Ostaako uuden puhelimen käteisellä vai laskulla eli lisätään puhelin laskuun kummalla olet ostanut ja kumpi sinusta järkevämpi itse olen aina ostanut käteisellä mutta nyt miettii jos ostaa käteisellä niin se kuu rahattomana tai ostaakin laskuun niin voi ostaa jotain muuta tai rahaa jää käyttöön
Kumpi järkevämpi
9
118
Vastaukset
- Anonyymi
Olen ostanut sekä että. Molemmissa tavoissa on puolensa ja puolensa, riippuu ihan tilanteista ja ehdoista.
- Anonyymi
Katsoin esitettä ja tajusin niin että olis sama hinta osti käteisellä tai laskuun ja jos ostaa laskuun niin saako puhelimen heti mukaan ja lasku tulee seuraavaan puhelinlaskuun ja maksuaikana oli 12 24 36kk ajattelin ottaa 12kk
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Katsoin esitettä ja tajusin niin että olis sama hinta osti käteisellä tai laskuun ja jos ostaa laskuun niin saako puhelimen heti mukaan ja lasku tulee seuraavaan puhelinlaskuun ja maksuaikana oli 12 24 36kk ajattelin ottaa 12kk
Kyllä se yleensä on sama hinta, osti kummalla tavalla tahansa. Se harvemmin kuitenkaan on markkinoiden halvin hinta, vaan muualta voi käteisellä saada halvemmalla. Ja juu, kyllä sen puhelimen heti saa käyttöön.
- Anonyymi
kokonaan uusi sanoisin, luulisin, minulla 2 nyt toinen joo Nokian 4G 30-euron 2-SIM-juttu ja toinen on joku Androidilla 3.6 oleva ÖD
- Anonyymi
Käteisellä.
- Anonyymi
Miettii jos ostais nyt niin ei jäisi paljon rahaa elämiseen kuukaudeksi ja jos odottaa ensikuuhun niin onko puhelimia enään samaan hintaan
- Anonyymi
Minä ainakin ostan kaiken ns käteisellä. Eli heti maksan pois. Usein saa halvemmalla kuin jollain osamaksulla. Toki jokainen kykyjensä mukaan. Vinkkinä. ei kannata laittaa kaikkia rahojaan kiinni autoon eikä puhelimeen.
Osamaksulla joutuu aína maksamaan lähes tuplahinnat. - Anonyymi
Terroristin tunnisraa nykyään siitä jos on kallis joku esim android yli 3.6- versioinen puhelin, selkeä terroristi.
Mutta hyvä yhdistelmä itsellä nokian .. perinteisen kuin 3610-tyyppinen näppäin 4G-juttu niin on kevyt kyllä tuo hauskakin 2. puhelimna Riippuu varmaan operaattorista, et kumpi parempi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mihin kaikkeen sinä ihastuit hänessä
Mikä oli se asia mikä vei jalat altasi? ❤️ Oliko jotain erityistä tilannetta vai tunne? Kenties monen sattuman summa? Ai1049719Persut: haluamme lisää veroja!
Lisää lisää veroja huutaa persukuoro. Veroila Suomi nousuun! "Uusi matkailuvero eli matkailijamaksu peritään esimerki774982Nainen kokki autossa kammottavan kuoleman sähköauto-Teslan syttyessä tuleen.
https://www.is.fi/autot/art-2000011652873.html Näin vaarallisia sähköautopalot voivat olla.664749Persuja ei aluevaltuustoissa näy
Ei tunnu persuja paljon paikalliset asiat kiinnostavan, vaan ainoastaan ulkomaalaiset, joku Israel ja Trumpin fanitus.53243Päivän Riikka: Uudenkaupungin autotehdas hiljeni
Näin ne 100 000 uutta pysyvää ei-tempputyötä yksityiselle sektorille tämän hallituksen ansiosta syntyy. Työntekijöille j92451Numero josta kaivattusi tulee mieleen
Onko jokin numero joka yhdistää teidät jotenkin? Älä laita puhelinnumeroa.1061696- 451468
Kerro kaivattusi nimi tai nimikirjaimet
🌠 Tähdenlento! Kirjoittamalla kaivattusi nimen tai nimikirjaimet tähän, saattaa toiveesi toteutua.531441Jorman paluu sodasta Lieksaan oli katkera
Jorma Karhunen astui Lieksan asemalle. Aurinko paistoi, mutta Jorman maailma oli sumuinen. Takana oli se helvetti, jota591408Heräsin taas sinä mielessä
Miten voi haluta toista näin paljon? 😳 Kyllä meillä on muutenkin hyvä yhteys. Ehkä se tekee myös tästä niin voimakkaan?651331