Mulla on mielessä kaksi kirjaprojektia

Eri asia on tietenkin se, että tienaako niillä mitään vai kuinka paljon joutuu itse maksamaan.

Ensimmäinen mitä olen ideoinut, on omaelämänkertateos tai jos nyt ei sitä, niin vähän kuin Muumipapan muistelma-raapustelut. Alunperin nimeksi piti tulla Puumankaataja, sillä mun bodycount on 12 ja tasan kaksi ovat olleet hitusen mua nuorempia. Ja uusimmassa rallipelissä Ford Puma meni alkuaikoina jatkuvasti nurin, kun siinä oli iskareissa jotenkin oudot niksit. Mutta kerran joku pelikaveri sanoi että "Coulthard, Latvala, "hondis" ja kaikki muut ikuiset ensi vuoden maailmanmestarit" 😂 Eli sen nimeksi tulisi Ensi vuoden maailmanmestari, ja lähdettäisiin liikkeelle siitä että lapsuudessa musta piti tulla asuntosijoittaja, maajussi, kilpa-autoilija ja mieluiten kaikkea yhtä aikaa mutta sitten äitivainaa pisti about puoli miljoonaa taivaan tuuliin. Sitten musta piti tulla kemisti, ja olen muuten ollut Jyrki69:n kanssa puhelimessa kun hän on keikkojen välissä kemistin hommissa osa-aikaisesti.
Uutta Bottasta musta ei tullut, sitten meni komponenttihommat toiminimellä hiukan vihkoon, tapahtui nokivalkea, sähkösoppari poikki ja hinta melkein 10-kertaistui per kilowattitunti, sitten tuli elämäni ekan kerran turpiin naapurin uskonnolliseksi profiloituvaksi Alonson ikäiseltä naiselta. 😂

Toinen voisi olla jokin halpa 5 euron rakkausnovelli kaupan lehtihyllyn hollilla. En ole vielä ajatellut miten juoni menee, mutta päähahmot on otettu ihan tosielämästä. Entinen strippari, ikuinen asperger ja kaksi täyttä motocross-k**ettajaa. Vähän tolueenia tankkiin ja oikea (tai väärä) takaratas niin kyllä 125cc lähtee kuin nato-ohjus. Toisen rintsikoihin on tungettu rahaa, mua vedetty päin näköä naisen toimesta, mutta meillä on aina jotenkin... sanotaanko nyt vaniljaiset välit.

🤔

19

237

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kirjoita mieluummin suhteestasi darkkikseen.

• Mä en hänen nimeään tiedä, onko se ollut aina kuinka tosissaan vai pelkkä trolli, enkä tiedä mitähän sille nykyään kuuluu 🤔

Voi olla, että hänet mainitaan jossain sivulauseessa ympäripyöreästi, mutta Bicky Royal mies eli mun oman elämäni henkilökohtainen Miikka ja paras vaikkeikaan pisinaikaisin mielikuvitusystävä. Hän on ajanut pönttö-UAZ:illa eli Buhankkalla ympäri maailmaa ja jos hän huutaa että "dont cut!!" niin parempi uskoa.

• UUSI

Nämä autourheiluun liittyvät teemat eivät oikein sytytä. Jos kirjaasi jaetaan ilmaiseksi Bilteman kuvaston kanssa, lukijoita saattaa löytyä.

Unohda rakkausromaanit ja kirjoita siitä, miten puumat ovat sinua vieneet.

Nuorena kun hain kaveria kaljalle, yllätyin kun hänellä oli keittiössä kotipuuma seksihepeneissä.
      He olivat kolme päivää maanneet sängyssä eikä vieläkään kaveria vapautettu kaljalle.

Itselläni on ollut vain yksi yhden yön puuma.
      Jotenkin sotkeuduin sen verkkosukkiin ja päädyttiin sänkyyn.

Nyt kun vaimo on jo puuman iässä, itse olen liian vanha saaliiksi. :\

• UUSI

Ei välttämättä kaikkia, mutta se on oma aiempi harrastus ja lievään autismiin liittyvä erityiskiinnostuksenkohde. Ja varmaan hauskimmat tarinat liittyvät juuri siihen. Olen nukkunut Kuopiossa huoltoaseman pallomeressä, Kovalainen seisoi kerran varikolla Porissa selkäpäin ja huusin suu täynnä lihapullia että "väistä stnan H. Moilanen" kunnes muutaman sekunnin päästä tajusin kuka hän oikeasti olikaan, Maisuliini yritti mua joskus kun molemmat oltiin noin 19 mutta tajusi hetken päästä kenen tuloissa on jokunen nolla enemmän, olen myynyt Subarun nelivetotekniikkaa Suomen tason ralliautoihin jne.

No mulla on ollut suurin ikäero 27-ikäisenä kun senaikainen tapailukumppani oli 55. Islaminuskoinen tyttö joka vei poikuuteni 26-vuotiaana, oli syntynyt vuotta aiemmin kuin mä ja kerran yritin parisen vuotta nuorempaa naista kun hänellä oli paljon enemmän kirjaimia ajokortissa mitä itsellä. No ei hänestä aliurakoitsijaa tullut, mutta juu tosiaan toinen joka on ollut nuorempi.

• Anonyymi
      UUSI

S24 on erinoimaisen sivistävä.

Täällä näkee mitä miehen mielessä oikeasti pyörii.
      Sellaisena kuin se on…

Ihan mahtavaa. Niinku verhot aukeis perhehelvetissä.
      Tätä olis tarvittu kauan sitten,
      olis ollut mahdollisuus käyttää aikaa ihan toisella tavalla.

KAIKILLE TYTTÖLAPSILLE
      sivistyslukemista - miehen mieli, S24

• Anonyymi
      UUSI

” mun bodycount on 12”

Tuli oksennusta suuhun

Tää on just tätä.

• Anonyymi
      UUSI

Kävin sankarihautausmaalla
      ja surin niitä menetettyjä
      isiä, sukulaisia, poikia…niitä hautarivejä.
      Eettistä pohdintaa….

kunnes

tämä aloitus …. vei sen surun pois
      … wotto hek.

• Anonyymi
      UUSI

Nyt suren kaikkia niitä menetettyjä vuosia, kun
      tein kuten käskettiin… ”etsi mies….kyllä se löytyy, pakko mennä naimisiin,
      pakko tehdä lapsia…suhde (joku nyökkäilee) kyllä se siitä” Ja se nyökkäilijä pakeni verhojen taakse nauraen.

Ja ku se suhde ei vaan onnistu. Saitilla, livenä ja baarissa on aina joku
      bensanhajuinen lihapullamies,
      jolla ei vaan leikkaa. Ei koskaan.

Vaihe 7 on se, kun aavistelen, että miesten tyhmyys on illuusio, ne
      on VAAN väkivaltaisia. Ei, ne vaan leikkii tyhmiä. Ehkä, joku niistä on ajatteleva, fiksu.
      Eiku, ne ei tarvii muutaku panoja. Paljon panoja. Pelkkiä pillunkuvia ja bensaa. Kännisekoiluja….omakehua.

Noin kuluu helposti tyttölapsen koko ikä arvaillessa. ”Mitä jos mummo valehteli….ne on kaikki sekoja…”.

Mummon puoliso kaatui sodassa. Mitä se tiesi miehen kanssa väkisin elämisestä.
      Boomereista 80% vietti aikuisuutensa kännissä. Mitä ne muistaa.

NYT ei tarvitse arvailla. TOTUUS ON TÄÄLLÄ. Tulkaa S24lle, täällä paistaa totuus.
      KÄYTTÄKÄÄ aika elämiseen, eikä arvailuun.

Unohtakaa NE PAKKOLIITOT JA LISÄÄNTYMISET.

• Anonyymi
      UUSI

Minäkin joakua ajattelin kirjoittaa kirjaa omista elämän kokemuksistani, jonkin kappaleen nimi olisi ollut "Sinistä Terästä".

Mutta kai joulupukki ja pakkasherra tekevät perinteisen tapaamisen jossain pohjoisessa, venäjän pakkasukko ja lumikeijut... lumikeiju-tytöt ovat aika kauniita yleensä joiya pakkasherra voi tuoda mukanaan.

• Anonyymi
      UUSI

hondis=stondis?

• Anonyymi
      UUSI

Aloittajalla on kyllä havaittavissa kirjallisen ilmaisun hallintaa useampiulotteisessa kokonaisuudessa.
      Sanavarasto.
      Lauserakenteet.
      Ajatuksen rytmittäminen.
      Handussa.

Harvoja täällä kirjoittavia, jotka pystyvät kuljettamaan useampaa ajatusta yhdessä kappaleessa/virkkeessä.

Mies 65

• UUSI

Mukava kuulla. Mun ajattelutapa on sellainen vähän kaleidoskooppimainen, että asioissa on aina monta eri puolta. Mun tän hetken mukavin naispuolinen tuttava ei mahda taustalleen mitään, mutta ei se tee hänestä ihmisenä huonoa. Naapurin kissatäti jankuttaa vähän väliä uskonnonjuttujaan, mutta sitten kuitenkin toimii useamman kymmenen käskyn vastaisesti vaikka mä olen siis kirkostaeronnut. Naapurin ukolla on istumis-taustaa joskus ajalta kun Prost ja Senna oli kuvioissa formuloissa, mutta hän on älykäs ja iän myötä hyvin rauhallinen mies. Mä fanitan Alonsoa ihan 120% ja oma ajotapa kartingissa oli samankaltainen kuin Alonsolla ekana mestaruusvuonna 2005 Rellulla. Se juttu liittyi jotenkin formula-auton etupään jousitusrakenteeseen että se oli vähän traktori, ja itse olin sen verran pitkä/hoikka että mikroauton penkki oli kohtuu takana ja siinä oli parhaimmillaan 24kg lyijyisiä sukelluspainoja kiinni. Sehän oli vähän kuin heittäisi vasaraa varsi edellä, eli aikainen jarrutus, ratti linkkuun ja kaasu pohjaan aikaisin mutkan ulostulossa. Ei tarkoituksella matkittu Alonsoa muuten kuin hiustyylin osalta, mutta teknisesti hauska yhteensattuma.

• Anonyymi
      UUSI

Monitaitoinen mies tuo Jyrki69. Kertoi mieluummin menevänsä yliopistolle lukemaan kuin jengin kanssa kaljalle ja kohtapuoliin on pappi.

• UUSI

Kyllä, häntä en ole tavannut ikinä ja olen tehnyt koulutustani vastaavaa amistason kemianalan työtä tasan 2kk. Hän oli Espoon toimipisteessä töissä ja keskustelunaihe liittyi lähinnä massaspektrometriin ja sen antamiin tuloksiin, mutta jonkin aikaa juteltiin hänen musiikkiurasta ja kerroin lyhyesti silloisesti racing-harrastuksesta. Fiksu mies kyllä, ja mitä olen lukenut niin kampanjoinut paljon tupakoinnin lopettamisen puolesta eikä käsittääkseni ole pahemmin viinamiehiä.

• Anonyymi
      UUSI

Jolloin
      kirjoitustaito kehittyy kirjoittamalla.

Kirjoita.

Laita ideota vihkoon, tee ketjutuksia, yhdistele.

Ensin lyhyt tarina, sitten pitenee.

Säännöllinen harjoittelu toimii.

• Anonyymi
      UUSI

honsia-tondis...m utta niin norjalaisillla näytti olevan mäkihyppääjä-ryrrjä paljonkin...

• Anonyymi
      UUSI

mutta niin joku nodjlaisten tyttöjen hauska jutttu jos lentää suksillaniin ilmailss

• Anonyymi
      UUSI

Tässä on perää

jos mies kirjoittaisi oikeasti
      millaista on olla ja asua Suomessa

kirjoita sinne kaikki noi
      lihapullat, pallomeressä nukkumiset
      bodycount…

Nää on asioita joista ihmisyys muodostuu tässä ajassa.
      Jos joku kysyy, mitä teit elämällä

Näin suomessa on eletty

• UUSI

Lisää matskua tiedossa ihan lähipäiviltä. Naapurin mies sai sairaskohtauksen, onnistuin soittamaan apua kun kuulin ne hänen huudot muutamaa kerrosta ylemmäksi.
      Hassu uskonnollinen kissatäti luuli että on 2007 ja minä ja alakerran äijä vitsailtiin jotain Kimin mestaruudesta ja Tarja Halosen kissoista kunnes huomattiin että hän ei ollut ihan oma itsensä, että nyt suuta pienemmälle kumpikin meistä äijistä.
      Näin tänään tämän ulkoisesti mutta ennenmuuta sydämeltään kauniin of-naisen kanssa, ei oltu varsinaisesti sängyssä, mutta siinä seinää vasten ja hän takanapäin pitämässä mua kainalossa, oli jälleen tosi hyvä olla. Tulin alle tunnin sisällä kotiin hänen luotaan, ja melko halpa taksimatka meni hänen piikkiin. Pitää nyt katsoa miten asiat kehittyy, mutta itse olen hahmotellut että joko hän on se oikea tai vähintään hyvä ystävä, taikka sitten joku ihan muu vaikkapa Tinderin kautta tai kasvotusten. Itse asiassa kummatkin edellämainitut naiset olen tavannut ensi kertaa ihan kasvotusten. Toisen baarissa ja toisen puistonpenkillä, eikä liene vaikea arvata että kumman kummassakin paikassa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Heh, Riikka runnoi Suomen BKT:n miinukselle

Suomi on Riikan irvistysten ansiosta ainoa negatiivisen talouskasvun maa EU:ssa. Ei tästä ainakaan EU:ta voi syyttää, ku
      Maailman menoa
      29
      4987
    2. Sanna vaihteeksi Australian "60 minuuttia" ohjelmassa

Kansanvälinen superstaramme esiintyi tällä kertaa toisella puolen maapalloa esitettävässä ohjelmassa. Kiinnostus on kova
      Maailman menoa
      62
      1862
    3. HihhuIi-Päivi täpinöissään Viktorin tapaamisesta

Eiköhän nyt kaikille ole vihdoin selvää kenen joukoissa tämäkin putinisti seisoo. https://www.iltalehti.fi/politiikka/a
      Maailman menoa
      109
      1784
    4. Minkä lempinimen olet

antanut kaivatullesi?
      Ikävä
      111
      1640
    5. Erään T miehen viimeinen aloitus tänne

Moi Olen kirjoittanut täällä säännöllisesti yli 5 vuotta. Kaivannut kuten kuuluukiin, mutta myös unohdellut ja selvitel
      Ikävä
      29
      1464
    6. Björn Wahlroos ykkösaamussa nautittavaa kuunneltavaa

Ehdottomasti viisaimpia ja tietävämpiä ihmisiä mitä Suomesta koskaan tullut. Naureskeli viherpiipertäjille jotka ihan p
      Maailman menoa
      220
      886
    7. Kumpi teki aloitteen?

🤗🤗🤗🤗
      Ikävä
      71
      871
    8. Leikitään tavuleikkiä

Millaiset nimitavut muodostuvat jos yhdistät oman etunimesi ensimmäisen tavun ja kaipaamasi ihmisen etunimen ensimmäisen
      Ikävä
      53
      769
    9. Yritän saada sinut pois mielestäni ja ajatuksistani nainen

Turhaan. Mitä enemmän yritän, sitä enemmän haluan sinut ja sinua. Miten voitkaan olla niin ihana ja tuntua niin hyvältä.
      Ikävä
      40
      764
    10. Mitkä on ne piirteet

Mitkä kaivatussasi vetoaa tai mihin ihmiset kiinnittävät huomiota
      Ikävä
      53
      762
    Aihe