kattaisit hänelle jouluaterian kaikilla höysteillä laatikoita kinkkua rosollia silliä kalkkunaa perunasalaattia lohta perunoita riisipuuroa kiisseliä kahvia torttuja suklaata
Olisko nainen mukavaa kun mies tulisi kylään ja
42
414
Vastaukset
- Anonyymi
Kyllä minun pöytään ei silliä tule. Ei 🤢
- Anonyymi
Silli kuuluu joulupöytää
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Silli kuuluu joulupöytää
Ilman silliä ei tule joulua eikä mitään muitakaan juhlia! Silli on juhlapöydän kunkku. -sivusta-
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Silli kuuluu joulupöytää
Ei kuulu!
- Anonyymi
Entä rusinakeittoa riisipuuron kanssa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ilman silliä ei tule joulua eikä mitään muitakaan juhlia! Silli on juhlapöydän kunkku. -sivusta-
Silli ei kuulu mun ruokavalioon. Sivusta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sivusta totean, että enpä ole maistanut, enkä koe tarvetta. Omassa lapsuudenkodissani oli sekahedelmäsoppaa ja toisessa mummolassani luumukiisseliä puuron kera, eivätkä nekään ole mun juttuni. Syön puuroni mieluiten ilman soppia ja kiisseleitä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei sekään kuulu minulla.
- Anonyymi
Ei kiitos.
- Anonyymi
Joulunyyttärit ois paree.
Vilma - Anonyymi
Silliä kullekin.
En jaksa passata. Kylään voi tulla, mutta mies on hyvä ja ottaa sapuskat itse sieltä jääkaapista ja lämmittää, jos haluaa. Lautaset löytyvät kaapista, lautasliinat laatikosta, haarukat ja veitset laatikosta, juomalasit kaapista, jne.
Ei saa olla uusavuton. Hopi, hopi! 😁- Anonyymi
Kyllä se rakkaus vaan roihahtaa kun piereskelevä ja mätähampainen ätmi sapuu kotiovellesi ovikelloa rimputtamaan.
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä se rakkaus vaan roihahtaa kun piereskelevä ja mätähampainen ätmi sapuu kotiovellesi ovikelloa rimputtamaan.
Tästä ei voi olla muuta kuin mieltä!
- Anonyymi
Löytyykö porkkanalaatikkoa laatikosta?
Anonyymi kirjoitti:
Löytyykö porkkanalaatikkoa laatikosta?
Onhan se porkkanalaatikko laatikossa, tai foliovuoassa. Kummassa sen pitäisi olla?
Meillä kotona sitä ei ole, mutta sitä ei tässä kysytty. 😄
- Anonyymi
Ei kinkkua. Ei kalkkunaa. Ei silliä. Ei perunasalaattia. Mikään noista ei kuulu joulupöytääni. Ei riisipuuroa. Ei kiisseliä. Joulupuuro voi olla aamupala, mutta kiisseliä ei ole, eikä tule. Ei kahvia, torttua, ei suklaata myöskään joulupöytääni. Ehkä joskus myöhemmin.
- Anonyymi
No höh. Pelkkä pöytä jouluaterialla. 😕
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei vaan pöytä, joka notkuu ruokaa. Jos tulee luokseni jouluna, niin silloin syö minun joulupöydässäni ja sitä mitä siinä tarjotaan. Jollei kelpaa ja aikoo vain valittaa, kun nyt ei ole se oma tuttu joulumenu,niin parempi sitten pysyä omassa kotonaan, oman joulupöytänsä ääressä. En minäkään mene muiden joulupöytiin vinkumaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei vaan pöytä, joka notkuu ruokaa. Jos tulee luokseni jouluna, niin silloin syö minun joulupöydässäni ja sitä mitä siinä tarjotaan. Jollei kelpaa ja aikoo vain valittaa, kun nyt ei ole se oma tuttu joulumenu,niin parempi sitten pysyä omassa kotonaan, oman joulupöytänsä ääressä. En minäkään mene muiden joulupöytiin vinkumaan.
Mää mää mää.sanoi lammas.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mää mää mää.sanoi lammas.
Siltä tosiaan vaukuttaa, että siellä joku määkii. Ei ole lainkaan normaalin ja hyvätapaisen ihmisen käytöstä tulla muiden ruokapöytiin määkimään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sitä on kiva katsella nälkäisenä..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sitä on kiva katsella nälkäisenä..
Senkin joudut tekemään omassa kodissasi. Täällä syödään jouluna suuri ja maittava ateria.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En tule sit sun luo kylään ainakaan jouluna? Muista päivistä voidaan neuvotella? Periaatteita aina hyvä olla. Tottunut siihen, että asiakas on aina oikeassa, oli se sitten vaikka ystävä-statuksella jouluna.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En tule sit sun luo kylään ainakaan jouluna? Muista päivistä voidaan neuvotella? Periaatteita aina hyvä olla. Tottunut siihen, että asiakas on aina oikeassa, oli se sitten vaikka ystävä-statuksella jouluna.
Ihmisen, joka vonkuu ja valittaa tullessaan valmiiseen pöytään, ei ole mitään tarvetta tulla koskaan muulloinkaan. Sellaisella henkilöllä ei ole käytöstapoja, eikä kunnioitusta muita kohtaan.
Jos taas muuten vaan haluaa viettää juuri omanlaisensa joulun, omassa kotonaan, eikä vongu ja valita, kun nyt ei saanut siihen toisen valmiiksi laittamaan pöytää juuri mitä itse halusi, niin se on tietysti täysin ok. Kuten todettu, niin en minäkään mene muiden koteihin vonkumaan, kun ei tarjolla ole juuri mitä minä haluan. Muiden pöydissä syödään mitä on tarjolla ja ollaan tyytyväisiä, kun tarjotaan.
Kyläilijä ei todellakaan ole mikään asiakas, jolta kysellään, että mitähän ruokalistalla pitää olla. Mahdolliset allergiat, kun otetaan huomioon, niin se on jo erinomaista "palvelua". - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihmisen, joka vonkuu ja valittaa tullessaan valmiiseen pöytään, ei ole mitään tarvetta tulla koskaan muulloinkaan. Sellaisella henkilöllä ei ole käytöstapoja, eikä kunnioitusta muita kohtaan.
Jos taas muuten vaan haluaa viettää juuri omanlaisensa joulun, omassa kotonaan, eikä vongu ja valita, kun nyt ei saanut siihen toisen valmiiksi laittamaan pöytää juuri mitä itse halusi, niin se on tietysti täysin ok. Kuten todettu, niin en minäkään mene muiden koteihin vonkumaan, kun ei tarjolla ole juuri mitä minä haluan. Muiden pöydissä syödään mitä on tarjolla ja ollaan tyytyväisiä, kun tarjotaan.
Kyläilijä ei todellakaan ole mikään asiakas, jolta kysellään, että mitähän ruokalistalla pitää olla. Mahdolliset allergiat, kun otetaan huomioon, niin se on jo erinomaista "palvelua".Ja jos nyt jokin asia itselle ihan ehdottomasti siihen pöytään kuuluu, eikä sitä ilman voi yhtä joulua elää, niin sitten kysyy kohteliaasti ja ehdottaa, että jos toisi sen itse mukanaan siihen pöytään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Asiakas muuten maksaa saamastaan palvelusta. Minun kotonani taas ruokavieraat eivät maksa syömästään ruoasta. Jos haluaa itselleen asiakkaan aseman, niin sopii mennä ravintolaan syömään.
- Anonyymi
En miehenä Naiselle tulisi kylään Jouluksi sillivadin ja laatikoiden kanssa, vaan kattaisin ne rakkaudella ja hyvällä huolenpidolla omaan kotiini. Jouluna kaikki on mahdollista ja unelmat toteutuu... ei välttämättä sieltä savupiipun kautta vaan siinä enkelikellojen helinässä ja takkatulen lämpimässä lämmin viltti jalkojen päällä toistemme sylissä... siitä on kauniit tytöt ja pojat tehty tähän elämän ikuiseen virtaan kaikella rakkaudella ja ikuisella huolenpidolla m>n
- Anonyymi
Ei ois mukavaa, ihan tyhmää.
- Anonyymi
Olisin pettynyt, jos nainen olisi kinkun, tai kalkkunaa hankkinut, se kertoo paljon ihmisen alhaisesta henkisestä kehitystasosta.
- Anonyymi
Se juo ja pierrskelee päälle.
- Anonyymi
En ymmärrä! Jos nainen kinkun /kalkkunan hankki miten se kertoo alhaisesta henkisestä tasosta? Taidat itse näillä kirjoilla elää ja tuskin kenenkään Joulupöytään pääset. Se sininen lenkki sinappihunnulla on varmaan juhla ateriasi ja nauti se hyvällä kaipauksella unelmaan mitä et koskaan saavuttanut... ei pahalla vaan opiksi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ymmärrä! Jos nainen kinkun /kalkkunan hankki miten se kertoo alhaisesta henkisestä tasosta? Taidat itse näillä kirjoilla elää ja tuskin kenenkään Joulupöytään pääset. Se sininen lenkki sinappihunnulla on varmaan juhla ateriasi ja nauti se hyvällä kaipauksella unelmaan mitä et koskaan saavuttanut... ei pahalla vaan opiksi
Kerroit heti aluksi oleellisen, vastasit tavallaan itsellesi, "en ymmärrä".
Tuota tarkoitin, henkistä kehittymättömyyttä, sinulta puuttuu kokonaan eettiset ja moraaliset arvot. Mainostat palstalla tappoteollisuutta, sinun kaltaisten takia ennen joulua miljoonat lyhyen tuskallisen elämän eläneet possut joutuvat kaasukammioon.
Sinä et vaan ymmärrä näitä seikkoja, sitä voi verrata hygieniaan, jotkut ei vaan ymmärrä, että esim. kädet kannattaa pestä ennen ruuanlaittoa, vaikka kuinka selittäisi. En haluaisi olla tuollaisen kanssa missään tekemisissä, olet itsekäs, henkisesti kehittymätön ja tyhmä, tyypillinen lihansyöjä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kerroit heti aluksi oleellisen, vastasit tavallaan itsellesi, "en ymmärrä".
Tuota tarkoitin, henkistä kehittymättömyyttä, sinulta puuttuu kokonaan eettiset ja moraaliset arvot. Mainostat palstalla tappoteollisuutta, sinun kaltaisten takia ennen joulua miljoonat lyhyen tuskallisen elämän eläneet possut joutuvat kaasukammioon.
Sinä et vaan ymmärrä näitä seikkoja, sitä voi verrata hygieniaan, jotkut ei vaan ymmärrä, että esim. kädet kannattaa pestä ennen ruuanlaittoa, vaikka kuinka selittäisi. En haluaisi olla tuollaisen kanssa missään tekemisissä, olet itsekäs, henkisesti kehittymätön ja tyhmä, tyypillinen lihansyöjä.22.59 Suomessa tullaa kinkkua ja lihaa syömään aina. Se on elinkeino maatiloille ja ihmisten joka päiväistä ravintoa. Sinä et tiedä kenenkään kotona olevaa hygieniaa ja turhaan täällä huutelet tuuleen. Hoidat vain omat kätesi ja syö salaattisi ja kasvispohjaiset vellisi itsellesi toivomallasi mallilla... me muut otamme Joulupöytään kinkkua ja kalkkunaa!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
22.59 Suomessa tullaa kinkkua ja lihaa syömään aina. Se on elinkeino maatiloille ja ihmisten joka päiväistä ravintoa. Sinä et tiedä kenenkään kotona olevaa hygieniaa ja turhaan täällä huutelet tuuleen. Hoidat vain omat kätesi ja syö salaattisi ja kasvispohjaiset vellisi itsellesi toivomallasi mallilla... me muut otamme Joulupöytään kinkkua ja kalkkunaa!
Sellaiselta, jolta puuttuu eettiset ja moraaliset arvot, ei se ymmärrä mitään hygienian päällekään, se sanoo vaan "en ymmärrä" mistä puhut. On helppo kuvitella miltä tuollainen eläinten raatoja syövä, luiskaotsa näyttää ja haisee, pönäkkä vartalo, lyhyet jalat ja pyöreät läskiposket. Suolitosyöpä ja verisuonitaudit on sinunkin kohtalo, ennen vanhuusikää. Et pääse eroon niistä eläinten kalmojen rasvoista, jotka ahtauttavat verisuoniasi.
- Anonyymi
En kattais, koska jos joku mies tulisi kylään minulle, niin hän olisi täysin tuntematon minulle.
Kinkku ja perinteiset joululaatikot.
Niitä on tarjolla kotona ja vieraissa.
Varsinkin laatikot eivät kelpaa kellekään.
Miksi joulupyhinä syödään samaa ruokaa joka päivä?
Kinkun raatoa kalutaan vielä uutena vuotena.
(Rosolli on hyvää ja aina loppu)- Anonyymi
En jaksa sori vaan mitää joulupelleilyjä, elämässä on oikeitakin asioita eikä vaan perinteen orjuutta.
- Anonyymi
Ei. Kun en jaksa kokoajan "keskustella" ruuasta. Mun Hän ei sitä tekiskään.
- Anonyymi
Vittu! Täällä mitään kalliita kattauksia aleta tekemään kun mies tuo pöytään vain yhden munan! Täällä tarjotaan ensin pipari ja sitten jos pipari on tyytyväinen voidaan maistaa sitä munaa. Ja lopuksi kuppi kahvia. Jos munan laadussa on ongelmia niin sitä ei oteta ruokalistalle lainkaan, ei jouluna tai juhannuksena.
- Anonyymi
Kinkkukalkkunasillitorttua. Enkä tarjoile.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vassarit kummittelee pääni sisällä joulunakin
Hetki sitten alkoi punakapina. Joulupäivään mennessä ollaan jo Lindtmanin nuoruusvuosien näytelmäkerhossa. Tapaninpäivän502642Oho, köyhyys väheni Marinin hallituskaudella
👋💥🤕 Tuonkin Marinin hallitus sössi --- Vuosien 2019–2023 sosiaaliturva- ja verotusperusteiden muutokset suhteessa h732231Kylläpä asiat onkin nyt hyvin verrattuna Sannan aikaan
Sannan aikana aähkön alv oli 10%, nyt 25,5%. Ajatelkaa nytkin pörssisähkö on ilmaista, keskellä talvea! Bensan hinta on31641En tiedä mitä olet mulle
Rakkauteni,ihastukseni,pakkomielteeni,mitä lie. Jokatapauksessa ajattelen sinua päivittäin lämmöllä ja haluan toivottaa491106On mullakin
Sua ikävä. En vain pysty siihen mitä toivot. Siksi toivon joskus että voisin vain olla hetken lähelläsi49947Ukrainan raukkamainen isku Moskovaan.
Pitikö isku tehdä juuri jouluna.Siinä saattoi jäädä joku lapsi isättömäksi.Kyseessä ei edes sotilaskohde.280944- 67814
- 15804
Ikävä edelleen sinua
Tänään tunnen sen vahvasti. Kaipaan sinua elämääni. En haluaisi heittää hukkaan sitä mitä meillä oli, mutta ollaan aja19749Sekaisin ihastuksesta
Oletko mennyt joskus sekaisin ihastuksesta? Miten se on näkynyt, tuntunut tai saanut sinut käyttäytymään? Onko jotain, m54731