Jos kotona määrää emäntä eli onko mies silloin nyhverö vai tosi mies kun naisensa on boss
Onko häpeällistä vai luonnollinen juttu
29
212
Vastaukset
Tuo on niin mennyttä. Tasa-arvo on nykyaikaa.
- Anonyymi
Vai onko
Anonyymi kirjoitti:
Vai onko
No minusta on. Koen niin, että vain tasa-arvoisessa parisuhteessa molemmat saavat olla onnellisia. Menen nyt sillä oletuksella, että molemmat ovat kypsiä aikuisia ja omaavat hyvät keskustelutaidot.
- Anonyymi
Mu5tasydän kirjoitti:
No minusta on. Koen niin, että vain tasa-arvoisessa parisuhteessa molemmat saavat olla onnellisia. Menen nyt sillä oletuksella, että molemmat ovat kypsiä aikuisia ja omaavat hyvät keskustelutaidot.
Miksi nainen ei voi olla hyvä ja kiva boss jossa ja jonka kanssa miehen on hyvä olla ja ylpeänä ja onnellisena vois sanoa tuo on minun naiseni ja kuningattareni miksi naisten täytyy alistaa eli miksi naiset ei voi pitää miehiään tasa arvossa ja jopa omana pomonaan
Anonyymi kirjoitti:
Miksi nainen ei voi olla hyvä ja kiva boss jossa ja jonka kanssa miehen on hyvä olla ja ylpeänä ja onnellisena vois sanoa tuo on minun naiseni ja kuningattareni miksi naisten täytyy alistaa eli miksi naiset ei voi pitää miehiään tasa arvossa ja jopa omana pomonaan
Ei kaikilla naisilla ole tarvetta alistaa, mutta jos nainen on vahva, niin hän tarvitsee rinnalleen henkisesti vahvan miehen. Ei mitään käskyttäjää, vaan sellaisen, joka ilmaisee mielipiteensä selkeästi, mutta ei jyräävästi.
- Anonyymi
Mu5tasydän kirjoitti:
Ei kaikilla naisilla ole tarvetta alistaa, mutta jos nainen on vahva, niin hän tarvitsee rinnalleen henkisesti vahvan miehen. Ei mitään käskyttäjää, vaan sellaisen, joka ilmaisee mielipiteensä selkeästi, mutta ei jyräävästi.
Totta mut kumpi on se joka sanoo lopullisen sanan tai helvetti on irti mut totta kai jos päättömiä päätetään niin miehen on otettava päätäntä valta ja sanoa ja se päätös pitää eli päätetty
Anonyymi kirjoitti:
Totta mut kumpi on se joka sanoo lopullisen sanan tai helvetti on irti mut totta kai jos päättömiä päätetään niin miehen on otettava päätäntä valta ja sanoa ja se päätös pitää eli päätetty
Riippuu asiasta ja tilanteesta. Joku toinen asia on miehelle tärkeä, joku toinen naiselle.
Sinä esimerkiksi varmasti haluat parisuhteessa päättää mitä hilloa torttuun laitetaan tai mitä kakkua leivotaan ja minä esimerkiksi haluan omassa parisuhteessa päättää verhojen värin.- Anonyymi
Mu5tasydän kirjoitti:
Riippuu asiasta ja tilanteesta. Joku toinen asia on miehelle tärkeä, joku toinen naiselle.
Sinä esimerkiksi varmasti haluat parisuhteessa päättää mitä hilloa torttuun laitetaan tai mitä kakkua leivotaan ja minä esimerkiksi haluan omassa parisuhteessa päättää verhojen värin.Tuo on vaikeampi homma eli ihanteellinen kummallakin olis sama maku mut jos ei niin mies sanoo mitä hilloa haluaa mutta vaikka mies inhoaa jotakin hilloa mut naisensa pitää siitä niin haluaa et sitäkin tehdään
- Anonyymi
Mu5tasydän kirjoitti:
Sinä esimerkiksi varmasti haluat parisuhteessa päättää mitä hilloa torttuun laitetaan tai mitä kakkua leivotaan ja minä esimerkiksi haluan omassa parisuhteessa päättää verhojen värin.Voi mies sanoa ettei verhoja tarvi laittaa vaan sälekaihdin tai rullaverho riittää yg hän on puhunut
- Anonyymi
Mu5tasydän kirjoitti:
Olen niin samaa mieltä. Hyvät keskustelutaidot ovat välttämättömät hyvässä parisuhteessa!
- Anonyymi
Mu5tasydän kirjoitti:
Tasa-arvoinen tarkoittaa että kumpikin pystyy samaan onko mahdollista edes tasvertainen taas tarkoittaa että kumpikin antaa parisuhteelle yhtälaisen panostuksen vaatii jo sitä arvoista monikin pitää olla jo yhtäläisiä
Anonyymi kirjoitti:
Tuo on vaikeampi homma eli ihanteellinen kummallakin olis sama maku mut jos ei niin mies sanoo mitä hilloa haluaa mutta vaikka mies inhoaa jotakin hilloa mut naisensa pitää siitä niin haluaa et sitäkin tehdään
Totta, jos olet huomaavainen ja toinenkin on, niin silloin tehdään molempien hillotoiveilla.
Anonyymi kirjoitti:
Voi mies sanoa ettei verhoja tarvi laittaa vaan sälekaihdin tai rullaverho riittää yg hän on puhunut
Voihan mies olla tuota mieltä, mutta ymmärtää, että jos verhoasia on naiselle tärkeä, niin hän ei puutu siihen.
Varmasti löytyy jokaisessa suhteessa se kultainen keskitie, jos molemmilla on tahtoa sellainen löytää.- Anonyymi
Mu5tasydän kirjoitti:
Voihan mies olla tuota mieltä, mutta ymmärtää, että jos verhoasia on naiselle tärkeä, niin hän ei puutu siihen.
Varmasti löytyy jokaisessa suhteessa se kultainen keskitie, jos molemmilla on tahtoa sellainen löytää.Eli sälekaihtimet tai rullaverho eli kumpikin voitti eli ei oo ikkunat ilman mitään verhoja tai ikkunat kaksin verhoin vaan on yhdet kätevät verhot eikä tuu verhopyykkii ei verhojen vaihto ruljanssia eikä tarvi ostella uusia verhoja eli kultainen keskitie
- Anonyymi
Kuka helvetin emäntä ?
- Anonyymi
Emäntä=nainen vaimo eli kodin eli talon emäntä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Emäntä=nainen vaimo eli kodin eli talon emäntä
Eiku siis ... kuka helvetin emäntä !
Nainen ei ole emäntä. Vaimo ei ole emäntä. Emakko ei ole emäntä. Siankarju ei ole emäntä. Piika ei ole emäntä. Joten kuka helvetti on emäntä ! Pitääkö käydä kotitalouskoulu taikka karjakkokoulu ennenkuin sana "emäntä" tulee ymmyrkäisen ymmärrettäväksi ilmaistuksi.
Kodissa on kyllä tonttuja vaan ei emäntiä !
- Anonyymi
Nainen on aina boss, myöntää miehet sitä tai ei.
Jos nyt kärjistetään hieman: - Mies on sopeutuvainen ja tyytyväinen, kun emäntä ottaa ohjat ja samalla myös kantaa vastuuta. Miehelle tämä on kuin paratiisi. Onnellista parisuhdetta voidaan vaalia monella tavalla. Happy wife, happy life! 😇❤️
Tätäkö asetelmaa tässä haettiin? 😁- Anonyymi
Tuo on kyllä totta iloinen vaimo ja iloinen elämä
- Anonyymi
Joo ... seksistinen näkemys tyyliin Hyasint Bucett taikka Riikka Santavuori. Mies nauttii kun kyseistä sikaa rapsuttaa leuan alta.
- Anonyymi
Toisen alistaminen on väkivaltaa.
- Anonyymi
Sitä se juuri on. Ja alistamiseksi voidaan kokea myös sellainen tilanne, ettei miehellä ole koskaan mitään sanottaa parisuhteeseen liittyvistä asioista!
Kumpikin määrää siinä mikä on kummankin vahvuus. Olen huono organisoimaan asioita, joten en pistä pahaksi jos kauniimpi sukupuoli hoitaa tuon roolin.
- Anonyymi
Minä en halua enää sellaista miestä, joka haluaa aina naisen organisoivan kaiken! Yksi sellainen kokemus takana ja toista sellaista en enää halua!
- Anonyymi
Minä olen hyvä organisoimaan ja pidän siitä. Tuntuisi pahalta, jos en sukupuoleni vuoksi saisi tehdä sitä. 😵
🦄 Anonyymi kirjoitti:
Minä en halua enää sellaista miestä, joka haluaa aina naisen organisoivan kaiken! Yksi sellainen kokemus takana ja toista sellaista en enää halua!
Minun on vaikea hahmottaa laajoja kokonaisuuksia. Kyse ei ole siis halusta, vaan siitä etten ole taitava sellaisessa. En tosin oleta, että nainen hoitaa kaiken. Jos nainen tekee suunnitelman, olen hyvä toteuttamaan sen.
- Anonyymi
Tekeekö sinut edes tyytyväiseksi elämääsi
En tiedä onko tämä totta, mutta näin ainakin kuvittelen.
Vaimo hoitaa pitkälti organisoinnin ja hankintapäätökset.
Niissä tilanteissa, joissa hän on epävarma, astun esille, esitän oman näkemykseni, joka sitten yleensä toteutetaan.
Syntyy illuusio, että minulla on lopullinen päätösvalta ja kokonaisuus on minun hallinnassa, vaikka olen pelkkä hyväksyvä kumileimasin.
Riitoja meillä on tosi vähän.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20v on otettu kiinni
Tulipalo oli sytytetty joten murhasiko ex omat lapsensa ja heidän Äidin. Tuskin sitä kukaan ohikulkijakaan sytytti.28511041- 783023
IL - Auerin lapsia oli houkuteltu rahalla Annelin puolelle?
16:12 Outoja väitteitä Sijaisäidin mukaan Auerin lapsia koetettiin houkutella nettipalstoilla muuttamaan kertomuksiaan922713- 892571
Savonlinan perhesurma, epäilty mies romani, äiti kantaväestöä
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011676508.html Savonlinnan seudun romaniyhdistyksestä kerrottiin lauantaina IS:lle, e1542291Suomessa on ollut suurtyöttömyyttä ennenkin, ja lääkäriin pääsee nykyäänkin
Täällähän oli jonkun sekopään(vas.) juttu, että ennen ei ollut työttömyyttä ja lääkäriin pääsi. Siihen alkoi tietysti ko202241Savonlinnan murhapolttaja romani
Ainakin IS kertoo. Arvasin heti ettei ole normi valkolainen suomalainen.2702176- 451471
Kun aika on oikea niin
Tupsahdat uudelleen tai löydän edes melkein yhtä ihanan ja joudun tyytymään... Suukko poskelles. 😘 Viattomasti vain.. �131435Muutama vuosi sitten oli pulaa hoitohenkilökunnasta
Nyt heitä sanotaan irti. Tarve ei ole hävinnyt mihinkään, ei myöskään raha jolla ihmisten työnteosta maksettiin; raha va1351350