Nii ja makkaraa ja täysmaitoo
Mä oon syöny vaan jauhelihaa, pitsaa ja lasagnee kesäkuusta, saakka
20
202
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Mahtava ruokavalio. Arvostan!
💪😎 - AnonyymiUUSI
Kiitos tuosta tiedosta, nyt olen paljon viisaampi.
- AnonyymiUUSI
Paljon on paino tippunut siitä, kun aloitit näiden syömisen? Kai olet jotain kirjaa näiden vaikutuksista pitänyt? Hyödyt ja haitat, jos niitä on tullut matkalla vastaan? Kevyempi olo tai ahdistus, jos on liikaa maistunut? Määrä ei korvaa laatua näissäkään.
- AnonyymiUUSI
Kokeilin pikästä aikaa oikeaa jauhelihaa ja pska rupesi haiseen aivan järkyttävälle ja tää on testattu ennenkin.Opetus oli,ei enään sika-nautaa!!!
- AnonyymiUUSI
Sama homma.
💩💨🤢 - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Sama homma.
💩💨🤢Kaikkea tekin haistelette. Ihmisten aivot alkoivat kasvaa, kun liha tuli ruokavalioon. Sen kyllä huomaa.
- AnonyymiUUSI
Täysmaitoo käyttääkö joku tuollaista sanaa vielä nykyään. Tulee jotkut Uuno elokuvat mieleen vai oliko se kulutusmaitoa.
- AnonyymiUUSI
80 luvulla kulutusmaitoa, se luki ihan purkeissa
- AnonyymiUUSI
Punainen maito
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Punainen maito
Tossa linkissä se näkyy, täysmaito
- AnonyymiUUSI
Hyvä juttu
- AnonyymiUUSI
Ja kolesterolilääke kohta.
- AnonyymiUUSI
😁hauska. Et tiedä kol mitään näköjään
- AnonyymiUUSI
Hyvä! Niissä ravintoarvot kohdallaan!
- AnonyymiUUSI
ahmitse vielä pari hirvenmetsästäjääkin smaan pataan, pysyineenkinj hehe
- AnonyymiUUSI
On varmasti verenpaineet kohdillaan.
- AnonyymiUUSI
No 127/69
- AnonyymiUUSI
Tuo ruokavalio ei tee hyvää suolistolle. Siellä on sulla nyt melkoinen kuonamäärä tekemässä tuhojaan.
- AnonyymiUUSI
No joka päivä. Lätee 2x n 30cm pitkä ja 5-8cm paksu pökäle
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikuiset kaipaajat
Miksette vaan mene sen kaipauksen kohteen luokse ja puhu sille suoraan? Mitä järkeä on kaipailla jotain puolituttua vuo1163705Riikka ottaa miljardi euroa EU:n yhteisvelkaa Suomelle
Niin kääntyi irvipersun takki taas, vaikka vaalilupauksissa oli ettei yhteisvelkaa Suomi enää koskaan ota. No nyt otti m713091- 262704
Persut rahoittavat velkarahalla rikkaiden ökyelämää
Minkä vuoksi persut eivät leikkaa rikkailta, joilla on maksukykyä? Tuskinpa tuo persujen käytös saa Suomen kansalta hyv752432Sanna Marin - Maailman paras talousasiantuntija?
PersKeKoa pukkaa? https://www.hs.fi/politiikka/art-2000011636623.html192389Lindtman ylivoimainen suosikki pääministeriksi
Lindtmania kannattaa pääministeriksi peräti 50 prosenttia useampi kuin toiseksi suosituinta Kaikkosta. https://www.ilta312309Orpon hallitus runnoi Tunnin junan ilman tarvetta
Näinkö valtiontaloutta hoidetaan? Siis asiantuntijoidenkin aikoja sitten kannattamattomaksi laskema Tunnin juna tehdään62207En tiedä ymmärrätkö
Kuinka paljon merkitset mulle. Näet minut minuna etkä silti käännä selkääsi. Tökit jatkuvasti kepillä jäätä ja menit ehk102151Veronmaksajat kustantavat yrittäjien eläkkeitä jo yli 500 miljoonalla
Suomalaista yrittäjää ei kommunistista erota. Aktiivisen "yrittämisen" maksattaa yritystukina yhteiskunnalla, ja vieläpä272036- 901970