Nainen mikä olisi mieluisin joululahja

Anonyymi-ap

1 lava auto 2 traktori 3 paketti auto perustele valintasi

30

239

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Pakettiauto. Tykkään muuttaa joka vuosi.

• Anonyymi00002

Mönkkäri, siinä on neljä rengasta, neliveto ja sillä voi tehdä paljon hyödyllisiä tekoja.

• Anonyymi00003

Ei mikään noista!

• Anonyymi00004

Lincoln-merkkinen suuri katumaasturi, panssaroituna mallina kuin Lincoln Lawayerillsa, on riittävän suuri kuin pakettiauto tai pieni matkailuauto,k mahuuu asumaan sisällä.

• Anonyymi00005

Mä haluun, että mies sukeltaa mulle syvästä merestä helmet.
      Vilma

• Anonyymi00020
        UUSI

Oletko kuunnellut Jorma Eirto nimisen laulajan kappaletta Tiikerihai? Kuunteleppa Vilma.

• Anonyymi00022
        UUSI
        Anonyymi00020 kirjoitti:

Oletko kuunnellut Jorma Eirto nimisen laulajan kappaletta Tiikerihai? Kuunteleppa Vilma.

Kenkusti siinä kävi. Okei mä tingin. Iberosta.
        Vilma

• Anonyymi00006

Maastokelpoisesta lava-autosta olen haaveillut. Sillä olis kätevää pörrätä omilla tiluksilla ja kuletella raivaussahaa ja muuta rompetta. Ite pitäis ostaa, kun miestä ei ole.

• Anonyymi00007

Dodge RAM lava-auto, renkaan koko pitää olla noin 1,5 metriä, vähintään, halkaisijaltaan, jotta pääsee menemään

• Pakettiautoon mahtuisi kaikki työvälineet, mutta ihan sama, kunhan olisi auto.

• Anonyymi00008

Yhdys sanojen oikein kirjoitus?

• Anonyymi00009
        UUSI

Yhdyssana on yhdyssana.

• Anonyymi00023
        UUSI
        Anonyymi00009 kirjoitti:

Yhdyssana on yhdyssana.

Ei välttämättä, riippuu sanojen merkityksestä, mitä niillä haluaa viestittää muille.

• UUSI

Jos olisin nainen niin valitsisin traktorin

• Anonyymi00011
        UUSI

Mitä tekee kaupungissa traktorilla?

• Anonyymi00012
        UUSI
        Anonyymi00011 kirjoitti:

Mitä tekee kaupungissa traktorilla?

Liikenteen tukoksi ajattelit?

• Anonyymi00024
        UUSI

Onko traktori yhdyssana vai viivalla erotettava sama? Trak-tori, tori.fistä? Kauppa- tori, peili- tori, tori- aukee?

• Anonyymi00010
      UUSI

Ei mikään noista.

• Anonyymi00013
      UUSI

Mahdollisimman kallis traktori. Myyn sen pois heti joulun jälkeen. Tietysti helpommalla pääsee, jos antaa saman suoraan rahana. Mulla ei ole mitään käyttöä yhdellekään noista.

• Anonyymi00014
      UUSI

Kuski

• UUSI

Dösä ja siihen kuski.

• UUSI

Pakettiauto olisi kätevä peli. Aina on jotain vietävää ja tuotavaa. Valitsen käytännöllisen ratkaisun. Paku!

• Anonyymi00015
        UUSI

Ja lomilla vaahtokumi patja perään niin voi nukkua leirintä alueissa eli paku moni käyttöinen

• UUSI
        Anonyymi00015 kirjoitti:

Ja lomilla vaahtokumi patja perään niin voi nukkua leirintä alueissa eli paku moni käyttöinen

Monet retkeilijät ja lomalaiset tekevät juuri noin. Itse en ole innostunut leiriytymisestä. Minut löytää kotoa, tai lähimmästä hotellista. Olen mukavuudenhaluinen. 😊🏨🛁🛌

• Anonyymi00018
        UUSI
        tosi.typy kirjoitti:

Monet retkeilijät ja lomalaiset tekevät juuri noin. Itse en ole innostunut leiriytymisestä. Minut löytää kotoa, tai lähimmästä hotellista. Olen mukavuudenhaluinen. 😊🏨🛁🛌

Äläs nyt kesällä sinut löytäis pakun perästä se on sinun loma kotisi vai hotellista pakussa sinä nukut ja sillä sipuli

• Anonyymi00019
        UUSI

Minulla oli aikoinaan pienempi ja sittemmin isompi Hiace. Käytin sitä lähinnä mönkkärini kuskaamiseen.
        Mutta yllättävän paljon tuli soittoja, kun sinullahan on se pakettiauto... 🤣

Yllättävän monessa muutossakin olin mukana. Se välillä harmitti. Mutta kyllä mokomat työystävät muistivat myös takaisinpäin. Muistan kun kerran laitettiin hiaceen talon kokoinen peräkärry ja oli siinä rajoilla saanko BE kortillani ajaa sitä.
        Kyllä teki mieli laittaa soimaan Matti Eskon Rekkamies.

>simiti<

• UUSI
        Anonyymi00019 kirjoitti:

Minulla oli aikoinaan pienempi ja sittemmin isompi Hiace. Käytin sitä lähinnä mönkkärini kuskaamiseen.
        Mutta yllättävän paljon tuli soittoja, kun sinullahan on se pakettiauto... 🤣

Yllättävän monessa muutossakin olin mukana. Se välillä harmitti. Mutta kyllä mokomat työystävät muistivat myös takaisinpäin. Muistan kun kerran laitettiin hiaceen talon kokoinen peräkärry ja oli siinä rajoilla saanko BE kortillani ajaa sitä.
        Kyllä teki mieli laittaa soimaan Matti Eskon Rekkamies.

>simiti<

Tuo tavaroiden siirtäminen paikasta A paikkaan B kiehtoo ja siksi paku on hyvä vaihtehto.

Tällä hetkellä minulla on Nissan Qashqai, sinne mahtuu jonkin verran tavaraa, mutta ei se tavaratila mikään suuri ole. On se silti kätevä ja minun tarpeisiini sopiva.
        Ei sillä mitään sohvaa roudata, mutta kauppakassit mahtuvat näppärästi mukaan.

• UUSI

Aloittajan kaikki vaihtoehdot ovat epäseksikkäitä kulkuneuvoja.

Yksikään nainen ei halunnut muodokasta urheiluautoa.
      Alkaako palstan naiset mummoutua?

(retorinen kysymys, ei saa vastata!)

• Anonyymi00016
      UUSI

Juu joku kallis auto, kun ei mulla edes ole ajokorttiakaan, auto myyntiin ja rahat taskuun ja ostamaan elämään sisältöä.

• Anonyymi00021
      UUSI

Valintani on tuo 3, eli paku..
      Koska siitä saa kätsyn mukana kulkevan kodin.
      Tarttisin kyllä kuskinkin sen mukana.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vain vasemmistolaiset rakennemuutokset pelastavat Suomen

Kansaa on ankeutettu viimeiset 30+ vuotta porvarillisella minäminä-talouspolitiikalla, jossa tavalliselta kansalta on ot
      Maailman menoa
      89
      3712
    2. Persut huutaa taas: "kato! muslimi!"

Persut on lyhyessä ajassa ajaneet läpi kaksi työntekijöiden oikeuksien heikennystä, joita se on aiemmin vastustanut. Pe
      Maailman menoa
      40
      3055
    3. onko kaivattusi

vaarallinen? :D
      Ikävä
      79
      2917
    4. Menen nyt koisimaan

Ja en ehkä palaa tänne. Asia on nyt loppuunkäsitelty ja totuus tuli ilmi
      Ikävä
      28
      2694
    5. Haluaisin rakastaa sinua

Ja olla sinulle se oikea... Rakastan sinua 💗💗💗
      Ikävä
      19
      2675
    6. Olisiko sinulla

Jonossa vaihtoehtoja, ehkä
      Ikävä
      52
      2382
    7. Mitä tuntemuksia

Rakkaasi ääni herättää?
      Ikävä
      19
      2087
    8. Pieni galluppi

Mitäs lahjaa odotat joulupukilta.
      Ikävä
      57
      1967
    9. Oletko uhriutuja?

vaikka itse olet rääkännyt toista ja aiheuttanut ties mitä toiselle.
      Tunteet
      58
      1836
    10. KL: Mari Hynynen avoimena - Jouni-rakkaan ja Joel-pojan välit ovat nämä!

Mari Hynynen (ent. Perankoski) on naimisissa Jouni Hynysen kanssa. Marilla on edellisestä liitosta yksi lapsi, Joel Vola
      Suomalaiset julkkikset
      12
      1768
    Aihe