Olen asunut etelä-suomessa jotakuinkin 40 vuotta ja ajatuksenani kenties muutto takaisin synnynsijoille.
Muutto on kylläkin alkanut hieman arveluttamaan terveydenhuollon takia. Länsi-Pohjan keskussairaalan tilanne mietityttää. Siis onko siellä minkäänlaista terveydenhuoltoa tulevaisuudessa. Rovaniemelle nyt ei tee mieli matkustella jos sattuisinkin sairastumaan. Kurjaa kuultavaa noi LPKS:n jutut ja muutekin koko saamarin SOTE-uudistus. Miten ihmeessä nämä asiat on saatu tällaiseen jamaan.
Noh, voipi olla, että Kemi/Keminmaa ei minun verotuloja sitten saakaan. Ei hirveästi tee mieli muuttaa mikäli terveyspalvelut puuttuvat.
Onkohan enää järkeä muuttaa takaisin Keminmaalle
Anonyymi-ap
5
509
Vastaukset
- Anonyymi
Ei kannata muuttaa. Näillä näkymin täältä lakkautetaan lähes kaikki. Viisainta olisi Ouluun muutto.
- Anonyymi
Ei riitä kehä 3 sisä puolelle muutetaan kaikki !
- Anonyymi00003
Ihan aivokuollut paikkahan se keminmaa on. Pysykää kaukana
- Anonyymi00004
Keminmaan kunta on pian veloissa kuin tervanvetäjä jos Keminmaan turmioksi ryhmä saa uuden koulun ja palloiluhallin hankkeet pystyyn. Lounais-Lapissa tänään hyvä kirjoitus kyseisistä hankkeista.
- Anonyymi00005
Mieluummin veloissa kuin kunnassa missä kaikki rahat laitetaan vanhuksiin ja nuoret unohdetaan täysin. Kaikki eläkeläiset voisi pukata kemiläisten vaivaksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit986498KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3616062Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei602973Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521092424Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1082095- 1251784
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro191653Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan
Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju1811320Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan
Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään331228- 731217