Häcksit päälle

Anonyymi-ap

Mun pleikkari toimii vain kun naputtelen sitä sormenpäilläni heti laitteen käynnistämisen jälkeen. Muuten levy ei rekisteröidy. E-muotoiset pelit kai toimivat ilman tuota kikkaa. Ihmeellistä touhua.

7

145

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Mulla on XBoxOneX pelikonsoli.
      Miettinyt olen XBox Series konsolin hankintaa, mutta olette panneet merkille, että XBox pelikonsolit ovat kadonneet myymälöistä, ei ole missään myynnissä ja jos on
      ollut, niin hinta on aika suolainen yli 600€????
      GTA6 peliä varten uuden konsolin hankkisin, mutta GTA6 eplin julkaisu siirtyi taas puolella vuodella keväästä 2026 marraskuulle 2026.
      Taitaa käydä niin, että syksyllä 2026 ilmoittavat, että julkaisu siirtyy keväälle 2027.
      GTA6 pelillä on aika suolainen hinta, varmaan maksaa lähemmäs 100€, että tiedä sitten tuleeko edes koko peliä ostettua, kun GTA5 peliä olen pelanut ja eplin sisältöhän on vaan ammuskelua, räjäytelyä, ryöstelemistä, autolla kaahailua ja tehtävien suorittamista, joista osa on edellisen toistoa ja alkaa maistumaan puulta.

• Anonyymi

Se kannattaa hankkia alennushintaisena jos sen hankkii. Tietokoneeni tyrkyttää toisinaan xbox passia vai mikä onkaan, enkä edes omista xboxia :D. Jokin mekaaninen häikkä tuossa pleikkarissani on cd-levyn lukijan kanssa. Kuuluu muutaman kerran tilttaamisen ääni kun laite yrittää lukea cd:tä.

Sen jälkeen pleikkariruutuun ilmestyy kuvake missä on kysymysmerkki ja että cd on siellä sisällä, mutta laite ei osaa lukea sitä sen tarkemmin. Tällöin peli ei myöskään toimi. Silti tilttaamisen aikana sormenpäillä cd-aseman yläpuolella kannen naputtelu saa laitteen lukemaan cd:n kuten pitääkin.

• Eikös Microsoft ole taas nostamassa konsolinsa hintaa tässä lähitulevaisuudessa? En ole ihan perillä, mutta kannattaa lukea uutisia.

Ite olin pleikkarin pelaaja, mutta kun suljettu ekosysteemi alkoi ahdistamaan, siirryin tietokoneelle. Steam pelit ovat mukavan halpoja, eikä tarvitse maksaa typerää nettimaksua. Pitkässä juoksussa säästää.

• Anonyymi
        Palstakamu kirjoitti:

Eikös Microsoft ole taas nostamassa konsolinsa hintaa tässä lähitulevaisuudessa? En ole ihan perillä, mutta kannattaa lukea uutisia.

Ite olin pleikkarin pelaaja, mutta kun suljettu ekosysteemi alkoi ahdistamaan, siirryin tietokoneelle. Steam pelit ovat mukavan halpoja, eikä tarvitse maksaa typerää nettimaksua. Pitkässä juoksussa säästää.

Steamissa pleikkarin johto kiinni tietokoneen usb:hen ja koneen näyttö teeveeseen. Aivan kuin pleikkarilla pelaisi. Erityispitkä latausjohto on tällöin käytännöllinen. Sitä en tiedä miten ohjaimen lataus luonnistuu tuolla systeemillä.

• Anonyymi
        Palstakamu kirjoitti:

Eikös Microsoft ole taas nostamassa konsolinsa hintaa tässä lähitulevaisuudessa? En ole ihan perillä, mutta kannattaa lukea uutisia.

Keksumuistien, muistien ja näytönohainten hintoja on nostettu, jopa 100% ja johtuu tuosta perhanan tekoälystä, joka tunkee joka paikkaan ja se vaatii hirvittävästi muistia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Steamissa pleikkarin johto kiinni tietokoneen usb:hen ja koneen näyttö teeveeseen. Aivan kuin pleikkarilla pelaisi. Erityispitkä latausjohto on tällöin käytännöllinen. Sitä en tiedä miten ohjaimen lataus luonnistuu tuolla systeemillä.

Eikös se ohjain lataudu koko ajan, kun on USB:n kautta yhteydessä PC:hen.
        Itse pelasin aikoinaan langattomalla Xboxin ohjaimella PC:n kanssa. FPS:iä pelaisin mieluummin hiiri/näppis yhdistelmällä, mutta kone on jo antiikkia ja sorruin ostamaan PS5 Pro:n. Konsoli ihan jees satunnaispelaamiseen, mutta se vatuttaa, että uudellakin raudalla PS:n vanhat pelit ovat itselleni pelaamiseen kelvottomia, kun ovat lukittu 30fps, mikä on aivan järjetöntä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eikös se ohjain lataudu koko ajan, kun on USB:n kautta yhteydessä PC:hen.
        Itse pelasin aikoinaan langattomalla Xboxin ohjaimella PC:n kanssa. FPS:iä pelaisin mieluummin hiiri/näppis yhdistelmällä, mutta kone on jo antiikkia ja sorruin ostamaan PS5 Pro:n. Konsoli ihan jees satunnaispelaamiseen, mutta se vatuttaa, että uudellakin raudalla PS:n vanhat pelit ovat itselleni pelaamiseen kelvottomia, kun ovat lukittu 30fps, mikä on aivan järjetöntä.

Varmaan se latautuu. Ylilataaminen voi kuitenkin lyhentää ohjaimen akun käyttöikää. Toisaalta vaikka akku särkyisi ja ohjainta täytyisi ladata koko ajan niin sehän ei haittaisi jos se silti toimisi. Sittenhän se olisi aivan kuin vaikkapa PS2 langallinen ohjain. Jos ohjaimia on useampia niin niistä voisi pyhittää vain tietyn tuolle pc-yhdistelmäpelailulle ja testata miten ohjain toimii. Steamissa täytyy mahdollisesti erikseen valita asetuksista pleikkariohjain. Muistan kun joskus säädin niiden juttujen kanssa.

Katsoin vain yksinkertaisena koneeni usb:tä ja vertasin sitä pleikkariini ja ne olivat yhteensopivat. Sitten keksin sen että niitä voi käyttää yhdessä. Toinen juttu on älykännykkä ja sen laturi. Eikös älykännyn johdon voi irrottaa kahteen osaan ja liittää sen johdon usb:llä tietokoneeseen? Joskus mietin missä voisi olla sopiva johto älykännykälleni jotta voisin siirtää mediasisältöjä sieltä koneelleni. Sehän on sama kuin kännykän laturin johto.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 6 kW saunan lämmityksestä kohta 10 euron lisämaksu / kerta

Kokoomuslainen sähköyhtiöiden hallitsema Energiavirasto ehdottaa 5 kW:n rajaa, jonka ylittämisestä tulee lisämaksu. Tark
      Maailman menoa
      146
      5305
    2. Minja jytkyttää vas.liiton kannatusta ylöspäin

Alkaa raavaat duunarimiehetkin palaamaan vasemmistoliiton kannattajiksi. Eduskunnassahan on vain kaksi työntekijöiden p
      Maailman menoa
      133
      3418
    3. "Mitä sä nainen tuot sitten pöytään" ?

Jos mies provaidaa ja suojelee... Pitääkö miesten kysyä tuollaisia?
      Ikävä
      126
      3309
    4. Ekologinen kommunismi tulee voittamaan fossiilikapitalismin

Kiina on mahtitekijä uusiutuvien energialähteiden kehityksessä, ja Trump osoitus viimeisestä öljyn perään itkemisestä, m
      Maailman menoa
      36
      3203
    5. Mies, kerro minulle vielä jotakin aivan uniikkia

ja ainutlaatuista minkä vain me kaksi voisimme ymmärtää jos olemme sen kokeneet ja eläneet, jotta ihan varmasti tietäisi
      Tunteet
      43
      2684
    6. Oikeistopuolueiden kannatus vain 37,8 %, vasemmiston 43,0 %

Keskustaan jää 17,4 prosenttia ja loput ovat sitten mitä ovat. Mutta selvästikin Suomen kansa on vasemmalle kallellaan.
      Maailman menoa
      37
      2265
    7. Tiedän ettei

Meistä mitään tule. Toinen oli sinulle tärkeämpi
      Ikävä
      22
      2208
    8. Hyviäkin uutisia tulossa, hallinto-oikeus asettaa toimeenpanokieltoon

Hyvinvointitalon työmaa pysähtyy. Rillankivi+energia ja vesi kytkyrahanpesu stoppaa. Tytäryhtiöiden hallitusjäsenet+kon
      Pyhäjärvi
      229
      2016
    9. prööt prööt nyt ottaa vihervassaria pattiin!

Korvatkaa R kirjaimet L kirjaimilla ja sanokaa ääneen "Jari Kurri etsii pakoputkiautossaan jarruja".
      Maailman menoa
      11
      1884
    10. Gallup: Mikä on ollut mielestäsi paras tv-sarja ikinä?

Gallup: Mikä on ollut mielestäsi paras tv-sarja ikinä? Onko se joku suomalainen viihdepläjäys, brittirikossarja, amerikk
      Tv-sarjat
      89
      1795
    Aihe