Niin, siinäpä se tulikin. 🤪
Itseltä löytyy pari kappaletta, toinen vähän ahkerammassa käytössä.
Montako seksivälinettä omistat?
61
498
Vastaukset
Katotaanpa kauanko TÄMÄ saa olla, kun toisestakin kommentit poistui.
- Anonyymi
Aina kans gubbe kiiinnostanu tilusten pöristimet. Ulla Tee
- Anonyymi
Yhden eli oikean käteni
- Anonyymi
Millainen se on joka on ahkerammassa käytössä ja mitä eroa toiseen ja miksi se ei ole niin kovin käytössä eli miksi
Se joka on käytössä on huomattavasti monipuolisempi kuin toinen. Ei se koko, vaan miten se toimii.
- Anonyymi
Mu5tasydän kirjoitti:
Se joka on käytössä on huomattavasti monipuolisempi kuin toinen. Ei se koko, vaan miten se toimii.
Onko se kaksi toiminen eli toinen hoitaa klittaa ja toinen häpyhuulia ja emätintä
- Anonyymi
Mu5tasydän kirjoitti:
Suriseeko se
Anonyymi kirjoitti:
Onko se kaksi toiminen eli toinen hoitaa klittaa ja toinen häpyhuulia ja emätintä
Juurikin näin.
- Anonyymi
Mu5tasydän kirjoitti:
Tärkein että saa orgasmin
- Anonyymi
Mu5tasydän kirjoitti:
Juurikin näin.
Hienoa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Millä tavalla tämä… laite sitä emätintä hoitaisi gubbe ikäänkuin kolmantena toimintona? Aina voitte oppia uutta🥱
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Suriseeko se
Entä viheltääkö?
- Anonyymi
Mu5tasydän kirjoitti:
Juurikin näin.
Älä viitsi köyhän miehen buffalo bill 😂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Entä viheltääkö?
Vähän niinku teepannu ku on valmista
- Anonyymi
Jaaha lähdit sitten haaveilijan linjoille, hänen danieliaan ei ole vieläkään unohdettu 😄
Joskus tekee ihan hyvää olla vähemmän jäykkä, vaikka tosipaikan tullen sen kuuluukin olla jäykkä. 😂
Puolisolle olen antanut joululahjaksi leluja jo vuosien ajan.
Niitä on jo laukullinen.
Kutsunkin sitä työkalulaukuksi.Mahtavaa, että täällä on puolisoa ajattelevaa sakkia! Parisuhteessa tosin lelut ovat varmaan vähemmällä käytöllä?
Mu5tasydän kirjoitti:
Mahtavaa, että täällä on puolisoa ajattelevaa sakkia! Parisuhteessa tosin lelut ovat varmaan vähemmällä käytöllä?
No joo, lelut yleensä unohdetaan , kun niistä loppuu patterit.
Seksikin on nykyään rauhallisempaa. Aina ei osaa sanoa mikä on seksiä ja mikä ei.- Anonyymi
Mu5tasydän kirjoitti:
Mahtavaa, että täällä on puolisoa ajattelevaa sakkia! Parisuhteessa tosin lelut ovat varmaan vähemmällä käytöllä?
Jos ei yhtään ilman pelaa nii ei kai se gubbe hääviä sekähän?
- Anonyymi
Yhen ( ohuehko) kurkun joka toinen vuosi. Oma käsi paras.
- Anonyymi
Ehdottomasti oma käsi paras ja ei sitäkään tartte usein käyttää.
- Anonyymi
Yhden paristolla.
- Anonyymi
Jaa, mitenhän tämän laskisi. En yhtään. Tai ehkä kymmenen.
- Anonyymi
En tiedä, enkö ala niitä kyllä laskeakaan.
Sanotaan n. pieni vaatekaapillinen.
Osa on kyllä ollut niin huonoja, että heitetty jo pois.
-keinovaginamies- - Anonyymi
Nolla.
- Anonyymi
En omista yhtään seksivälinettä.
En tiedä onko miehille olemassa yhtäkään mielekästä seksilelua. Ne kaikki taitaa olla naisille suunnattuja?
- Anonyymi
imunaattori aivam mahtava
- Anonyymi
Se mielekkyys on varmasti makuasia.
Kvm voisi ehkä kertoa miesten leluista? (Jään odottamaan...)
xLiner
- Anonyymi
Palsta on paras seksiväline!
- Anonyymi
Jatkahan samaan malliin
- Anonyymi
Nyt mentiin niin intiimille alueelle, että alkoi tulla huono olo.
Kenenkään reikiinsä tunkemien muovikapineiden lukumäärä ei pitäisi olla mitään julkista tietoa.
Hyi saatana.
Terveisin, mies- Anonyymi
Entäs tuo kurkku, onko parempi? 😁
xLiner - Anonyymi
Samaa mieltä.
toinen mies - Anonyymi
Yes, you are a real boy pinocchio
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yes, you are a real boy pinocchio
t. 🖤?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Entäs tuo kurkku, onko parempi? 😁
xLinerOlen joskus saanut olla todistamassa, kun nainen tyydytti itseään kurkulla.
Oli helvetin kiihottavaa katsoa, ihan rehellisesti sanottuna.
Kurkku päätyi kyllä roskiin (joku kuitenkin kysyy, syötiinkö se).
Joku kurkku on tavallaan "luonnollisempi" kuin joku ihme vaaleanpunainen tai musta muovikalu.
Kuulemma sen kovuus tuntui "kivalta" ja sen kyllä huomasi.
Oi noita aikoja. tuosta on varmaankin noin kymmenisen vuotta aikaa. - Anonyymi
Kannattaa pohtia, miksi aiheesta tulee huono olo. Seksi on ihan normaali asia ihmisen elämässä ja siitä on ihan ok myös puhua. Jos aihe aiheuttaa kovasti ahdistusta tai kuvotusta, voi se kertoa siitä, että itsellä on pahoja ennakkoluuloja tai muita jumituksia omassa mielessä.
Tietenkin täytyy miettiä, missä yhteydessä asiasta puhutaan ja mikä sopii esim lasten silmille ja korville, mutta yleisellä tasolla seksileluista puhuminen sinkkupalstalla, jossa ei nyt kauheasti pitäisi mitään pikkulapsia pyöriä (tai jos pyörii, niin vanhemmille isosti huutia tästä) ei pitäisi aiheuttaa aikuiselle ihmiselle sen suurempia tuntemuksia. Jollei aihe kiinnosta, niin hyppää yli.
Aletheias
- Anonyymi
pendos se klipittäjää surraava ohut sormi siinä hillittömässä sarvessa mikä menee tuheroo on ihan jees.
pari käyrää iso nuppist big benii
perhosii surisee töissä samalla kaukosäädöllä
pikku masa on lyhyt tukeva pää pyörii vulvas kivasti- Anonyymi
No tätä ei gubbe arvaa arvioida kyl yhtää
- Anonyymi
Niitä on joskus ollut enemmän, kumppanit pääasiassa hankkineet. Parisuhdetouhuissakin kivoja.
Just nyt ei ole ainuttakaan.
xLiner En kyllä ole omistanut seksileluja kuunaan. On sellaisia joskus tyrkytetty, mutten ole kokenut tarpeelliseksi edes sinkkuna. Mä taidan olla aika epäseksikäs mielenlaadultani. Niin ettei seksi oikein kosketa ja liikuta mua mitenkään voimakkaasti suuntaan eikä toiseen.
Ja toisaalta vanhemmiten edes hormoonit ei enää huutele mitään tarpeita, mitä nuorempana vielä silloin tällöin oli. Muttei mun ajatusmaailmassa seksi ole ollu koskaan kovin läsnäkään.
Ei se vaan puhuttele mua, kuten monia muita.Oon ollu huomaavinani, että siinä missä seksi on monille pikantti mauste elämään, chiliä mikä tuo potkua. Niin mulle se on enemmänkin asia mikä vähentää potkua. Eli se on mauste mitä mä en kaipaa maustehyllyyni. Ei ole umamille käyttöä.
Enkä koe olevani edes viallinen, vaikka tiedostan monen näkevän mut sellaisena tämän takia.Ei minullakaan ole seksivälineitä nyt. Joskus minulla on ollut kondomeja ja seksilehtiä. Se oli lähinnä 20-lukuni juttu. Ehkä miehet eivät mitään dildoja ostele niin kuin naiset.
Mitä joulukuuhun kuuluu?- Anonyymi
Minulla on seksi aina ollut kiinteästi ajatusmaailmassa (turhankin kiinteästi), mutta seksilelut ei puhuttele minuakaan.
- Sheena Jasu2025 kirjoitti:
Oon ollu huomaavinani, että siinä missä seksi on monille pikantti mauste elämään, chiliä mikä tuo potkua. Niin mulle se on enemmänkin asia mikä vähentää potkua. Eli se on mauste mitä mä en kaipaa maustehyllyyni. Ei ole umamille käyttöä.
Enkä koe olevani edes viallinen, vaikka tiedostan monen näkevän mut sellaisena tämän takia.Ei kaikkien tarvitse tykätä seksistä.
Mu5tasydän kirjoitti:
Ei kaikkien tarvitse tykätä seksistä.
Mä kyllä tykkään puolisoni kanssa, silloin kun seksiä harrastetaan. Nautin siitä kyllä hänen kanssaan, mutten vaan koe aktiivista tarvetta.
- Anonyymi
Miksi kysyt?
- Anonyymi
Miksi täällä ylipäätään kukaan kysyy mitään? Ihan mielenkiinnosta ja toisesta eilisestä seksi-avauksesta tuli mieleen. 🤔
- Anonyymi
Muutama seksilelu on, mutta tärkein väline seksissä on tietysti aivot, olipa kyse sitten sooloseksistä tai seksistä kumppanin kanssa. Yhdelläkään lelulla ei tee yhtään mitään, jollei mieli ole oikeassa paikassa. Tämän takia yksikään lelu itsessään ei kiihota, mutta ne voivat toimia pienenä lisämausteena osana eroottista kokemusmaailmaa.
Seksi on parhaimmillaan toisen ihmisen kanssa, luottamuksella, lämmöllä ja eroottisella lataumuksella höystettynä.
Aletheias - Anonyymi
Useampia. Jokainen tuo omanlaisensa kiksin.
Mutta parasts on esileikki. Se ajatus kun suunnittelee mitä kaikkea tänään vaikka voisi leikkiä itsekseen. Jo pelkästään ajatus saa housut kostumaan ja hetkeä odottaa. - Anonyymi
an tappi
big jack
jolly joystic - Anonyymi
Ei ole naista.
- Anonyymi
Yhden ihanan ja kauniin...kävelee omilla jaloilla
- Anonyymi
Meinasin myös sanoa etten tarvitse, sillä minä saan sellaisen mistä ei lopu akku ikinä. Se on niin kuuma että mulle tuli nyt kuuma 🥵 Taas...
- Anonyymi
Meillä ihmisillä on seksivälineitä vaikka kuinka. Kädet ja suu, jalka, sukupuolielin, silmät, ulkonäkö ja luonne. Huumori. Puhetapa ja ääni. Ilmeet. Liikkuminen ja kroppa. Sydän. m>n
- Anonyymi
Tähän pakkaan näyttäisivät kaikki dominot kaatuvan.
Nostetaan esiin punainen lippu vastaukselle.
En halua väittää, että kysymys olisi ollut kolkko ja ontto, mutta olen iloinen siitä, että on olemassa vastauksia, joita lukiessa tuntee lämpöä.
❤️
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http2804733Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1353056Miksei Björn Wahlroos jaa rahaa köyhille?
Esimerkiksi Nordean tiloissa? Vai tuovatko ne köyhät hiekkaa marmorilattioille ja siksi ei pysty mursunviiksi pystyyn k492939Jouluksi miettimistä: kuka tai mikä valmistaa rahan?
Nyt kun on ollut vääntöä rahasta ja eritoten sen vähyydestä, niin olisi syytä uida rahan alkulähteille, eli mistä se syn281531Julkinen sektori on elänyt aivan liian leveästi yli varojensa!
Viimeisen 15 vuoden aikana julkisen puolen palkat ovat nousseet n. 40%, kun taas yksitysellä sektorilla vain n. 20%. En2271232- 471179
Yksikään persu ei ole saanut Nobelin palkintoa
Kertoo paljon persujen älyn puutteesta. Demareista mm. Ahtisaari on kyseisen palkinnon saanut.7986Emme koskaan keskustelleet kasvotusten syistä välirikollemme
Enkä voisi kertoa perimmäistä rehellistä syytä. Kerroin sinulle pintapuolisen ”paketin” ja otin tavallaan omalle vastuu58971Paskalaista valokuitulakiin
Nyt maksajiksi joutuvat kaupunkilaiset eivätkä mökkiensä ulkohuusseissa kakistelevat mummot. Nimittäin EU määrää jokais52959Miten antaa merkki hyvin eri ikäiselle miehelle, että kertoisi toiveensa ja ajatuksensa?
Olen pitkään pitänyt miehestä, joka myös varmasti minusta. Hän ei tosin kerro ihastumisesta, eli voi hyvin olla, että tu78941