Käykö ketään laukulan ratsutilalla(jos se edes on enää sen niminen) vammalassa? Itse kävin siellä mutta jouduin lopettamaan koska asumme niin kaukana. Opettaja on Eeva-maija norha! Hevosia oli silloin: Fanny, Fiia ja Fifilia, Like a prinsess(lilli), Reiska, Samppa, Ukko, Pitsa, Nikita, Ibusz Nld, Batman ja Matti! en tiedä onko kaikki niiden oikeita nimiä mutta siksi niitä sanottiin siellä! Jos joku tietää vähänkin jostain näistä niin vastaa, sillä pienikin tieto on kallis arvoinen! Ja jos satut käymään tällä tallilla niin voitko kertoa eevalle ainolta ja fannylta terveisiä ja sanoa että meillä on ikävä sinua! Eeva oli nimittäin paras opettaja mikä minulla on ollut!
Käykö kukaan vammalassa laukulan ratsutilalla?!
ikävöivä!
1
1632
Vastaukset
- tytär10v
Eevamaija on mun äiti... Tietenkin voin saanoa sille sulta terkut jne:) pahoittelut kun vastaan n 14 vuotta jälkeenpäin. En tiedä mitä sanoa:)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.3093055Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka612353- 1242057
Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3492043Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois1271733- 671399
Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2121395- 661337
- 691270
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl781243