Tai joku muu herkku. Perustelut mukaan.
Mikä makeinen olisit?
27
253
Vastaukset
Näkkileipä.. siksi kun olen kuiva korppu. ;)
- AnonyymiUUSI
Jaa, mä olen kyllä melko varma että pujis luokittelee sut jonkin sortin herkuksi 😄
- AnonyymiUUSI
Suklaakuorrutteinen vihreäkuulan puolikas.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Suklaakuorrutteinen vihreäkuulan puolikas.
Perustelen sillä, että mussa on makuvivahteita erilaisia ja olen vihreä ajatusmaailmaltani ja toinen puolikas puuttuu ,mun elämästä? Ehkä se olisi sit vaikka Julia makeinen? Molemmat Fazerin klassikoita.
Anonyymi kirjoitti:
Jaa, mä olen kyllä melko varma että pujis luokittelee sut jonkin sortin herkuksi 😄
Ehkäpä pujis tykkää näkkileivästä..? Heh.
Oli vaan pakko pikkuisen repäistä. En tosiaankaan miellä itseäni herkuksi. Minkäänlaiseksi. En vaan osaa
- AnonyymiUUSI
Hähä, tää on just mulle...salmiakkipommi ehdottomasti. Ensinnäkin turha lähteä pureskelemaan, rikot vain hampaasi ja sitten vasta ilmeen kurttuun vetää kun pääset kiinni sisäosiin 😂
- AnonyymiUUSI
Valkosuklaapatukka olisin jos sellainen olisi, en tiedä onko. Tasainen, siis kurviton, ei lihava eikä laiha, vaalea mutta mukava pidellä ja makea mimmi.
Taidan olla purukumi.
Säilyttää makunsa hetken aikaa mutta pureskelua voi jatkaa loputtomiin, jos jauhamisesta tykkää.- AnonyymiUUSI
Hampaat ei tykkää jatkuvasta pureskelusta, koska altistut silloin helposti nukkuessa myös bruksismille?
Anonyymi kirjoitti:
Hampaat ei tykkää jatkuvasta pureskelusta, koska altistut silloin helposti nukkuessa myös bruksismille?
Ei ole pakko jauhaa koko ajan.
Yöksi minut voi laittaa vaikka kuppiin.
Säilytän uskollisesti muotoni vaikka maku on aikoja sitten kadonnut.- AnonyymiUUSI
Gattino kirjoitti:
Ei ole pakko jauhaa koko ajan.
Yöksi minut voi laittaa vaikka kuppiin.
Säilytän uskollisesti muotoni vaikka maku on aikoja sitten kadonnut.Purentalihaksetkin kaipaavat lepoa, mut osaavatko ne hyödyntää levon oikein, jos jauhavat purkkaa useamman tunnin pävässä?
Anonyymi kirjoitti:
Purentalihaksetkin kaipaavat lepoa, mut osaavatko ne hyödyntää levon oikein, jos jauhavat purkkaa useamman tunnin pävässä?
Voin kuvitella että mauton purkka muuttuu ajan myötä purijalle rasitteeksi.
Purkka viipyy lasissa yhä pidempiä aikoja ja jonain päivänä se otetaan viimeisen kerran suuhun, jauhetaan hetken ja syljetään maahan.
Sitten alkaa purkan toinen elämä jonkun kengänpohjassa.
Että tällainen iltasatu,
Hyvää yötä kaikille lukijoille.
- AnonyymiUUSI
Kuivakakku, sisällä kuumaa laavaa.
- AnonyymiUUSI
Vähän suolainen ja makea pähkinöissä
- AnonyymiUUSI
Suomen Eskimon päärynäpuikko.
Oon kermatäytteinen tikkari.
Nautitaan nuoleskellen.
Ei saa purra.- AnonyymiUUSI
Puhutko lopuksi Riikasta
Anonyymi kirjoitti:
Puhutko lopuksi Riikasta
Purralla on pureva irvistys.
Ei purskahda kermat pintaan.- AnonyymiUUSI
Turhis kirjoitti:
Purralla on pureva irvistys.
Ei purskahda kermat pintaan.Mjoo
Olen huomannut saman.
Tämä siksi, että erittäin harva ihminen irvistelee lainkaan, mutta Riikka koko ajan.
(hirn) - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Mjoo
Olen huomannut saman.
Tämä siksi, että erittäin harva ihminen irvistelee lainkaan, mutta Riikka koko ajan.
(hirn)Analyysi
Ensin luulin sitä hymyksi. Jotkut ihmiset hymyilevät paljon. Hymystä saattaa tulla ikään kuin eräänlainen irvistys.
Mutta sitten mieleen juolahti jotain muuta, koska ilme tuli sovittaa sen viestiin.
Ihan hyvä ilme, tai irvistys. Toimii.
(hihitystä)
- AnonyymiUUSI
Mjoo
Haamumunkki
Haamiksia saa vain Hulluilta päiviltä Stockmannilta keväällä ja syksyllä. Ne haamuilevat siistissä pahvilaatikossa, jossa on ikkuna maailmaan.
Värit ovat kivat, maku taivaallinen.
(hihitystä) Amerikan pastilli, suklaarusina kainalossa. 😊
- AnonyymiUUSI
Olisin salmiakkijjauhopussi.
Pussin joutuu ensin avaamaan, ennekuin pääsee suolan makuun.
Multikerrokset nameissa ovat jees, in ja ok!
Olisin twist-pussin kookostoffee. Sisältä pehmeä, sopivan makea ja erilainen. Toiset vihaavat kookosta ja toisille se on herkkua.
- AnonyymiUUSI
Tosca. Lähes mauton ja hajuton.
- AnonyymiUUSI
Olen huume kerran nainen maistaa minua niin se jää ikuisesti koukkuun ja haluaa lisää ja lisää minua
- AnonyymiUUSI
Lakritsi. Tulee himo mutta liiallinen käyttö saattaa aiheuttaa sydämentykytyksiä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1385838
Mikä on vaikeinta siinä, että menetti yhteyden kaivattuun, jota vielä ajattelee?
Mikä jäi kaihertamaan? Jos jokin olisi voinut mennä toisin, mitä se olisi ollut? Mitä olisit toivonut vielä ehtiväsi san4022664- 1382601
Persut rahoittavat velkarahalla rikkaiden ökyelämää
Minkä vuoksi persut eivät leikkaa rikkailta, joilla on maksukykyä? Tuskinpa tuo persujen käytös saa Suomen kansalta hyv142113- 161778
- 731276
Veronmaksajat kustantavat yrittäjien eläkkeitä jo yli 500 miljoonalla
Suomalaista yrittäjää ei kommunistista erota. Aktiivisen "yrittämisen" maksattaa yritystukina yhteiskunnalla, ja vieläpä51111Kun ei numeroa
niin en edes voi viestittää, et suunnitelmiin tuli muutos. Ikävä on, ja kasvaa vaan🤍101072- 52948
- 85897