Näin pikkujouluaikaan kannattaa muistaa että vain viinaa juomalla voi pikkujouluissa löytää naisseuraa. Mitkään raitistelijat tai parin juoman juojat eivät seuraa löydä vaan viinaa pitää juoda kunnolla.
t. viinamies
Muistutus pikkujouluaikaan
9
118
Vastaukset
Olen allerginen pakkaselle ja saan siitä ihottumaa, siksi olen ennemmin kotona.
- Anonyymi00001UUSI
Viinamies on oikeassa. Jos joisit tarpeeksi viinaa, niin tarkenisit pakkasessa loistavasti! Tokikin se tunne vain hämää, mutta ei puututa pikkuasioihin.
Itseäni ei sinänsä pakkaset, jää, lumi, tai talvessa muu haittaa paitsi tämänhetkinen synkkyys. Hitto kun tekisi mieli laittaa reppuun kunnon akut ja otsavaloksi 1000W:n halogeeni. Loppuisi se pimeys!
>simiti< Anonyymi00001 kirjoitti:
Viinamies on oikeassa. Jos joisit tarpeeksi viinaa, niin tarkenisit pakkasessa loistavasti! Tokikin se tunne vain hämää, mutta ei puututa pikkuasioihin.
Itseäni ei sinänsä pakkaset, jää, lumi, tai talvessa muu haittaa paitsi tämänhetkinen synkkyys. Hitto kun tekisi mieli laittaa reppuun kunnon akut ja otsavaloksi 1000W:n halogeeni. Loppuisi se pimeys!
>simiti<Niin, jos oikeasti ajatellaan, niin pakkanenhan on vain pukeutumiskysymys. Valoahan sitä kaipaa itsekin.
Pikkujoulut oli jo. Otin yhden lasillisen kuohuvaa ja lonkeron. Olin kotona jo ennen puoltayötä. Kivaa oli!
Pikkujoulut on tältä vuodelta taputeltu. 😊👏- Anonyymi00003UUSI
Siitä se lähtee! Seuraavaksi 2 lonkeroa ja lihapiirakka nakkikioskilta. Kotiinmeno venyy...
Jokunen vuosi ja löydät itsesi ojasta muistisi menettäneenä ja sinapit rinnuksilla. Lähdet siitä lompsimaan eteenpäin ja ainoa ajatuksesi on, että mistä saisi seuraavan skumppalasillisen. 🐖💨
>simiti< Anonyymi00003 kirjoitti:
Siitä se lähtee! Seuraavaksi 2 lonkeroa ja lihapiirakka nakkikioskilta. Kotiinmeno venyy...
Jokunen vuosi ja löydät itsesi ojasta muistisi menettäneenä ja sinapit rinnuksilla. Lähdet siitä lompsimaan eteenpäin ja ainoa ajatuksesi on, että mistä saisi seuraavan skumppalasillisen. 🐖💨
>simiti<Kauhunäkymä! Onneksi ei ole realistinen.
Minulle tuo jatkuva juhliminen ja ryyppääminen ei sovi ollenkaan. Hyvässä seurassa voin ottaa pari lasillista, mutta se on sitten siinä. Stoppi tulee luonnostaan.
Minulla on huono viinapää, alkaa nukuttamaan.- Anonyymi00004UUSI
tosi.typy kirjoitti:
Kauhunäkymä! Onneksi ei ole realistinen.
Minulle tuo jatkuva juhliminen ja ryyppääminen ei sovi ollenkaan. Hyvässä seurassa voin ottaa pari lasillista, mutta se on sitten siinä. Stoppi tulee luonnostaan.
Minulla on huono viinapää, alkaa nukuttamaan.No mutta toki viinapäätä saa ahkerasti harjoittelemalla paremmaksi!
Kerran luin lehdestä, kun joku oli ratsiassa puhaltanut yli 4 promillea. Ei hemmetti ja oli ajanut vielä ihan normaalisti!
Sellaiseen ei kykene ihan silloin tällöin pari lasillista ottamalla. Itse kerran nuorena heräsin putkasta. Hämmästyin ja kyselin sitten poispäästettäessä, että olenko tehnyt jotain pahaa?
Tuumasi vain, ettet sinä hirmuisesti tehnyt muuta, kuin nukuit pusikon juurella ja sinut kannettiin tänne turvaan.
Kaikkea sitä... olisihan minut silloin ollut myös helppo ryöstää. 😁
>simiti<
- Anonyymi00002UUSI
Onko viinamiehellä ollut monetkin pikkujoulut jo tänä vuonna?
- Anonyymi00005UUSI
Sillä on pikkujoulut Pyhäinpäivästä Vappuun. Sitten Vappua taas Pyhäinpäivään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vain vasemmistolaiset rakennemuutokset pelastavat Suomen
Kansaa on ankeutettu viimeiset 30+ vuotta porvarillisella minäminä-talouspolitiikalla, jossa tavalliselta kansalta on ot803691Persut huutaa taas: "kato! muslimi!"
Persut on lyhyessä ajassa ajaneet läpi kaksi työntekijöiden oikeuksien heikennystä, joita se on aiemmin vastustanut. Pe373030- 792877
- 282684
- 192635
- 522362
- 192067
- 571957
- 581816
KL: Mari Hynynen avoimena - Jouni-rakkaan ja Joel-pojan välit ovat nämä!
Mari Hynynen (ent. Perankoski) on naimisissa Jouni Hynysen kanssa. Marilla on edellisestä liitosta yksi lapsi, Joel Vola121748