Oletko mielestäsi erityisen lahjakas jossain asiassa?
Lahjakkuus
50
412
Vastaukset
- Anonyymi
En. Ellei sitten realistisuus ole asia jolla voisi kehua.
- Anonyymi
Olen ollut lahjakas ympäröimään itseni erityisen älykkäillä/lahjakkailla ihmisillä 😊
- AnonyymiUUSI
Saako tähän parkkeerata?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Saako tähän parkkeerata?
Peruutan sittenkin pois. En haluakaan olla tässä.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Peruutan sittenkin pois. En haluakaan olla tässä.
Harmi, en huomannut viestiäsi., Tietysti olisit voinut parkkeerata. Harmi, että sinun piti kiirehtiä pois.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Harmi, en huomannut viestiäsi., Tietysti olisit voinut parkkeerata. Harmi, että sinun piti kiirehtiä pois.
Kysyn usein myös elämänohjeita vanhoilta ihmisiltä, koska heillä on pitkä elämänkokemus, jota arvostan. Yhdeltä hyvin älykkäältä rouvalta kysyin, mitä hän on oppinut elämänsä varrella ja, mikä olisi hänen elämänohjeensa jälkipolville. Hän sanoi oivaltaneensa, että jokaisella ihmisellä on oma tarinansa kerrottavanaan. Jokaisen tarina on hyvin kiinnostava jos sen äärelle ehtii pysähtyä.
Elämänohje kuvastaa hyvin hänen mielenkiinnon kohdettaan, joka on toiset ihmiset. Hän on käyttänyt elämänsä tutustumalla mahdollisimman moniin erilaisiin, eri maissa asuviin ja eri yhteyksissä kohtaamiinsa ihmisiin. Hänen koulutustaan en avaa tässä sen enempää, mutta hän elää edelleen ja on lasteni isoäiti.
Juu.. olen hyvin lahjakas. Erityisen lahjakas olen lahjattomuudessa. Ei oo luoja lahjoilla suosinut minua.
Paras lahjani on elämisen jalo taito, osaan hengittää ja sydämeni lyö. :)
Toiseksi paras lahjani on se, että olen selviytynyt hengissä tästä elämästä - toistaiseksi.
Kolmanneksi paras lahjani .. mikä kuitenkin lieneen se tärkein .. arvostan sitä mitä olen saanut. Elämän.
En nutise tai kitise lahjoistani, tai oikeammin lahjattomuudestani. Olen onnellinen näinkin.- AnonyymiUUSI
Minun mielestä olet uskomattoman positiivinen ja hyvien asioiden tuumailija.
Minun mielestä se on mahtavaa ja on antanut voimia omaankin peruuttamattomaan taisteluun. Jos saan ehdottaa, niin käytä suurta posilahjaasi näkyvimmin, kuin lentskaripakettien mittatikkuna.
Jos ihan vakavissaan ollaan, eikä mitään somepöhinää, niin olisin vaikuttunut tavatessani kaltaisesi ihmisen.
>simiti< Anonyymi kirjoitti:
Minun mielestä olet uskomattoman positiivinen ja hyvien asioiden tuumailija.
Minun mielestä se on mahtavaa ja on antanut voimia omaankin peruuttamattomaan taisteluun. Jos saan ehdottaa, niin käytä suurta posilahjaasi näkyvimmin, kuin lentskaripakettien mittatikkuna.
Jos ihan vakavissaan ollaan, eikä mitään somepöhinää, niin olisin vaikuttunut tavatessani kaltaisesi ihmisen.
>simiti<Kiitos simiti. Et lieneen ainoa, joka tuota mieltä on. Olen meinaan saanut samansuuntaista viestiä joiltakin muiltakin täällä.
Kai se on vain minun tapani selvitä elämästä. Toiset pitävät posiani feikkinä, mutta vakuutan että se on ihka aitoa.
Kuis muuten sulla hörisee? En juuri ole palstaillut viimeaikoina, niin kiinnostas sun kuulumiset.- AnonyymiUUSI
Pikku-pirpana kirjoitti:
Kiitos simiti. Et lieneen ainoa, joka tuota mieltä on. Olen meinaan saanut samansuuntaista viestiä joiltakin muiltakin täällä.
Kai se on vain minun tapani selvitä elämästä. Toiset pitävät posiani feikkinä, mutta vakuutan että se on ihka aitoa.
Kuis muuten sulla hörisee? En juuri ole palstaillut viimeaikoina, niin kiinnostas sun kuulumiset.Noh joo. Itsekin harvemmin enää palstailen. Mutta joo maanantaina tulee taas Prisman tilaus ja sitten on hiljaisempaa.
Joulua odotan ja se merkitsee minulle iloa kun lapsukaiset ja lapsenmieliset iloitsevat. Itse toki pidän sitä skandinaavisena juhlana, kun synkkyys vaihtui pidentyviin päiviin.
Kristityt tappajaristiretkeläiset toki pakottamalla tekivät siitä oman, keksityn juhlan.
Noh joo. Itsekin harvemmin enää palstailen. Mutta joo maanantaina tulee taas Prisman tilaus ja sitten on hiljaisempaa.
Joulua odotan ja se merkitsee minulle iloa kun lapsukaiset ja lapsenmieliset iloitsevat. Itse toki pidän sitä skandinaavisena juhlana, kun synkkyys vaihtui pidentyviin päiviin.
Kristityt tappajaristiretkeläiset toki pakottamalla tekivät siitä oman, keksityn juhlan.
>simiti<Noh..kristityt ovatkin omineet kaikkea muutakin populistista saadakseen kansan puolelleen. Öhöm, tuleekin heti mieleen eräs hallituspuolue.
Ei mennä kuitenkaan politiikkaan. En tykkää aiheesta.
Mä en oikeastaan odota joulua, ennemminkin joulun suomaa hetken helpotusta arkeen. Eli vapaita. Tosin, kinkku on hyvää. Ja joulutortut. Ja valkosuklaalla koristellut piparit.
Meillä tehtaalla yleensä ollut joulun välipäivät pakkovapaita, että tulee sellainen joululoma.. ei si tietenkään osastolla jolla minä nykyään työskentelen, eli ei joululomaa mulle. Arkipyhät kyllä saan vapaaksi, mikä hyvä.
Olen pyytänyt vapaata vuoden alkuun, saas nähdä onnistuuko. Aloittaisin vuoden pienellä lomalla, jos esimies siihen suostuu.
Tämä vuosi on ollut hyvin työteliäs minulla, pitäisi opetella ottamaan iisimmin.- AnonyymiUUSI
Pikku-pirpana kirjoitti:
Noh..kristityt ovatkin omineet kaikkea muutakin populistista saadakseen kansan puolelleen. Öhöm, tuleekin heti mieleen eräs hallituspuolue.
Ei mennä kuitenkaan politiikkaan. En tykkää aiheesta.
Mä en oikeastaan odota joulua, ennemminkin joulun suomaa hetken helpotusta arkeen. Eli vapaita. Tosin, kinkku on hyvää. Ja joulutortut. Ja valkosuklaalla koristellut piparit.
Meillä tehtaalla yleensä ollut joulun välipäivät pakkovapaita, että tulee sellainen joululoma.. ei si tietenkään osastolla jolla minä nykyään työskentelen, eli ei joululomaa mulle. Arkipyhät kyllä saan vapaaksi, mikä hyvä.
Olen pyytänyt vapaata vuoden alkuun, saas nähdä onnistuuko. Aloittaisin vuoden pienellä lomalla, jos esimies siihen suostuu.
Tämä vuosi on ollut hyvin työteliäs minulla, pitäisi opetella ottamaan iisimmin.Juu. Muistan toki ne vuodet, kun vuorotyö ei antanut vapaata. 17 vuotta juhannus, joulu ja uusivuosi kiinni.
https://youtu.be/SsKHg5cIuBs?si=5UXK63_XA-0bBnL4
Juu. Muistan toki ne vuodet, kun vuorotyö ei antanut vapaata. 17 vuotta juhannus, joulu ja uusivuosi kiinni.
https://youtu.be/SsKHg5cIuBs?si=5UXK63_XA-0bBnL4
>simiti<No toi on jo extreemiä. 17-vuotta. Huh, huh.
Mä vaihdoin aikanaan niin ahkerasti työpaikkaa, ettei mulla ollut täyttä kesälomaa 11 vuoteen ja talvilomaa 14 vuoteen.
Ylellisyyksiä.
- AnonyymiUUSI
Useassakin. Mitä haluaisit erityisesti tietää? Yksi parhaimpiin kuuluva lienee tämä kiroilu, joka jo entuudestaan on se tuttu juttu palstalla 👀ja nyt uutena ajattelin ottaa käyttööni - ainakin noin niinkuin testimielessä - älyvapaiden älyköiden lähemmän katselmuksen.
- AnonyymiUUSI
Viestinviejänä voit alotella testaukses ihan ittestäs. Mäki lähetän ne sitte eteenpäin. ;)
Olen monessakin asiassa lahjakas, vaik ei koulutodistusten perusteella uskois.
En. Osaan kyllä monia asioita, koska minulla on neljä ammattia, mutta että erityisen lahjakas? No way.
- AnonyymiUUSI
Lähes kaikessa
- AnonyymiUUSI
Sattuneesta syystä minusta tuli professionaalinen vttuilija. My child- maybe you just team up in spirit and enjoy
- AnonyymiUUSI
Etkä oo vieläkä huomannut että siinäkin huonolla menestyksellä. ;)
-paistopohjankautta - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Etkä oo vieläkä huomannut että siinäkin huonolla menestyksellä. ;)
-paistopohjankauttaMiksi edes vastasit jos mikään ei niinku vörki?
- AnonyymiUUSI
Palstaäijän sivupersoonateatterit needs to be studied. Erittäin lahjakas skitsofreenikko jonka elämästä saa todennäköisesti varoittavan esimerkin kaikille, etenkin lapsille joita oksennus performoi.
- AnonyymiUUSI
Separisebillä ollut taas railakas yö kuulemma.. Naisvihaa ja alaikäisten esittämistä.
- AnonyymiUUSI
Joskus jouluisin
- AnonyymiUUSI
Pikku-pirpana kirjoitti:
Hauska!
Näkyy varmasti joulusukissa. ;)
-hiemanluxsusta Anonyymi kirjoitti:
Näkyy varmasti joulusukissa. ;)
-hiemanluxsustaVai joulu"säkeissä" jos on erityisen lahjakas.
- AnonyymiUUSI
Funeaun täytyy olla kysyjä, koska hän ei vastaa ketjussa mitään? Tai sitten se on itsestäänselvyys, mikä hänen lahjansa on ja ei jaksanut siksi vaivautua.
- AnonyymiUUSI
Mjaa
Onko tuo nyt sitä kuuluisaa sukupuoletonta logiikkaa?
(hihitystä)
- AnonyymiUUSI
Olen kyllä ja monessa eri asiassa ja omasta mielestäni lähes kaikessa.
Lahjakkuudesta en osaa sanoa yhtään mitään, mutta pidän suunnittelusta ja mukavista projekteista. Olen helposti innostuva (mikäli tehtävä on mielenkiintoinen). Mielikuvitus lentää korkealla ja piirrän ideoita "suurella pensselillä". Lopputulos saattaa olla täysin eri, kuin mitä alkuvaiheessa olen ajatellut. Prosessi on kuin palapelin rakentamista, joka monen kääntämisen ja vääntämisen jälkeen alkaa kehittyä ja näyttää jopa järkevältä kokonaisuudelta.
Minä suunnittelen ja innovoin, muut toteuttavat. 😁💡- AnonyymiUUSI
Paitsi että olet oikeasti vanha käpy joka kirjoittelee pitkin nettiä naisprofiileillaan koska olet vtun sairas puutarhatonttu 😂
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Paitsi että olet oikeasti vanha käpy joka kirjoittelee pitkin nettiä naisprofiileillaan koska olet vtun sairas puutarhatonttu 😂
Et sitten sanonut omasta lahjakkuudestasi mitään.
Mutta asiaan. En ole tiennyt omaavani lahjakkuutta, mutta keskustellessa eri ryhmisäs huomaan että tiedän asioista enemmän kuin muut porukassa. Yksi on ihan nero, minä varmaan se kakkonen. Ehkä olen kehittynyt useiden työpaikkojen myötä. Väkisinkin elämässä oppii uutta jos on kiinnostunut asioista.
- AnonyymiUUSI
Tjaa, itsekehun paikka 🤔, sanonpa mitä muut ovat sanoneet enkä kuvittele omiani.
"Mestari ei missään mutta osaa monia asioita" , tästä kuullusta olen pitkälti samaa mieltä 😛, siis monipuolisuus - AnonyymiUUSI
Käsistäni olen lahjakas monellakin tavalla
Minun lahjani ei ole erityisen hieno ja pyrin peittelemään sitä.
Osaan olla purevasti sarkastinen.Olen muuten huomannut tämän. Sinun sarkasmisi toimii matalalla profiililla, ei mitenkään rajusti räyhäten, naamalle hyppimällä.
Sarkasmisi jää joskus huumorin varjoon, mutta kyllä se piikki sieltä löytyy, kun hetken sisästää. 😁
(sanon tämän ihan hyväntahtoisesti, ilma piikkejä) 😇tosi.typy kirjoitti:
Olen muuten huomannut tämän. Sinun sarkasmisi toimii matalalla profiililla, ei mitenkään rajusti räyhäten, naamalle hyppimällä.
Sarkasmisi jää joskus huumorin varjoon, mutta kyllä se piikki sieltä löytyy, kun hetken sisästää. 😁
(sanon tämän ihan hyväntahtoisesti, ilma piikkejä) 😇Tässä on myös sellainen vaara, että viestini tulkitaan sarkastisena vaikka se ei sitä ole.
Sinua en ole ainakaan tahallaan piikitellyt.
Kuulut palstan "aikuisten" joukkoon, vaikka roolisi onkin romanttinen hupsuttelija/ pirttihirmu.
Aikuisten kanssa pyrin keskustelemaan aikuismaisesti, ellei toisin toivota. 😊Saatan rikkoa nyt pahastikin palstaetikettiä, esitän tällä kertaa suoran kysymyksen...musiikillisen, käsittääkseni olet progen ystävä ja siten automaattisesti maratonien ystävä :) ja luulisin että laiteosasto on myös tikissä että...
Olen törmännyt ai remixien maailmaan ja kiinnostaa löydätkö näistä samoja elementtejä kuin itse löydän, nu metal vaikutteisia mutta silti hyvin progemaisia, outo juttu mutta pidän näistä.
Tässä yksi esimerkki :
https://www.youtube.com/watch?v=7pDFS1QjmZE
Vaikuttaa muuten pahasti siltä että ruokajonoista löytyy piakkoin runsaasti työttömiä muusikkoja jos ai pystyy tämmöiseen jo nyt...noh katsotaanEx-Lukka kirjoitti:
Saatan rikkoa nyt pahastikin palstaetikettiä, esitän tällä kertaa suoran kysymyksen...musiikillisen, käsittääkseni olet progen ystävä ja siten automaattisesti maratonien ystävä :) ja luulisin että laiteosasto on myös tikissä että...
Olen törmännyt ai remixien maailmaan ja kiinnostaa löydätkö näistä samoja elementtejä kuin itse löydän, nu metal vaikutteisia mutta silti hyvin progemaisia, outo juttu mutta pidän näistä.
Tässä yksi esimerkki :
https://www.youtube.com/watch?v=7pDFS1QjmZE
Vaikuttaa muuten pahasti siltä että ruokajonoista löytyy piakkoin runsaasti työttömiä muusikkoja jos ai pystyy tämmöiseen jo nyt...noh katsotaanTuossa on monenlaista genreä mehukkaasti yhdistettynä.
Muistaisin että makusi painottuu kitarointiin.
Vaihtoehtoja on monia jos googlettaa ja kokeilee.
Itse kuuntelen jotain tällaista. (Opeth, Igorrr, Infected Mushrooms)
Viimeisin on syntikkapainotteinen, soundiavalikoima on puhdas ja laaja.
https://www.youtube.com/watch?v=Xx3sVo9jPX4&list=RDXx3sVo9jPX4&start_radio=1
https://www.youtube.com/watch?v=gB25L_TZ2JI&list=RDgB25L_TZ2JI&start_radio=1
https://www.youtube.com/watch?v=ceYKKNXFpSE&list=RDceYKKNXFpSE&start_radio=1Gattino kirjoitti:
Tuossa on monenlaista genreä mehukkaasti yhdistettynä.
Muistaisin että makusi painottuu kitarointiin.
Vaihtoehtoja on monia jos googlettaa ja kokeilee.
Itse kuuntelen jotain tällaista. (Opeth, Igorrr, Infected Mushrooms)
Viimeisin on syntikkapainotteinen, soundiavalikoima on puhdas ja laaja.
https://www.youtube.com/watch?v=Xx3sVo9jPX4&list=RDXx3sVo9jPX4&start_radio=1
https://www.youtube.com/watch?v=gB25L_TZ2JI&list=RDgB25L_TZ2JI&start_radio=1
https://www.youtube.com/watch?v=ceYKKNXFpSE&list=RDceYKKNXFpSE&start_radio=1Kutakuinkin, kunhan löytyy riittävästi vaihtuvia elementtejä ja nyansseja, ukkosen jyrinää ja säröä :)
Vimppa vaihtoehto heitti ajoittain jo jatsiksi ja soveltuu luultavasti enimmäkseen hifistien makuun.
Viime päivinä on tosiaan tullut pengottua netin syövereistä kaikennäköistä, esim tosihyviä covereiden esittäjiä, jatkan penkomista...
No en kyllä. Keskiverto eläjä.
tosi.typy kirjoitti:
Höpsis! Olet hyvä/ lahjakas eläintenhoitaja ja teet sitä suurella sydämellä. 😊
Voisin siinäkin olla parempi. Haluaisin opiskella eläintenhoitajaksi, muttei fysiikkani kestä tuotantoeläinten kanssa tehtävää ylläpitoa. Kovaa fyysistä työtä. Pieneläimiin ei pelkästään koulutusta ole tarjolla. ☹️
Olisin kyllä onnellisin eläinten parissa työskennellessä.Jasu2025 kirjoitti:
Voisin siinäkin olla parempi. Haluaisin opiskella eläintenhoitajaksi, muttei fysiikkani kestä tuotantoeläinten kanssa tehtävää ylläpitoa. Kovaa fyysistä työtä. Pieneläimiin ei pelkästään koulutusta ole tarjolla. ☹️
Olisin kyllä onnellisin eläinten parissa työskennellessä.Olet kuitenkin itse opiskellut eläintenhoitoa ja tekemällä oppii enemmän (paras kouluttaja). Aina tulee eteen tilanteita, joissa itsenäisesti joutuu hakemaan uutta tietoa. Se on opiskelua ja oppimista.
Uskon! Sinulla riittää kärsivällisyyttä ja intoa (terveysongelmistasi huolimatta) puurtaa eläinten parissa. Se on palkitsevaa. Antaa enemmän kuin ottaa. 😃tosi.typy kirjoitti:
Olet kuitenkin itse opiskellut eläintenhoitoa ja tekemällä oppii enemmän (paras kouluttaja). Aina tulee eteen tilanteita, joissa itsenäisesti joutuu hakemaan uutta tietoa. Se on opiskelua ja oppimista.
Uskon! Sinulla riittää kärsivällisyyttä ja intoa (terveysongelmistasi huolimatta) puurtaa eläinten parissa. Se on palkitsevaa. Antaa enemmän kuin ottaa. 😃Olen toki, mutta se ei riitä työpaikan saantiin alalla. Pitää olla koulutusta. Jos olisi perustutkinto, niin opiskelisin klinikkaeläintenhoitajaksi. Eniten ehkä kiinnostaa juuri pieneläimet ja eksoottiset eläimet. Maatilan eläimet ei niinkään työnä, vaikka muuten tykkään hullunaan niistäkin.
Jasu2025 kirjoitti:
Olen toki, mutta se ei riitä työpaikan saantiin alalla. Pitää olla koulutusta. Jos olisi perustutkinto, niin opiskelisin klinikkaeläintenhoitajaksi. Eniten ehkä kiinnostaa juuri pieneläimet ja eksoottiset eläimet. Maatilan eläimet ei niinkään työnä, vaikka muuten tykkään hullunaan niistäkin.
Totta! Kuitenkin sinulla on valtava tietomäärä kotitarpeiksi. Ammatinvaihtoon tarvitaan jo näyttoä ja tutkinto. Hankala kompastuskivi.
Oletko hoitanut eksoottisia eläimiä? Käärmeitä, myrkyllisiä hämähäkkejä, skorppareita, liskoja, jne.? Niiden kanssa pitää olla tarkkana.
Itse en ole kovinkaan matelijaystävällinen, enkä pidä öttiäisistä. Mielummin tarkkailen niitä turvallisen välimatkan ja tukevan lasin takaa.tosi.typy kirjoitti:
Totta! Kuitenkin sinulla on valtava tietomäärä kotitarpeiksi. Ammatinvaihtoon tarvitaan jo näyttoä ja tutkinto. Hankala kompastuskivi.
Oletko hoitanut eksoottisia eläimiä? Käärmeitä, myrkyllisiä hämähäkkejä, skorppareita, liskoja, jne.? Niiden kanssa pitää olla tarkkana.
Itse en ole kovinkaan matelijaystävällinen, enkä pidä öttiäisistä. Mielummin tarkkailen niitä turvallisen välimatkan ja tukevan lasin takaa.Jyrsijät lasketaan eksoottisiin eläimiin. Ystävällä on hämyjä, liskoja, käärmyjä, jyrsijöitten ja lintujen lisäksi. Myös ötököitä. Jotenkin en tunne vetoa muihin kun häkki/terraario jyrsijöihin. Mutta paljon tietoa hältä saan kyllä, kun vuosikymmenien kokemusta vaikka mistä eläimistä. 😊
Jasu2025 kirjoitti:
Jyrsijät lasketaan eksoottisiin eläimiin. Ystävällä on hämyjä, liskoja, käärmyjä, jyrsijöitten ja lintujen lisäksi. Myös ötököitä. Jotenkin en tunne vetoa muihin kun häkki/terraario jyrsijöihin. Mutta paljon tietoa hältä saan kyllä, kun vuosikymmenien kokemusta vaikka mistä eläimistä. 😊
Hällä on myös kaneja, niitä taas ei lasketa jyrsijöihin. 😅
Jasu2025 kirjoitti:
Hällä on myös kaneja, niitä taas ei lasketa jyrsijöihin. 😅
Hänellä on myös pätevyys eläinklinikalla työskennellä. Kunpa voittaisin sen Eurojackpotin päävoiton. Pääsis perustaa eksoottisille eläimille turvakodin, varakodin tai pysyvänkin kodin. Ja olis jo osaavia ihmisiäkin tiedossa, jotka voisi työllistää samalla kokoaikaisesti.
- AnonyymiUUSI
Olen, mutta ei siitä sen enempää.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
SDP haluaa LISÄÄ veroja bensa-autoille!
Sdp:n vaihtoehtobudjetti esittää polttomoottoriautoille lisää veroja Sdp esittää tuoreessa vaihtoehtobudjetissaan verot22717985Riikka se jytkytti BKT:stä nyt 0,3 prosenttia pois
Ja vain kolmessa kuukaudessa! Vuositasollahan tuo tarkoittaa reilun prosentin pudotusta. Pärjäisi varmaan lasketteluss6910272Vasemmistoaate on aatteista jaloin
Kaikki saavat ja kukaan ei jää ilman. Kuka tuollaista voisi vastustaa?3086720Persut: haluamme lisää veroja!
Lisää lisää veroja huutaa persukuoro. Veroila Suomi nousuun! "Uusi matkailuvero eli matkailijamaksu peritään esimerki224489Mihin kaikkeen sinä ihastuit hänessä
Mikä oli se asia mikä vei jalat altasi? ❤️ Oliko jotain erityistä tilannetta vai tunne? Kenties monen sattuman summa? Ai483627Brittiläinen vasemmistolehti: Sanna Marin oli vihdoin rehellinen
Nyt tulee pahasti lunta tupaan Seiskan tähtitytölle. Ex-pääministerin kirjaa arvostellaan latteuksista ja itsekehusta.743204"Purra löylytti oppositiota", sanoi naistoimittaja Pöllöraadissa
Kyllä, Purra tekee juuri sitä työtä mitä hänen tuossa asemassa pitää tehdä, hän antaa oppositiolle takaisin samalla mita1132903Alexander C. G. riisti demari-Veijolta arvonimen
"Stubb myönsi 66 arvonimeä ja peruutti yhden arvonimen. Presidentti Tarja Halonen myönsi Baltzarille kulttuurineuvoksen892380MTV: Timo Jutila lataa suoraa tekstiä Pippa Laukan tylystä kritiikistä tosi-tv-kuvausten jälkeen
Juti sai kuulla kyllä kunniansa Olet mitä syöt -ohjelmassa elintavoistaan! Toki olihan siinä aika paljon rasvaista syötä201557Jos samassa autossa istuu romani, somali ja venäläinen, kuka ajaa?
Arvioiden mukaan romanit lähtivät noin 1000-luvulla liikkeelle pohjois-Intiasta. Nyt 1000 vuotta myöhemmin he ovat levit181386