En minä sille mitään mahda että maailma on täynnä savua. Ja koska olen savussa syntynyt, savussa kasvanut, niin on käsittämätön kokemus se ero, jos itse päättää olla savuamatta.
Kauhea lasku.
Maailma muuttuu toiseksi ja sinä et enää ole siellä, vaan jossain muualla.
(hihitystä)
Voiko virtuaalisesti polttaa savukkeen
14
170
Vastaukset
- Anonyymi
voi kyllä.
- Anonyymi
Mmm…
Onpas puhtoinen ilma: Kadut heittäytyivät huurteeseen ja jäähän. Ja sumu verhoaa elintilaamme. Jäätävä sumu.
Eikä aikaakaan, kun minulta kysytään, että
olisiko jo kesä.
Ei ole.
(naurua)- Anonyymi
Kaupunki tuoksuu oudolta kun lopettaa tupakoinnin.
Se tuoksuu… terveeltä.
(reps)
Olen ollut selvänä kännisten joukossa ja aloin luonnostaan käyttäytymään kuin känninen.
Ja kivaa oli...
Tiedä sitten toimiiko tämä tupakkamiehillä.- Anonyymi
Ai että
Sinullakin on tähtihetkesi. Katsos kun täällä Kalliossa lähti seiskalta baariin lauantaiaamuna, niin ensimmäinen veto oli se paras: Kun kiskaisit oven auki, niin vastaan pöllähti sellainen pulina ja savu, että tajusi olevansa myöhässä ja etää olisi hommattava jokin herätyskello.
Naiset eivät funkkaa siinä roolissa, sillä ne vetelevät hirsiä siinä missä miehiään.
(naurua) - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ai että
Sinullakin on tähtihetkesi. Katsos kun täällä Kalliossa lähti seiskalta baariin lauantaiaamuna, niin ensimmäinen veto oli se paras: Kun kiskaisit oven auki, niin vastaan pöllähti sellainen pulina ja savu, että tajusi olevansa myöhässä ja etää olisi hommattava jokin herätyskello.
Naiset eivät funkkaa siinä roolissa, sillä ne vetelevät hirsiä siinä missä miehiään.
(naurua)Dialogi
- Ai sä olet täällä.
- Joo siis istu alas. Hei, tyyppi! Lorauta misulle bisse.
- Mä luulin että me ollaan menossa museoon.
- Sä oot museossa.
(röhönaurua)
(reps)
Jaa, oletko sinäkin wannabe käryäjä?
Savuttamista on ikävä. Ja se ikävä ei katoa koskaan. Jos multa kysytään.Nyt jos koskaan voisin ratketa ostamaan jo viikonlopun tupakat, jos tilanne sallisi. Pitkästä aikaa vtuttaa niin, että ei meinaa veri kiertää. Semmosta se joskus on. Nyt yritän muistella sitä aikaa, kun olin vielä optimisti.
- Anonyymi
Mitä kurjaa sulle on tapahtunut? Saat iiiiiiison halauksen, ja tsemppiä.
Anonyymi kirjoitti:
Mitä kurjaa sulle on tapahtunut? Saat iiiiiiison halauksen, ja tsemppiä.
Taloudellisia huolia vain. Kiitos paljon. ❤️
- Anonyymi
Koskaan en ole mitään voinut polttaa ilman, että olen oksentanut.
Mikä ihmeen superhuman täytyy olla, että keho kestää nikotiinia oksentamatta?
🦄 - Anonyymi
Hyvin voi.
Poltan joskus piippua joenrannan hirsipenkillä. Mielikuvissani. Piipputupakka tuoksuu hyvälle.
xLiner - Anonyymi
En tiedä, mutta siltoja voi polttaa.
- Anonyymi
Virtuaaliröökii voi mm. pålttaa FaceBookin tulevas Metaversumis.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mihin kaikkeen sinä ihastuit hänessä
Mikä oli se asia mikä vei jalat altasi? ❤️ Oliko jotain erityistä tilannetta vai tunne? Kenties monen sattuman summa? Ai1009556Persut: haluamme lisää veroja!
Lisää lisää veroja huutaa persukuoro. Veroila Suomi nousuun! "Uusi matkailuvero eli matkailijamaksu peritään esimerki764957Nainen kokki autossa kammottavan kuoleman sähköauto-Teslan syttyessä tuleen.
https://www.is.fi/autot/art-2000011652873.html Näin vaarallisia sähköautopalot voivat olla.554662Päivän Riikka: Uudenkaupungin autotehdas hiljeni
Näin ne 100 000 uutta pysyvää ei-tempputyötä yksityiselle sektorille tämän hallituksen ansiosta syntyy. Työntekijöille j92411Numero josta kaivattusi tulee mieleen
Onko jokin numero joka yhdistää teidät jotenkin? Älä laita puhelinnumeroa.1051642- 451448
Jorman paluu sodasta Lieksaan oli katkera
Jorma Karhunen astui Lieksan asemalle. Aurinko paistoi, mutta Jorman maailma oli sumuinen. Takana oli se helvetti, jota561377Kerro kaivattusi nimi tai nimikirjaimet
🌠 Tähdenlento! Kirjoittamalla kaivattusi nimen tai nimikirjaimet tähän, saattaa toiveesi toteutua.491341Tämmönen höpsö
Höpönassu mä olen. En mikään erikoinen…hölötän välillä ihan levottomia. Tykkäisit varmasti jos olisin siellä sun vieress441296Heräsin taas sinä mielessä
Miten voi haluta toista näin paljon? 😳 Kyllä meillä on muutenkin hyvä yhteys. Ehkä se tekee myös tästä niin voimakkaan?651291