Nainen kumman haluaisit nyt aamulla

Anonyymi-ap

Antaa vai saada suukivat eli haluaisitko saada sen mieheltä vai antaa sen miehelle

34

446

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Haluaisin SEN mieheltä, minkä jälkeen SE lentäisi ikkunasta.

      • Anonyymi

        Sen saatuasi otat kummiskin miehen syliisi ja pussailet etkä päästäisi miestä syli otteestasi pois


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sen saatuasi otat kummiskin miehen syliisi ja pussailet etkä päästäisi miestä syli otteestasi pois

        Hyi vttu!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ¡!!!!!!!!!!!!!


    • Juuri nyt en kumpaakaan. Olisi mukava vain köllöttää hänen kainalossaan ja silitellä hänen kehoaa. Tosi monestihan tuo johtaa sitten eteenpäin, mutta sillä en aloittaisi.

      • Anonyymi

        Totta puhut mutta kun olet kainalossa niin huomaat miehen se pystyssä


      • Anonyymi

        Mutta nyt täytyy mennä tupakille kun aamupala syöty ja puolen kuppia vielä kahvia jäljellä mutta nyt tupakil


      • Anonyymi

        Tupakki teki hyvää ja nyt kysyttiin sinun toivettasi kumman sinä haluaisit


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tupakki teki hyvää ja nyt kysyttiin sinun toivettasi kumman sinä haluaisit

        Olen ennenkin sanonut, että tykkään antaa sitä.


      • Anonyymi
        Mu5tasydän kirjoitti:

        Olen ennenkin sanonut, että tykkään antaa sitä.

        Ok ja nyt asiasta toiseen mutta kumpi tekisi sen eka koska mieskin haluaisi tehdä sen sinulle


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ok ja nyt asiasta toiseen mutta kumpi tekisi sen eka koska mieskin haluaisi tehdä sen sinulle

        Minä tietysti.


      • Anonyymi
        Mu5tasydän kirjoitti:

        Minä tietysti.

        Ihanaa ja saisit itsekkin tänään usein sitä tai entä jos mies antaisi sinulle eka ja kun sen jälkeen olet antanut miehelle niin mies antaa sinulle sen toistamiseen ja kolmannenkin kerran


      • Anonyymi
        Mu5tasydän kirjoitti:

        Minä tietysti.

        Mutta nyt täytyisi ruveta miettimään mitä tänään tekisi miettinyt jos menis kirjastoon katsomaan eri harrastus lehtiä jos sais vinkkiä uuteen harrastukseen eli jos lehdistä näkis jonkun kiintoisan harrastuksen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ok ja nyt asiasta toiseen mutta kumpi tekisi sen eka koska mieskin haluaisi tehdä sen sinulle

        Onko palstasetä tämä myötähäpeää herättävä jutustelu oman fiktiohahmosi kanssa sinulle joku sexuaalinen teko? Aika WTtä


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mutta nyt täytyisi ruveta miettimään mitä tänään tekisi miettinyt jos menis kirjastoon katsomaan eri harrastus lehtiä jos sais vinkkiä uuteen harrastukseen eli jos lehdistä näkis jonkun kiintoisan harrastuksen

        Menehän ihmeessä. Ainakin täällä meillä on tosi liukasta, joten ole varovainen kulkiessasi.


      • Anonyymi
        Mu5tasydän kirjoitti:

        Menehän ihmeessä. Ainakin täällä meillä on tosi liukasta, joten ole varovainen kulkiessasi.

        Eipä ole pahemmin tullut käytyä kirjastossa kai siellä on info mistä kysyä missä on harraste lehtiä tai jos siellä liikaa ihmisiä niin jaksaako mennä ettei katsota että onko minusta tullut olli olematon kun kirjastoon menee


      • Anonyymi kirjoitti:

        Eipä ole pahemmin tullut käytyä kirjastossa kai siellä on info mistä kysyä missä on harraste lehtiä tai jos siellä liikaa ihmisiä niin jaksaako mennä ettei katsota että onko minusta tullut olli olematon kun kirjastoon menee

        Älä mieti liikaa mitä muut miettii. Äläkä välitä ilkeilijöistä.


      • Anonyymi
        Mu5tasydän kirjoitti:

        Älä mieti liikaa mitä muut miettii. Äläkä välitä ilkeilijöistä.

        Kyl sitä miettii ettei menetä mainetta naisten silmissä et onko tuosta tullut nössö lukutoukka ja jokainen nainen kirjastossa tulee kysymään mitä komea alfa uros tekee kirjastossa


    • Anonyymi

      Mites ois Gulli jököttää haluu pilluu uu

      • Anonyymi

        No tekeekö se sulla edes sitäkähän


    • Anonyymi

      Voi rähmä, älä saata minua kiusaukseen sanoa mtn hengisesti väkivaltaista näille

      • Anonyymi

        EnääN tänään ja näin.


      • Anonyymi

        Mutta mielihän saattaa muuttua kun päivä tästä nääs etenee 😈


    • Anonyymi

      Ei kiitos kiinnosta kumpikaan aamutuimaan.

    • Anonyymi

      Enpä tiedä, tarvitseeko apua hampaidenpesussa, mutta voin tarvittaessa survoa harjaa suuhun. Hammasvesipurskuttelu viimeistelee raikkaan vaikutelman. En nyt tiedä sitten, että kumpi ensin pesee, mutta voidaan yhdessä hoitaa asia jos on avun tarvetta. Aloittaa perältä ja etenee vaahdottuen koko ajan :)

    • Anonyymi

      Mikä ihmeen suukiva, brunbergin suukkoko se on se suukiva?

    • Ei minua kiinnosta tuollainen herättyäni. Haluan rauhassa heräillä ja köllötellä.

      • Anonyymi00021

        Minkälaiset pikkarit sinulla on nukkuessa? 🤭🤭


      • Anonyymi00022
        Anonyymi00021 kirjoitti:

        Minkälaiset pikkarit sinulla on nukkuessa? 🤭🤭

        Sivusta ... samanlaiset kuin hereillä ollessani.


      • Anonyymi00026
        Anonyymi00022 kirjoitti:

        Sivusta ... samanlaiset kuin hereillä ollessani.

        Mmhm, eli...?


    • Anonyymi00023

      En halua mitään noista! Seksi ei ole kuulunut elämääni yli kymmeneen vuoteen!

    • Anonyymi00024

      Jos et osaa saattaa kestää yli tunnin ennen kun saat naisen tulemaan suukivalla eivät neuvo menee fiilis yleensä miehen pitää tietää mitä tekee jos edes seksiä haluaa yllättävän monella miehellä kun menee fiilis jos tarvii alkaa naista neuvoon kuinka ratsastaa

      • Anonyymi00025

        Se on kyllä ihan totta, että miehet ovat hirveän tuulella käyviä. Ensin haluavat ja sitten yhtäkkiä jonkun pikku jutun takia lörpsis, eipä kiinnostakaan enää kun kätesi oli millimetrin väärässä kohtaa tai yksi lihas kropassasi liikkuu väärällä tavalla ja neuvominen vatuttaa jne.


    • Anonyymi00027

      Haluaako nainen suuuhkivat sängyssä heti silmät auki saatuaan, vai hetken päästä?

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1323
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      100
      841
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      650
    4. 50
      567
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      11
      481
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      454
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      150
      422
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      397
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      174
      372
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      368
    Aihe