Miks teette tällästä toisille? :( häpeäisitte itseänne.
Miksi pitää kiusata jotakuta tällä tavoin?
Just f*ck u.
Naiselta
Tahallista tais ollaaaaaaaa
57
346
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Ei Multa.
- AnonyymiUUSI
Ja ketäs sä tänää esität? ;)
-sivusta- AnonyymiUUSI
Itteeni.. :(
- AnonyymiUUSI
Voiii..oli se paras!
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Voiii..oli se paras!
Tämä ei jää tähän. Tiedoksi.
- AnonyymiUUSI
Oli viimeinen viesti tänne. Koskaan. Hyvästi.
- AnonyymiUUSI
Tuuppaa lisää vaan. Kyllä Pilvi-"palveluun" mahtuu. Kuulemma. ;)
-sivusta - AnonyymiUUSI
Kamalaa 😫 mut halutaan näköjään hengiltä. Mitään pahaa ole kellekään tehnyt. Oikeasti.
/ap - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kamalaa 😫 mut halutaan näköjään hengiltä. Mitään pahaa ole kellekään tehnyt. Oikeasti.
/apJust just. Älä viitti leikkiä trollaaja. Ketä yrität esittääkään niin huono on esityksesi. Oot mies ja täällä jo liikaa pörrännyt olisko tauko (pitkä sellainen) paikallaan?
- AnonyymiUUSI
Kiusata? Taitaa olla jo melko vakavaa ja mennyt sen ohi. Näkyykö jo outoa liikehdintää naisina esiintyvä dööd män
- AnonyymiUUSI
Ahaa, ok. Mua on johdettu harhaan ja stalkattu aika pitkään tän palstan takia jo..
Ja kun laskee yks yhteen tapahtumia niin voi tehdä hyvät johtopäätökset kaikesta.
/ap - AnonyymiUUSI
Yli viety. Todellakin viety pahasti yli. 😤
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ahaa, ok. Mua on johdettu harhaan ja stalkattu aika pitkään tän palstan takia jo..
Ja kun laskee yks yhteen tapahtumia niin voi tehdä hyvät johtopäätökset kaikesta.
/apOn tosiaan johdettu harhaan. Onneksi olet sairas pieni miäs joten ei se kovin vaikeaa ollut. Kiitos myös viranomaisille ja sydän tähän.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
On tosiaan johdettu harhaan. Onneksi olet sairas pieni miäs joten ei se kovin vaikeaa ollut. Kiitos myös viranomaisille ja sydän tähän.
Joku vittumainen pieni mies siis? Miten pieni? Mahtuuko kenkälaatikkoon🤭
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Joku vittumainen pieni mies siis? Miten pieni? Mahtuuko kenkälaatikkoon🤭
Kultasilla rannerenkailla ja kuparilangoilla hyvin mahtuu. Kuulemma. ;)
-kaniajostoistakin
- AnonyymiUUSI
Kuka haluu tehdä tällaista? Ihmiselle joka vaan avautuu, runoilee ja juttelee tänne asioita.
Joo, joskus olen myös trollannut yms.
Ja sanonut mitä sattuu, jatkanut haukkumista kun on haukuttu. Vaikkakaan täällä ei voi tietää kuka kirjoittaa...
Vika niitti.- AnonyymiUUSI
Ja oudointa että kun on ihminen joka ei tekisi pahaa kellekään niin joutuu silti tällaisen uhriksi. Miksi??? Jonkin anonyymi palstan vuoksi. Voi ju*alauta.
Joku haluaa oikeasti pahaa mulle ja on äärimmäisen sairas päästään viedäkseen sen loppuun saakka.
/ap - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ja oudointa että kun on ihminen joka ei tekisi pahaa kellekään niin joutuu silti tällaisen uhriksi. Miksi??? Jonkin anonyymi palstan vuoksi. Voi ju*alauta.
Joku haluaa oikeasti pahaa mulle ja on äärimmäisen sairas päästään viedäkseen sen loppuun saakka.
/apSiis millaisen uhriksi?? Mitä hittoa yrität selittää? Ei saa mitään tolkkua joten oot selvästi trolli joka yrittää rakentaa jotain.
- AnonyymiUUSI
Tänne ei vaan kannata kirjoittaa kaksinkertaisesti mitään. Joutuu sairaan toiminnan uhriksi. Ihan käsittämätön juttu.
- AnonyymiUUSI
Yksin taikka kaksin.. Hohhoijaa. 🫤 Anyway.
- AnonyymiUUSI
Toivottavasti poliisia kiinnostaa
- AnonyymiUUSI
Mikä niitä pitäis kiinnostaa ja miksi ei niilläkään riitä resurssit kaikkeen työmäärää lisätty niilläkin ja henkilöstöä vähennetty
- AnonyymiUUSI
Ymmärrän. On palstailu tuonut minunkin elämääni uskomattoman määrän paskaa, mutta mitään hyvää tästä ei ole seurannut.
- AnonyymiUUSI
Tämäpä tämä. Se nähtiin taas tänään. En jaksa enää. 😔
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Tämäpä tämä. Se nähtiin taas tänään. En jaksa enää. 😔
Anonyymipalsta, mutta jotenkin kummasti irl porukka kuitenkin poimii täältä juttuja. Ei ole todellakaan terveen touhuja yrittää liittää palstalla kirjoitettua kenenkään kontolle. Etenkin, kun ilmeisesti usein menee vikaan se ketä oletetaan kirjoittajaksi.
Toisena vaihtoehtona, että joku on hakkeroinut koneen, mutta siinä mentäisiin jo patologiselle puolelle. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Anonyymipalsta, mutta jotenkin kummasti irl porukka kuitenkin poimii täältä juttuja. Ei ole todellakaan terveen touhuja yrittää liittää palstalla kirjoitettua kenenkään kontolle. Etenkin, kun ilmeisesti usein menee vikaan se ketä oletetaan kirjoittajaksi.
Toisena vaihtoehtona, että joku on hakkeroinut koneen, mutta siinä mentäisiin jo patologiselle puolelle.No, veikkaan silti että sellaisesta kyse.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
No, veikkaan silti että sellaisesta kyse.
Hakkeri kyllä!
/ap - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
No, veikkaan silti että sellaisesta kyse.
On eittämättä erikoista, että esimerkiksi se mitä työpaikkoja olen hakenut tai mitä puhelimessa puhunut, on tiedossa muillakin joilla ei pitäisi olla mitään tietoa tekemisistäni. En minä kertoile palstoilla mihin olen laittanut hakemuksen tai kenen kanssa solminut työsopimuksen. Jostakin kuitenkin ehditään kaivaa tiedot jo ennen ensimmäistä työpäivää.
- AnonyymiUUSI
Koskaan mulla ei ole ollut kuin viaton ihastus. Joskus rakastua.. Ehkäpä yksipuolinen.
Suuret tunteet olleet aina. En vain oikein ymmärrä miksi mulle tehtiin näin. Oliko kaikki vaan harhaanjohtamista. :( vai haluaako joku tahallaan puuttua toisten asioihin pilaten kaiken hyvän?
Oksettavaaaaaa- AnonyymiUUSI
Purkanut vaan runollista puoltani musikaalisena kun olen aina sitä ollut...
Mahtaa tulla mielenkiintoinen oikeusjuttu.
Niin väärin.. 😫
/aloittaja - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Purkanut vaan runollista puoltani musikaalisena kun olen aina sitä ollut...
Mahtaa tulla mielenkiintoinen oikeusjuttu.
Niin väärin.. 😫
/aloittajaVerbaalinen lahjakkuus ja musiikki ei automaattisesti kompensoi toisiaan, minkä kyllä tietäisit, jos molempia harrastat.
Tais sulta päästä taas semmosta "runoutta", minkä vaan itte kuvittelet. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Verbaalinen lahjakkuus ja musiikki ei automaattisesti kompensoi toisiaan, minkä kyllä tietäisit, jos molempia harrastat.
Tais sulta päästä taas semmosta "runoutta", minkä vaan itte kuvittelet.No, se nyt oli vain yleiskuvaus osasta siitä mitä olen kirjoittanut. Mikähän motiivi tällaiselle läpeensä pahalle teolle voi olla?
- AnonyymiUUSI
Mitä sinulle tarkalleen ottaen tehtiin?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
No, se nyt oli vain yleiskuvaus osasta siitä mitä olen kirjoittanut. Mikähän motiivi tällaiselle läpeensä pahalle teolle voi olla?
Kuka teki mitä hä? Kerropa rehellinen versios tapahtuneesta "Te osta".
Ai nii, ku semmostakaa ei ole. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kuka teki mitä hä? Kerropa rehellinen versios tapahtuneesta "Te osta".
Ai nii, ku semmostakaa ei ole.Tosi epäselvä aloitus. Mitä on oikeesti tapahtunut ei saa mitään käryä. Miksi edes tehdä aloitusta jos ei kerro mistä on kyse. Vaikuttaa pahasti trollilta tää ap,
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ap on trolli älä oota ett vastais tuohon muuta kuin ympäripyöreitä höpöhöpöjä. 🤣
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
En muuten kerro. Sori.
- AnonyymiUUSI
Vien asian oikeasti poliisille. Ja se selvitetään täysin. Kokonaan. Kaikkine puolineen. Sen lisäksi että tämä on viimeinen postaus. 😤
/aloittaja - AnonyymiUUSI
Ja sithän nähdään missä se moraalin raja tällaisella seuraamisella menee. 🤔
- AnonyymiUUSI
Tais maito kaatua jo puoli vuotta sitten naiseksi haluava sekopååsepi. Periaatteessa voisi laittaa jo kuviasi enemmänkin jakoon, mutta sulta lähtis henki samantien. Sitä me ei vielä haluta..
- AnonyymiUUSI
Varmaan Kymppikerhossa? Kuulemma. ;)
-sivusta - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Tais maito kaatua jo puoli vuotta sitten naiseksi haluava sekopååsepi. Periaatteessa voisi laittaa jo kuviasi enemmänkin jakoon, mutta sulta lähtis henki samantien. Sitä me ei vielä haluta..
Uhkailu saattaisi kiinnostaa poliisiakin.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Uhkailu saattaisi kiinnostaa poliisiakin.
Ei sen vertaa että asialle jotain tekisivät.. Koska heitäkin iljettää tämä naisina esiintyvä oksetus, sori.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ei sen vertaa että asialle jotain tekisivät.. Koska heitäkin iljettää tämä naisina esiintyvä oksetus, sori.
Tämä palsta ei tee kenellekään hyvää. Elämä on huomattavasti onnellisempaa ilman näitä sekoilujuttuja.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Tämä palsta ei tee kenellekään hyvää. Elämä on huomattavasti onnellisempaa ilman näitä sekoilujuttuja.
Lapset voi hyvin kun palstasetä delaa
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ööö?? Okei.
- AnonyymiUUSI
Kerroppa tarkemmin millä tavoin
https://youtube.com/shorts/Cbi-PP1rUuA?si=NyGmAC5-ggp1jBSb
Ni tiedän olenko kiusaaja ollu minä vaiko enkö - AnonyymiUUSI
Kanavan horo se siellä🤣🐮
- AnonyymiUUSI
Joo, se muka myyy pirkkaa halvalla, lapseton tuhka se on😉
- AnonyymiUUSI
Jahas. Lehtolapsi taas kytiksellä toisten kanavissa. ;)
-pelkkääraitaa - AnonyymiUUSI
Enpä tiiä. Moneen vuoteen oo kyllä harrastellut mitään irtosuhteita. Että silleen.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Joo, se muka myyy pirkkaa halvalla, lapseton tuhka se on😉
Oot Joo. Tiedän.
- AnonyymiUUSI
Onko tämä origin aloitus?
- AnonyymiUUSI
Mitä sinulle on sitten tehty?
- AnonyymiUUSI
Kiusattu ja murrettu mielenterveys.
- AnonyymiUUSI
Kaikki illuusiota.. Kaikki on nyt ohi. Mulla ei oo mitään haluja tähän palstaan enää.
Muuta kun sen järkytyksen ajan vielä mikä hetken kestää - AnonyymiUUSI
Jos joku kysyy mitä kävi.. Sitä on kestäny jo pitkä aika. Seurantaa, häirintää ja kaikkea tarkkailua sekä kiusaamista.
Siks tää palstalla trollaus tai ylipäätään mikään kirjoittelu on jopa hengenvaarallista.
Sairaita yksilöitä.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mihin kaikkeen sinä ihastuit hänessä
Mikä oli se asia mikä vei jalat altasi? ❤️ Oliko jotain erityistä tilannetta vai tunne? Kenties monen sattuman summa? Ai1049709Persut: haluamme lisää veroja!
Lisää lisää veroja huutaa persukuoro. Veroila Suomi nousuun! "Uusi matkailuvero eli matkailijamaksu peritään esimerki764977Nainen kokki autossa kammottavan kuoleman sähköauto-Teslan syttyessä tuleen.
https://www.is.fi/autot/art-2000011652873.html Näin vaarallisia sähköautopalot voivat olla.634742Persuja ei aluevaltuustoissa näy
Ei tunnu persuja paljon paikalliset asiat kiinnostavan, vaan ainoastaan ulkomaalaiset, joku Israel ja Trumpin fanitus.33238Päivän Riikka: Uudenkaupungin autotehdas hiljeni
Näin ne 100 000 uutta pysyvää ei-tempputyötä yksityiselle sektorille tämän hallituksen ansiosta syntyy. Työntekijöille j92441Numero josta kaivattusi tulee mieleen
Onko jokin numero joka yhdistää teidät jotenkin? Älä laita puhelinnumeroa.1061686- 451468
Kerro kaivattusi nimi tai nimikirjaimet
🌠 Tähdenlento! Kirjoittamalla kaivattusi nimen tai nimikirjaimet tähän, saattaa toiveesi toteutua.531433Jorman paluu sodasta Lieksaan oli katkera
Jorma Karhunen astui Lieksan asemalle. Aurinko paistoi, mutta Jorman maailma oli sumuinen. Takana oli se helvetti, jota581397Heräsin taas sinä mielessä
Miten voi haluta toista näin paljon? 😳 Kyllä meillä on muutenkin hyvä yhteys. Ehkä se tekee myös tästä niin voimakkaan?651321