http://www.eskimo.com/~miyaguch/hoeflin.html
Uskoisin, että moni palstan lukijoista ei ole tehnyt vastaavia testejä. Muutaman sivuilla linkitetyistä testeistä on jopa selkeästi vaikeata.
Mutta jos olet tai olet tehnyt vastaavia
testejä voisit vastata muutamaan kysymykseen.
1. Mitä testejä olette tehneet jotka ovat
ajastamattomia testejä "untimed" ?
2. Kuinka tulokset vastasivat ajastetettujen
testien tuloksia?
3. Pystytkö nimeämään mielenkiintoisimman testin
jonka olet tehnyt?
Ja niille ihmisille, jotka eivät tiedä testien tekemisen nopeus on itsenäinen G faktorista.
Eli fluid G ja testien tekemisen nopeus eivät ole yhteydessä.
Lähinnä ainoita syitä käyttää nykyisiä ajastettuja testejä on koska niitä on helppo administroida ja jotkut tomppelit eivät pysty ymmärtämään vähänkään
syvempiä ongelmia.
Ajastetut testit tekevät lähinnä estimaation siitä miten kompleksisia tehtäviä pystyy tekemään testin ulkopuolella.
Ajastamattomat testit jossa tulee selvä raja vastaan tehtävien ratkaisukyvyissä käyttää niihin miten paljon aikaa tahansa mittaavat ongelmaratkaisun syvyyttä. G faktori korreloi parhaiten kompleksisuuden kanssa.
Uncommonly Difficult IQ Tests/ ajastetut testit
2
650
Vastaukset
- Sergei Eisenstein
Minun tapauksessani myös aikarajoittamattomat (mikä sanahirviö) testit antavat saman tuloksen kuin tavalliset aikarajoitetut testit: ÄO 120-130.
Ei ole minun lajini, nämä kuviopäättelytestit. Tehtiin niitä aikarajan kanssa tai ilman.- relevaatiota
Niistä tulee vain stressaantuneeksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1292063
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi1051876Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?841659Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy641524Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M331192- 821148
Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm561132- 1101093
Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s471066Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet441013