Hyviä saleja Helsingissä? Nyt saa kehua!

Anonyymi-ap

En halua kellarisalia enkä sellaista, missä porukka kuvaa ja peilaa, enkä sellaista, missä on jytämusiikki kovalla. Mitä suosittelette?

Saa kehumisen lisäksi varoittaa!

8

421

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Eikö kukaan enää käytä Suomi kaksneljää?

• Anonyymi

Olen käynyt Elixialla Stadissa jo vuosia. CityCenter on se paikka. Musiikki soi hiljalleen, aina siistiä, henkilökunta paikalla, uudet laitteet, sauna päällä, minun lisäkseni muita hörhöjä ei ole näkynyt.

Circus on myös hyvä salina kaikilta osin, paitsi että jumpat soivat täysillä alakerrassa. Se on karkoittanut monia (lisäkseni) CityCenteriin.

Elixialla miellyttävä, pätevä, ja asiantunteva henkilöstö (paitsi laskutuksen Venla, yäk).

Suosittelen.

Iso J

• Anonyymi

Mutta entä jos haluaa päättää sopimuksen? Olen lukenut kauhujuttuja Elixiasta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mutta entä jos haluaa päättää sopimuksen? Olen lukenut kauhujuttuja Elixiasta.

Selvitäpä se sopimusta tehdessäsi. Itselläni ei ole ollut paria ongelmaa enempää.

Viimeksi lähdin Elixialta, kun olin maksanut 6kk etukäteen kesän yli. Hinta oli noussut, ja sain 20€ laskun ko. ajalta. Maksukuitissani oli "maksettu", mutta vieläkin tipahti laskuja nettiin. En maksanut, joten joku VitunVenla laskutuksessa nappasi 2 viikkoa pois käyntiajastani. Melko moukkamaista toimintaa VitunVenlalta. Näin ei toimita normimaailmassa. Afganistanissa ehkä, mutta ei Suomessa.

Aloitin uutena uhrina CityCenterissä tarjouseduilla. Vuoden sopimus, kaikki hyvin tällä hetkellä. Maksan kortilla vain kolme kk etukäteen, ei ole VitunVenla -pelleilyitä.

Tällä hetkellä kaikki oikein hyvin.

• Anonyymi00005
        Anonyymi kirjoitti:

Selvitäpä se sopimusta tehdessäsi. Itselläni ei ole ollut paria ongelmaa enempää.

Viimeksi lähdin Elixialta, kun olin maksanut 6kk etukäteen kesän yli. Hinta oli noussut, ja sain 20€ laskun ko. ajalta. Maksukuitissani oli "maksettu", mutta vieläkin tipahti laskuja nettiin. En maksanut, joten joku VitunVenla laskutuksessa nappasi 2 viikkoa pois käyntiajastani. Melko moukkamaista toimintaa VitunVenlalta. Näin ei toimita normimaailmassa. Afganistanissa ehkä, mutta ei Suomessa.

Aloitin uutena uhrina CityCenterissä tarjouseduilla. Vuoden sopimus, kaikki hyvin tällä hetkellä. Maksan kortilla vain kolme kk etukäteen, ei ole VitunVenla -pelleilyitä.

Tällä hetkellä kaikki oikein hyvin.

Jos tämä VitunVenla pyrkii veloittamaan lisää jo maksamistani kuukausista, niin sitten lähden lopullisesti Elixialta.

VitunVenlalle ikävää joulua.

• Anonyymi00006

Eilen nousin metroon Mellunmäen asemalla ja huomasin samassa rakennuksessa olevan ison kuntosalin täynnä kuntoilijoita.

• Anonyymi00007

Sepä se juttu Helsingin saleissa on, että tuppaavat olemaan täynnä porukkaa. Onko hiljaisempaa, jos menee aamuseiskalta tai iltayhdelsältä?

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?

Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial
      Maailman menoa
      21
      1800
    2. Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin

Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras
      Maailman menoa
      156
      1789
    3. Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä

Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva
      Maailman menoa
      347
      1514
    4. Mies profiloin sinut

Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.
      Ikävä
      209
      1122
    5. Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot

Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks
      Kaste
      422
      1118
    6. Mitä haluaisit

Tehdä kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      142
      1116
    7. Salainen kastekoulutus

Millainen on helluntailainen kastekoulutus ja kauanko se kestää ?
      Kaste
      285
      995
    8. Känsäkoura ja hotelli

Tietoa kuka ostanut?
      Kuhmo
      11
      985
    9. Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."

Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt
      Suomalaiset julkkikset
      4
      969
    10. Pirkanlinna yleisötapahtuma

Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks
      Ähtäri
      49
      928
    Aihe