Poliisi epäilee: poronomistaja lavasti petojen aiheuttamia porovahinkoja
Poliisi on saanut valmiiksi esitutkinnan lavastetuista porovahingoista. Poliisi epäilee, että poronomistaja on lavastanut 13 poron kuoleman saadakseen noin 20 000 euron korvaukset.
kaikki tietää, että tuo on yleinen tapa mitä ihan jokainen poropaimen käyttää. on ollut kymmeniä vuosia
ehkä nyt kun tämä toope saatiin kiinni, aletaan tarkemmin katsoa niitä petokorvauksia, kun tämä tuli esille. ettei niitä enää maksella ihan automaattisesti
ja vielä terveskekuspitäs olla että kehtaatte maksakaa ijan ite , kävelkää rovaniemelle
13
466
Vastaukset
- Anonyymi
mokomat
- Anonyymi
Kulttuuria
- Anonyymi
Aitoa saamelaiskulttuuria jos ei varasteta naapurilta niin valtiolta pilanneet pienen kylän pienen maineen pohjoisessa.
- Anonyymi
mikä kylä on kyseessä?
- Anonyymi
Korso ,
- Anonyymi
Tietenkin mieheni Holma ja Näkkäläjärvi ollet poliiseina töissä ja mieheni on täyttänyt pakastetta valmiiksi!
Miehenihän yhdenvertaisuuslain mukaan KUNNIANLOUKKAUS ja niin on hänen työparikin jos on MIES!
Mieheni on kyllä ollutkin POLIISIKSI vähän liian kiltti, mutta ONNEKSI SENTÄÄN OTTI VAIMOSTAAN MALLIA!
Kyllä me tuo saadaan hoitettua, koska sehän on vain KUNNIANLOUKKAUS ja EI MEILLÄ OLE EDES POROJA!
Mieheni ilmoitti, että HÄN JUO NYKYISIN TEETÄ niin EI HÄNEN JÄLJILTÄ JÄÄ EDES KAHVIN POROJA!- Anonyymi
Lisään, että mieheni Holma sanoi minulle, kun hän lähti viemään kunnianloukkaus sakko vankina vankilaan, että : Tämä on hyvä juttu, kun sinäkin aloit rikolliseksi niin miekin voin alkaa!
Eihän se ole reilua, että TOISET saa tehdä mitä huvittaa, mutta meidän pitää olla KUNNOLLA JA OTTAA TOISTENKIN RÖTÖKSET NISKOILLE, koska ME JÄÄDÄÄ HETI KIINNI, mutta ROSVOT EI JÄÄ IKINÄ!
Me sentään KANNETAAN VASTUUT OMISTA TEOISTA EIKÄ SYYTETÄ TOISIA! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lisään, että mieheni Holma sanoi minulle, kun hän lähti viemään kunnianloukkaus sakko vankina vankilaan, että : Tämä on hyvä juttu, kun sinäkin aloit rikolliseksi niin miekin voin alkaa!
Eihän se ole reilua, että TOISET saa tehdä mitä huvittaa, mutta meidän pitää olla KUNNOLLA JA OTTAA TOISTENKIN RÖTÖKSET NISKOILLE, koska ME JÄÄDÄÄ HETI KIINNI, mutta ROSVOT EI JÄÄ IKINÄ!
Me sentään KANNETAAN VASTUUT OMISTA TEOISTA EIKÄ SYYTETÄ TOISIA!Lisään vielä, että minä näin mieheni Holman ja Näkkäläjärven POLISI-AUTOLLA METSÄSSÄ.
Minä katsoin miestäni vielä vihaisesti, mutta en sanonut mitään!
En minä pysty todistamaan mitään rikosta, koska KUNNIANLOUKKAUS saa aikaan sen, että EI KUKAAN USKO VAIKKA MINÄ OLISIN AINUT TODISTAJA JOKA ON PAIKALLA!
- Anonyymi
tuli mieleen tuossa oisko Kyrpä kylän miehiä Vaskojoki varressa , ei kuitenkaan voi olla ,reiluja rehellisiä poro miehiä ovat , pulla kahvit tulee aina kun kylällä nähdään.
- Anonyymi
Syö pullia se kasvattaa k____a.
- Anonyymi
zzz
- Anonyymi00013
Juu ja juu
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse984822Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1143952Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä2113850Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.1202265Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575801987Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.801376- 1371334
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.1691309En ymmärrä ateisteja!
Raamattu on aitoa historiaa, jotka ovat kirjoittaneet aikalaiset! Mitä änkyröitte turhaa???5531198- 531135