Oletteko ostaneet konvehteja?

Anonyymi-ap

Minä olen sekopäinen diapeetikko. Olen ostanut jo 6 kpl konvehtirasioita. Kohtuus ei riitä ja tilasin seuraavaan tilaukseen 3 lisää.

Kyllä haima ja diapeteshoitaja kauhistuu. Ihan sama. Siinäpähän mölisevät tyhjää.

>simiti<

21

268

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Kannattaa käydä verikokeissa ennen joulua, tulee paremmat tulokset.

Joulun jälkeen terveelläkin ihmisellä on niin rumat lukemat, että alkaa loppuelämän kestävä lääkitys.

• Anonyymi00005

Ei se aina ajankohdasta ole kiinni. Ihan arpomalla ne tulokset laitetaan. Sellaisen vankkumattoman käsityksen olen eloni aikana saanut.

Ainakaan elintavoilla ei ole mitään merkitystä tuloksiin. Ei parempaan, eikä huonompaan suuntaan. Parhaat verikoetulokset tuli yhdesti kesäloman jälkeen ja olin joka päivä ottanut kaljaa. Maksa-arvotkin olivat huippukunnossa. 🤣

>simiti<

• Anonyymi00010

Yhden Fazerin sinsen konvehtirasian ostin, maksoi 6,25 euroa, ajattelin et seuraavat suklaat ostan irtokarkkeina. Kilohinta konvehdeille taisi olla 20+ euroa.

• Anonyymi00002

Yhden liköörikonvehtirasisan ostin tänään. Ja taisi mennä jo kk sitten yksi wienernougat suklaa.

Millaisia olet tilannut?

• Anonyymi00004

Huomenta. Ihan tavis pandulin juhlakonvehteja. Niitä saa 3-packin 14€. Hirmu kallista silti. Onko maailmassa konvehtipensas farmeilla jotain ongelmia?

>simiti<

• Anonyymi00004 kirjoitti:

Huomenta. Ihan tavis pandulin juhlakonvehteja. Niitä saa 3-packin 14€. Hirmu kallista silti. Onko maailmassa konvehtipensas farmeilla jotain ongelmia?

>simiti<

Litukassa oli äpillä vajaa 12 eskoa ko. 3-pack.

• Anonyymi00015
        Anonyymi00004 kirjoitti:

>simiti<

Vai pandulin :) niitä välttelen ja ostelen vain lahjaksi muille. Ihan liian paljon on tullut syötyä niitä ja makuaisti kehittynyt olevinaan hienostuneempaan suuntaan.

• Anonyymi00006

Mulla oli Wiener nougatin ja Budapestin ahmimiskausi jo. Vein niiden laatikoita jätekatokselle lajiteltuna niin paljon että hävetti.

Nyt kauppareissut ovat sujuneet ilman joulusuklaiden kahmimista. Olen tuijotellut niitä kyllä ja miettinyt että maistuisko ihan oikeasti. Ei ole maistunut oikeasti ja kauppaan ovat jääneet. Jos olisin ostanut, niin kaiken olisin syönytkin.

Tuollainen 6 laatikkoa on ihan amatööritouhua vielä... 😁

xLiner

• Anonyymi00007

Syömistä varten ne on tarkoitettu ja elämästä saa nauttia

• Anonyymi00008

Ai olen vasta-alkaja noiden suklaiden kanssa? Nooh, ei kaikessa voi olla paras. 🫠

>simiti<

• Anonyymi00009
        Anonyymi00008 kirjoitti:

Ai olen vasta-alkaja noiden suklaiden kanssa? Nooh, ei kaikessa voi olla paras. 🫠

>simiti<

No, harjoitelu voi auttaa.

(Todennäköisesti tämän taidon taustalla on joku vinksahtanut geeni. Kulkee suvussa 😄)

xLiner

• Anonyymi00011

Ostin Lidlistä Budapestiä 250gr vain 2,23 euroa. Oli vain nimellä Favorina Cocoa Truffles Classic. Oli hyvää, olis kandennut ostaa enemmän, mutku ei tiennyt ennalta, mille maistuu jne. Jatkossa tietää. Ovh. Taisi olla 2,79 euroa.

• Anonyymi00021
        Anonyymi00011 kirjoitti:

Ostin Lidlistä Budapestiä 250gr vain 2,23 euroa. Oli vain nimellä Favorina Cocoa Truffles Classic. Oli hyvää, olis kandennut ostaa enemmän, mutku ei tiennyt ennalta, mille maistuu jne. Jatkossa tietää. Ovh. Taisi olla 2,79 euroa.

Oivoi. Jos mulle tulee heikko hetki, saatan käydä tyhjentämässä Lidlin konvehtihyllyn. En ehkä olisi halunnut tietää tuota...

xLiner

• Anonyymi00012

En. Älä leiki.

• Anonyymi00013

Itsensä lihottaneet läskit saisivat maksaa omat diapetes ja muut hoitonsa. Niistä koostuu miljardien lasku veronmaksajille.

• Anonyymi00014

Olen samaa mieltä. Kalliita yhteiskunnan hoidettavia. Samoin kuin sdpn elätit yleensä.

• Anonyymi00016

Kannattaa ennemmin laittaa ne joulumakeisiin menevät rahat pitkävetoon, niin voi voittaa ja on sitten enemmän rahaa.
      Eikä se haittaa vaikka häviäisi, häviää ne rahat kuitenkin, jos konvehteja ostaa ja jäljelle jää pahemmat vaivat, kuten terveys heikenee rasvojen ja sokerin kautta.

• Anonyymi00017

Mistähän saisi vanhoja neuvostoliittolaisia konvehteja? Hampaat loistaa vieläkin pimeässä ja parturissa ei ole tarvinnut käydä yli 20 vuoteen.

• Anonyymi00018

Yhden konvehtirasian olen ostanut ja jouluksi ostan toisen.

• Anonyymi00019

Tsernobil chokolade kun syöt nii lumet sulaa edessä kun ulkona kävelet

• Anonyymi00020

En ole ostanut konvehteja. Lidlistä ajattelin ostaa niitä belgialaisia suklaakonvehteja, jotka maksoi 4 vuotta sitten alle 4€.
      En sitten ostanutkaan, kun katsoin hintaa yli 7 euroa oli hinta!!!!!!!
      Ihan törkän kova hinnankorotus, pitäkööt tunkkinsa haatana!!!

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nasima löi Jussille luun kurkkuun

Nasima kertoi ettei Jussi sovi puhemieheksi, koska sallii rasismin. Mihin toimiin perussuomalaiset ryhtyvät? Kuka nouse
      Maailman menoa
      555
      9198
    2. Razmyar on säälittävä - puhemiehellä ei ole mitään syytä ottaa kantaa tähän "silmäkohuun"

jonka toimittajat sai aikaan. Asia ei kuulu puhemiehelle millään lailla. Razmyar haluaa taas vaan huomiota. Mutta jos r
      Maailman menoa
      165
      6294
    3. Miten Eerolan silmäkuvat voivat levitä muutamassa tunnissa ympäri maailmaa?

Seuraako koko maailma persujen ja erityisesti Eerolan somea reaaliajassa? Edes kansanedustajan itsemurha eduskuntatalos
      Maailman menoa
      381
      5350
    4. Siviilipalvelusmies Halla-aho normalisoi rasismin perussuomalaisissa

SMP:n tuhkille perustettu puolue ei ollut ihmisiä vastaan, vaan instituutiokriittinen. "Missä EU - siellä ongelma", oli
      Perussuomalaiset
      72
      4831
    5. Suomalaisilta vaaditaan valtavasti suvaitsevaisuutta - miksi sitä ei vaadita muslimeilta

Suomalaisilta vaaditaan kaikkea, pitää olla suvaitsevainen ja hyväksyä vieraiden tavat, rasisti ei saa olla jne. Miksi s
      Maailman menoa
      101
      4443
    6. Juuri Suomen valtamedian toimittajat teki "silmävääntelystä" sen kohun

ja ilmeisesti ottivat yhteyttä myös ulkomaisiin medioihin, että katsokaas tätä. Mutta Japanin medioissa on asiaan suhta
      Maailman menoa
      166
      4103
    7. SDP:n kansanedustaja Marko Asell: Suomen myönnettävä maahanmuuton ongelmat

Hänen mielestään Suomen pitää pyrkiä rajoittamaan jyrkästi turvapaikanhakijoiden pääsyä maahan ja hän arvioi, että maaha
      Maailman menoa
      206
      4047
    8. Sinun ja kaivatun nimikirjaimet

Mitkä ne on ? Meillä H❤️M 👩‍❤️‍👩
      Ikävä
      107
      2211
    9. Onko sinulla ja kaivatulla

joku yhteinen tärkeä paikka?
      Ikävä
      114