Vähän kade fiilis, kaveri on asetettu jumalaiseen asemaan. Mikäs hepun tehtävä oli? Siittäminen. Voisitteko uskoa, tuolla statuksella joku uros pääsee jo lehtien sivuille.
RIP vaan, härkien taivaisiin. Eli "tosimiehen" elämän.
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011689262.html
AV
Harva uros on koskaan samassa asemassa mitä korkeasaaren myskihärkä
12
117
Vastaukset
Surullista. Sillä poloisella oli terveysongelmia ja se siirtyi vihreämmille niityille.
Maxim oli ehtinyt saada jo 3 arvokasta jälkeläistä, jotka jatkavat Maxim-myskihärän geeniperimää.
Hyvää taivasmatkaa Maxim. RIP.- Anonyymi00001UUSI
Kirjoitetaankohan joskus jostain miehestä samaa?
Olen nähnyt elokuvan viimeinen mohikaani, mutta ei se mikään siittäjätarina ollut.
AV - Anonyymi00002UUSI
Anonyymi00001 kirjoitti:
Olen nähnyt elokuvan viimeinen mohikaani, mutta ei se mikään siittäjätarina ollut.
AVIhminen ei ole uhanalainen laji.
- Anonyymi00003UUSI
Anonyymi00002 kirjoitti:
Ihminen ei ole uhanalainen laji.
On se, onhan suurin osa ihmikunnasta jo eläimiä alemmalla tasolla.
AV - Anonyymi00004UUSI
Anonyymi00003 kirjoitti:
On se, onhan suurin osa ihmikunnasta jo eläimiä alemmalla tasolla.
AVEnpä tullut ajatelleeksi, ettet tietäisi mitä lajin uhanalaisuus tarkoittaa.
Anonyymi00001 kirjoitti:
AVHeti, kun miehet laitetaan Korkeasaareen aitaukseen ja heitä kohdellaan uhanalaisena lajina, voin kirjoittaa surullisista poloisista tunteellisen viestin. Sitä odotellessa ...
Meinasin vielä kysyä, "onko suomalaisen miehen geeniperimä niin arvokasta, että lajikoordinaattori tekee jatkossa suosituksia", mutta en kysy tätä.
Tämä olisi liian arka aihe. Ei herkille!- Anonyymi00008UUSI
tosi.typy kirjoitti:
Heti, kun miehet laitetaan Korkeasaareen aitaukseen ja heitä kohdellaan uhanalaisena lajina, voin kirjoittaa surullisista poloisista tunteellisen viestin. Sitä odotellessa ...
Meinasin vielä kysyä, "onko suomalaisen miehen geeniperimä niin arvokasta, että lajikoordinaattori tekee jatkossa suosituksia", mutta en kysy tätä.
Tämä olisi liian arka aihe. Ei herkille!ei se kovin arvokas ole, mutta on se sentään parempi kuin suomalaisen naisen.
- Anonyymi00005UUSI
Lajissa, jossa on uroksia useampi miljardi, ei yksikään uros ole mitenkään erityisen arvokas.
- Anonyymi00006UUSI
no nyt on sinulle paikka vapaana, ei muuta kuin sinne vaan "tosimiehen töihin"...
mikäs siinä kunhan vaan isommista naaraista innostut..- Anonyymi00007UUSI
Olen jäänyt eläkkelle noista hommista jo vuonna 2015, se oli viimeinen siitos se.
AV - Anonyymi00009UUSI
Anonyymi00007 kirjoitti:
Olen jäänyt eläkkelle noista hommista jo vuonna 2015, se oli viimeinen siitos se.
AVvarmasti moni kanttura muistelee sinua yhä lämmöllä....
Kylällä on kaveri, jonka lempinimi on "Spermalinko". Spermalinko tunnetaan siitä, että jos joku tarvitsee munaa, tämä kyllä antaa. Sillä ei ole välipä onko nuori/vanha, kaunis/ruma, laiha/lihava... Spermalinko panee siis kaikkea, kunhan sillä on pillu.
Kaveri on saanut pesää enemmän kuin koko kaupungin muu miesväestö. Toki hinta voi tuntua äkkiseltään kovalta, mutta kaveri tuntuu aidosti nauttivan pelistä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jens Ihlen (ex Kukka) poika todistaa oikeudessa
10:49 "Välit ovat olemattomat" Minkälainen isäsi ja sinun välinen suhde on tällä hetkellä? "Minulla ei ole minkäännäkö2599658K-kaupassa on mukava käydä, kun ei tarvitse katsella köyhiä
vasemmistolaisia, joista monet myös varastavat. Mielellään maksaa vähän enemmän tuotteista K-kaupassa, jotka ovat paljon1665411Suomeen ei kuulu ihmiset jotka ei halua kätellä toisia ihmisiä, koska tämä on vääräuskoinen
Nainen joka ei halunnut kätellä Stubbia on selvästi ääripään muslimi, eli sitä sakkia josta niitä ongelmia koituu. Ulos1555055PS:n Purra teki -JÄTTI-VELAT
* * PS:n Purra teki -JÄTTI-VELAT - ! ja jätti MaksuHuolet -Kansan Maksettavaksi -! *624721- 1822204
Nainen, sanotaan että totuus tekee kipeää
Ehkä mutta se voi olla myös se kaikkein kamalin asia kohdata. Kuplassa on turvallista, kun tietää vähemmän on helpompi.112145Valtio lopettaa pienituloisten perheiden kylpylälomien tukemisen
Pienituloiset suomalaiset ovat voineet vuosikymmenten ajan hakea tuettuja lomia terveydellisin, sosiaalisin ja taloudell2991766- 881478
- 151135
- 411083