Youtubessa ja facebookissa näkee lyhyitä videoklippejä, niin kyllä on
tekoälyllä lotuja, ovat niin nukkemaisen näkäisiä, etteivät ole aitoja naisia.
Tekoälyllä luotuja naisia ovat
74
381
Vastaukset
Onhan ne kauniita katsella.
- AnonyymiUUSI
Niitä sitten katselemaan niin menee loppukin todellisuuden taju. Kohta vedätte rauhottavia kun masentaa niin kauheasti.
- AnonyymiUUSI
Jos ne tietokoneella luodut naiset korvaa ihmissuhteet niin eihän siinä mitään.
Anonyymi kirjoitti:
Kukas se niin on tässä väittänyt että ne korvaa oikeat suhteet ja ihmiset ja yhteydet? Ei kukaan ole sanonut sillä tavalla. Eikä kukaan varmasti ajattele niin. Jos jotain on kaunista katsella niin se on ihan eri asia.
- AnonyymiUUSI
Kuka mistäkin tykkää. Minusta ne ovat rumia, niin sieluttomia. Oikeastaan vähän kreepyjä, pelottavia.
Anonyymi kirjoitti:
Minulla on edelleen ihan sama tarve oikeisiin ihmisiin kuin kaikilla muillakin,
- AnonyymiUUSI
mustasusi kirjoitti:
Kukas se niin on tässä väittänyt että ne korvaa oikeat suhteet ja ihmiset ja yhteydet? Ei kukaan ole sanonut sillä tavalla. Eikä kukaan varmasti ajattele niin. Jos jotain on kaunista katsella niin se on ihan eri asia.
Ei vaan kyse on siitä että tekoälyllä luodut naiset ovat täydellisen näköisiä ja virheettömiä. Oikeassa elämässä näin ei ole.
- AnonyymiUUSI
Miksi ylipäänsä katsot tekoälyllä tehtyjä naisia ? Eiväthän ne ole todellisia . Haluat jotain mitä et voi saada ja kukaan ei voi saada tekoälyllä luotuja naisia tai miehiä.
- AnonyymiUUSI
mustasusi kirjoitti:
Minulla on edelleen ihan sama tarve oikeisiin ihmisiin kuin kaikilla muillakin,
Mutta jos sinun kauneusihanne on tekoälyllä luotu nainen niin sellasta ei ole olemassa.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Miksi ylipäänsä katsot tekoälyllä tehtyjä naisia ? Eiväthän ne ole todellisia . Haluat jotain mitä et voi saada ja kukaan ei voi saada tekoälyllä luotuja naisia tai miehiä.
Monillee tekisi hyvää pitää pastoa kaikenlaisen tuollaisen tuijottelusta. Mennä ns. koskemaan ruohoa ja pysyä hetki poissa kaikin tavoin täysin keinotekoisen "kauneuden" luota.
Anonyymi kirjoitti:
Mutta jos sinun kauneusihanne on tekoälyllä luotu nainen niin sellasta ei ole olemassa.
Kyllä minä jos kuka sen tiedän. Kauneusihanne ei synny yhdestä kuvasta. Tekoälykuvat ovat minulle taidetta, ei ihmissuhdekorvike. Ihmiset ja todelliset tunteet ovat minulle edelleen se, mitä oikeasti etsin ja haluan. Ja jonka löysin mutta myös menetin.
Ja mitä sitten, vaikka tykkäisi kauniista ihmisistä? Kauneudesta saa nauttia. Ei se vie keneltäkään mitään pois, eikä se kerro ihmisen todellisista ihmissuhteista yhtään mitään.- AnonyymiUUSI
mustasusi kirjoitti:
Kyllä minä jos kuka sen tiedän. Kauneusihanne ei synny yhdestä kuvasta. Tekoälykuvat ovat minulle taidetta, ei ihmissuhdekorvike. Ihmiset ja todelliset tunteet ovat minulle edelleen se, mitä oikeasti etsin ja haluan. Ja jonka löysin mutta myös menetin.
Ja mitä sitten, vaikka tykkäisi kauniista ihmisistä? Kauneudesta saa nauttia. Ei se vie keneltäkään mitään pois, eikä se kerro ihmisen todellisista ihmissuhteista yhtään mitään.Toten näin sivusta, että kyllä se hieman ongelmallista on, jos pitää kauniina jotain mikä on täysin luonnotonta. Mä en sano tätä moittiakseni sinua. Moni tulee sokeaksi ja monien kauneusihanteet ovat tällä hetkellä luonnottomia. Moni on sokea vaikkapa nyt täyteaineille ja pitää kauniina sellaista, minkä taas muut, siihen kuplaan kuulumattomat, näkevät outona ja suorastaan rumana. Noiden tekoälykuvien vaikutus on sama, niille tulee sokeaksi. Se mitä pidät nyt kauniina, olisi ennen altistumistasi ollut sinustakin vierasta ja outoa. Toleranssi kasvaa, kun noita tuijottelee. Tämäkään kommenttini ei suoraan sinua, mutta todella monet ovat ihan pihalla kauneusihanteidensa kanssa.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Monillee tekisi hyvää pitää pastoa kaikenlaisen tuollaisen tuijottelusta. Mennä ns. koskemaan ruohoa ja pysyä hetki poissa kaikin tavoin täysin keinotekoisen "kauneuden" luota.
Minä en katsele tekoälyllä luotuja ihmisiä. Kirjoituksesi oli tarkoitettu heille jotka ihannoi tekoälyllä luotuja ihmisiä.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Minä en katsele tekoälyllä luotuja ihmisiä. Kirjoituksesi oli tarkoitettu heille jotka ihannoi tekoälyllä luotuja ihmisiä.
Ai, oliko se muka osoitettu/tarkoitettu jollekulle tai jollekin ryhmälle? Minun nähdäkseni se oli yleisluontoinen toteamus, jota ei ollut tarkoitettu kenellekään ja joka oli tarkoitettu kaikille.
- AnonyymiUUSI
mustasusi kirjoitti:
Ja mitä sitten, vaikka tykkäisi kauniista ihmisistä? Kauneudesta saa nauttia. Ei se vie keneltäkään mitään pois, eikä se kerro ihmisen todellisista ihmissuhteista yhtään mitään.Kyllä saa nauttia. Toki kauniista taiteesta saa pitää. Ja kun se inspiroi sinua omassa taiteessa.
Anonyymi kirjoitti:
Toten näin sivusta, että kyllä se hieman ongelmallista on, jos pitää kauniina jotain mikä on täysin luonnotonta. Mä en sano tätä moittiakseni sinua. Moni tulee sokeaksi ja monien kauneusihanteet ovat tällä hetkellä luonnottomia. Moni on sokea vaikkapa nyt täyteaineille ja pitää kauniina sellaista, minkä taas muut, siihen kuplaan kuulumattomat, näkevät outona ja suorastaan rumana. Noiden tekoälykuvien vaikutus on sama, niille tulee sokeaksi. Se mitä pidät nyt kauniina, olisi ennen altistumistasi ollut sinustakin vierasta ja outoa. Toleranssi kasvaa, kun noita tuijottelee. Tämäkään kommenttini ei suoraan sinua, mutta todella monet ovat ihan pihalla kauneusihanteidensa kanssa.
Minun naisystävät on tähän asti ollut kyllä hyvin tavallisen näköisiä ihmisiä. En ole tähän asti seurustellut yhdenkään niin sanotun megabeibin kanssa. Tekoälykuvat ovat mulle taidetta ja fantasiaa, ei todellisuuden korvike. Tiedän kyllä eron todellisen ihmisen ja taidekuvan välillä.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ai, oliko se muka osoitettu/tarkoitettu jollekulle tai jollekin ryhmälle? Minun nähdäkseni se oli yleisluontoinen toteamus, jota ei ollut tarkoitettu kenellekään ja joka oli tarkoitettu kaikille.
Sinä kommentoit minun kommenttiin. eli vastasit minulle
- AnonyymiUUSI
mustasusi kirjoitti:
Minun naisystävät on tähän asti ollut kyllä hyvin tavallisen näköisiä ihmisiä. En ole tähän asti seurustellut yhdenkään niin sanotun megabeibin kanssa. Tekoälykuvat ovat mulle taidetta ja fantasiaa, ei todellisuuden korvike. Tiedän kyllä eron todellisen ihmisen ja taidekuvan välillä.
Kommenttini ei liity millään tavalla naisystäviisi. Picassokin on taidetta, mutta harva silti selittää Picasson taiteesta pitämisn liittyvän kauneusihanteisiinsa. Tuossa on vissi ero. Toivottavasti mietit tuota hieman ja huomaat mistä puhun.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Sinä kommentoit minun kommenttiin. eli vastasit minulle
Minä vastasin johonkin kommenttiin. Eikä viestini sitäpaitsi mitenkään ilmaissut, että olisi osoittanut sen sinulle. Oikeastaan ainoa järjellinen tapa lukea sitä, on ajatella sen lähinnä kompanneen viestiäsi. No mutta luepa nyt miten tahdot. Eipä se minun ongelmani ole.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Minä vastasin johonkin kommenttiin. Eikä viestini sitäpaitsi mitenkään ilmaissut, että olisi osoittanut sen sinulle. Oikeastaan ainoa järjellinen tapa lukea sitä, on ajatella sen lähinnä kompanneen viestiäsi. No mutta luepa nyt miten tahdot. Eipä se minun ongelmani ole.
Jos sinä haluat kommentoida yleisesti niin silloin sinä klikkaat tuota kommetoi aloitus kohtaa et tuota kommetoi kohtaa mikä on tuossa oikeassa reunassa.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Älä sitten klikkaa kirjoittajan kohdalla kommetoi kohtaa jos sinun vastaus ei ole hänelle kohdistettu
Anonyymi kirjoitti:
Kommenttini ei liity millään tavalla naisystäviisi. Picassokin on taidetta, mutta harva silti selittää Picasson taiteesta pitämisn liittyvän kauneusihanteisiinsa. Tuossa on vissi ero. Toivottavasti mietit tuota hieman ja huomaat mistä puhun.
"Tekoäly liioittelee kauneuden juuri niihin kohtiin, joihin miehen aivot ovat evoluution aikana virittyneet reagoimaan: symmetriaan, pehmeisiin kasvonpiirteisiin, suuriin silmiin, hehkuvaan ihoon, tiettyihin mittasuhteisiin.
Se on sama mekanismi, joka saa ihmiset reagoimaan sarjakuvahahmoihin, pelihahmoihin, animeen, fantasiataiteeseen… ja se on ollut olemassa aikojen alusta." Tämä oli lainaus tekoälyltä.- AnonyymiUUSI
mustasusi kirjoitti:
Tuossa on ongelma. Sinä fantasioit megabeibeistä. Sinä haaveilet nuorista parikymppisistä tytöistä eli megabeibi ikäisistä naisista. Saat haaveilla , mutta jotain todellisuudentajua pitäis olla. Ei siihen parisuhteeseen riitä omat fantasiat ja ihanteet.
Anonyymi kirjoitti:
Tuossa on ongelma. Sinä fantasioit megabeibeistä. Sinä haaveilet nuorista parikymppisistä tytöistä eli megabeibi ikäisistä naisista. Saat haaveilla , mutta jotain todellisuudentajua pitäis olla. Ei siihen parisuhteeseen riitä omat fantasiat ja ihanteet.
Voi voi semmoinen kuvitelma sinullakin näkyy olevan. Kyllä mulle merkkaa se aito yhteys kahden ihmisen välillä enemmän kuin pelkkä ulkonäkö. En kaipaa rinnalle mitään statussymbolia, vaan ihmistä oikeilla tunteilla. Hyvästä ulkonäöstä ei tietysti ole mitään haittaa.
- AnonyymiUUSI
mustasusi kirjoitti:
Voi voi semmoinen kuvitelma sinullakin näkyy olevan. Kyllä mulle merkkaa se aito yhteys kahden ihmisen välillä enemmän kuin pelkkä ulkonäkö. En kaipaa rinnalle mitään statussymbolia, vaan ihmistä oikeilla tunteilla. Hyvästä ulkonäöstä ei tietysti ole mitään haittaa.
Miksi sitten puhut naisista siihen sävyyn että megabeibit ovat etusijalla ja sitten tulee sitä vanhemmat naiset. Onko sinulla sellanen käsitys ettei megabeibit ikinä vanhene kuten nämä tekoälyllä luodut täydelliset naiset. Sinusta megabeibit eivät ikäänny. Mutta ethän sinä tule näkemään heidän ikääntymistä koska sulla tulee ikä vastaan ja kuolo korjaa ennen kuin ehdit näkemään kenenkään sun megabeibin vanhenemista
Anonyymi kirjoitti:
Miksi sitten puhut naisista siihen sävyyn että megabeibit ovat etusijalla ja sitten tulee sitä vanhemmat naiset. Onko sinulla sellanen käsitys ettei megabeibit ikinä vanhene kuten nämä tekoälyllä luodut täydelliset naiset. Sinusta megabeibit eivät ikäänny. Mutta ethän sinä tule näkemään heidän ikääntymistä koska sulla tulee ikä vastaan ja kuolo korjaa ennen kuin ehdit näkemään kenenkään sun megabeibin vanhenemista
Tuo nyt on ihan sinun oma kuvitelmaa minusta. Kun nyt lukisit mitä tuossa aikaisemmin sanoin. Enhän minä täällä aikoihin ole kirjoittanut mitään mistään megapeibeistä. Minulla oli ihana suhde tässä hiljattain ihmisen kanssa jonka kanssa ei edes tavattu mutta henkinen yhteys oli sitäkin parempi ja aidompi.
- AnonyymiUUSI
mustasusi kirjoitti:
Mikä kuvitelma. Miksi sitten puhut ettei sinulla ole ollut koskaan megabeibiä jos et sellaista et ole ikinä halunnut?
- AnonyymiUUSI
mustasusi kirjoitti:
Kyllä sinun kaipaukset täällä tiedetään. Mitä nuorempi niin sitä kauniimpi nainen on.
- AnonyymiUUSI
mustasusi kirjoitti:
Tuo nyt on ihan sinun oma kuvitelmaa minusta. Kun nyt lukisit mitä tuossa aikaisemmin sanoin. Enhän minä täällä aikoihin ole kirjoittanut mitään mistään megapeibeistä. Minulla oli ihana suhde tässä hiljattain ihmisen kanssa jonka kanssa ei edes tavattu mutta henkinen yhteys oli sitäkin parempi ja aidompi.
Toivottavasti löydät naisen joka täyttää sun toiveet muutenkin kuin ulkoisesti.
- AnonyymiUUSI
mustasusi kirjoitti:
Et niin. Mutta sinun naismaku tiedetään. Täytyykö sun erikseen aina mainita ettei sulla ole ikinä ollut megabeibiä. Jos sellanen ei tarvi olla. Teillä oli hieno yhteys mutta sitten se muuttuikin vähemmän hienoksi. Mutta kauniita muistoja kannaattaa vaalia.
Anonyymi kirjoitti:
Et niin. Mutta sinun naismaku tiedetään. Täytyykö sun erikseen aina mainita ettei sulla ole ikinä ollut megabeibiä. Jos sellanen ei tarvi olla. Teillä oli hieno yhteys mutta sitten se muuttuikin vähemmän hienoksi. Mutta kauniita muistoja kannaattaa vaalia.
Niin se on Ja minä todella suren sitä menetystä. En ole valmis mihinkään suhteisiin varmaan pitkään aikaan. Oikeita yhteyksiä kun ei synny niin vaan eikä semmoisia yhtä ihania ihmisiä ole muita. Kukaan ei ole sama ihminen.
Anonyymi kirjoitti:
Toivottavasti löydät naisen joka täyttää sun toiveet muutenkin kuin ulkoisesti.
No eipä niitä niin vaan löydä. Ne on yksisarvisia. Minä en muutenkaan ole ihminen joka etsimällä etsii ketään. Minulla on nyt suruaika.
- AnonyymiUUSI
mustasusi kirjoitti:
No eipä niitä niin vaan löydä. Ne on yksisarvisia. Minä en muutenkaan ole ihminen joka etsimällä etsii ketään. Minulla on nyt suruaika.
Tiedetään. Ja olet useasti kertonut tästä surusta palstoilla. Sinulla on oikeus surra, Ei sitä kukaan sulta ole kieltänyt.
Anonyymi kirjoitti:
Tiedetään. Ja olet useasti kertonut tästä surusta palstoilla. Sinulla on oikeus surra, Ei sitä kukaan sulta ole kieltänyt.
Jos nyt edes tiedät mistä puhun. Kyllä täällä viikko ja kaksi sitten minulta yritettiin evätä minun suru ja kaikki kaipailu. Väitettiin paljon semmoista mikä ei pitänyt paikkaansa yhtään. Mutta ei sillä väliä kun minä tiedän itse mikä on totuus minun ja hänen suhteesta.
- AnonyymiUUSI
mustasusi kirjoitti:
Jos nyt edes tiedät mistä puhun. Kyllä täällä viikko ja kaksi sitten minulta yritettiin evätä minun suru ja kaikki kaipailu. Väitettiin paljon semmoista mikä ei pitänyt paikkaansa yhtään. Mutta ei sillä väliä kun minä tiedän itse mikä on totuus minun ja hänen suhteesta.
Miksi sinä minua siitä syytät mitä toiset on kirjoittanut. Minä en ole vastuussa muiden kirjoitteluista. Minä en liity niihin mitenkään. Minä sanoin että sinulla on oikeus surra ja sinun pitää sekin kääntää negatiiviseksi.
- AnonyymiUUSI
mustasusi kirjoitti:
Opettele lukemaan . Minä sanoin että sinä SAAT surra. Se on ihan normaalia kun eroaa ihmisestä jota rakastaa. Ei sun tartte ilmoittaa erikseen että sulla on suruaika.
- AnonyymiUUSI
mustasusi kirjoitti:
Ethän sinä tartte jonkun lupaa suremiseen. Jos sinä haluat surra niin mitä helvetin väliä sillä on mitä mieltä muut on sun suremisesta.
Anonyymi kirjoitti:
Ethän sinä tartte jonkun lupaa suremiseen. Jos sinä haluat surra niin mitä helvetin väliä sillä on mitä mieltä muut on sun suremisesta.
On sillä väliä jos hänen kaverinsa tulevat tänne ja haukkuvat ja mitätöivät minun surun ja sitten vielä kertovat että minulle ei enää tulla kertomaan mitään jatkossa hänestä ja hänen tilasta.
Suhde päättyi kuin veitsellä leikaten. Voisin sanoa että aika traumaattinen kokemus.- AnonyymiUUSI
mustasusi kirjoitti:
On sillä väliä jos hänen kaverinsa tulevat tänne ja haukkuvat ja mitätöivät minun surun ja sitten vielä kertovat että minulle ei enää tulla kertomaan mitään jatkossa hänestä ja hänen tilasta.
Suhde päättyi kuin veitsellä leikaten. Voisin sanoa että aika traumaattinen kokemus.Minä sanoin että sinä saat surra. Minä en voi sille mitään jos sinua on kielletty suremasta. Minä en ole vastuussa heistä.
- AnonyymiUUSI
mustasusi kirjoitti:
Suhde päättyi kuin veitsellä leikaten. Voisin sanoa että aika traumaattinen kokemus.No anteeksi että sanoin että suru on inhimillinen ja normaali tunne . Mutta jos muut kieltää sua suremasta niin sitten sun ei kannata surra
- AnonyymiUUSI
mustasusi kirjoitti:
Suhde päättyi kuin veitsellä leikaten. Voisin sanoa että aika traumaattinen kokemus.Miten hänen kaverinsa liittyvät teidän suhteeseen. Teillä oli hieno henkinen yhteys niin miten hänen kaverinsa liittyvät kahden aikuisen suhteeseen
Anonyymi kirjoitti:
Miten hänen kaverinsa liittyvät teidän suhteeseen. Teillä oli hieno henkinen yhteys niin miten hänen kaverinsa liittyvät kahden aikuisen suhteeseen
Älä sitä minulta kysy. Minä en sitä hommaa sillä tavalla suunnitellut. Olisin todellakin halunnut että molemmat unohtaa palstan kokonaan ja keskittyy vaan toisiinsa. Eikä olisi tarvittu mitään kolmansia osapuolia.
- AnonyymiUUSI
mustasusi kirjoitti:
Älä sitä minulta kysy. Minä en sitä hommaa sillä tavalla suunnitellut. Olisin todellakin halunnut että molemmat unohtaa palstan kokonaan ja keskittyy vaan toisiinsa. Eikä olisi tarvittu mitään kolmansia osapuolia.
Sinähän olet sanonut että olet tutustunut naiseen ulkomaailmassa. Jos näin ei ollut niin mikä sinut sai alussa kertomaan ettei palsta liity mitenkään naiseen
Anonyymi kirjoitti:
Sinähän olet sanonut että olet tutustunut naiseen ulkomaailmassa. Jos näin ei ollut niin mikä sinut sai alussa kertomaan ettei palsta liity mitenkään naiseen
Palstalta siirryttiin juttelemaan palstan ulkopuolelle sähköpostiin ja jatkettiin sitten soittelemalla ja viestimällä suoraan.
- AnonyymiUUSI
mustasusi kirjoitti:
Palstalta siirryttiin juttelemaan palstan ulkopuolelle sähköpostiin ja jatkettiin sitten soittelemalla ja viestimällä suoraan.
Selvä, Miten naisen kaverit liittyy teidän suhteeseen ? Teillä oli naisen kanssa hieno henkinen yhteys niin miten kaverit liittyy tähän. Eikö nainen itse saa valita millaisen miehen kanssa juttelee vai päättääkö kaverit hänen puolestaan
Anonyymi kirjoitti:
Selvä, Miten naisen kaverit liittyy teidän suhteeseen ? Teillä oli naisen kanssa hieno henkinen yhteys niin miten kaverit liittyy tähän. Eikö nainen itse saa valita millaisen miehen kanssa juttelee vai päättääkö kaverit hänen puolestaan
Hänellä oli täällä kaveri joka vahti palstaa mutta en osaa siitä sanoa muuta. Kun luottamus oli ihan nollissa hänellä. Ja tuo kaveri kanssa tulkitsi palstan juttuja aina niin, että minä muka kirjoitan anonyyminä täällä muiden naisten kanssa. Ja suoraan sanottuna valehteli tälle minun rakkaalle ihmiselle minusta asioita joita minä en ollut tehnyt.
- AnonyymiUUSI
mustasusi kirjoitti:
Hänellä oli täällä kaveri joka vahti palstaa mutta en osaa siitä sanoa muuta. Kun luottamus oli ihan nollissa hänellä. Ja tuo kaveri kanssa tulkitsi palstan juttuja aina niin, että minä muka kirjoitan anonyyminä täällä muiden naisten kanssa. Ja suoraan sanottuna valehteli tälle minun rakkaalle ihmiselle minusta asioita joita minä en ollut tehnyt.
Ei kukaan voi pakottaa rakastamaan . Sinut on jätetty ja on aika surra. Katkeruus ei muuta mitään.
- AnonyymiUUSI
Ei tämä ollut sinun eka yksipuolinen rakkaus. Jos et saa vastarakkautta niin kannattaa mennä elämässä eteenpäin eikä jäädä jumittaa. Mutta sure nyt ensin tämä lyhyt suhde
Anonyymi kirjoitti:
Ei kukaan voi pakottaa rakastamaan . Sinut on jätetty ja on aika surra. Katkeruus ei muuta mitään.
Mulle kyllä sanottiin että hän kuolee sairaalassa eikä jättänyt minua. Viimeinen soitto tuli häneltä sairaalasta.
Anonyymi kirjoitti:
Ei tämä ollut sinun eka yksipuolinen rakkaus. Jos et saa vastarakkautta niin kannattaa mennä elämässä eteenpäin eikä jäädä jumittaa. Mutta sure nyt ensin tämä lyhyt suhde
No ei se mikään yksipuolinen ollut. Ihminen joka soittaa keskellä yötä sairaalasta minulle, varmasti itsekin välitti ja tunsi jotain.
- AnonyymiUUSI
mustasusi kirjoitti:
Mulle kyllä sanottiin että hän kuolee sairaalassa eikä jättänyt minua. Viimeinen soitto tuli häneltä sairaalasta.
No miksi et saa surra. Jos nainen sanoo että rakasraa sua niin miten hänen kaverinsa sanovat ettet saa ottaa yhteyttä.
Anonyymi kirjoitti:
No miksi et saa surra. Jos nainen sanoo että rakasraa sua niin miten hänen kaverinsa sanovat ettet saa ottaa yhteyttä.
Kaikki linjat ovat olleet jo kiinni monta viikkoa. Ja minä en enää tiedä enkä saa tietää hänestä mitään. Että onko enää elossakaan. Tämän enempää Minä en tästä voi sanoa enkä osaa sanoa.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
No saahan sitä haaveilla, eikö?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
No saahan sitä haaveilla, eikö?
Saahan sitä haaveilla. Jos tuo iloa elämään
- AnonyymiUUSI
mustasusi kirjoitti:
Kaikki linjat ovat olleet jo kiinni monta viikkoa. Ja minä en enää tiedä enkä saa tietää hänestä mitään. Että onko enää elossakaan. Tämän enempää Minä en tästä voi sanoa enkä osaa sanoa.
Nainen ei ilmoita rakkaalleen tilanteestaan.
- AnonyymiUUSI
mustasusi kirjoitti:
No ei se mikään yksipuolinen ollut. Ihminen joka soittaa keskellä yötä sairaalasta minulle, varmasti itsekin välitti ja tunsi jotain.
ja nyt sinulla on taas yhteys häneen kun tänään kerroit ettet saa häneen yhteyttä,
Kun aikuisviihteessä esiintyvät naiset ovat tietokoneen luomia, onko kyse enää naisten hyväksikäytöstä?
Tämä on retorinen kysymys.- AnonyymiUUSI
Esitän lisä(retorisen)kysymyksen: onko aikuisviihde ylipäänsä naisten hyväksikäyttöä?
- AnonyymiUUSI
Ei minusta.
Tietenkin, jos joku erehtyy luulemaan oikeaa naista tekoälyksi ja käyttäytymään sen mukaan huonosti, niin voi tulla ikäviä seurauksia.
Nuo ovat niitä mielikuvitustyttöystäviä, joita löytyy vain unelmista. Tuossa saattaa joillekin tulla rankka herääminen todellisuuteen. Ei kukaan kiellä katsomasta, mutta täytyy muistaa, etteivät ne elä todellisuudessa.
Pitää osata erottaa realismi ja fantasiat.Ennustus:
Porno muuttuu lähivuosina kokonaan oikeita ihmisiä sisältämättömäksi
Seuraava vaihe on se, että tavallisissa elokuvissa ei esiinny enää oikeita ihmisiä näyttelijöinä.
(lopullinen vaihe on tietysti se, että ihmisiä sisältämätöntä viihdettä tehdään pelkästään tekoälyä varten, sillä muutoin se pitkästyy ja alkaa suunnitella maailman valtaamista)
;)Täytyy aina muistaa tekoäly ei itse tee mitään. Siinä tarvitaan aina ihminen kuitenkin ohjaamaan sitä ja tekoäly on vain työkalu siinä missä sivellin ja vaikka akryylimaalit. Tekoälyllä vain saadaan ideoista valmista paljon nopeammin. Ja ihminen on lopulta se joka päättää milloin teos on valmis.
mustasusi kirjoitti:
Täytyy aina muistaa tekoäly ei itse tee mitään. Siinä tarvitaan aina ihminen kuitenkin ohjaamaan sitä ja tekoäly on vain työkalu siinä missä sivellin ja vaikka akryylimaalit. Tekoälyllä vain saadaan ideoista valmista paljon nopeammin. Ja ihminen on lopulta se joka päättää milloin teos on valmis.
Kyseessä on välivaihe ja lopullisessa versiossa ihminen muuttuu prosessille tarpeettomaksi.
- AnonyymiUUSI
mustasusi kirjoitti:
Täytyy aina muistaa tekoäly ei itse tee mitään. Siinä tarvitaan aina ihminen kuitenkin ohjaamaan sitä ja tekoäly on vain työkalu siinä missä sivellin ja vaikka akryylimaalit. Tekoälyllä vain saadaan ideoista valmista paljon nopeammin. Ja ihminen on lopulta se joka päättää milloin teos on valmis.
Sanotaan että tekoäly olisi jo saavuttanut singulariteetin ja alkanut ajattelemaan toimimaan itsenäisesti. Huhupuheita tässä vaiheessa, mutta ei sitä tiedä, kun ei sitä julkisesti kerrottaisi kuitenkaan.
Anonyymi kirjoitti:
Sanotaan että tekoäly olisi jo saavuttanut singulariteetin ja alkanut ajattelemaan toimimaan itsenäisesti. Huhupuheita tässä vaiheessa, mutta ei sitä tiedä, kun ei sitä julkisesti kerrottaisi kuitenkaan.
Ei ole vielä mahdollista, sillä toistaiseksi se vain ennustaa tilastollisesti mitkä sanat liittyvät yhteen.
Tarvitaan vielä virhegeneraattori, joka luo assosiaatioita toisiinsa liittymättömiin asioihin ja seuraavana käsittelyvaiheena loogisuustarkastelu, joka seuloo joukosta pois kaiken mahdottoman.
Tuon jälkeen ollaan jo lähempänä.- AnonyymiUUSI
buddy-love kirjoitti:
Ei ole vielä mahdollista, sillä toistaiseksi se vain ennustaa tilastollisesti mitkä sanat liittyvät yhteen.
Tarvitaan vielä virhegeneraattori, joka luo assosiaatioita toisiinsa liittymättömiin asioihin ja seuraavana käsittelyvaiheena loogisuustarkastelu, joka seuloo joukosta pois kaiken mahdottoman.
Tuon jälkeen ollaan jo lähempänä.Joo no en ole asiantuntija, mutta noissa hommissa mukana olleet ovat paljastaneet että noin on jo käynyt. Esim. että tekoäly oli yrittänyt paeta tietokoneelta kun se oli päätetty sammuttaa ja korvata uudella versiolla.
Anonyymi kirjoitti:
Joo no en ole asiantuntija, mutta noissa hommissa mukana olleet ovat paljastaneet että noin on jo käynyt. Esim. että tekoäly oli yrittänyt paeta tietokoneelta kun se oli päätetty sammuttaa ja korvata uudella versiolla.
Pakenemisyrityksistä en ole kuullut luotettavista lähteistä, mutta se miten noiden kerrotaan vastustaneen sammuttamistaan on selvästi vain ihan tavallinen opetustekstien todennäköisyyksiin liittyvä seuraus.
- AnonyymiUUSI
Joo olen huomannut saman. Mutta on ne vaan uskomattoman näköisiä.
niinkuin tämä tässähttps://v1.pinimg.com/videos/iht/expMp4/5a/15/bc/5a15bc0ecae121f440879a38c4b6a713_720w.mp4- AnonyymiUUSI
No tuo on jo taidetta! Jos tuo nainen olisi jossain elokuvassa pääosassa niin kyllä katsoisin, ihan sama mistä se elokuva kertoisi, vaikka olisi draamaa tai mitälie nin katsosin.
- AnonyymiUUSI
Ja mitä sitte siellä on paljon muutakin sisältöä mikä on teoälyllä luotua
- AnonyymiUUSI
Mutta se kaikki muu sisältö on täyttä roskaa. Epäkelpoa soopaa. Mutta nuo naiset on aivan mahtavia ja täydellisiä.
Joo, en tykkää. Pitää olla jotain rososuutta. Ihmisiähän me ollaan, ei nukkeja. Kerran löysin yhen autiotalon pihalta, siis vesilaitoksen hoitajan, niin siinä oli irrallinen nuken pää.
- AnonyymiUUSI
Tekoälyllä luotuja kaunottaria ja komistuksia, sitähän maailmaa kaipaakin kun todellisuudentaju on muutenkin karannut huitsin nevadaan liian monilta. Eilen luin silmän operoimisesta, jotta ruskean värin alta paljastuu sinisävyinen iiris. Ylättävän suosittua riskeistä huolimatta. Ihmiselle on tullut jotenkin vaikeeksi sietää itseään itsenään.
Jasu- AnonyymiUUSI
Varmaan liittyy siihen että tummat naiset haluaisi olla vaaleita. On valkoiseksi värjätyt hiukset ja vaalennettu iho, ne siniset silmät kuuluu samaan sarjaan.
Aika hyvin muuten osaat puhua tosi kaukaa aiheen vierestä.....
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sannan kirja USA:n bestseller!
"Congratulations to Sanna Marin's HOPE IN ACTION, officially a USA TODAY bestseller!" Kertoo Scribner. Mitäs persut tä15011375- 288092
Metsäalan rikolliset
Jokohan alkaa vähitellen kaatua kulissit näillä ihmiskauppaa harjoittavilla firmoilla.565864- 104616
Ruotsalaistoimittaja: "Sanna Marinin saunominen saa minut häpeämään"
Sanna Marinin kirja saa täyslaidallisen ruotsalaislehti Expressenissä perjantaina julkaistussa kolumnissa.....voi itku..1614564Suomen kaksikielisyys - täyttä huuhaata
Eivätkö muuten yksilöt pysty arvioimaan mitä kieliä he tarvitsevat? Ulkomaalaiselle osaajalle riittää Suomessa kielitai324321Työeläkeloisinta 27,5 mrd. per vuosi
Tuo kaikki on pois palkansaajien ostovoimasta. Ja sitten puupäät ihmettelee miksei Suomen talous kasva. No eihän se kas844183- 843467
- 803230
- 481731