Onks elämäs kivaa?

Anonyymi-ap

Ihan vaan sitä tulin kysymään, että mitä mieltä oot elämästä? Onks kivaa vai ei? Ja jos on niin miks ja jos ei niin miks?

58

569

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

On kivaa. On mitä odottaa😉

• Anonyymi

Mitä sä nyt odotat?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä sä nyt odotat?

Sitä yllätystä minkä teille järkkään😄😄😄

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sitä yllätystä minkä teille järkkään😄😄😄

Onko se meille mukava vai ikävä yllätys?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä sä nyt odotat?

raskaana..

• Anonyymi00042
        Anonyymi kirjoitti:

raskaana..

Onpa taas peräkammarin prööt vahvaa todellisuuden rakentamista palstaäijän saagailun kautta

• Anonyymi00044

Onko jo ihan kunnianloukkaus ja ottaako vähintään aluesyyttäjä raivelista kiinni byrokratian kautta?

• Anonyymi00045
        Anonyymi00044 kirjoitti:

Onko jo ihan kunnianloukkaus ja ottaako vähintään aluesyyttäjä raivelista kiinni byrokratian kautta?

Tai suoraan maan keskusjohto mm hieman monimutkaisempia keissejä ratkova erikois-syyttäjä suaraan stadista? Eikä

• Anonyymi00046
        Anonyymi00045 kirjoitti:

Tai suoraan maan keskusjohto mm hieman monimutkaisempia keissejä ratkova erikois-syyttäjä suaraan stadista? Eikä

Sanoisin melkein aivan eri asiayhteydessä, että dadvudaanja, kunnes ”jälleen” kohtaamme🤔

• Anonyymi

Ei ole siihen uhratun ajan ja vaivan arvoinen ei

• Anonyymi

En kerro. Kenenkään muun kuin minun tarvitsee tietää.

• Anonyymi

Oli kivaa ennen kuin tämä kiusaaminen alkoi.

• Anonyymi

OLisit miettiny sitä kelle alat vittuilla. Piirit pienet pyörii kokoajan

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Koska minä en unohda. Minä odotan

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Piripäät pyörii

• Anonyymi00052
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Vithuilu on ilmeisesti sitä et luet palstalta kommentteja, omit ne ja kuvittelet tietäväsi kirjoittajan? Kuten nytkin.
        Sivu

• Kiva, kun tulee joulu. Sitä on aina mukava odottaa. Muuten tämä joulunalusaika on tavallista puurtamista.

• Anonyymi

On minulla usein aika kivaa. Esim tänään on ollut oikein kiva päivä. Mielenkiintoinen seminaari, jonka jälkeen tuottelias iltapäivä, lounas rakkaan ystävän kanssa, hauska keskustelu lapseni kanssa ja nyt saa rentoutua oman kodin lämmössä vatsa täynnä. Ei mitään ihmeellistä, tavallista arkea, mutta tässäkin päivässä on hurjasti asioita, joista olen kiitollinen.

Aletheias

• Anonyymi

Mitä aihetta seminaari käsitteli?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Etkö lukenut iltiksestä?, lepohetkiä ja niiden ajoitusta tutkittiin oikein porukalla. Eivät sitten päässeet yksimielisyyteen siitä koska seminaariin osallistujien lounastauko pidetään. Osa seminaariin osallistujista poistui sitten paikalta mielenosoituksenomaisesti kesken seminaarin.

Iltiksen seminaarien asiantuntija kommentoinee huomenna aiheen piiristä lisää

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En kerro. Liian spesifinen aihe, joka paljastaisi liian henkilökohtaista tietoa minusta.

Aletheias

• Anonyymi

no mistä muka olet kiitollinen? kyllä on täyttä pötypuhetta, niitä naistelehtien juttuja tuollainen soopa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

no mistä muka olet kiitollinen? kyllä on täyttä pötypuhetta, niitä naistelehtien juttuja tuollainen soopa.

Jos mietin pelkästään tuon päivän kiitollisuudenaiheita, niin olen kiitollinen ihan ensimmäisenä siitä, että saan olla ihanan nuoren miehen äiti ja sain viettää aikaa hänen kanssaan. Mikään ei tässä maailmassa ole sitä parempaa.

Olen myös kiitollinen siitä, että saan tehdä mieluisaa työtä, minulla on ystäviä joiden kanssa käydä lounastelemassa, minulla on koti jossa on hyvä olla, varaa ostaa ruokaa jääkaappiin.. Aika ihania asioita 😊

Aletheias

• Anonyymi

Aika yksinäistä tämä on. Nämä mörönperse ilmat pilaa halun harrastella, se on ollut ajanvietettä.

• Anonyymi

Mikä kellekin on kivaa? Olemme niin erillaisia siinä mistä pidämme. Talveksi kun pääsisi lämpöön ja aurinkoon. Olisi paljon kivempaa kuin nyt.

• Anonyymi

Ylikierroksilla mennään. Elämä on mukavaa, ellei pitäisi niin paljon huomioida kaikkia muita ja hoitaa samalla omia asioita. Voisipa nuo ulkoistaa kaikki, mutta toisaalta menettää sitä kaikkea kivaa, jota muut kokevat joulun ajasta.

• Kerrohan ap miksi et itse vastannut kysymyksiisi?

• Anonyymi

Miks vastaisin kun tiedän vastaukset vastaamattakin, mutta muiden ihmisten vastauksia en sen sijaan tiedä

• Anonyymi kirjoitti:

Miks vastaisin kun tiedän vastaukset vastaamattakin, mutta muiden ihmisten vastauksia en sen sijaan tiedä

No jos haluat olla vuorovaikutuksessa toisten kanssa, niin sinuna kertoisin jotain itsestäkin. Muuten tulee olo, että keräät vain tietoa eikä sinua kiinnosta toiset ihmiset aidosti.

• Anonyymi
        Mu5tasydän kirjoitti:

No jos haluat olla vuorovaikutuksessa toisten kanssa, niin sinuna kertoisin jotain itsestäkin. Muuten tulee olo, että keräät vain tietoa eikä sinua kiinnosta toiset ihmiset aidosti.

se kerää tietoja markkinointitarkoituksiin

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

se kerää tietoja markkinointitarkoituksiin

"Markkinointitarkoituksiin" kirjoitetaan erikseen markkinointi tarkoituksiin 😔

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"Markkinointitarkoituksiin" kirjoitetaan erikseen markkinointi tarkoituksiin 😔

minä kirjoitan sen just niinkun haluan, pilkunn*ssija.

• Anonyymi

Pää on just räjähtämässä onnesta!

Koska voin tehdä mitä vain hauskaa, ISO perintö.

• Anonyymi

vähennä lsd-annostusta ettei pää räjähdä

• Anonyymi

Jos on tylsää voi tehdä kikkelillä helikopterin!

• Anonyymi

Jotkut voi , toiset ei.

• Anonyymi00050

No, minä voin tehdä ehkä helikopterilla kikkelin, ainakin noin niinkuin virtuaalimaailmassa.

• Kun on kivaa,
      harmittaa että siihen ei ole enemmän aikaa käytettävissä,
      mikä ei ole ollenkaan kivaa.

Sitten kun on tylsää, aikaa on vaikka kuinka paljon.

• Anonyymi

entäs jos kysyisin että miksi niin moni olettaa että elämän pitäisi olla kivaa?

• Anonyymi

Elämä kivaa? On se sitäkin joskus, yleisesti paljon monipuolisempaa ja mielenkiintoista.

• En pidä elämää varsinaisesti kivana, mutta on kivaa olla elossa. Elämä on usein aika vakava paikka kaikkinensa, eikä kiva ole mielestäni oikea sana kuvaamaan sitä.

Elämän kirjoon kuuluu kaikki tunteet ja jotta elämässä on kivaa, pitää olla kontrastia, mikä tarkoittanee sitä, että ei ole kivaa.
      Se, että olen ja elän on välillä tosi kivaa, mutta eniten nautin elämän tunteiden koko kirjosta.

Nyt on itselläni alavireinen kausi ja tavallaan nautin myös siitä että on pikku masis, vastoinkäymisiä sekä itseeni pettymistä.
      Se, että nyt on kurja olo, ei tarkoita että niin olisi ainiaan. Sen huomaa sit taas kivana päivänä miten mukavaa elämä on kun on ensin vähän kurjistellut vaihteen vuoksi.

Eihän elämä ole vaaleanpunaista hattaraa.

• Anonyymi

voihan vttu mitä p*skaa.....

• Anonyymi kirjoitti:

voihan vttu mitä p*skaa.....

Kiitos samoin. Ja se on rakkaudellisesti sanottu. :)

• Anonyymi

miksi on niin kivaa olla elossa?

• Anonyymi kirjoitti:

miksi on niin kivaa olla elossa?

No se elossa oleminen mahdollistaa elämisestä nauttimisen. Kuolleena vähemmän saa nauttia maallisista iloista.

En usko kuoleman jälkeiseen elämään, jos kuitenkin sitä on, siellä ei nautita maallisista iloista. Joten niistä on nautittava eläissään. Siksi on kiva olla elossa.

Elämä ei ole yhtä juhlaa, mutta kiva silti olla elossa. Kuolema korjaa kumminkin. Joskus.

• Anonyymi

No, onhan tässä työtä ja hommaa. Mutta hommat hoidetaan ja sillä sopuli. 😁

🦄

• Anonyymi00047

Hienosti lennätetty kyllä pelikaanit kaikkien turbiiniin, tosin osas se Sinun ns minime myöskin laittaa tuulemaan

• Anonyymi

Ei ole kivaa. Pitäisi baareissa käydä jatkuvasti naisia iskemässä jotta löytäisi kumppanin mutta en jaksa enää käydä baareissa. Eikä naiset sitten haluakkaan seurustella vaan seksiä pari kertaa ja siinä se. Tuurilla voi löytää naisen joka haluaa pidemmän suhteen mutta en viitsi enää.

• Hyvä alotus, en oo ehtiny hirveesti näitä lueskeleen.

Jaa että onko kivaa. No toisaalta on, kun saa odotella sitä kevään valokuvanäyttelyä. Siis sitä jota lupailin jo pari vuotta sitten. Sekin on kiva kun työtilojen seinät ja katot on kunnossa. On paloturvalevyä ja kaikkee, valmiina maalattuna. Se taas vähemmän kivaa, kun laattia on vielä tasottamatta. Ja kun kattelin niin on muhkurainen.

Sekin on kivaa kun tänne tulee valokuitu, en tiedä onks se tarpeen, mutta tulee kuitenkin, pakkohan se oli ottaa, kun se tohon tuli ja täällä on koko kaupunginosa sekasin, kun ne yrittää saada ennen talvee valmiiksi. Vanhat puhelinjohdot napsittiin viime kesänä tolpista pois, niin ei sellasta vaihtoehtookaan enää oo pahanpäivän varalla.

• On ja ei. Äitivainaa on tuhkakupissa syvällä, eikä ainakaan enää toisten tule kavaltamaan puolta miljoonaa (ei mulla lähimainkaan edes olisi sitä nyt), uhkailemaan leipäveitsellä, ja heittämään mut, kissan ja neljä purkkia mun ostamia rahkoja helmikuun pakkaseen ulos. No onneksi oli Mitsun avaimet mukana, niin lähdin pienelle ajelulle ja ajattelin että on se kissa ennenkin ollut ulkona talvella ja tietää kyllä missä oli jotain ikivanhoja heinätäytteisiä patjoja tai lasikuituvillaa. Soitin hätäkeskukseen, ja sen jälkeen todella napakan puhelun äidille, että tänne tulee ensihoitajat ja heillä on siat virka-apuna. Kyllä se siitä rauhoittui, ja tavallaan ymmärrettävää että kävi hiukan ylikierroksilla, kun eläkepäätöksen päivä oli ihan tuloillaan. Mutta hylättiin 61-ikäiseltä mielenterveystapaukselta. No tokalla kerralla meni läpi, ja 65-vuotislahjaksi tuli aivokasvain.

Toisaalta, jos sen mun elämänkertateoksen nimeksi tulee Ensi vuoden maailmanmestari, niin kieltämättä harmittaa se että mamma paistatteli verotiedoissa keskellä ysärin lamaa, suoraan sanoen en ollut erityisen hyvä kartingissa, sitten työuupumus, välirikko omien kummien kanssa, nokipalo, sähkönhinta melkein 10-kertaistui, ei nyt suoranaisesti käynyt konkurssi mutta tajusin ettei niistä komponenttihommista tule enää hevonv***uakaan kun talouden tuloista oli äidin eläke pois.

Nykyinen kaveripiiri on hieman erikoista porukkaa kaikki tässä talossa, tai lähinnä ollaan vain huomattu kenellä kaikilla on aikaa juoda tai ottaa tujuvat Lrca-kahvit keskellä arkipäivää 😅 On täällä varmaan suurin osa töissä, työeläkkeellä, ja tiedän vähintään kaksi täysin raitista tapausta.
      Vaikka he ovat joskus hiukan rasittavia, että "onksul wc-paperia, onksul kahvii, kuuleppa kääri mulle rööki" jne. niin he eivät silti ole tuomitsevia tai ylimielisiä kuten koko maaseudun kaupunginosa nykyisin mua kohtaan. Siinä mielessä elämäni on kivaa, että olen löytänyt muutaman uuden kaverin, ei ole pahemmin vastuuta enää asbestista tai homeesta, ja tämä tän hetken mukavin naispuolinen tuttu eli itse bosslady on varsin mukava, kaunis ja sydämeltään kaunis.

• Anonyymi00038

Joltain osin on kivaa, joltain osin ei yhtään kivaa vaan älyttömän raskasta ja uuvuttavaa. Meinaa imeä voimavarat ja vetää synkeäksi. Tasapainoilua kivan ja sysipaskan välimaastossa siis.

Maailma ei enää näyttäydy naivin kauniina mulle. Silloin oli helpompaa kun ei ymmärtänyt mitä ympärillä tapahtuu ja ettei kuulu siihin väestöön jonka ehdoilla maailmaa pyöritellään. Ne törkeimmät ja ahneimmat vie maailmaa ja puput elää pää pensaassa messissä. Sillee se helpompaa onkin kun ei katso totuuksia silmiin, menee vaan laput silmillä virran mukana ja hymyilee typerää kaikki hyvin hymyä.

Jasu

• Anonyymi00039

Meille jotka haluaa maailman muuttuvan reilummaksi ja luotsata terveempiä vaihtoehtoja elämälle tää nykyaika on hyvin vaikeeta aikaa katsella miten ihmiset luhistuu prässissä, eikä ketään kiinnosta, paitsi meitä.

Jasu

• Anonyymi00040
    • Anonyymi00041

Elämä voisi olla kivempaakin, ainoana esteenä siihen on ihminen itse.
      Tottunut jo johonkin rytmiin, päivien kulkuun, eikä ymmärrä tai tunne tarvetta tehdä oikein mitään toisin. Se erilaisuus olisi jo itsessään kokeilemisen, kokemisen arvoista.

AV

• Anonyymi00049

Vähän liiankin usein tuntuu, että voisi jo päättyä. Miettinyt kiikkuvaihtoehtoakin, mutta en nyt mitenkään vakavasti. Pari lähisukulaista vielä elossa ja olen sitä miettinyt, että jos jään viimeiseksi, niin päädynkö kenties em. ratkaisuun.

• Anonyymi00051
      UUSI

En ole kovin vaativa ja olen perinyt sellaisen perustyytyväisyyden. Miehestä sanotaan että mies on tyytyväinen kun on maha täynnä ja saanu. Ehkä en ihan se riitä, mikä sekin on tärkeää mutta silloin on hyvä kun perusasiat ovat kunnossa. Asunminen, perusruoka, harrastuksia, työ niin se on perus-hyvä. Toimiva parisuhde on sitten jo luksusta välillä on ollut ja välillä ei. Ja se terveys tietenkin, enemmän tai vähemmän elämää rajoittaa jos sitä ei olisi.

• UUSI

Joo, mahan saa helposti täyteen, vaikka näkkileivällä ja saada omalla kädellä. Mitä asumiseen tulee, niin huomasin, että iso kämppä ei teekään onnelliseksi, vaan tuntuu kovin tyhjältä. Miehen kohdalla ja miksei naisenkin. Nykyinen kerrostaloelämä ei oikein tuo tyydytystä. Pitäs olla enemmän työtilaa, askartelutilaa. Suuri kämppä on periaatteessa hukkatilaa, pieni taas ahdistaa.

• UUSI

Ja mitä parisuhteeseen tulee. Niin puolitoista vuotta sitten laitoin ne toiveet opiskelun takia tauolle, ja nyt oon oikeestaan huomannu, että eipä sitä oikeestaan tarvikaan. Ei siis ois ykskertasesti aikaa parisuhteisiin.

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jens Ihlen (ex Kukka) poika todistaa oikeudessa

10:49 "Välit ovat olemattomat" Minkälainen isäsi ja sinun välinen suhde on tällä hetkellä? "Minulla ei ole minkäännäkö
      Maailman menoa
      275
      10136
    2. K-kaupassa on mukava käydä, kun ei tarvitse katsella köyhiä

vasemmistolaisia, joista monet myös varastavat. Mielellään maksaa vähän enemmän tuotteista K-kaupassa, jotka ovat paljon
      Maailman menoa
      221
      5838
    3. Suomeen ei kuulu ihmiset jotka ei halua kätellä toisia ihmisiä, koska tämä on vääräuskoinen

Nainen joka ei halunnut kätellä Stubbia on selvästi ääripään muslimi, eli sitä sakkia josta niitä ongelmia koituu. Ulos
      Maailman menoa
      170
      5346
    4. PS:n Purra teki -JÄTTI-VELAT

* * PS:n Purra teki -JÄTTI-VELAT - ! ja jätti MaksuHuolet -Kansan Maksettavaksi -! *
      Maailman menoa
      82
      4979
    5. Vain vasemmistolaiset rakennemuutokset pelastavat Suomen

Kansaa on ankeutettu viimeiset 30+ vuotta porvarillisella minäminä-talouspolitiikalla, jossa tavalliselta kansalta on ot
      Maailman menoa
      15
      3266
    6. Persut huutaa taas: "kato! muslimi!"

Persut on lyhyessä ajassa ajaneet läpi kaksi työntekijöiden oikeuksien heikennystä, joita se on aiemmin vastustanut. Pe
      Maailman menoa
      5
      2642
    7. Ootko sä nainen suuttunut

jostain? Harmi jos tullut väärinkäsityksiä.
      Ikävä
      212
      2519
    8. Nainen, sanotaan että totuus tekee kipeää

Ehkä mutta se voi olla myös se kaikkein kamalin asia kohdata. Kuplassa on turvallista, kun tietää vähemmän on helpompi.
      Ikävä
      14
      2362
    9. Valtio lopettaa pienituloisten perheiden kylpylälomien tukemisen

Pienituloiset suomalaiset ovat voineet vuosikymmenten ajan hakea tuettuja lomia terveydellisin, sosiaalisin ja taloudell
      Maailman menoa
      376
      2146
    10. Menen nyt koisimaan

Ja en ehkä palaa tänne. Asia on nyt loppuunkäsitelty ja totuus tuli ilmi
      Ikävä
      28
      2124
    Aihe