Kuolemaan tuomittu Suomessa

Anonyymi-ap

Tässä selvisi, kun käytiin viranomaisten kanssa asioita läpi, että omakantaani on kirjattu pitkälti yli kymmenen vuoden ajan säännöllisesti virheellisiä mielenterveysväitteitä.
Sairastuin vuosia sitten krooniseen periomyokardiittiin ja krooniseen ylikuntoon kestävyysjuoksutreenin seurauksena. Tutkimuksissa nousi epäilys sydänlihastulehduksesta ja ylikunnosta, mutta tulehdusta ei vahvistettu ultraäänitutkimuksella.
Kun vointini vain heikkeni kuukausien mittaan, minulle alettiin tarjota selitystä mielenterveysongelmista. Minulla oli ongelmia etenkin omalääkärini kanssa, joka ilmoitti, että koska olen lapsena ollut jo viidesti leikkauksessa, minun hoitamiseen ei enää käytettäisi julkisia varoja ja, että oireistani väsymys johtui masennuksesta ja sydänoireet paniikkihäiriöstä. Kuumetta ja huonovointisuutta hän viitsinyt selittää. Julkisen puolen kardiologi totesi rasitus-ekg -tutkimuksen perusteella, että minulla on keskiverto 80-vuotiaan kunto ja, että olen valehdellut urheilutaustani.

Omalääkärin vaatimuksista johtuen kävin kerran psykiatrilla, joka kyseli minulta pillun saamisesta ja väitti, että olen uhka, ellen ala syömään lääkkeitä. Esitti viittauksia Saareen ja Auviseen ja, kuinka pillun puute sairastuttaa miehen alun.

Myöhemmin selvisi, että minulla oli ollut tulehdus sydämessä ja oli ehkä edelleen. Sairaus oli levosta huolimatta pahentunut ensimmäiset neljä-viisi kuukautta, jonka jälkeen se oli alkanut rauhoittumaan.
Ongelmat eivät jääneet kuitenkaan tähän... Omakantaani alkoi tulemaan perätöntä mielenterveyshistoriaa omalääkärini kirjoittamana. Hän kirjoitti, että olin ollut psykiatrisessa hoidossa yksityisellä puolella ja sitten olin saanut siellä liudan diagnooseja.
Myöhemmin täysin minusta riippumatta sinne oli jatkettu, että "on vainoharhainen, eikä hyväksy hoidossa saamiaan diagnooseja, on vainoharhainen lääkärien suhteen". Nämä siis täysin ilman, että olisin keskustellut näistä asioista lääkärin kanssa, tai että olisin edes ollut tietoinen omakantamerkinnöistäni.
Sitten sinne oli laitettu, että "ei luota ihmisiin, on epäluuloinen toisia ihmisiä kohtaan, harhoja siitä, että naisystävä on raiskattu ja, että häntä herjattaisiin internetissä".
Minua siis herjattiin täällä nimellä ja kuvalla joulukuusta 2012 huhtikuuhun 2017 ja olen tästä tehnyt aikoinaan rikosilmoituksen, mutta poliisi ei sitä lähtenyt tutkimaan rikoksen vähäpätöisyyden vuoksi. Kuitenkin siis eräs lääkäri oli käynyt asiasta oikeudenkäynnin omakannassa ilman, että olisin ollut missään yhteyksissä terveydenhoitoon, tai puhunut siellä tällaisista asioista, ja esittänyt, että kyse on harhoista.

Nyttemmin minulla epäillään tulehduksen seurauksena kehittynyttä sydänsairautta, mutta kardiologi kieltäytyi tutkimasta minua näihin omakantateksteihini vedoten ja hän vedoten vanhaan tutkimustulokseen, jossa minulla todettiin keskiverto 80-vuotiaan kunto, esitti, että minulla on harhana urheilutausta. Todisteita hän ei suostu katsomaan... Sain siis lääkäriltä käytännössä kuolemanrangaistuksen sillä perusteella, että olen ollut fyysisesti sairas, naisystäväni on raiskattu ja, että minua on herjattu sosiaalisessa mediassa. Näillä perusteilla voidaan Suomessa lain mukaan tuomita ihminen kuolemaan...

totenkopfverband

54

414

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Mene yksityiselle, kyllä niille raha kelpaa. Jokunen satanen menee kun ottavat sydänfilmin ja verikokeet. Jos täytyy siitäkin keikasta urputtaa, niin sulla varmasti ON päässä vikaa.

Kuka nyt edes kertoo lääkärille nettihistoriaansa ja naisystävän asioita?

xLiner

• Anonyymi

Ps. Ne ovat terveempiä, jotka _tietävät_ olevansa päästään vialla. Ne jotka eivät tiedä, niin... 🙄

xLiner

• Anonyymi

Tämä, joka kieltäytyi tutkimasta minua, oli yksityinen kardiologi. Hän otti 180€ siitä, ettei tehnyt mitään ja kieltäytyi suostumasta tekemään minulle ultraäänitutkimusta, josta olisin siis maksanut. Tätä ennen yksityinen yleislääkäri oli ohjannut minut kardiologille.

En ole terveydenhoidolle kertonut mistään nettihistoriastani, enkä raiskauksista. Silti tällaisia on kirjattu omakantaani. Sen lääkärin kanssa, joka nämä oli kirjannut, en ole koskaan ollut missään yhteyksissä...
        Mielestäni tämän jo selkeästi toin esiin aloituksessa, että kirjauksia on tehty minusta riippumatta ja minulle ilmoittamatta... täysin ilman, että olisin ollut yhteydessä näistä asioista terveydenhoitoon. Eli ihan ihme NKVD/Gestapo meininkiä...

totenkopfverband

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tämä, joka kieltäytyi tutkimasta minua, oli yksityinen kardiologi. Hän otti 180€ siitä, ettei tehnyt mitään ja kieltäytyi suostumasta tekemään minulle ultraäänitutkimusta, josta olisin siis maksanut. Tätä ennen yksityinen yleislääkäri oli ohjannut minut kardiologille.

En ole terveydenhoidolle kertonut mistään nettihistoriastani, enkä raiskauksista. Silti tällaisia on kirjattu omakantaani. Sen lääkärin kanssa, joka nämä oli kirjannut, en ole koskaan ollut missään yhteyksissä...
        Mielestäni tämän jo selkeästi toin esiin aloituksessa, että kirjauksia on tehty minusta riippumatta ja minulle ilmoittamatta... täysin ilman, että olisin ollut yhteydessä näistä asioista terveydenhoitoon. Eli ihan ihme NKVD/Gestapo meininkiä...

totenkopfverband

Sitten menet toisen firman lääkärille.

Tietääkseni voit myös kieltää tietojesi jakamisen. Esim. julkisen käynnit eivät näy yksityiselle ilman annettua lupaa.

xLiner

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sitten menet toisen firman lääkärille.

Tietääkseni voit myös kieltää tietojesi jakamisen. Esim. julkisen käynnit eivät näy yksityiselle ilman annettua lupaa.

xLiner

Sama on myös toisinkinpäin.
        Saattaa näkyä kannassa jokin merkintä käynnistä jossain muualla kuin julkisella,
        mutta ei kirjauksia ainakaan tarkkoja.
        Jossain tapauksissa sekään ei kyllä ole
        potilaan osalta hyvä juttu.

-sivusta

• Anonyymi
        UUSI

Yksityinen lääkäri saattaa olla se sama kuin kunnallisella puolella. Ne on niitä samoja henkilöitä. Ja ne lukee kaikki tiedot koneelta ja muodostaa mielipiteensä jo ennenkuin ovat nähneet potilasta.

• Anonyymi

Jooh palstasetä ehkä niillä o kuitenkin aibakin toistaiseksi eri tietokannat sekä rekisterit, mutta uffaffaa ku ei näytä kaikki asianosaisetkaan ymmärtävän perusasioista hevon vadun humppaa

• Anonyymi

Onko pykälä onko momentti onko, ei oo uuvatti

• Anonyymi

Yllättäen proosapoju astui ansaan.

• Anonyymi

Kuinka teidän raavaiden miesten kiusaamisjoukkokanne edistyy?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuinka teidän raavaiden miesten kiusaamisjoukkokanne edistyy?

On vanhaa veturia venkulaa on vesaa joka lähtöön

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Yllättäen proosapoju astui ansaan.

"Tarinoita perä luu kustas". Montako tippu jo kyy distä? ;)
        -sivusta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

On vanhaa veturia venkulaa on vesaa joka lähtöön

"Vetturinratinvääntäjän vanhat koneet nyt myös paistopisteeltä äkkiväärillä ilmoilla". ;)
        T. Marja-Leena nimeltä Päivi

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

"Tarinoita perä luu kustas". Montako tippu jo kyy distä? ;)
        -sivusta

Olipa lennokas ja tass melkein edelliseen aiheeseen liittyvä heitto, mutta mitä sitä uusia temppuja keksimään kyllä tynnyrimiesä henkeen ja vereen puolustaneetkin tiesi mitä väittää älkää uskoko häntä. Säälittävää

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

"Vetturinratinvääntäjän vanhat koneet nyt myös paistopisteeltä äkkiväärillä ilmoilla". ;)
        T. Marja-Leena nimeltä Päivi

Sinä ilmeisesti koet että nämä liirumlaarumit jotenkin osuu asian ytimeen? Minun tulkinta on se, että pirstaloitunut psyykesi aukoo päätä n kuudelle eri tyypille yhtäaikaa, ei tätä sönkkäämistä voi enää muutenkaan tulkita

• Anonyymi

Vastaavaa tapahtuu Suomessa paljon..

• Anonyymi

Eikö potilasasiamies ole tällaisessa kohtaa henkilö johon ottaa yhteys? Jos sinusta on kirjoiteltu perättömiä lausuntoja, niin pitäähän ne oikaista ja tehdä niistä valitus. Lääkärin nimi ylös kuka on ollut lausunnon laatijana eli epikriisin lärpättäjä.

Ei niille omakannoille muut pääse, kun ne joilla on niihin tunnukset ja valtuudet. Eli selviää kyllä kuka on ollut virheellisen tiedon takana.

Jasu

• Anonyymi

Joo, potilasasiavastaava sanoi, että kyseessä on poliisiasia, kun tähän liittyy sen tyyppisiä asioita...

Omalääkäriini, joka nämä sekoilut aloitti, liittyy omituisia seikkoja... Kuulin, että minulla olisi ollut 90-luvulla, lapsena, porttikielto hänen taloonsa, koska olin mukamas sotkenut siellä paikat, vaikka en ole koskaan käynyt siellä. Hänellä on kaksi poikaa, joista toinen vuotta nuorempi, kuin minä ja toinen kahta vuotta vanhempi.
        Olin tuolloin koulukiusattu ja tienoolla yleensä kiusaajien tekemät tihutyöt laitettiin minun nimiini ja minulla oli pahantekijän maine täysin perättömästi. Tämä lääkäri oli kertoillut minusta eteenpäin näitä tihutyöjuttuja ja pitänyt minua tuolloin jonain kauhukakarana.
        Lisäksi hän oli sanonut jotain, että oli minun syytä, että opettajamme joutui irtisanoutumaan. Eli 3-4-luokkien opettaja, joka paasasi "vahvimpien yksilöiden selviytymisestä" ja itki vedet silmissä juutalaisten ja kommunistien pahuutta, joutui irtisanoutumaan mielenterveydellisistä syistä... Kyseessä oli 30-luvulla syntynyt naisopettaja.

totenkopfverband

• Anonyymi
        UUSI

Vääriä kirjauksia kantaan (kuten muitakaan viranomaiskirjauksia) ei voida jälkikäteen muuttaa, ne jäävät sinne ikuisiksi ajoiksi kummittelemaan.

Ainoastaan päätöksiin voi hakea muutoksen.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Vääriä kirjauksia kantaan (kuten muitakaan viranomaiskirjauksia) ei voida jälkikäteen muuttaa, ne jäävät sinne ikuisiksi ajoiksi kummittelemaan.

Ainoastaan päätöksiin voi hakea muutoksen.

Onpas typerä systeemi. Eli mitä vaan paskaa saa kirjoitella ihmisten päänmenoksi kun on valtuudet satuilla?

Paljon on vielä kehitysvaraa.

Jasu

• Anonyymi

Ei taida rehellisyys auttaa tällaisissa apauksissa kuin joissain tapauksissa poliisinkasn kanssa onloisi vain ryhdyttävä vigilanteksi kun oikeus ei oteudu eli tappaa kaikki rikolliset eli lääkärit ja poliisit maan rutto hah.

Sanoin sarkastisesti, ei kannata noin kärsivällisesti kyllä se joku hoitotaakuun toteutuu noin 10 vuodessa.

..uusi joo idea levy meidän tyyppistä nopeatempoista Heavy Rock - Accept, meidän jutuissa kitaristi juurikin tykkää soitaa uton tyyppistä.

• Anonyymi

Perinne: Ei korppi korpin silmää syö.
      Vilma

• Anonyymi
        UUSI

Yes -a few fly over the cuchoo nest all right

• Anonyymi

ikävä-palstalsta kirjoittaa aika paljon..jooh..

Millisrkunnissakin jotain uutta asiaa aina.

eräs sanonta: "now who the hell called these one's in" would be meaning of someone high on power of KKK calling in some around solving the problem (killing the problem)

• Anonyymi

Ai mistä tunnistaa juottovasikas? ;)
        - Arpihuulesi kaikki heitä. Kuulemma. ;)
        -sivuovensulosupot

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ai mistä tunnistaa juottovasikas? ;)
        - Arpihuulesi kaikki heitä. Kuulemma. ;)
        -sivuovensulosupot

No jo on pojalla taas takinkääntäjiksi katsottuja vihollisia solkenaan. Sen verran sais olla kunniaa jo jollakin että vetää sinulta kielen solmuun IMHO

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

No jo on pojalla taas takinkääntäjiksi katsottuja vihollisia solkenaan. Sen verran sais olla kunniaa jo jollakin että vetää sinulta kielen solmuun IMHO

Toisaalta eihän hulluus hakkaamalla lähde

• Anonyymi

Aikoinaan kirurgi luki mun omakantaa. Hirmuna kauhisteli ja määräsi kassillisen lääkkeitä. On sitä tosiaan kaikenlaista tapahtunut elon aikana.

Mutta tässä sitä vielä hengaillaan. Moni ikätoveri on mennyt jo manan majoille.

>simiti<

• Anonyymi
        UUSI

Mistähän se johtuu nämä kuolemat usein osuvat samaan kaveripiiriin?

Ei niin, että kuolema ketään säästää, mutta tuollaisia sumia on aina toisinaan.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Mistähän se johtuu nämä kuolemat usein osuvat samaan kaveripiiriin?

Ei niin, että kuolema ketään säästää, mutta tuollaisia sumia on aina toisinaan.

Ovat käyneet piikillä, ne on näitä nykyajan ilmiöitä.

• Anonyymi
      UUSI

valtakunan peturuusruomoio slksi tumipillr ja peteri uropoolle=

... silloin koko sukujene n kokonais varojen poisto ensin kun oesvoja, vallyakunnallw vihamielisiää..

• UUSI

Aivan sairasta, että sinua on herjattu eikä herjaajia saatu vastuuseen.

Tiedän, että joitakin on systemaattisesti kiusattu eräässä toisessa paikassa ja heidän tunteitaan vähätellään välittömästi, kun he ottavat asian puheeksi (mieheksiluulija ja gubettelija esimerkiksi systemaattisesti kiusaavat vähättelemällä)

Ikävää, että et saanut oikeutta poliisin kautta, koska sama meno jatkuu aina uusien uhrien kohdalla.

Jos olisin sinä, niin veisin tuon lääkärin toimet eteenpäin potilasasiamiehelle ja sen lisäksi selvittäisin, että onko tietojasi urkkinut kukaan toinen. Tuon saa selvitettyä potilasarkistosta.

• Anonyymi
        UUSI

Ei noi ole edes ne pahimmat herjaajat ym.
        Ihan turha niiden niskoille laittaa kaikkea.

• UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ei noi ole edes ne pahimmat herjaajat ym.
        Ihan turha niiden niskoille laittaa kaikkea.

Ketkä eivät ole? Mua kyllä kiinnostais edelleen tietää ketkä on, ketkä ei.

• Anonyymi
        UUSI
        Mu5tasydän kirjoitti:

Ketkä eivät ole? Mua kyllä kiinnostais edelleen tietää ketkä on, ketkä ei.

Siis gubettaja/mieheksluulija tai väittäjä eivät ole niitä pahimpia.

• UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Siis gubettaja/mieheksluulija tai väittäjä eivät ole niitä pahimpia.

Juu, eivät olekaan.

• Anonyymi
      UUSI

Asuuko punatukkainen Tamperelaispoika vielä Ziselin sulhasena, Itse välttäisin Ziselin kyllä viimeiseen asti. Nimimerkki Totenkopfverband voi olla tekaistu nimimekki, jos kundi halutaan mustamaalata natsiksi ja mies vastustaa moottoripyörä jengejä.

Jyväksylä lumimies bodari ja Tampereen punatukkainen nero poika ovat molemmat olleet Ziseliin pihkassa ja molempia tykitetään . On myös tapauksia joissa huumepsykoosi on selvä, esim, jos olet nähnyt lentävän lautasen se on aika varma ja turvallista olettaa huumepsykoosiksi. Jyväskylän lumimiesbodari on varma, että hänellä oli huumepsykoosi teini iässä. Kommunisti sukulainen huumasi jollain muuntohuumeella ja hän sai valemuistikuvan lentävän lautasen näkemisestä, toisinaan hän miettii, että hän näki saatana demonin, joka peitti muistikuvan lentäväksi lautaseksi (hän nimittäin tietää demonihenkien liikkuvan ilmatilassamme joskus noilla laitteilla) mutta hiusanalyysi osoittaa, että huumepsykoosi on kyseessä, lumimies bodari ei vain nauttinut huumeita itse vaan ne salajuotetiin hänellä...Sama on tapahtunut miehelle jota haukutaan Totenkopfverbandeniksi (huom kysessä on pelkkä haukkumanimi, natsi ei ole Tampereella kyseessä, korkeintaan natsipelleilijä, joka pyrki halveeraamaan ja demonisoimaan natseja roolihenkilö hahmollaan). Tampereen "punatukkaisen narukätisen pojankin" kannattaisi myöntää huumepsykoosi ja etsiä kuka huumeita hänelle juotti valemuistikuva ja korvamato huumekidutus on pirullinen kidutusmuoto.

• Anonyymi
        UUSI

Maria taikka Leena on nimesi sun varmaan, rallattaisi Fredirikkikin Sirkiän tyttärestä. Reetu on hyvä tyyppi, Persu ja jäsen jo vanhassa ässämpeessä!

• Anonyymi
        UUSI

Kukas se neropunapääpoika on?
        Kerrotko vähän enempi?

• Anonyymi
      UUSI

Nassiaatteita nähtävästi aloittajalla.

• Anonyymi
        UUSI

Tämä versio aloittajaäijän avauksesta saattaa lyödä leiville niissä passiivisaggressiivisissa pöyristelypiureissä

• Anonyymi
      UUSI

Kirjoituksesi on ainakin seko. Niin se herättää epäilyksen että lääkäri on oikeassa. Paljonko on tullut päihteitä napattua?

• Anonyymi
        UUSI

Vähän jäi eukkonen epätoivoinen auki tässä spinnauksessa tämä lääkärin interventio summuu. Mitta jatka toki palstaäijän avauksissa pakinointia varsin epäjärjestyneesti

• Anonyymi
      UUSI

niin no tyttlheb pörsrssivihjeetkin jiin osta hwri jätivirmaa C*NXT Xonwxant.... hehe

• Anonyymi
      UUSI

now reloading winhessheter... or henty- kivääsiaääiaäni.. 15kpl vielåä . 34luotejja.. monrtako tapan

• Anonyymi
      UUSI

oilkein blasti togegther joku verimassaaa

• Anonyymi
      UUSI

Keitä nämä viranomaiset ovat, jotka käyvät asioita läpi? Ja miksi niitä käydään läpi? Mitä sä olet tehnyt? Tai siis tietysti, mistä sua syytetään, varmaan taas ihan aiheetta? 🤭

xLiner

• Anonyymi
      UUSI

Mikä sinua estää menemästä muualle kuolemaan, jos siellä muualla olisi asiat paremmin kuin Suomessa?

Mietin että Virossa tekevät maksusta täällä turhaksi koettuja tutkimuksia kilpailukykyiseen hintaan. Sinnekään ei ole pitkä matka.

xLiner

• Anonyymi
      UUSI

Eli oli:L Jesus El Muerto

...niin no toivottasti onnistuin piristämään vänän ikävän palstan masentuneita ..

• Anonyymi
      UUSI

joku vihainen ejresus-elmeri-tyttö kirjoiyrlrr jotain vihajuttujaan, kohta kyllästyy jos kukaan ei vastaaa. "vihamulkku..."

• Anonyymi
      UUSI

hyv ää iltaa herta mulkuton petteri... yuo joku niin voi olla bottikin

kuin pippelitön ukkeli

• Anonyymi
      UUSI

nyt heti ota yhteyttä lehtiin, iltalehdet, uusi suomi, magneeettimedia jne.
      tee asiastasi julkinen. lääkärit toivoisivat että vaan kuo-let pois heitä häiritsemästä, samalla sinun asiasi siivotaan pois ja arkistoidaan kaappiin.

varmasti vastaavia tapauksia on paljon, poissa julkisuudesta, vaiettuna.

• UUSI

Nohiin nyt pähän tiedät että mitä on kirjattu sinne roskaa kyseinen lääkäri on vastuussa kanta teksteistä jos haluat asiat hoidettua ja kyseiset ihmiset vastuuseen sinun pitää toimia on tasan tarkkaa harkitusti. Potilasasiamies on se taho jolta voit soitella ja kysellä ja nimitykset vaihtuu.

• Anonyymi
        UUSI

Kyllä on turha homma. Sama juttu jos syytetty alkaa syyttämään tuomaria virheistä, yhtä paljon ketään kiinnostaa.

Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Minkähän takia ns. persuille ei tunnu työ maistuvan?

Vaikuttavat olevan joutoväkeä syystä tai toisesta  – työttömiä tai työeläkeloisia. Muiden rahoilla pötköttelevää väkeä,
      Maailman menoa
      69
      2512
    2. Olit ihan

Kiihkona silloin. Sen näki ja lähes tunsi. Ei tainnut olla kaukana et olisit vetänyt lähellesi jos siihen olisi hetki tu
      Ikävä
      24
      2187
    3. Suomen veroaste 5 %-yks liian matala

Palauttamalla kokonaisveroaste 1990-luvun tasolle saadaan hyvinvointivaltion palvelut rahoitettua ilman velan ottoa.
      Maailman menoa
      105
      2157
    4. Kolme neljästä suomalaisesta kannattaa miljonääriveroa

Kertoo vasemmistoliiton teettämä kysely. Veron ulkopuolelle jätettäisiin asunto. "Puolet vastaajista oli sitä mieltä, e
      Maailman menoa
      99
      2121
    5. Kyllä on Vasemmistoliitosta Koskelan johdolla tullut todellinen ääripuolue

se on niin tulipunainen kuin olla voi, ja selvästi haluaa jatkuvasti eripuraa, ja repiä kansaa kahtia. Siinä on jo vuod
      Maailman menoa
      9
      2062
    6. Trump huonommassa kunnossa kuin Usasta virallisesti sanotaan?

"Terveys on vakaa mutta ei normaali".Uskallan melkein sanoa,että Trumpin terveydentilaa kaunistellaan.Myös se että se nu
      Maailman menoa
      107
      1963
    7. MTV: Harvinainen haastattelu! Vappu Pimiä kommentoi vihdoinkin uutta TTK-juontajaa

TTK-juontajaspekuloinnit käyvät edelleen kuumana. Kenet sinä haluaisit uudeksi TTK-juontajaksi? Kommentoi alle! Lue,
      Suomalaiset julkkikset
      14
      1895
    8. Evoluutioon ja alkuräjähdykseen uskominen vaatii todella vahvaa uskoa

Että tyhjästä syntyi ja kehittyi kaikki se mitä näemme ympärillämme.
      Luterilaisuus
      595
      1875
    9. Yleveron tuotto siirrettävä S-ryhmälle

Yleisradio on mukana kansanmurhassa. Tuollaista ei voi tukea verovaroin. S-ryhmä on ainoa selkärankainen iso toimija S
      Maailman menoa
      21
      1669
    10. Kemet lomautukset

Onkohan tuo oikein lain mukaista toimintaa jatkaa jo lomautettuina olevien uudelleen lomautusta yhdenvertaisuuden ja tas
      Suomussalmi
      41
      1443
    Aihe