvausta, vaikka joissain tapauksissa korvausta voi saada. On tärkeää huomata, että hinnat vaihtelevat, ja erityisesti yksityisillä lääkäriasemilla hinnat voivat olla korkeampia. "
      "Myös tuloverotus uudistuu Virossa vuoden 2026 alussa ja siitä alkaen veroprosentti on kaikille 24. Tulovero nousi jo tänä vuonna 20 prosentista 22 prosenttiin. Virossa on käytössä tasavero, toisin kuin vaikkapa Suomessa, jossa käytössä on progressiivinen tuloverotus."

Miettikää nyt, Virossa on pienempi verotus ja läääkärissä käynti ilmaista.
      Suomessa on järkyttävän kokea verotus j lääkärikäynti maksaa 67€
      Jokin päätäjien taloudenhoidossa mättää.
      No tietenkin, kun suurin osa verorahoista kauhotaan ukrainan sotaan, natoon ja sotavehkeisiin.
      Sinne ne hyvinvointiin tarkoitetut rahat uppoaa.
      Lisää velkaa otetaan muka hyvinvoinnin rahoittamiseen ja paskat,
      Se velka oteteaan sotimis vehkeisiin, sanotaan vaan, että suomalaisten hyvinvointiin.

• Anonyymi

Mieleeni tulee nyt hyvä ystäväni joka joutui kaksi kertaa työtapaturman uhriksi.
      Työnantajalla on oma lääkärikeskus ja vakuutusyhtiö.
      Lääkäri laittoi sairasloman syyksi molemmilla kerroilla työtapaturman, josta tuli osittainen työkyvyttömyys. Polvesta imettiin nesteitä, pistettiin kortisooneja moneen kertaan ja rannetta yritettiin hoivat lähes puoli vuotta.

Mitä tästä seurasi?

Vaivoja ei hoidettu ja vammat jäivät pysyviksi. Työnantajan tuli ajatella työnkuvan vaihtoa, mutta itse vammaa ei korvattu. Työntekijä vaihtoi ammattia huonommin palkattuun samoine vaivoineen, ilman korvauksia(syy vammaan olivat työpaikan puutteelliset työolosuhteet).

Näin sitä mennään, uusi työ mutta vaivat jäivät.
      Rankkaa, miten tulisi nyt menetellä?

AV

• Anonyymi

Jo se ettei työolosuhteisiin tarvitse tehdä parannuksia työtapaturman sattuessa, asettaa epäilyksiä suhteesta oma lääkärikeskus ja vakuutusyhtiö. Älkää ihmiset koskaan menkö työpaikkaan töihin joka käyttää omaa lääkörikeskusta. Keskusta johtavat vakuutusyhtiöt, eivät lääketieteellisesti pätevät lääkärit analysointeineen.

Katsokaa siis tarkkaan, jos joku yritys markkinoi itseään lääkäripalveluilla...kiertäkää se yritys kaukaa. Vakuutusyhtiön lääkärin lausuntoa on vaikea pyörtää, vaikka tapaturma olisi kirjattu työtapaturmaksi.

Hyi, mitä kaikkea tapahtuukaan suuressa kauppaketjussamme?!

AV

• Anonyymi

Tästä varoiteltiin jo yli 10-vuotta sitten, että Suomella ei ole varaa olla koko maailman sosiaalitoimisto.

• Anonyymi

Tulisiko jo nyt eläkkeellä olevien eläkkeitä leikata. He eivät ole maksaneet eläkkeitään ja sen vuosi minäkin maksan tehdystä työstäni itse yli 8% eläkemaksua tuloistani, ja sen lisäksi työnantajani maksaa 24.85% tekemistäni tunneista.

Kokonaisuudessa minun tulee siis olla 32.85 % tuottavampi, että eläkeläisten hyvinvointi taattaisiin? Sairasta, tämähän on jo sairasta!

Saanko edes eläkkeen kun ja jos olisin siinä iässä?!
        Kuka takaa tason, kun maksamme 30 % nykyisille eläkeläisille siitä mitä aamu heräämisen 4:30 ja työstä lähdön 15:00 välillä saisimme aikaan?!!!!

AV

• Anonyymi

Aina persulla sama laulu
        .

• Anonyymi

Olisiko myös oikeutettua laskea takaisinmaksuaika siitä mitä itse ja työnantaja olisi työsuoritteistani maksanut eläkejärjestelmään? Voisi ihan itse päättää milloin se maksu minkä olisi tuottanut olisi hyödykästä omaan eläkkeeseen?

AV

• Anonyymi

Voisin siis itse päättää milloin maksamani taso olisi itselleni riitttävä?
        No, eihän tuollaista voi edes ehdottaa, syytä en tiedä miksi ei voisi.

AV

• Anonyymi

Ettei asia jäisi epäselväksi, mielestäni menneet sukupolvet ovat suurimpana taakkana Suomen menestyksessä. Minun pitää ja tulee siis olla 30 % tehokkaampi ja hyödyllysempi teidän vaippojen vaihdon vuoksi, ja kun itse tulen samaan ikään sitä palvelua ei enää kukaan tarjoa.

Missä on se oikeudenmukaisuus ja inhimillisyys.
      Katsokaa nyt ihmeessä siihen poliittiseen nyanssiin jossa teidänkin vaippaikäisten etuja voitaisiin jollain tasolla leikata...vitun muumiot.

AV

• Anonyymi

Hyvä kysymys, jos maksettuja maksuja olisi se 500 000 euroa, voisiko sen halutessaan ottaa itselleen jakaen arvioidulla elinvuosilla, reilua sinänsä?

AV

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hyvä kysymys, jos maksettuja maksuja olisi se 500 000 euroa, voisiko sen halutessaan ottaa itselleen jakaen arvioidulla elinvuosilla, reilua sinänsä?

AV

Henkilökohtainen eläkejärjestemä on ainut vaihtoeho, henkilö itse päättää mitä olisi maksanut ja milloin haluaisi eläkeelle.

• Anonyymi

Tuo ei pidä paikkaansa, tiedät hyvin. Kunhan haluat rienata vanhoja ihmisiä, jotka ovat eläkkeensä ja terveydenhuoltonsa ansainneet.

Nykyään nuoret sairastuvat mielenterveydeltään, heillä ei ole ammatteihin tarvittavia sosiaalisia taitojakaan, ylipaino ja diabetes lisääntyneet, päihdeongelmat. Vanheneva väki on suhteessa terveempää kuin nuorempi.

• Anonyymi

Muistakaa juntit tuo, kun itse olette eläkkeellä vaivoineen.

• Anonyymi

Tietysti, mutta silloin olisi tukena se rahasumma jonka olisimme jo maksaneet?
        Vai olisiko se 500 000 euroa mitääm, jos 100 euroa tarvitsemme?

AV

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tietysti, mutta silloin olisi tukena se rahasumma jonka olisimme jo maksaneet?
        Vai olisiko se 500 000 euroa mitääm, jos 100 euroa tarvitsemme?

AV

Verot ja veron luontoisissa maksuissa on juuri se juju, ettei niitä makseta itselle.

- Sheena

• Anonyymi

Toivottavasti karma, Taivas ja H3lvetti ovat todellisia :). Muiden hyvinvointia riistävät ovat kaikki s4tanisteja, vaikkeivät sitä itse tiedostaisikaan.

• Anonyymi

Kuka johtaa hussia? Kuka sai n. 100.000 €?
      Vilma

• Anonyymi

Siis Kuka sai tommosen korotuksen?
      V

• Anonyymi

Tässä esimerkit tehokkuudesta ja tehottomuudesta kansantaloudessa !

Pieni vertailu !
      Suomi ja Yhdysvallat

1. Julkisen talouden menot suhteessa BKT:hen
      Suomi 57%, Yhdysvallat 39%

2. Keskim varallisuus aikuista kohti
      Suomi 186000 USD, Yhdysvallat 579000 USD

3. Julkisen velan tausta
      Suomi 80-90% ulkomailta, Yhdysvallat 75-78% kotimaasta

4. Terveydenhoito-kulujen kuormitus julkiseen talouteen
      Suomi 85%, Yhdysvallat 45%

5. Keskuspankin kultavaranto
      Suomi 44 tonnia, Yhdysvallat 8100 tonnia

Nobel palkinnot
      Suomi 5kpl, Yhdysvallat 430kpl

• Anonyymi

Käsittämätöntä miten vähän kansalaiset ymmärtävät taloudesta ??
      He kuitenkin äänestävät eduskuntavaaleissa, jossa käsitellään pitkälti talousasioista !

Suomi on kuitenkin vastuussa taloudestaan ja veloistaan !

Julkisen talouden menot suhteessa BKT:hen
      Suomi 57%, Yhdysvallat 39% ja Sveitsi 32%. Suomen luku on maailman korkein luku !?

Keskim varallisuus aikuista kohti
      Suomi 186000 USD, Yhdysvallat 579000 USD, Sveitsi 696000 USD
      Suomen varallisuus on Länsimaiden matalin varallisuus !?

Tässä pari esimerkkiä tilastoista joista näkyy, että noilla luvuilla Suomi kulkee vain kriisistä toiseen !? Ja julkinen velka kasvaa vuosittain ? Se on nyt noin 240 miljardia Euroa !? Velka on peräisin ulkomailta !?

Ei tarvitse olla ekonomi ymmärtääkseen että julkisia menoja on edelleen leikattava vuosikausia eli seuraavat 20 vuotta !!

• Anonyymi

Kansa voi yhä huonommin ja moni näkee puutetta , jopa nälkää mutta hallitus keskittyy vain kehumaan toimiaan ja veronalennuksiaan tämmöisenä aikana , näkee ettei kaikkien kansalaisten hyvinvointi kiinnosta pätkääkään , enempi ovat huolissaan lähipiirinsä rikkaiden eduista .

• Anonyymi

Suomessa ei ole riittävää talouskasvua koska julkiset menot ovat liian suuret !?

• Anonyymi

Kun on niin hyvä hallitus ohjelma. Rikkaille.persut hyväksyy kaiken.

• Anonyymi

Suomen velka kasvaa vuosittain ja periytyy tuleville sukupolville !?
        Tuntuuko fiksulta ??

• Anonyymi

Yhteisöveroprosentin lasku vuodesta 2010 26 % -> nykyiseen 20 % eli 6 % on pois yhteisestä kassasta. Samaan aikaan jaeltu tukia noille yritelmille.
      Saksassa yhteisövero on 29,93 %.
      Katso muut haulla: yhteisöveroprosentti Eurooppa.
      Noin noita yrityksiä tms. kiinnostaa valtion toimintojen ylläpito.
      Samaan aikaan roiskitaan tukia osinkoja ja optioita jakaville yrityksille.
      BF ynnä muut jakorasiat.
      Jos puolustukseen ja infraan tarvitaan rahaa, kyllä noiden teitä ja kiskoja kuluttavien tulisi osallistua.
      Vilma

• Anonyymi

Kiva kun pääsit lääkäriin ja sinulla on muhkea eläke. Mietipä asiaa puolet pienemmillä tuloilla.

• Anonyymi

Tarvitsen lääkäriä onneksi harvoin.
        Luokiteltaisiin takavuosista huolimatta perusterveeksi. Myös mieli.
        Ketutusta ei lasketa.
        Vilma

• Anonyymi

Totta. Kannattaa juosta lääkärissä alkuvuonna että saa katon täyteen sitten saa ilmaista käynnit loppu vuoden.

• Anonyymi

No. Nyt se alkaa se yksinäisyysjauhaminen.
      Saiko Punainen Risti rahaa Stealta. Onko tällä jokin tendenssi. Toimistoon?
      Vilma

• Anonyymi

Tuo n 67 e on poliklinikkamaksu. Mikä sinut sinne ajoi?

• Anonyymi

Halpa hinta lääkäristä. Oikea kustannus on parikolme sataa.

- Sheena

• Anonyymi

Poliklinikkamaksu ja pysäköintimaksu tulee aina, kun käy poliklinikalla. Mullekin taas ensi viikolla. Kiva maksaa 560 euron sairaspäivärahasta se pois. Loput menee muihin laskuihin. Ja kuukausi menee taas ootellen seuravaa pienempää 120 euron sairaspäivärahaa. Sitten en tiiä mitä sen jälkeen. Keräänkö kuukauden työttömyystukea vai jatkuuko sauirasloma.

Jasu

• Anonyymi

Rangasta ei löytyny selitystä oireille eikä ollut jalassa hermoratavaurioita. Missä vika, kun jalka menee voimattomaksi ja tuntopuutokset?

Sepä jää nähtäväksi. Tuskin tullaa taaskaan yhtään viisammiksi. Sen verran oli tullu muutosta, että koko kaularanka on degeneroitunut, kun 4 vuotta sitten oli vain yksi nikamaväli. Nyt on kokoniska, kaularanka. Ja 1 prolapsi tullu lisää. 3 prolapsia selkärangassa. Noh. Päävika varmaan.

Dille dong.

Jasu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Rangasta ei löytyny selitystä oireille eikä ollut jalassa hermoratavaurioita. Missä vika, kun jalka menee voimattomaksi ja tuntopuutokset?

Sepä jää nähtäväksi. Tuskin tullaa taaskaan yhtään viisammiksi. Sen verran oli tullu muutosta, että koko kaularanka on degeneroitunut, kun 4 vuotta sitten oli vain yksi nikamaväli. Nyt on kokoniska, kaularanka. Ja 1 prolapsi tullu lisää. 3 prolapsia selkärangassa. Noh. Päävika varmaan.

Dille dong.

Jasu

Toi kaularanka selittää kyllä päivittäiset päänsäryt ja kaularangan hammassäryn kaltaisen särkyilyn. Rasitus pahentaa, polla painaa paljon. Ja nukkuessa usein tulee pää kipeeksi, kaularangasta sekin.

Jasu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Dille dong.

Jasu

"Missä vika, kun jalka menee voimattomaksi ja tuntopuutokset?"

Selän nikamissa?

AV

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"Missä vika, kun jalka menee voimattomaksi ja tuntopuutokset?"

Selän nikamissa?

AV

Ei kuulemma ole, on magneettikuvattu. Lonkassa voi olla, mulla on lonkissa väljyyttä viimisen muksun myötä ja itse epäilen virheasentoa jonka takia hermo jää puristuksiin. Mutta sitä ei toki ole missään mitenkään kuvattu.

Jasu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei kuulemma ole, on magneettikuvattu. Lonkassa voi olla, mulla on lonkissa väljyyttä viimisen muksun myötä ja itse epäilen virheasentoa jonka takia hermo jää puristuksiin. Mutta sitä ei toki ole missään mitenkään kuvattu.

Jasu

Iskiashermo on vasemmassa jalassa usein kireä kun viulunkieli.

Jasu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Iskiashermo on vasemmassa jalassa usein kireä kun viulunkieli.

Jasu

Minulla on lonksuvat lonkat. Kireät lihakset perskankuissa ja pohkeissa, hartioissa. Kipujakin sitten sen myötä ja kun lihakset ei rentoudu normaalisti oikeen ikinä. Niin ne on ylitöissä jatkuvasti. Ehkäse on syy miksi ne lihakset on myös kasvaneet merkittävästi.

Jasu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minulla on lonksuvat lonkat. Kireät lihakset perskankuissa ja pohkeissa, hartioissa. Kipujakin sitten sen myötä ja kun lihakset ei rentoudu normaalisti oikeen ikinä. Niin ne on ylitöissä jatkuvasti. Ehkäse on syy miksi ne lihakset on myös kasvaneet merkittävästi.

Jasu

Onko se sitten ylivilkkaan hermoston syy miksen rentoudu, niin ehkä.

Jasu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onko se sitten ylivilkkaan hermoston syy miksen rentoudu, niin ehkä.

Jasu

Siis oma mutu on piriformis ynnä ylivireystila. Mutten ole lääkäri, näitä silti itse pidän mahdollisina syinä.

Jasu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Siis oma mutu on piriformis ynnä ylivireystila. Mutten ole lääkäri, näitä silti itse pidän mahdollisina syinä.

Jasu

Ajattelin kysyä lähetettä psykoterapiaankin. Olen lapsena kokenut paljon ahdistusta ja stressiä. Aikuisenakin. Luulen, että se ja krooninen hyvin vaikeaoireinen migreeni on jättäneet kehooni tilan, jonka kanssa nyt kamppailen erinäisin kivuin. Ja yhtään ei auta asiaa, että olen myös erityisherkkä persoona.

Kierre on valmis, vaikka kuinka järki ihminen olisinkin.

Pitkällinen vuosikymmenien tuollainen kierre on kroonistuessaan aika vaikea saada ikinä enää normaaliksi, jollei mahdotonta. Kehoon jää muistiin tapa reagoida.

Jasu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ajattelin kysyä lähetettä psykoterapiaankin. Olen lapsena kokenut paljon ahdistusta ja stressiä. Aikuisenakin. Luulen, että se ja krooninen hyvin vaikeaoireinen migreeni on jättäneet kehooni tilan, jonka kanssa nyt kamppailen erinäisin kivuin. Ja yhtään ei auta asiaa, että olen myös erityisherkkä persoona.

Kierre on valmis, vaikka kuinka järki ihminen olisinkin.

Pitkällinen vuosikymmenien tuollainen kierre on kroonistuessaan aika vaikea saada ikinä enää normaaliksi, jollei mahdotonta. Kehoon jää muistiin tapa reagoida.

Jasu

Toisin sanoen miksi erakkona oleminen omassa mukavuuskuplassa on mulle tervehdyttävintä lääkettä, johtuu tuosta persoonallisuudestani ja kehoni herkkyydestä toimia kanavana psyykeni aistimuksille. Mun pitäisi elää yhteiskunnan ulkopuolella voidakseni patemmin. Koska stressaannun herkästi siitä mikä muille on ihan normaalia ääntä, kiirettä, hälyä, tohinaa ja kohinaa.

Kuplamuoviin kääriytyessäni selviän. 😅

Jasu

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Perussuomalaiset kirjoittaa vain positiivisista uutisista

Ei tarvitse palstaa paljon seurata, kun sen huomaa. Joka ainoa positiivinen uutinen Suomen taloudesta tai ylipäätään, ni
      Maailman menoa
      120
      7061
    2. Kuka on UMK-suosikkisi? UMK26 paljastuksia lauantai 28.2.

UMK26 tänä lauantaina! UMK26 tulee suorana Tampereelta ja nyt selviää, kuka pääsee edustamaan Suomea Euroviisuihin. M
      Euroviisut
      117
      4830
    3. L/over ja Jani Volanen! Minkä arvosanan 4-10 annat roolityöstä?

Psykologinen trilleri L/over - ikuisesti minun on koukuttanut tv-katsojat ruudun ääreen. Kun Roosa (Krista Kosonen) tapa
      Tv-sarjat
      63
      4086
    4. TTK:n jättänyt Vappu Pimiä rehellisenä MasterChef-kuvauksista: "Höh..."

Vappu Pimiä on uusi MasterChef Suomi -tuomari. Viime vuonna Tanssii Tähtien Kanssa jäi taakse, ja nyt vuorossa on uusi a
      Suomalaiset julkkikset
      14
      3404
    5. Natomaa hyökkäsi Iraniin

Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu
      NATO
      705
      2163
    6. Trump aloitti III maailmansodan tänään.

Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?
      Maailman menoa
      248
      1546
    7. Miksi et nainen halua

minua, kuten minä sinua?
      Ikävä
      67
      1405
    8. Rakas tiedät, että toivoisin

Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja
      Ikävä
      58
      1388
    9. Osaako kukaan sanoa?

Mikä on syy siihen, että apulaisidiootti yrittää kaikin keinoin haitata kaikkea yrittämistä Ähtärissä? Nyttkin pilkkaa j
      Ähtäri
      56
      1344
    10. Mistä se kertoo

Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä
      Ikävä
      21
      1069
    Aihe