Muutenkin ovat puolikkaita. Muistatteko Myrkky lehden kokonaisen ja puolikkaan?
>simiti<
Kaikkien sinkkujen palkat ja eläkkeet pitää puolittaa.
28
143
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Näyttäsitkö sitte itte paremmalta pelkkänä torsona? ;)
-sivusta- AnonyymiUUSI
Olisi toki harmittavaa olla enää puolihullu ja torso.
😁
>simiti<
- AnonyymiUUSI
Se joka itsensä ylentää, se alennetaan.
Mutta se joka palkkoja alentaa, sitä lyhennetään - pään verran.- AnonyymiUUSI
Putleri Orpo, Purra, ek ja työnantajien verovapaat kommunistiliitot haluaa kokoomuspersujen avulla leikata palkkoja tuhoamalla työntekijöiden liitot.
>simiti< - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Putleri Orpo, Purra, ek ja työnantajien verovapaat kommunistiliitot haluaa kokoomuspersujen avulla leikata palkkoja tuhoamalla työntekijöiden liitot.
>simiti<Työnantajien järjestöt on kommunismia!
- AnonyymiUUSI
lapsisät pitää poistaa jokainen elättäköön tekeleensä.
- AnonyymiUUSI
Voi sinua. Hirmuna tuli aikoinaan tehtyä töitä kun oli siinä iässä. Silloin toki jaksoikin ja työpaikkoja oli.
Olen saanut käsityksen ettei nykyaikana ole hirmuna työpaikkoja?
>simiti<
- AnonyymiUUSI
vauva on tekele kuin kakkapökäle pitääå holtaa se kunnes kuolee.. kakkapökäle.. siihen asti pitäisi kunnes itse kuolee tai se pökäle-kuolee..
- AnonyymiUUSI
Koheltamisen takia eläkkeelle joutuneille riittää 1/4 eläke!
- AnonyymiUUSI
Minkä takia???? Miksi olet noin katkera??
- AnonyymiUUSI
Voi sinua kunhan höpötin ja sain keskustelua aikaan. En minä ole ollenkaan katkera. Mulla on asiat kivasti.
>simiti<
- AnonyymiUUSI
Eläke on sitä paitsi itse maksettu. 48 vuotta joka tilistä revitty.
- AnonyymiUUSI
Niinhän sitä luulisi, mutta käytännössä olet maksanut edellisen polven eläkkeitä.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Niinhän sitä luulisi, mutta käytännössä olet maksanut edellisen polven eläkkeitä.
Kakara paskanaama ei tajua kuka on kerännyt eläkerahastoihin enemmän kuin valtion budjetti. Ei vittu nykyiset 30 vuotiaat, jotka on suurin ikäpolvi ja työttömiä, laiskoja paskoja.
- AnonyymiUUSI
Sama täällä!
- AnonyymiUUSI
kokonaisvarallisuuden puolittaminen koko suvulta aina viikoittain...
.. hassua joku.. oikein talaouspolitiikkaakin sinkut-palstalla.
Ei haitaa saa kirjoiella. - AnonyymiUUSI
täällä jotkut riitelevät kai liikennemerkkienkin kanssa kun joku suuri remontti niin autojen parkkeeraaminen.. niin...sellaista jotain...
STOP-liikennemerkinkin kanssa on hyvä riidellä että se on väärässä, kuin liikennevalokin oli väärässä.- AnonyymiUUSI
Kerran räpläsin liikennevaloissa raadiota. Hirmu tööttäys kuului ja liikennevalot oli jo vihreitä.
Kovasti säikähdin ja vedin hirmuna sutia. 🤣
>simiti<
Ainahan voit osoittaa itse esimerkkiä ja luopua puolista tuloistasi?
- AnonyymiUUSI
Persuvajakki ei tajua ikinä mistään mitään. Palstakamu on tyypillinen palstavajakki perseidari. ÄO jotain 60 paikkeilla, kuten kaikilla juoppuhulluilla ĺestapedofiili persuilla.
Oksettavaa sakkia.
>simiti< Anonyymi kirjoitti:
Persuvajakki ei tajua ikinä mistään mitään. Palstakamu on tyypillinen palstavajakki perseidari. ÄO jotain 60 paikkeilla, kuten kaikilla juoppuhulluilla ĺestapedofiili persuilla.
Oksettavaa sakkia.
>simiti<Puhutko itsestäsi puoliaivo?
- AnonyymiUUSI
Palstakamu kirjoitti:
Puhutko itsestäsi puoliaivo?
Itsestään kiljusimppa puhuu.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Itsestään kiljusimppa puhuu.
Junttipelle lestahomopedofiili hokee huoraperseenä kiljusimppaa. Tolet täysi vittunaama ja ruma perseaivo. Miten voitkin olla noin kusivittuhomohuorapedofiili.
- AnonyymiUUSI
Palstakamu kirjoitti:
Puhutko itsestäsi puoliaivo?
Vittunaama persuhuora nimeltä Riikka haluaa olla pedofiililessu.
- AnonyymiUUSI
Palstapersupellen kannattaisi tehdä itsari. Maailma voittaisi.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Palstapersupellen kannattaisi tehdä itsari. Maailma voittaisi.
Itsari olis paras sullekin.
-sivusta
- AnonyymiUUSI
oikein kuin ihanaaaaa ku joku tyttönen korjoittaa omia talouspoliittisia mielipiteitään, TODELLA MUKAVAAKIN...
- AnonyymiUUSI
Olen 50 ukko ja kunhan halusin vain saada höpinää aikaiseksi.
Onnistuin ilmeisesti hyvin tavoitteessani.
>simiti<
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka vie Suomen kohta ykköseksi työttömyyskisassa
Espanja: 10,5 % Suomi: 10,3 % Ruotsi: 9,3 % Kisa on tiukkaa, mutta Riikalla hyvä draivi päällä. Vasemmistolaisen päämin1342704Miten juhlitte ensi lauantaina?
Se on kalenteriin merkitty juhlapäiväksi, niin sitä kai kuuluu juhlia.2592284Kumpaan rahat, mummojen vaippoihin vai Nalle WahIroosille?
JOS siis sinä saisit päättää?221403- 1151062
- 961011
Uudestisyntyminen ei tapahdu kasteessa
Tässä Apostolien tekojen kohdassa näemme, että Filippus julisti hoviherralle ensin evankeliumia ja kuulusteli sitten tar2041003Ryöstö Punkaharjulla
Punkaharjun k-market ryöstetty tänään keskellä päivää, ketä lie asialla? Poliiseja ainakin pörrää ympäriisee13902Lasse Lehtonen on yhtä aikaa sairauslomalla ja työmatkalla
Kelan johtaja näyttää vötkyilyn mallia, otti sairaslomaa ja lähti Brysseliin sitten ryyppäämään! 😂 Kelan pääjohtaja La55798Mistä juttelit viimeisen kerran
Mistä juttelitte viimeisen kerran ikävöinnin kohteen kanssa? Irl tai viesteillä.50751Evoluutioon ja alkuräjähdykseen uskominen vaatii todella vahvaa uskoa
Että tyhjästä syntyi ja kehittyi kaikki se mitä näemme ympärillämme.277732