Käykö ketään laukulan ratsutilalla(jos se edes on enää sen niminen) vammalassa? Itse kävin siellä mutta jouduin lopettamaan koska asumme niin kaukana. Opettaja on Eeva-maija norha! Hevosia oli silloin: Fanny, Fiia ja Fifilia, Like a prinsess(lilli), Reiska, Samppa, Ukko, Pitsa, Nikita, Ibusz Nld, Batman ja Matti! en tiedä onko kaikki niiden oikeita nimiä mutta siksi niitä sanottiin siellä! Jos joku tietää vähänkin jostain näistä niin vastaa, sillä pienikin tieto on kallis arvoinen! Ja jos satut käymään tällä tallilla niin voitko kertoa eevalle ainolta ja fannylta terveisiä ja sanoa että meillä on ikävä sinua! Eeva oli nimittäin paras opettaja mikä minulla on ollut!
Käykö kukaan vammalassa laukulan ratsutilalla?!
ikävöivä!
1
1443
Vastaukset
- tytär10v
Eevamaija on mun äiti... Tietenkin voin saanoa sille sulta terkut jne:) pahoittelut kun vastaan n 14 vuotta jälkeenpäin. En tiedä mitä sanoa:)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh432997Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta612931- 422357
- 311853
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘251709Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa721654- 481576
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä771255- 361236
- 791070