Voisko tuo tornion uusi huili pestä ulkoseinät takaa ja edestä ,tai maalata! On aika räihnäisen näköinem rakennus!
Uusi huili
35
1333
Vastaukset
- Anonyymi
Välttää törniöläisille
- Anonyymi00026
Kyllä BTT:sta rakennettaessa kuului kaikilta että kyllä se kemiläisille välttää
- Anonyymi
kuulostaa pausilta,
- Anonyymi
oispa rekka eila tarjoilemassa,
- Anonyymi00006
tornion velkaukot voi kahvitella ja kuvitella keskenään,
- Anonyymi00012
ja valehella oikeita satusetiä,
- Anonyymi00007
törniöläiset pesee talvella taloja🤣
- Anonyymi00008
Huili oli jo tänään auki.
- Anonyymi00009
oispa tullut vanha kunnon motorest takasin, 1988
- Anonyymi00010
uus nimi kuulostaa alkoholistien ja narkkien katkohoitopaikalta,
- Anonyymi00013
Soli Kesoil alunperin.
- Anonyymi00014
eikös siihen seinään vois maalata pulloekin ja muiden törniön suuruuksien kuvia.varmasti kassakoneet alkaisivat laulaa sitten hoosiannaa🤣
- Anonyymi00015
joo tornion perussuomalaisten konna gallerian kaikkien rikoksista tuomittujen kuvan,
- Anonyymi00017
Anonyymi00015 kirjoitti:
joo tornion perussuomalaisten konna gallerian kaikkien rikoksista tuomittujen kuvan,
jep rikoksista tuomitut pois ,
- Anonyymi00016
Höllää jo Ö-tyyppi. On Huili sua varten.
- Anonyymi00018
kyllä kokoomuksen rivestäki muutama velka akka ja ukkoki löytyis koristaan seinää,
- Anonyymi00019
jepjep
- Anonyymi00020
JupJup
- Anonyymi00021
Huonot nettisivut. Pizza-Buffan selvästi sanottu mitä ruokaa milloinkin lounaaksi, Huilin tietoja ei löytynyt mistään.
- Anonyymi00022
Anonyymi00021 kirjoitti:
Huonot nettisivut. Pizza-Buffan selvästi sanottu mitä ruokaa milloinkin lounaaksi, Huilin tietoja ei löytynyt mistään.
- Anonyymi00024
Katteet kohillaan kun hernekeitto maksaa 13 50e.
- Anonyymi00025
sehän on kaliinpi ku meerin jätti, konkassa kohta huiluputikki
- Anonyymi00027
Lounaat näyttää ainakin paremmilta kuin Arinan PizzaBuffassa! Todennäköisesti myös maistuu.
- Anonyymi00031
Yllätyitkö? Ruoka tulee tukusta, esillepano vain työntekijän harteilla
- Anonyymi00028
"Muistathan myös, että koirasi tassut pysyvät maan tasolla, jotta kalusteemme ei likaannu"
Tää on hauska. Mitenkäs haalari porukka, ruoste ja rasvaperseet? sotkevat kalusteita taatusti enemmän kuin pikku fifit - Anonyymi00029
Tarjoukset on hyvät hintataso sen jälkeek korkeahko.
- Anonyymi00030
Ruokaa nam..namm....
- Anonyymi00034
Eipä ollu kehumista Huilin lounassapuskoissa. Mautonta turistimättöä.
- Anonyymi00035
kyllä se törniöläisille kelepaa🤣
- Anonyymi00036
Anonyymi00035 kirjoitti:
kyllä se törniöläisille kelepaa🤣
Kaikki asiakkaat ei ole törniöläisia.
- Anonyymi00037
Anonyymi00036 kirjoitti:
Kaikki asiakkaat ei ole törniöläisia.
tuskin turisti toista kertaa erehtyy huilin tai gukkkolan gaggi grillille.
- Anonyymi00038
Anonyymi00037 kirjoitti:
tuskin turisti toista kertaa erehtyy huilin tai gukkkolan gaggi grillille.
Huili sattuu olemaan koiraystävällinen ruokapaikka, se on ainoa tekijä mikä saa sinne eksymään. Kummallista ettei Umppari ole koiraystävällinen ravintola. Luulisi ettei lounastajia ole liikaa.
- Anonyymi00040
Anonyymi00038 kirjoitti:
Huili sattuu olemaan koiraystävällinen ruokapaikka, se on ainoa tekijä mikä saa sinne eksymään. Kummallista ettei Umppari ole koiraystävällinen ravintola. Luulisi ettei lounastajia ole liikaa.
Miksi pittää piskin kans tukkia lounaspaikkaan?
- Anonyymi00039
Kuka suomalainen syö koiraa Korealainen kyllä. Lehtipihvi on hyä!
- Anonyymi00041
Hot dog on hyvää
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101104
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82824Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede18649Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat264616- 68577
- 104574
- 54537
- 26522
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.48503- 47437