Tänään on kuunneltu monenlaista

Ajattelin jakaa tämän legendaarisen tänne ja jatkan illan mittaan näillä vanhoilla sekä uudemmilla kappaleilla.

Tämä kappale kuuluu kategoriaan "korvamadot" eli pärähti soimaan päässä, kun muistelin nuoruusvuosia.

Baby D / Let me be your fantasy

https://youtu.be/f17b8m5fniU?si=EOWATl5MZrwXKUfD

Menorikasta iltaa palstalle! 🤗

43

208

1Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • UUSI

Mulla soi justiinsa Billie Holliday, joten lunkia lööbäilyä. En nyt jaksa keskeyttää Billietä, joten jää kuuntelematta linkkisi. Nyt kaipaan lunkia menoa. Sielu lepää. Billien swengissä.

• UUSI

Eikä kannata keskeyttää, koska tuo on vauhdikkaampaa.

• UUSI
        Mu5tasydän kirjoitti:

Eikä kannata keskeyttää, koska tuo on vauhdikkaampaa.

Niin arvelinkin. Juur nyt kuuntelen mieluummin saksofonien, läskibasson ja trumpettien sulosinfoniaa.. vähän on sellainen fiilis taas päällä.

• UUSI

• UUSI
        Pikku-pirpana kirjoitti:

https://music.youtube.com/watch?v=d7sIlQgro4Y&si=wrUT71B6Lim_9laZ

Dream a little dream of me
        Billie Holliday & Luis Armstrong

Kiitos, tuo on kivan letkeää. 🤗

• UUSI
        Mu5tasydän kirjoitti:

Kiitos, tuo on kivan letkeää. 🤗

No nyt si vaihdoin Buddy Hollyyn. Näin se mieli muuttuu hetkessä. Tosin kuuntelin jo toista tuntia Billietä..

• UUSI
        Pikku-pirpana kirjoitti:

No nyt si vaihdoin Buddy Hollyyn. Näin se mieli muuttuu hetkessä. Tosin kuuntelin jo toista tuntia Billietä..

Mulla tulee varmasti vielä monta genreä tänään kuunneltua. Suomiräppiä, soulia, jazzia, teknoa, trancea, rokkia.. Kaikki on sallttua ja fiiliksen mukaan. 😂

• UUSI
        Mu5tasydän kirjoitti:

Mulla tulee varmasti vielä monta genreä tänään kuunneltua. Suomiräppiä, soulia, jazzia, teknoa, trancea, rokkia.. Kaikki on sallttua ja fiiliksen mukaan. 😂

Menin poistoon viestini

"Tämä!❤️"

Oli varmaankin liuan lyhyt poistobotille. 😒

• UUSI
        Pikku-pirpana kirjoitti:

Menin poistoon viestini

"Tämä!❤️"

Oli varmaankin liuan lyhyt poistobotille. 😒

Pistetään niin vatusti sydämiä, että ei poistu.

❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️

• UUSI
        Mu5tasydän kirjoitti:

Pistetään niin vatusti sydämiä, että ei poistu.

❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️

Nyt hörähdin raikuvaan nauruun! Kiitos makeista nauruista.

• Anonyymi00001
      UUSI

Kuuluuko biisistä enemmän ku puolet? ;)
      -sivusta

• UUSI

No joskus kuuluu joskus ei. Onko MGC sun suokkari? :)

• Anonyymi00003
        UUSI
        Mu5tasydän kirjoitti:

No joskus kuuluu joskus ei. Onko MGC sun suokkari? :)

Ei, mut Isnäsin Putte on mun nimellä. Kuulemma. ;)
        -kutensäkinsuusta

• UUSI
        Anonyymi00003 kirjoitti:

Ei, mut Isnäsin Putte on mun nimellä. Kuulemma. ;)
        -kutensäkinsuusta

Sitä minäkin, että et tajua.

• Anonyymi00005
        UUSI
        Mu5tasydän kirjoitti:

Sitä minäkin, että et tajua.

Kyl mä sentään erotan mustan valkosesta, kokonaisen puolikkaasta ja kuspäät oikeista ihmisistä. ;)
        -7000

• UUSI
        Anonyymi00005 kirjoitti:

Kyl mä sentään erotan mustan valkosesta, kokonaisen puolikkaasta ja kuspäät oikeista ihmisistä. ;)
        -7000

Niin minäkin ja sinä kuulut tekstiesi perusteella niihin viimeisiin. Ei muistella hyvällä.

• Anonyymi00008
        UUSI
        Mu5tasydän kirjoitti:

Niin minäkin ja sinä kuulut tekstiesi perusteella niihin viimeisiin. Ei muistella hyvällä.

No ei kyl muistella rahallakaan, kaikki ku ei sillä oo korvattavissa, paitsi tietenki teiän piireissä. Eikä millään c-hepatiitillakaan, jota varmaan tykkäätte tökkäillä sivullisiinkin? ;)

• UUSI
        Anonyymi00008 kirjoitti:

No ei kyl muistella rahallakaan, kaikki ku ei sillä oo korvattavissa, paitsi tietenki teiän piireissä. Eikä millään c-hepatiitillakaan, jota varmaan tykkäätte tökkäillä sivullisiinkin? ;)

Vttu sulla on pahat harhat.

• Anonyymi00012
        UUSI
        Mu5tasydän kirjoitti:

Vttu sulla on pahat harhat.

Interweb ja atk tuo esiin kansakuntamme kirkkaimmat kynttilät, hurahtaneimmat halogeenit ja kynät, joiden tylppyys muistuttaa 30-luvun dekkareiden kuuluisaa tylppää asetta.

Mutta minkäs sille oikein voi?

• UUSI
        Anonyymi00012 kirjoitti:

Interweb ja atk tuo esiin kansakuntamme kirkkaimmat kynttilät, hurahtaneimmat halogeenit ja kynät, joiden tylppyys muistuttaa 30-luvun dekkareiden kuuluisaa tylppää asetta.

Mutta minkäs sille oikein voi?

En tiedä miten internet tai em. asiat tähän liittyvät, että joku on päättänyt olla toiselle kusipää.

Kyllä minustakin saa nykyään sellaisen esiin, kun niin kovasti sitä tunnutaan haluavan.

Mikään ideaali se ei minulle ole ja tulen lähinnä huonovointiseksi vttuilun jälkeen, mutta jatketaan samalla linjalla, kuspäille kuspää ja mukaville mukava.

• Anonyymi00016
        UUSI
        Mu5tasydän kirjoitti:

En tiedä miten internet tai em. asiat tähän liittyvät, että joku on päättänyt olla toiselle kusipää.

Kyllä minustakin saa nykyään sellaisen esiin, kun niin kovasti sitä tunnutaan haluavan.

Mikään ideaali se ei minulle ole ja tulen lähinnä huonovointiseksi vttuilun jälkeen, mutta jatketaan samalla linjalla, kuspäille kuspää ja mukaville mukava.

No sitä ne tähän liittyvät, että hurahtaneimmatkin halogeenit pääsevät melko anonyymisti oksentelemaan ihmisten päälle netissä.

Mikä minusta on sekä hyvä että huono asia.

Hyvä sinällään, että ihmiskunnan sakeimmat sakatkin saavat äänen ja en pääse kuplautumaan vain mukavien ja fiksujen seuraan.

Huono taas siksi, että aika usein saa vähintään roiskeita päälleen heidän henkisistä laatoistaan.

• Anonyymi00018
        UUSI
        Anonyymi00016 kirjoitti:

No sitä ne tähän liittyvät, että hurahtaneimmatkin halogeenit pääsevät melko anonyymisti oksentelemaan ihmisten päälle netissä.

Hyvä sinällään, että ihmiskunnan sakeimmat sakatkin saavat äänen ja en pääse kuplautumaan vain mukavien ja fiksujen seuraan.

Huono taas siksi, että aika usein saa vähintään roiskeita päälleen heidän henkisistä laatoistaan.

Halogeeneistä lentävät roiskeet luminoilin valossa vasta jotain onki. Kuulemma. ;)
        -sivusta

• UUSI
        Anonyymi00016 kirjoitti:

Hyvin ilmaistu. Vähintään sivuroiskeita, kuten tämä tyyppi itseään sivusta tyrkyttää.

• Anonyymi00002
      UUSI
      • UUSI

Kiitos molemmista linkeistä. 😊

• Anonyymi00006
        UUSI

• Anonyymi00010
        UUSI
        Anonyymi00006 kirjoitti:

Blondie lähes tuntematon Suomessa?!

No älä nyt viitsi, aikuinen ihminen.

Mutta tuntemattomista puheenollen, laitetaanpas sitten seuraavaksi rekkeetä, tai jotain:

https://youtu.be/nwUh11E3xyI?si=uc2SddqiD_5EJji5

Tekikös Debbie uraa sen jälkeen, kun bändi hajosi kasarilla?

Pitääpä kuukkeloida.

• Anonyymi00011
        UUSI

Taidat olla aika nuori. Ehkä Blondie on tutumpi 70-80-luvulla nuoruuttaan eläneille, mutta onhan Blondiella radiosoitossa tänä päivänäkin matskua. Call Me on itselleni se tutuin biisi ja pakko tunnustaa, etten edes tiennyt tuon Maria- kappaleen olevan Blondieta.

• Anonyymi00004
      UUSI

Hyppää gubbe järveen!

• UUSI

Onko iltalääkkeet otettu? Aika pahat harhat sulla.

• UUSI

Mitä hiivattia.. on pakkasta, ni toi järvi on jäässä. Siellähän tulisi kylmä. 😉

• Anonyymi00007
        UUSI
        Pikku-pirpana kirjoitti:

Mitä hiivattia.. on pakkasta, ni toi järvi on jäässä. Siellähän tulisi kylmä. 😉

Pää edellä jäähän, kops!

• UUSI
        Anonyymi00007 kirjoitti:

Pää edellä jäähän, kops!

Auts! Sehän sattuisi. Ja voisi tulla kuhmu ottalohkoon..

• Anonyymi00009
        UUSI
        Pikku-pirpana kirjoitti:

Auts! Sehän sattuisi. Ja voisi tulla kuhmu ottalohkoon..

Kuhmu uus, otsaluus.

Oletettavasti kuitenkin jää murtuisi.

Tämä siksi, että viisaampi antaa periksi ja se ei taida olla tuo "Hyppää gubbe järveen " jäppinen.

• UUSI
        Anonyymi00009 kirjoitti:

Kuhmu uus, otsaluus.

Oletettavasti kuitenkin jää murtuisi.

Tämä siksi, että viisaampi antaa periksi ja se ei taida olla tuo "Hyppää gubbe järveen " jäppinen.

Noh .. kunhan leikin. Vai onko se kiellettyä? :)
        Joskus minuakin lapsettaa.

• Anonyymi00014
        UUSI
        Pikku-pirpana kirjoitti:

Noh .. kunhan leikin. Vai onko se kiellettyä? :)
        Joskus minuakin lapsettaa.

Ei. Ei kai?

Hyvänen aika sentään!

Minä ainakin olen ihan kuoleman vakavissani ihan joka hetki, joka paikassa.

Uskotko?

• UUSI
        Anonyymi00014 kirjoitti:

Ei. Ei kai?

Hyvänen aika sentään!

Minä ainakin olen ihan kuoleman vakavissani ihan joka hetki, joka paikassa.

Uskotko?

Juu tottakai uskon. :)

Täällä on vain hieman vaikeaa tunnistaa mitä kukakin oikeasti meinaa, ku on vain muutama sana joita tulkita.

Rekuista kyllä oppii pikkuhiljaa, mutta heitäkin ehkä ylitulkitsee. No, ei tää oo sen vakavampaa. Kevyttä jutustelua.

• Anonyymi00017
        UUSI
        Pikku-pirpana kirjoitti:

Juu tottakai uskon. :)

Täällä on vain hieman vaikeaa tunnistaa mitä kukakin oikeasti meinaa, ku on vain muutama sana joita tulkita.

Rekuista kyllä oppii pikkuhiljaa, mutta heitäkin ehkä ylitulkitsee. No, ei tää oo sen vakavampaa. Kevyttä jutustelua.

Minä olen sentään wanha kanta-peikko täällä ja odotellessani saunan lämpiämistä höpisen joutavia.

Mutta laitetaanpa seuraava kappale

https://youtu.be/apBWI6xrbLY?si=dgfF25X8f_uc5lZ_

• UUSI
      • UUSI

Heh, ihan kuin juustot, mutta musiikkia, joka sopii punkun kanssa. Kiitos linkistä. 😊

• Anonyymi00013
      UUSI

Eipä viitsi laittaa mitään. Tuo yksi ääliö taas haukkuu muita oman ahdistuksensa takia. Tuolla tyylillä on hyvin yksinäinen vanhuus, ellei sellikavereita lasketa.

Luultavasti on joku psykopaatti, keitä välillä jää kiinni julmista teoista, sekä murhista. Ei ansaitsisi elää ihmisten joukossa.

>simiti<

• Anonyymi00015
      UUSI

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vain vasemmistolaiset rakennemuutokset pelastavat Suomen

Kansaa on ankeutettu viimeiset 30+ vuotta porvarillisella minäminä-talouspolitiikalla, jossa tavalliselta kansalta on ot
      Maailman menoa
      94
      3747
    2. Persut huutaa taas: "kato! muslimi!"

Persut on lyhyessä ajassa ajaneet läpi kaksi työntekijöiden oikeuksien heikennystä, joita se on aiemmin vastustanut. Pe
      Maailman menoa
      44
      3091
    3. onko kaivattusi

vaarallinen? :D
      Ikävä
      79
      2987
    4. Haluaisin rakastaa sinua

Ja olla sinulle se oikea... Rakastan sinua 💗💗💗
      Ikävä
      19
      2785
    5. Menen nyt koisimaan

Ja en ehkä palaa tänne. Asia on nyt loppuunkäsitelty ja totuus tuli ilmi
      Ikävä
      28
      2714
    6. Olisiko sinulla

Jonossa vaihtoehtoja, ehkä
      Ikävä
      52
      2412
    7. Mitä tuntemuksia

Rakkaasi ääni herättää?
      Ikävä
      19
      2167
    8. Pieni galluppi

Mitäs lahjaa odotat joulupukilta.
      Ikävä
      60
      2058
    9. Oletko uhriutuja?

vaikka itse olet rääkännyt toista ja aiheuttanut ties mitä toiselle.
      Tunteet
      58
      1876
    10. KL: Mari Hynynen avoimena - Jouni-rakkaan ja Joel-pojan välit ovat nämä!

Mari Hynynen (ent. Perankoski) on naimisissa Jouni Hynysen kanssa. Marilla on edellisestä liitosta yksi lapsi, Joel Vola
      Suomalaiset julkkikset
      12
      1828
    Aihe