Kun kampaamot/parturit ei osaa niin piti sekin taito opetella. Hankalinta on peilin kautta tekeminen kun käsi lähtee väärään suuntaan mutta siihenkin oppii.
Säästää myös satasia vuodessa.
Leikkaako joku muukin hiuksensa itse?
7
279
Vastaukset
- Anonyymi
😂😂😂😂😂heh, heh.kyllä sen huomaa , että ite olet tukkasi leikannut, köyhä.
- Anonyymi00005
ihmeellistä päättelemiskykyä sulla että onko kaikki köyhiä jotka leikkaa itte tukkansa että sun päättelykyky ei ole sieltä älykkäimmästä piästä. Sori.
- Anonyymi00002
Ostin korona-aikaan sellaisen Wahl-leikkurin ja on minulla myös hiusveitsi. Korona-aikaan leikkasin ainakin kerran itse ja nyt olen taas ottanut nuo välineet käyttöön.
- Anonyymi00006
Helppohan se on kaljua leikata!
- Anonyymi00003
Leikkaisin kyllä jos osaisin, niin kyllästynyt olen kunnon kampaajan etsimiseen!
Mutta luonnostaan todella taipuisaa tukkaa on todella vaikea leikata, olen sen virheen tehnyt muutaman kerran. En kyllä myöntänyt kampaajalle itse sitä leikanneeni, pistin toisen kampaajan piikkiin…🤭
Mutta olen myös parannellut kampaajan jäljiltä itse tukkaani ja se onnistui hyvin. - Anonyymi00004
Leikannut muutamia kertoja ja lopputulokseen ihan semi-tyytyväinen vaikkei jälki ole tietenkää yhtä hyvä kuin ammattilaisen. =)
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo räyhää: kansan on muututtava
Orpon mukaan kansa ei elä kokoomuksen kanssa samassa todellisuudessa, ja sen vuoksi kansan on muututtava. Kas kun ei san2262541- 601374
Kristillinen kaste annetaa upotuskasteena
Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen mikve-kasteeseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali vertas1621187Koko kansan kaste Punaisen meren ylityksen aikana
Koko Israelin 2,5 milj.kansa sai kasteen ja Pyhän Hengen lahjan ylittäessän Punaisen meren. 1.Kor.10 1 Sillä minä en ta3661137Martina ja jalkapalloilija2
Seiska: Martina iski nuoren jalkapalloilijan vuosia sitten. Könysikö milf teinin kanssa?1871088- 981073
Sijaiskasteet kuolleitten puolesta
Paavali teki Korintossa sijaiskasteita kuolletten puolesta eli ns. Mormoninkasteita. 1. Kor. 15:29 Mitä muutoin ne, j3731059Nainen, nyt esitän muutaman skenaarion
Asumme yhdessä ja seurustelemme. 1. On ilta ja olet sohvalla makoilemassa ja räpläät kännykkääsi. Makuuhuoneesta kuulu1221058Oikea kaste on syntisten kaste
Oikea kaste on syntisten kaste. Vain syntisiä tulee kastaa. Itsensä uskoviksi ja vanhurskaiksi julistaneita ei tule ka58985Kristillinen kaste toimitetaan upottamalla veteen - pään valelukaste ei kelpaa
Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen puhdistautumiseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali verta153982