Nii ja makkaraa ja täysmaitoo
Mä oon syöny vaan jauhelihaa, pitsaa ja lasagnee kesäkuusta, saakka
21
336
Vastaukset
- Anonyymi
Mahtava ruokavalio. Arvostan!
💪😎 - Anonyymi
Kiitos tuosta tiedosta, nyt olen paljon viisaampi.
- Anonyymi
Paljon on paino tippunut siitä, kun aloitit näiden syömisen? Kai olet jotain kirjaa näiden vaikutuksista pitänyt? Hyödyt ja haitat, jos niitä on tullut matkalla vastaan? Kevyempi olo tai ahdistus, jos on liikaa maistunut? Määrä ei korvaa laatua näissäkään.
- Anonyymi
Kokeilin pikästä aikaa oikeaa jauhelihaa ja pska rupesi haiseen aivan järkyttävälle ja tää on testattu ennenkin.Opetus oli,ei enään sika-nautaa!!!
- Anonyymi
Sama homma.
💩💨🤢 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sama homma.
💩💨🤢Kaikkea tekin haistelette. Ihmisten aivot alkoivat kasvaa, kun liha tuli ruokavalioon. Sen kyllä huomaa.
- Anonyymi
Täysmaitoo käyttääkö joku tuollaista sanaa vielä nykyään. Tulee jotkut Uuno elokuvat mieleen vai oliko se kulutusmaitoa.
- Anonyymi
80 luvulla kulutusmaitoa, se luki ihan purkeissa
- Anonyymi
Punainen maito
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Punainen maito
Tossa linkissä se näkyy, täysmaito
- Anonyymi
Hyvä juttu
- Anonyymi
Ja kolesterolilääke kohta.
- Anonyymi
😁hauska. Et tiedä kol mitään näköjään
- Anonyymi
Hyvä! Niissä ravintoarvot kohdallaan!
- Anonyymi
ahmitse vielä pari hirvenmetsästäjääkin smaan pataan, pysyineenkinj hehe
- Anonyymi
On varmasti verenpaineet kohdillaan.
- Anonyymi
No 127/69
- Anonyymi
Tuo ruokavalio ei tee hyvää suolistolle. Siellä on sulla nyt melkoinen kuonamäärä tekemässä tuhojaan.
- Anonyymi
No joka päivä. Lätee 2x n 30cm pitkä ja 5-8cm paksu pökäle
- Anonyymi00023
Etsitkö seksiä vai seuraa? Täältä löytyy molempia 🍓 https://Jennifer.hoty.lat/Jennifer#/?/?/6eqo16jv1
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 741114
- 751101
- 481004
Miltä se tuntuu
Miltä se tuntuu havahtua, että on ollut ihmistä kohtaan, joka on rakastanut ja varjellut, täysi m*lkku? Vai havahtuuko s104958- 51935
- 33717
- 49704
Mitä se olisi
Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?34607- 50590
Nanna Karalahti :Paljastus bisneksistä Jere Karalahden kanssa!
Ottanut yhteyttä seiskalehden toimittajaan ja kertonut totuuden yhteisestä Herotreeni-nimisestä verkkovalmenuksesta.118547