Muistutus pikkujouluaikaan

Anonyymi-ap

Näin pikkujouluaikaan kannattaa muistaa että vain viinaa juomalla voi pikkujouluissa löytää naisseuraa. Mitkään raitistelijat tai parin juoman juojat eivät seuraa löydä vaan viinaa pitää juoda kunnolla.

t. viinamies

9

154

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Olen allerginen pakkaselle ja saan siitä ihottumaa, siksi olen ennemmin kotona.

• Anonyymi00001

Viinamies on oikeassa. Jos joisit tarpeeksi viinaa, niin tarkenisit pakkasessa loistavasti! Tokikin se tunne vain hämää, mutta ei puututa pikkuasioihin.

Itseäni ei sinänsä pakkaset, jää, lumi, tai talvessa muu haittaa paitsi tämänhetkinen synkkyys. Hitto kun tekisi mieli laittaa reppuun kunnon akut ja otsavaloksi 1000W:n halogeeni. Loppuisi se pimeys!

>simiti<

• Anonyymi00001 kirjoitti:

Viinamies on oikeassa. Jos joisit tarpeeksi viinaa, niin tarkenisit pakkasessa loistavasti! Tokikin se tunne vain hämää, mutta ei puututa pikkuasioihin.

Itseäni ei sinänsä pakkaset, jää, lumi, tai talvessa muu haittaa paitsi tämänhetkinen synkkyys. Hitto kun tekisi mieli laittaa reppuun kunnon akut ja otsavaloksi 1000W:n halogeeni. Loppuisi se pimeys!

>simiti<

Niin, jos oikeasti ajatellaan, niin pakkanenhan on vain pukeutumiskysymys. Valoahan sitä kaipaa itsekin.

• Pikkujoulut oli jo. Otin yhden lasillisen kuohuvaa ja lonkeron. Olin kotona jo ennen puoltayötä. Kivaa oli!

Pikkujoulut on tältä vuodelta taputeltu. 😊👏

• Anonyymi00003

Siitä se lähtee! Seuraavaksi 2 lonkeroa ja lihapiirakka nakkikioskilta. Kotiinmeno venyy...

Jokunen vuosi ja löydät itsesi ojasta muistisi menettäneenä ja sinapit rinnuksilla. Lähdet siitä lompsimaan eteenpäin ja ainoa ajatuksesi on, että mistä saisi seuraavan skumppalasillisen. 🐖💨

>simiti<

• Anonyymi00003 kirjoitti:

Siitä se lähtee! Seuraavaksi 2 lonkeroa ja lihapiirakka nakkikioskilta. Kotiinmeno venyy...

Jokunen vuosi ja löydät itsesi ojasta muistisi menettäneenä ja sinapit rinnuksilla. Lähdet siitä lompsimaan eteenpäin ja ainoa ajatuksesi on, että mistä saisi seuraavan skumppalasillisen. 🐖💨

>simiti<

Kauhunäkymä! Onneksi ei ole realistinen.
        Minulle tuo jatkuva juhliminen ja ryyppääminen ei sovi ollenkaan. Hyvässä seurassa voin ottaa pari lasillista, mutta se on sitten siinä. Stoppi tulee luonnostaan.
        Minulla on huono viinapää, alkaa nukuttamaan.

• Anonyymi00004
        tosi.typy kirjoitti:

Kauhunäkymä! Onneksi ei ole realistinen.
        Minulle tuo jatkuva juhliminen ja ryyppääminen ei sovi ollenkaan. Hyvässä seurassa voin ottaa pari lasillista, mutta se on sitten siinä. Stoppi tulee luonnostaan.
        Minulla on huono viinapää, alkaa nukuttamaan.

No mutta toki viinapäätä saa ahkerasti harjoittelemalla paremmaksi!

Kerran luin lehdestä, kun joku oli ratsiassa puhaltanut yli 4 promillea. Ei hemmetti ja oli ajanut vielä ihan normaalisti!

Sellaiseen ei kykene ihan silloin tällöin pari lasillista ottamalla. Itse kerran nuorena heräsin putkasta. Hämmästyin ja kyselin sitten poispäästettäessä, että olenko tehnyt jotain pahaa?

Tuumasi vain, ettet sinä hirmuisesti tehnyt muuta, kuin nukuit pusikon juurella ja sinut kannettiin tänne turvaan.

Kaikkea sitä... olisihan minut silloin ollut myös helppo ryöstää. 😁

>simiti<

• Anonyymi00002

Onko viinamiehellä ollut monetkin pikkujoulut jo tänä vuonna?

• Anonyymi00005

Sillä on pikkujoulut Pyhäinpäivästä Vappuun. Sitten Vappua taas Pyhäinpäivään.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Lataus pakkaskelissä

En olisi koskaan ostanut sähköautoa jos olisin tajunnut että ne eivät lataa pakkasissa suurteholatauksella vaan istut tu
      Hybridi- ja sähköautot
      105
      4174
    2. Kun väestö ikääntyy ja veronmaksajat vähenee, mitä sitten vasemmistolaiset?

Maahanmuutto ei vaan ole ratkaisu väestön ikääntymiseen. Maahanmuutto lykkää ja hidastaa väestön ikääntymistä ja työv
      Maailman menoa
      57
      2378
    3. Miksei Trump ole kiinnostunut Suomen valloittamisesta?

Täällähän on enemmän turvetta kuin Norjalla öljyä. Eikö Ttump ole turvenuija?
      Maailman menoa
      77
      1638
    4. Kyllä mä suren

Sitä että mikään ei ole kuten ennen. Ei niitä hetkiä ja katseita. Toisaalta keho lepää eikä enää tarvitse sitä tuskaa ko
      Ikävä
      6
      1103
    5. Jos vielä joku päivä nähtäis...

Miten suhtautuisit minuun, mies?
      Ikävä
      66
      844
    6. Olet mies aika ailahteleva luonteeltasi

Olen nähnyt kuinka olet iloinen, sosiaalinen ja osallistuva. Autat ja kannustat muita. Ja sitten olen nähnyt kuinka istu
      Ikävä
      118
      813
    7. Nyt se on varmaa kuntajakoselvitys

Ensi viikolla tuöee kuntaministeri ulos ja kertoo asiasta.
      Ähtäri
      21
      813
    8. Laitetaan nyt kirjaimet kohdilleen

kuka rakastaa ja ketä ?
      Ikävä
      39
      792
    9. Olisin valmis tutustumaan uudelleen

En menneisyyden kautta vaan haluaisin tutustua ihmiseen, jollaiseksi olet kasvanut.
      Ikävä
      50
      769
    10. Tiedät sen

Esitän välinpitämätöntä, mutta en ole sitä oikeasti.
      Ikävä
      62
      768
    Aihe