KOKOOMUS .MAAMME HYVINVOINNIN TÄYSTUHO

Anonyymi-ap

KOKOOMUS .MAAMME HYVINVOINNIN TÄYSTUHO
KOKOOMUS .MAAMME HYVINVOINNIN TÄYSTUHO
KOKOOMUS .MAAMME HYVINVOINNIN TÄYSTUHO
KOKOOMUS .MAAMME HYVINVOINNIN TÄYSTUHO
KOKOOMUS .MAAMME HYVINVOINNIN TÄYSTUHO
KOKOOMUS .MAAMME HYVINVOINNIN TÄYSTUHO
KOKOOMUS .MAAMME HYVINVOINNIN TÄYSTUHO
KOKOOMUS .MAAMME HYVINVOINNIN TÄYSTUHO
KOKOOMUS .MAAMME HYVINVOINNIN TÄYSTUHO
KOKOOMUS .MAAMME HYVINVOINNIN TÄYSTUHO

41

386

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00009

      Kokoomus on todellakin maammehyvinvoinnin täystuho persesilimien kanssa ja samanlaisia patapölökkyjä on nämä olevinaan uskovais

      • Anonyymi00013

        VOEHAN KOKOPERS


      • Anonyymi00017
        Anonyymi00013 kirjoitti:

        VOEHAN KOKOPERS

        SINIMUSTA HALLITUS ON VELKAKONE


      • Anonyymi00022
        Anonyymi00017 kirjoitti:

        SINIMUSTA HALLITUS ON VELKAKONE

        AIKA PAHA


      • Anonyymi00034
        Anonyymi00017 kirjoitti:

        SINIMUSTA HALLITUS ON VELKAKONE

        KOKMUS ON ALE - TILASSA


      • Anonyymi00035
        Anonyymi00022 kirjoitti:

        AIKA PAHA

        NÄINHÄN SE ON NÄHTÄVÄ


      • Anonyymi00036
        Anonyymi00017 kirjoitti:

        SINIMUSTA HALLITUS ON VELKAKONE

        ÄÄRIOIKEISTON YDINOSAAMISTA!!!!!!!

        KOKOPERS PANOO PARASTAAN


      • Anonyymi00039
        Anonyymi00017 kirjoitti:

        SINIMUSTA HALLITUS ON VELKAKONE

        TOETEUTAMME HALLITUSOHJELMAA, HALLITUS TIEDOTTAA


      • Anonyymi00040
        Anonyymi00013 kirjoitti:

        VOEHAN KOKOPERS

        tähänkö on tultu?


    • Anonyymi00010

      💩💩💩💩💩
      Mihin urpo laittoi varastamansa kansan eläke rahat työeläke kassasta oliko kansan lupa


      Äänestä💩💩💩💩💩
      Mihin urpo laittoi varastamansa kansan eläke rahat työeläke kassasta oliko kansan lupa


      Äänestä💩💩💩💩💩
      Mihin urpo laittoi varastamansa kansan eläke rahat työeläke kassasta oliko kansan lupa


      Äänestä💩💩💩💩💩
      Mihin urpo laittoi varastamansa kansan eläke rahat työeläke kassasta oliko kansan lupa


      Äänestä

    • YXKAXEX

      KOKOOMUS ON MAAMME HYVINVOINNIN PELASTUS!

      Noin se pitää kirjoittaa jotta muut ymmärtävät sen. Sitähän on nyt Orpon kanssa tehty, korjailtu niitä tuhoja, joita edellinen ja edelliset hallitukset ovat aikaan saaneet kun menot ovat kasvaneet yli tulojen ja velkaantuminen sen vuoksi on paisunut liialliseksi.

      Nyt on lisättävä tuottavaa yritystoimintaa ja paljon, sille on annettava etusijaa vähän joka kaistalla jotta saadaan tuloja lisää ajanmittaan. menoja on nyt karsittava joka sektorilta koska tuo yritysten tuotto ei ala huomenna vaan ehkä 5 - 10 vuoden sisällä. Se on kuitenkin ainoa mahdollinen pelastus!!

      • Anonyymi00011

        T.1.5.5.1.T


      • Anonyymi00012

        Sammutatko bensiinillä tulipaloja ?

        Kokoomus on hyvinvointivaltion täystuho, kaikilla mittareilla ja valtiopäivien asiakirjat ovat siitä vankkumaton todiste.


      • Anonyymi00012 kirjoitti:

        Sammutatko bensiinillä tulipaloja ?

        Kokoomus on hyvinvointivaltion täystuho, kaikilla mittareilla ja valtiopäivien asiakirjat ovat siitä vankkumaton todiste.

        Hyvinvointivaltion on kyettävä se hyvinvointinsa myös itse rahoittamaan mutta nyt on menty vasuripolitiikalla pahasti metsään ja olemme sen vuoksi tarkkailuluokalla. Talous on saatava tasapainoon ja se ei sosialistien (SDP + Vasurit) keinoin onnistu, siihen kun vaaditaan järkeäkin!


      • Anonyymi00018

        Sinun pelastusrenkaasi on valmistettu lyijystä !
        Hyvää matkaa, exluikuri !


      • Anonyymi00018 kirjoitti:

        Sinun pelastusrenkaasi on valmistettu lyijystä !
        Hyvää matkaa, exluikuri !

        Kaikki eivät ole kuten sinä Anaali vaan osaavat ajatella omillakin aivoillaan ja jättävät tuon nikkisi siihen mitä sille on alunparin suunniteltu!


      • Anonyymi00019
        YXKAXEX kirjoitti:

        Kaikki eivät ole kuten sinä Anaali vaan osaavat ajatella omillakin aivoillaan ja jättävät tuon nikkisi siihen mitä sille on alunparin suunniteltu!

        Sinulla kumminkin näyttä peräsuoli ja aivot vaihtaneen keskenään paikkaa.
        Sillä sen verran ihan pelkkää sitä "ihteään" suollat tälle palstalle ihan päivittäin todella monta kertaa.


      • Anonyymi00019 kirjoitti:

        Sinulla kumminkin näyttä peräsuoli ja aivot vaihtaneen keskenään paikkaa.
        Sillä sen verran ihan pelkkää sitä "ihteään" suollat tälle palstalle ihan päivittäin todella monta kertaa.

        Jos ymmärtäisit mitä tuossa edellä kirjoitin, niin ymmärtäisit, jotta olet tekstilläsi todistanut sen todeksi!


      • Anonyymi00021
        YXKAXEX kirjoitti:

        Hyvinvointivaltion on kyettävä se hyvinvointinsa myös itse rahoittamaan mutta nyt on menty vasuripolitiikalla pahasti metsään ja olemme sen vuoksi tarkkailuluokalla. Talous on saatava tasapainoon ja se ei sosialistien (SDP Vasurit) keinoin onnistu, siihen kun vaaditaan järkeäkin!

        Kun katsotaan historiaamme viimeisen 35 vuoden ajalta eli NL:n hajoamisen jälkeen, talous on yhden kerran saatu tasapainoon ja sitä on pidetty tasapainossa. Tämä kausi on pääosin Paavo Lipposen (SDP) johtamat kaksi hallituskautta sekä niitä seurannut Matti Vanhasen I hallituksen aika, jolloin valtionvarainministeri oli demari (Eero Heinäluoma). Sen jälkeen loppui "vasemmistomeno" ja alkoi suurten vaikeuksien vuodet. Niinä vuosina Suomessa on voittopuolisesti häärinyt oikeistohallituksia. Niin että miten se ei niiden mainitsemiesi sosialistien keinoin ole onnistunut. Historiahan kertoo ihan päinvastaisesti. Edes Sanna Marinin hallituksen aikana kaikista ajan vaikeuksista huolimatta talous ei ole sakannut niin pahasti kuin nykyisen oikeistohallituksen aikana. Kun nyt vahvasti näyttää, että Purran ja Orpon hallitus tulee totaalisesti epäonnistumaan, kansa näyttää niille tulevissa vaaleissa kaapin paikan. Vai pidätkö kansaa hömönä?


      • Anonyymi00024

        Turun pelle pääsi taas ääneen ?

        HUUTONAURUA .


      • Anonyymi00025
        YXKAXEX kirjoitti:

        Jos ymmärtäisit mitä tuossa edellä kirjoitin, niin ymmärtäisit, jotta olet tekstilläsi todistanut sen todeksi!

        Taas ruilahti ?


      • Anonyymi00021 kirjoitti:

        Kun katsotaan historiaamme viimeisen 35 vuoden ajalta eli NL:n hajoamisen jälkeen, talous on yhden kerran saatu tasapainoon ja sitä on pidetty tasapainossa. Tämä kausi on pääosin Paavo Lipposen (SDP) johtamat kaksi hallituskautta sekä niitä seurannut Matti Vanhasen I hallituksen aika, jolloin valtionvarainministeri oli demari (Eero Heinäluoma). Sen jälkeen loppui "vasemmistomeno" ja alkoi suurten vaikeuksien vuodet. Niinä vuosina Suomessa on voittopuolisesti häärinyt oikeistohallituksia. Niin että miten se ei niiden mainitsemiesi sosialistien keinoin ole onnistunut. Historiahan kertoo ihan päinvastaisesti. Edes Sanna Marinin hallituksen aikana kaikista ajan vaikeuksista huolimatta talous ei ole sakannut niin pahasti kuin nykyisen oikeistohallituksen aikana. Kun nyt vahvasti näyttää, että Purran ja Orpon hallitus tulee totaalisesti epäonnistumaan, kansa näyttää niille tulevissa vaaleissa kaapin paikan. Vai pidätkö kansaa hömönä?

        Marinin hallituksen aikanahan talous juuri sakkasi, et vain huomannut koska se alijäämät katettiin aina vain lisävelkaa ottamalla ja rahaa jakamalla vastikkeetta. Sentin senttiä ei säästetty mistään menoista, vaikka sen olisi rahan puuttuessa pitänyt olla se ensimmäinen konsti ja velkaa vasta jos säästöt eivät riitä!

        Orpon hallitus on säästänyt menoista mutta se ei ole riittänyt tilanteen huonontuessa ja siksi on silti pitänyt ottaa lisää velkaa!


      • Anonyymi00028

        Kuten monesti todettu,

        KOKOOMUS VALEHTELEE AINA!


      • Anonyymi00028 kirjoitti:

        Kuten monesti todettu,

        KOKOOMUS VALEHTELEE AINA!

        Miksi et tuo valheita esiin ja kerro omaa totuuttasi asiassa? Ilman tuota ei sinua voi uskoa!


      • Anonyymi00029
        YXKAXEX kirjoitti:

        Miksi et tuo valheita esiin ja kerro omaa totuuttasi asiassa? Ilman tuota ei sinua voi uskoa!

        No kerro sinä esiin omat luulosi niin kaikki nauraa.


      • Anonyymi00030
        YXKAXEX kirjoitti:

        Miksi et tuo valheita esiin ja kerro omaa totuuttasi asiassa? Ilman tuota ei sinua voi uskoa!

        Mitäs jos lukisit vaikka uutisia ja ne vielä ne ymmärtäisit?
        Juu sinulle liian vaikea.


      • Anonyymi00029 kirjoitti:

        No kerro sinä esiin omat luulosi niin kaikki nauraa.

        Minä en luule, minä tiedän! Jos en tiedä en kirjoita siitä mitään!

        Olet siis tyhjän nauraja ja se sopii mainiosti kaltaisellesi Anaalille!


      • Anonyymi00031
        YXKAXEX kirjoitti:

        Minä en luule, minä tiedän! Jos en tiedä en kirjoita siitä mitään!

        Olet siis tyhjän nauraja ja se sopii mainiosti kaltaisellesi Anaalille!

        No mitä sinä tiedät mitä kukaan muu ei tiedä. Jatketaan sitten sen jälkeen.


      • Anonyymi00031 kirjoitti:

        No mitä sinä tiedät mitä kukaan muu ei tiedä. Jatketaan sitten sen jälkeen.

        Tietäminen on monesti helppoa mutta sen ymmärtäminen mitä tietää näyttää teille Anaaleille olla jopa mahdotonta!

        Minun kommenttejani lukemalla tuo vastaus kysymykseesi paljastuu, jos ymmärrät lukemaasi! Niinhän minä jo kirjoitin!


      • Anonyymi00032
        YXKAXEX kirjoitti:

        Kaikki eivät ole kuten sinä Anaali vaan osaavat ajatella omillakin aivoillaan ja jättävät tuon nikkisi siihen mitä sille on alunparin suunniteltu!

        Sinulla hölskyy aivojen paikalla kusi !


      • Anonyymi00033
        YXKAXEX kirjoitti:

        Minä en luule, minä tiedän! Jos en tiedä en kirjoita siitä mitään!

        Olet siis tyhjän nauraja ja se sopii mainiosti kaltaisellesi Anaalille!

        Kokoomuspelleltä pääsi taas pieru.


      • Anonyymi00033 kirjoitti:

        Kokoomuspelleltä pääsi taas pieru.

        Pelkkää mielikuvitustahan tuo väitteesi taas on, ei pieru välity tekstin kautta, sinä vaan samaistat itsesi meihin muihin kun pärähyttelet siellä näppiksesi äärellä!


      • YXKAXEX kirjoitti:

        Marinin hallituksen aikanahan talous juuri sakkasi, et vain huomannut koska se alijäämät katettiin aina vain lisävelkaa ottamalla ja rahaa jakamalla vastikkeetta. Sentin senttiä ei säästetty mistään menoista, vaikka sen olisi rahan puuttuessa pitänyt olla se ensimmäinen konsti ja velkaa vasta jos säästöt eivät riitä!

        Orpon hallitus on säästänyt menoista mutta se ei ole riittänyt tilanteen huonontuessa ja siksi on silti pitänyt ottaa lisää velkaa!

        Sekoitat taas julkisen ja yksityisen talouden. Marinin hallituksen aikana talouskasvu ei sakannut kuin koronavuonna niin pahasti kuin Orpon-Purran hallituksen aikana. Paavo Lipposen hallitusten aikana talous pelitti ihan toisella rytmillä. Oikeistohallitukset eivät ole onnistuneet vastaavalla tavalla.


      • mielipidepankki kirjoitti:

        Sekoitat taas julkisen ja yksityisen talouden. Marinin hallituksen aikana talouskasvu ei sakannut kuin koronavuonna niin pahasti kuin Orpon-Purran hallituksen aikana. Paavo Lipposen hallitusten aikana talous pelitti ihan toisella rytmillä. Oikeistohallitukset eivät ole onnistuneet vastaavalla tavalla.

        SS (Sohlo Sanna) aikanahan taloutta ruokittiin lainarahalla, vaikka menot kasvoivat niin mistään ei leikattu eli sopeutettu! Eikä tehty mitään jotta yritysten ympärillä olisi kasvanut hyörintää ja siten uutta yrittäjyyttä josta nyt sitten saisimme nauttia verotuloina ja työpaikkoina.


    • Anonyymi00014

      URAA, TOTEAA KOPRA

    • Anonyymi00020

      Täystuhoko kokoomus.
      Ne ovat persut, jotka kampeavat kokoomusta tuhontielle. Harhaan johtavat, kuunnelkaa vaikka Purraan viisauksia.
      Puutin puhuu erikoisoperaatiosta, EU:ssa ollaan hätää kärsimässä, kuinka nyt tästä selvitään.
      Sitä se tietää, kun idästä oppia katsotaan, tai vihreitä kuunnellaan.
      Miten Suomi selviää persujen maalimassa. ei mitenkään. Tuhoon se johtaa. Tulee konkurssi, kuin SDP;en rahoittajilla. Sitä ei kestä, vainaa.

    • Anonyymi00023

      Kok veti bersuksiin

    • Anonyymi00026

      KOKOOMUS VARASTAA AINA!

      • Vasemmistohan se pyrkii varastamaan kaiken kutsuen sitä verotukseksi!


      • Anonyymi00038
        YXKAXEX kirjoitti:

        Vasemmistohan se pyrkii varastamaan kaiken kutsuen sitä verotukseksi!

        Verotus on hyvinvoinnin perusta, mutta ethän sinä voi sitäkkään ymmärtää ?


    • Anonyymi00027

    Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1107
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      886
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      109
      868
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      277
      674
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      76
      638
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      73
      593
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      562
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      546
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      38
      510
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe