Kuka nainen ja kuka mies on Ylitornion kuuminta hottia?
Ylitornion kuumin nainen/mies?
31
2130
Vastaukset
- Anonyymi
Se mies joka ajeli Valmetin nuorkan ja yhden konemiehen talon väliseen ojaan
- Anonyymi00002
Miehistä ainakin Sauli Piirainen Kainuunkylästä on tulikuuma heppu
- Anonyymi00009
Sauli on ehottomasti kuumin heppu.Joku puhui myös Lallista. T.louhi-pohjolan emäntä
- Anonyymi00003
Luonne/persoona/käyttäytyminen tekee miehestä komean. Ulkoisesti voi olla vaikka kuinka komea ja treenattu mutta jos sisin on tyhjä tai persoona vaikea niin eipä sellainen viehätä.
Vahva ja määrätietoinen mutta lempeä, rakastava ja huolehtiva/auttavainen luotettava mies kenellä on terveet arvot ja asiallinen, toisia kunnioittava ja huomioon ottava käyttäytyminen on parhaita piirteitä mitä miehellä voi olla. Ja jos on urheilullinen, se on plussaa.- Anonyymi00004
Sama pätee naisiin.
- Anonyymi00005
Anonyymi00004 kirjoitti:
Sama pätee naisiin.
No miten olis Härppi.?
- Anonyymi00006
Anonyymi00005 kirjoitti:
No miten olis Härppi.?
Kuas on härppi?
- Anonyymi00007
Anonyymi00006 kirjoitti:
Kuas on härppi?
No se on Mulkvistin kaveri.
- Anonyymi00008
Anonyymi00007 kirjoitti:
No se on Mulkvistin kaveri.
Kuka on sitten mulkvisti?
- Anonyymi00010
Anonyymi00008 kirjoitti:
No se on sen Härpin kaveri.
- Anonyymi00011
Anonyymi00005 kirjoitti:
No miten olis Härppi.?
Onko härppi nainen?
- Anonyymi00013
Anonyymi00008 kirjoitti:
Ne on kumpiki vissiin niitä jupolaisia ympäristön sotkijoita. Toinen on älyny lopettaa ja toinen ei.
- Anonyymi00014
Anonyymi00013 kirjoitti:
Ne on kumpiki vissiin niitä jupolaisia ympäristön sotkijoita. Toinen on älyny lopettaa ja toinen ei.
Eikös Härppi touhua muissa järvikylissä sellaisena yleismihenä!
- Anonyymi00015
Kuumin mies on ehdottomasti sellainen kenellä on korvien väli kunnossa.
- Anonyymi00016
Eli en mie.
- Anonyymi00018
Se traktori jäbä. Taitaapi olla jo kihloissa 😭 vauvakin varhmaan tuloillaan. Kuumin lie sitte hänen avopuoliso?
- Anonyymi00019
Ylitornion kuumin mies on ollut aina tämä yksi herrasmies. Hän on päiväunien kuuma unelma. Mieskarkkien mieskarkki. Parantuu vanhetessaan kuin viini. Pelottavan älykkäät, kirkkaat silmät, joissa on häivähdys lämpöä. Ei hymyile usein mutta kun hymyilee, hymy valaisee kasvonsa auringon lailla. Ja haluaisit itse olla syypää siihen hymyyn.Jotenkin tuntuu, ettei hän taida itse käsittää olevansa kuuma. Hän on näitä tapauksia, että hänen syliinsä päästyään haluaisit olla ikuisesti siinä ja pitää hyvänä. Rakastaa ajasta ikuisuuteen.
- Anonyymi00020
Kuinka korkea kuume sillä on ja onko käyny lääkärissä ?
- Anonyymi00021
Olen minäkin nähnyt siellä miehen jota en unohda. Hän oli jo kohtuu iäkäs, nyt jo edesmennyt.
Vanhempikin mies voi olla sharmikas. Hän oli pitkä, normivartaloinen, hyvä ryhti, vaaleat hiukset ja huikaisevan siniset silmät. Olen aina sanout, että sinä oli komean miehen malli. - Anonyymi00022
Anonyymi00021 kirjoitti:
Olen minäkin nähnyt siellä miehen jota en unohda. Hän oli jo kohtuu iäkäs, nyt jo edesmennyt.
Vanhempikin mies voi olla sharmikas. Hän oli pitkä, normivartaloinen, hyvä ryhti, vaaleat hiukset ja huikaisevan siniset silmät. Olen aina sanout, että sinä oli komean miehen malli.Oliko silläki kuumetta ?
- Anonyymi00023
Anonyymi00020 kirjoitti:
Kuinka korkea kuume sillä on ja onko käyny lääkärissä ?
Sillä mitään kuumetta ole, terve kuin pukki. 😄
- Anonyymi00026
Anonyymi00023 kirjoitti:
Sillä mitään kuumetta ole, terve kuin pukki. 😄
Ei voi olla kuuma jos ei ole kerran kuumetta.
- Anonyymi00027
Anonyymi00026 kirjoitti:
Ei voi olla kuuma jos ei ole kerran kuumetta.
Onse. Höyry nousee. Pitää olla kovakuntoinen jotta jaksaa hänen tahdissaan sitte.
- Anonyymi00028
Anonyymi00027 kirjoitti:
Onse. Höyry nousee. Pitää olla kovakuntoinen jotta jaksaa hänen tahdissaan sitte.
Nii hiihtolenkillä
- Anonyymi00024
Ylitorniolla asuu eräs mies jota kaipaan. Ihan tavallinen mies mutta minun mielestäni paras mies mitä voi olla. 💛 Saattaa tosin olla jääräpäinen. 😄
- Anonyymi00025
Rumppi on kuuminta hottia ainaskin käy kuumana röönlannin perään. Vuodessa pisti koko maailman sekaisin.
- Anonyymi00029
just pukattiin molemmat krematorioon mee sinne nyt jyystään hottia ,,idiootti
- Anonyymi00031
Menepä itte kun noin idioottimaisia juttuja möliset. Ota lääkkeet.
- Anonyymi00033
Jos täs maailmassa olisit mun, nii
lupaan epäröimättä yhtä sekuntii:
Opettelen kymmenentuhatta tuntii sua rakastaa.
Niin kauan kun se vaatiikaan.
Rakkaus ei tunne tuurii.
On vaan myötä- ja vastatuulii.
Opettelen kymmenentuhatta tuntii sua rakastaa.- Anonyymi00034
👆 tämän päivän korvamato..
- Anonyymi00035
Anonyymi00034 kirjoitti:
👆 tämän päivän korvamato..
Ja tämä myös soi kerta kerran jälkeen
https://youtu.be/EKoQsZZrqXo?si=50r4JvXmROoGUCjJ
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit835968KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3044960Huono päivä
Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja202628Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei442559Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852711748Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT991624Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro171491- 1051397
Olen ihmetellyt yhtä asiaa
Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm1331363seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen
Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa1161337