Mun vinkit tinderiin

Haluaisin vinkata muutaman omasta mielestä oleellisen asian, kun menee tinderiin.

1. Muistathan, että kyseessä on alusta, jossa ihmiset pelaavat hyvin helposti joka suuntaan. Valikoi tarkkaan kenen kanssa kirjoitat.

2. Mätsää vain sellaisen kanssa, joka oikeasti kiinnostaa, teksti on mielenkiintoinen, teillä on samat mielenkiinnon kohteet jne.

3. Kalakuvat, metsästyskuvat, perunalla otetut kuvat.. Näitä riittää. Onko yleisnäkymä siisti? Mitä enemmän hän on panostanut, niin sitä enemmän tosissaan hän on.

4. Voit kirjoitella aluksi usean kanssa, mutta kiinnitä huomiota siihen, kuka antaa itsestään jotain ja kuka on kiinnostunut myös sinun asioistasi.

5. Pyri karsimaan kirjoittelu usean kanssa ja keskity vain siihen, joka sinua oikeasti kiinnostaa. Kukaan ei ns. jaksa juoda haaleaa kahvia, tuhlaat vain molempien aikaa.

6. Tinderin gold-ominaisuus on suurempi mahdollisuus tavata se herra oikea. Ilmaisversio pyrkii esittelemään sinulle ne ns. väärät.

7. Kun olet varma, että tämä se "oikea" on tai ylipäätään voit luottaa häneen, niin vaihda yhteystietoja ja poistu tinderistä.

- Mitä lisäisit, mitä poistaisit?

69

419

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • UUSI

Mun oma esittelyteksti menee näin:

"Tykkään runoilla ja liikun joskus tanssimalla.

Kokeilen mielelläni uusia asioita, tykkään heittäytyä ja matkustella.

Minussa on luonnetta ja olen enemmän chiliä kuin mannaa.

Olen liikenteessä tositarkoituksella enkä ole kiinnostunut varatuista.

❤️ suoruus
      ❤️ jämäkkyys
      ❤️ avarakatseisuus
      ❤️ rehellisyys
      ❤️ huumorintaju

⛔ pelkkä kirjekaveruus
      ⛔ riippuvuudet (poltan viikonloppuisin)
      ⛔ hedonismi
      ⛔ yhden yön jutut"

• Anonyymi00008
        UUSI

Mitä mieltä palstasedän naisrooli on niistä miehistä jotka on niin äärimmäisen rehellisen ja luotettavan oloisia että pää puuttuu kuvasta täysin? Mm ammatinkuvan takia

• Anonyymi00012
        UUSI

tulee mieleen tuosta esittelystä että olet niinkuin pieni ja pippurinen....

ainoa kohta mikä pistää miettimään on tuo "avarakatseisuus", alkaa vaan miettimään että mitähän kaikkea siihen sisältyy.

• Anonyymi00013
        UUSI

Olen pannut merkille, että sulla on Mu5tasydän hyviä juttuja täällä.. olet mielenkiintoinen persoona. Itse en ole ollut tinderissä, enkä taida mennäkään. Sillä ilmeisesti ei sullakaan ole siellä hirveästi mätsäillyt, koska olet tositarkoituksella liikenteessä. Vai olenko aivan hakoteillä? Anteeksi, jos vaikutan arrogantilta.

• Anonyymi00016
        UUSI

tuo sinun esittelysi on jotenkin tosi yksinkertainen ja tulee pinnallinen vaikutelma, yleisluontoisia itsestäänselvyyksiä. ja tuo teksiosa on kuin joku runo....

kun itse en ole runoista, matkustelusta enkä tanssimisesta innostunut niin tuossa ei ole mitään sellaista mikä saisi minut kirjoittamaan juuri sinulle.

• UUSI
        Anonyymi00016 kirjoitti:

tuo sinun esittelysi on jotenkin tosi yksinkertainen ja tulee pinnallinen vaikutelma, yleisluontoisia itsestäänselvyyksiä. ja tuo teksiosa on kuin joku runo....

kun itse en ole runoista, matkustelusta enkä tanssimisesta innostunut niin tuossa ei ole mitään sellaista mikä saisi minut kirjoittamaan juuri sinulle.

No tästähän pääsemme helposti siihen lopputulemaan, että minun "keep it simple" ei tee sinuun vaikutusta ja svaippasit just vasemmalle. 👌

• UUSI
        Anonyymi00013 kirjoitti:

Olen pannut merkille, että sulla on Mu5tasydän hyviä juttuja täällä.. olet mielenkiintoinen persoona. Itse en ole ollut tinderissä, enkä taida mennäkään. Sillä ilmeisesti ei sullakaan ole siellä hirveästi mätsäillyt, koska olet tositarkoituksella liikenteessä. Vai olenko aivan hakoteillä? Anteeksi, jos vaikutan arrogantilta.

Kiitos paljon. 🙏

Tottahan se on, että paikka on munkin mielestä suurimman osan ajasta tosi syvältä, mutta koen, että tällä hetkellä ei ole muita vaihtoehtoja. Hyvähän se olisi, jos olisi aina pokkaa lähestyä hillopurkkihyllyllä, niin kuin tuo yksi meinasi. Ei vaan ole. Ehkä joku päivä.

Ps. Et ollut yhtään arrogantti.

• UUSI
        Anonyymi00012 kirjoitti:

tulee mieleen tuosta esittelystä että olet niinkuin pieni ja pippurinen....

ainoa kohta mikä pistää miettimään on tuo "avarakatseisuus", alkaa vaan miettimään että mitähän kaikkea siihen sisältyy.

Avarakatseisuus = Sama ihmisarvo on kaikilla, kuten vähemmistöillä, muun sukupuolisilla, tummilla ja vaaleilla, kunhan elävät yhteiskunnan lakien mukaan, pyrkivät opettelemaan Suomen kielen ja työllistymään, kuten odotan muutenkin terveen suomalaisen ihmisen tekevän. Paino sanalla terveen. Eräillä treffeillä lähti maku, kun mies pieri, röyhtäili ja käytti N-sanaa. Tuli mieleen mehtäläinen.

• Anonyymi00029
        UUSI
        Mu5tasydän kirjoitti:

Avarakatseisuus = Sama ihmisarvo on kaikilla, kuten vähemmistöillä, muun sukupuolisilla, tummilla ja vaaleilla, kunhan elävät yhteiskunnan lakien mukaan, pyrkivät opettelemaan Suomen kielen ja työllistymään, kuten odotan muutenkin terveen suomalaisen ihmisen tekevän. Paino sanalla terveen. Eräillä treffeillä lähti maku, kun mies pieri, röyhtäili ja käytti N-sanaa. Tuli mieleen mehtäläinen.

tais olla niitä pers-suomalaisia tuo tapaamasi henkilö....

• UUSI

Tarkoittaako tuo että sinä poltat viikonloppuisin, vai et halua miestä joka polttaa viikonloppuisin? Ehkä olen tyhmä, enkä vain tajua.

• UUSI
        Palstakamu kirjoitti:

Tarkoittaako tuo että sinä poltat viikonloppuisin, vai et halua miestä joka polttaa viikonloppuisin? Ehkä olen tyhmä, enkä vain tajua.

Poltan itse viikonloppuisin.

• Palstakamu
        UUSI
        Palstakamu kirjoitti:

Niin ja hauska esittely. Jos etsisin seuraa treffipalveluissa, saisi se minut kiinnostumaan. Tosin alkaisin ylianalysoimaan, että sopisinko ihanteisiisi. Mutta minä olenkin hölmö.

• UUSI
        Palstakamu kirjoitti:

Niin ja hauska esittely. Jos etsisin seuraa treffipalveluissa, saisi se minut kiinnostumaan. Tosin alkaisin ylianalysoimaan, että sopisinko ihanteisiisi. Mutta minä olenkin hölmö.

Kiitos. 🙏 Ei se ylianalysointi kannata, mutta ymmärrän sen, koska harrastan sitä itsekin.

• UUSI
        Mu5tasydän kirjoitti:

Aivan selvästi tuo on epäselvä ilmaisu, sillä siitä puuttuu mitä poltetaan, eli se voi olla vaikkapa latoja pohjanmaalla.

;)

(entäpä jos olisikin että joku polttaisi latoja pohjanmaalla)

• UUSI
        buddy-love kirjoitti:

Aivan selvästi tuo on epäselvä ilmaisu, sillä siitä puuttuu mitä poltetaan, eli se voi olla vaikkapa latoja pohjanmaalla.

;)

(entäpä jos olisikin että joku polttaisi latoja pohjanmaalla)

Hauska. Ehkä sitä pitää tarkentaa. 😁

• Anonyymi00032
        UUSI
        Mu5tasydän kirjoitti:

Mitä sinä poltat? Ilmeisesti et tupakkaa, koska muuten siinä olisi - tupakoin viikonloppuisin?

• UUSI
        Anonyymi00032 kirjoitti:

Mitä sinä poltat? Ilmeisesti et tupakkaa, koska muuten siinä olisi - tupakoin viikonloppuisin?

No tupakkaahan minä.

• Anonyymi00035
        UUSI
        Mu5tasydän kirjoitti:

Kiitos paljon. 🙏

Tottahan se on, että paikka on munkin mielestä suurimman osan ajasta tosi syvältä, mutta koen, että tällä hetkellä ei ole muita vaihtoehtoja. Hyvähän se olisi, jos olisi aina pokkaa lähestyä hillopurkkihyllyllä, niin kuin tuo yksi meinasi. Ei vaan ole. Ehkä joku päivä.

Ps. Et ollut yhtään arrogantti.

No hyvä, etten ollut. ☺️ Täytyy itekkin varmaan ruveta päivystämään hillopurkkihyllyllä. 😂 Näin joulutorttuaikana siellä saattaa pyöriä tavallista enemmän naisväkeä.

• UUSI
        Anonyymi00035 kirjoitti:

No hyvä, etten ollut. ☺️ Täytyy itekkin varmaan ruveta päivystämään hillopurkkihyllyllä. 😂 Näin joulutorttuaikana siellä saattaa pyöriä tavallista enemmän naisväkeä.

Totta tuo. 😂

• Anonyymi00001
      UUSI

Tuossa käy hyvin ilmi joitakin niitä syitä miksi Tinder ja muut vastaavat eivät todellakaan ole minun juttuni. En osaa sanoa mitä muuttaa, lisätä tai poistaa listasta, mutta useampi kohta siinä aiheuttaa minulle lähinnä vain vitutusta.

Esimerkiksi nyt tuo kohta kolme. Varmasti monilla on niin, että "Mitä enemmän hän on panostanut, niin sitä enemmän tosissaan hän on", mutta itselläni se menee melkein päinvastoin. Ei nyt niin, että vain variksenpelättinä olen tosissani, vaan niin että jos selvästi panostan paljon vaikka kuvaan, niin silloin en etsi mitään pidempää ja vakavampaa. Esittelen silloin pelkkää pintakiiltoa, jonka ei ole tarkoitus kestää arkeen saakka.

• Anonyymi00003
        UUSI

Esimerkiksi ... jos olisin jossain Tinderin kaltaisessa liikkeellä aidosti tositarkoituksella, niin tekisin sen mieluiten täysin kuvatta tai korkeintaan kuvalla, josta ei näe eikä tunnista mitään. Harva asia on minusta nimittäin vastenmielisempää kuin kuvien palvonta. Jos olisin esittelemässä itseäni "panostaen kuviin", niin en luottaisi yhteenkään vastaajaan.

• UUSI

Kyllä ne erottaa aika nopeasti, jotka etsivät pelkkää seksiseuraa. He kuvaavat alastonta kehoaan lain sallimissa rajoissa, eli siellä on paljasta pintaa ja "etsivät vain hupia vähäksi aikaa".

Vaarallisimpia ovat he, jotka esittävät, että heitä oikeasti kiinnostaa ja etsivät muka "pitkää juttua" tai "pitkäaikaista kumppania" ja silti etsivät vain seksiseuraa.

• Anonyymi00004
        UUSI
        Mu5tasydän kirjoitti:

Kyllä ne erottaa aika nopeasti, jotka etsivät pelkkää seksiseuraa. He kuvaavat alastonta kehoaan lain sallimissa rajoissa, eli siellä on paljasta pintaa ja "etsivät vain hupia vähäksi aikaa".

Vaarallisimpia ovat he, jotka esittävät, että heitä oikeasti kiinnostaa ja etsivät muka "pitkää juttua" tai "pitkäaikaista kumppania" ja silti etsivät vain seksiseuraa.

Paitsi, että kaikki ihmiset eivät toimi samoin.

• UUSI
        Anonyymi00004 kirjoitti:

Ei tietenkään, tuo oli karkea yleistys.

• Anonyymi00006
        UUSI
        Anonyymi00004 kirjoitti:

Kuten nyt jo huomattiin esim. tuosta edeltä. Esimerkiksi siis minun ajattelutapani on täysin erilainen ja siksi myös toimintapani olisi täysin erilainen. Mä en alennu missään tilanteessa johonkin tyhjänpäiväiseen paljaan pinnan esittelyyn. En ole kiinnostunut edes pelkässä seksissä niin halvasta seurasta.

• Anonyymi00028
        UUSI

Mitä enemmän hän on panostanut, niin sitä enemmän hän haluaa panna

• Anonyymi00034
        UUSI
        Anonyymi00028 kirjoitti:

Mitä enemmän hän on panostanut, niin sitä enemmän hän haluaa panna

Jonkinasteista epätoivoahan ylikorostettu panostaminen aina kuvastaa.

• Anonyymi00002
      UUSI

kysyisin vaan että miksi ihmeessä pitää mennä sinne tinderiin?

koska olet nainen, niin sinun kuuluu olla siellä saatavilla?

• UUSI

Ei ole mikään pakko mennä, mutta jos olet käynyt baareissa, niin huomaat, että deittailukulttuuri on muuttunut. Ensin pitää sopia jonkun kanssa jotain eikä vanhanaikaisia lähestymisiä ole enää. Enkä puhu omasta kokemuksesta, vaan siitä mitä olen kuullut ystäviltä.

• Anonyymi00007
        UUSI

Kyllä on niin elämänmyönteinen dialogi taas aloittajasedällä, mutta tämä kommentti ei taida olla siltä. Puhalla jo ittees ns. Naiselta tämä

• Anonyymi00009
        UUSI
        Mu5tasydän kirjoitti:

Ei ole mikään pakko mennä, mutta jos olet käynyt baareissa, niin huomaat, että deittailukulttuuri on muuttunut. Ensin pitää sopia jonkun kanssa jotain eikä vanhanaikaisia lähestymisiä ole enää. Enkä puhu omasta kokemuksesta, vaan siitä mitä olen kuullut ystäviltä.

"Ensin pitää sopia jonkun kanssa jotain eikä vanhanaikaisia lähestymisiä ole enää"

mitä tuo niinkuin tarkoittaa, mitä pitää ensin sopia?

en käy baareissa, en harrasta semmoista käytöstä.

• UUSI
        Anonyymi00009 kirjoitti:

"Ensin pitää sopia jonkun kanssa jotain eikä vanhanaikaisia lähestymisiä ole enää"

Olen kuullut, että pitää sopia treffit. Ei tulla enää "iskemään" kuten ennen. Ihmisistä on tullut ujompia.

• Anonyymi00011
        UUSI
        Mu5tasydän kirjoitti:

Olen kuullut, että pitää sopia treffit. Ei tulla enää "iskemään" kuten ennen. Ihmisistä on tullut ujompia.

aijaa..... että pitää ensin digitaalisesti näpytellä ja viestitellä ennenkuin voi lähestyä... ok..

mitäs jos vaan menisit jonnekin missä liikkuu miehiä ja olisit avoin ja hymyilevä, joku tulisi juttelemaan kanssasi vielä joskus. sitten sinä iskisit sen miehen joka tulee juttelemaan... vaan ihan vaivihkaa että "olisi kiva jutella joskus taas uudestaan" tms. varmasti toimisi noin.

mutta onhan se tietysti helpompaa vaan näpytellä puhelimella jotain soopaviestejä kuin tehdä ihan oikeasti jotain itse.

• Anonyymi00014
        UUSI
        Anonyymi00009 kirjoitti:

Mutta harrastat naisena esiintyvän hologrammille nillitystä? Baareissa tuolla käytöksellä pöytä tyhjeneekin nopeasti ns

• Anonyymi00015
        UUSI
        Mu5tasydän kirjoitti:

Tälleen sivusta totean, että itselleni tuolla,ei onneksi ole mitään vaikutusta. Minusta kun ei ole tullut sen ujompi. Vaikka olen aina ollut hyvinkin ujo, niin kyllä mä aina oikeasti halutessani saan keskustelun avattua.

• UUSI

En tunne Tinderiä, mutta mielikuva siitä on surkea.

Tinderin näyteikkuna on karu ja kliseinen. Ihmisestä saa paremman kuvan, kun seuraa hänen kirjoituksia vaikkapa tällä palstalla.

• Anonyymi00010
      UUSI

Edelleen irl saa ihmisestä luotettavamman kuvan kuin teknologisten näyttöpäätteiden välityksellä. Elekieli.

• UUSI

Kiitos näkemyksestä.

• Anonyymi00017
      UUSI

Hehe!

"Mätsää vain sellaisen kanssa, joka oikeasti kiinnostaa, teksti on mielenkiintoinen, teillä on samat mielenkiinnon kohteet jne."

En usko, että jostakin tinderistä löytyy yhtään sellaista henkilöä, joka kertoisi samoista mielenkiinnon kohteista kuin mitä minulla on. Sellainen henkilö ei vain voi eksyä tuollaisen apin käyttäjäksi.

• UUSI

No sittenhän sinulla ei olw ongelmaa, koska ei ole koko äppiä.

• Anonyymi00018
      UUSI

Hyviä vinkkejä ja asiallinen esittely. Yhden kerran olen alustaa testannut ja miehelle ilmaisversio ei aiheuta kuin kiukkua. Aivan turha.

• UUSI

Kiitoksia. Kiva lukea joskus asiallisiakin kommentteja. 🙏

• Anonyymi00019
      UUSI

Omien kokemusten perusteella sanoisin että ihan liian häilyvää menoa häilyvien ihmistyyppien kanssa. Tekee ihmiset sokeiksi aaseiksi jotka etsivät koko ajan sitä vihreämpää laidunta sieltä aidan toiselta puolen.

Mutta ei sen enempää mielipideosastolta kuulumisia, kokeilen hölmönä taas kuitenkin joskus keväällä kun hormonit heräävät henkiin 😁

ja eikä tuohon listaukseenkaan oikeastaan mitään lisäämistä ole, kirves osuu kuitenkin kiveen etenkin jos se kirves on miehen käsissä 😄

• UUSI

Höh, ei kai sitä noin kannata asennoitua, vaikka toisaalta ymmärrän.

• UUSI

Näin miehen näkökulmasta.

Hyvä asia on että todennäköisesti ei tarvi karsintaa tehdä siitä kenen kanssa kirjoittelett. Jos kerran kuussa tulee osuma ja joku tarttuu rapalaan niin ei muuta kuin yritä väsyttää ja nostaa rantaan.

Sitten muutama vinkki jotka eivät kyllä itseäni auttaneet yhtään.

1. Pistä pituus heti näkyviin. Tämä tulee vastaan todennäköisesti enemmin kuin myöhemmin.

2. Tekstissä ennemmin maalaa kuin kirjioita. Tarkoitan tällä sitä että monella lukee että on huumorintajuinen. Jos taas ilmaiset että iltoja kuluu "Pokka pitää" tai "Frasier" sarjojen parissa ollaan syvemmällä asiassa.. Antaa toisen päättää onko sinulla huumorintajua vai ei.

3. Kuvista sen verran että joku "poseerauskuva" ja sen lisäksi kuvia jotka tukee tekstiä tai poistaa jopa koko tekstin tarpeen. Jos on kuva jossa olet numerolappu rinnassa ultrajuoksutapahtumassa niin helposti siitäkin joku vetää sen johtopäätöksen että saatat olla liikunnallinen ihminen.

4. Panosta ensimmäiseen viestiin. Ehkä lyhyt kuvaus omasta päivästä ja sen jälkeen kaivat toisen profiilitekstistä jonkun asian jota lähdet viemään eteenpäin. Jos toinen on vegaani joka ei käytä alkoholia niin kerro että teit äsken kyljyksiä olutkastikkeessa mutta olet itsekin sen verran vegaani että käytät kauramaitoa kahvissa.

• Anonyymi00022
        UUSI

"tässä muutama vinkki jotka eivät kyllä auta yhtään".....

• UUSI

Tuossa tinskassa on tosiaan aika rajallinen tuo tekstimäärä, sen takia ei ole vaihtoehtoja kuin "keep it simple".

• Anonyymi00020
      UUSI

Jos ei kuvissa ole veneen ratissa ja heiluta kättä jossain vuoristossa ym, ei saumoja

• Anonyymi00021
        UUSI

Johonkin tiettyyn naiseen ilmeiseti. Muhun taas ei olisi saumoja, jos kuva olisi jompi kumpi noista.

• UUSI

Ahaa, mielenkiintoinen näkökulma. Tietysti, jos haluaa tehdä vaikutuksen tuollaisella asialla, niin kyllähän se määrätynlaista ihmistyyppiä kiehtoo.

• Anonyymi00023
      UUSI

saan sinusta sellaisen vaikutelman että olet luonteeltasi hieman heikko, ja joudut helposti hyväksikäytetyksi. ole varovainen siellä. katso tarkkaan millaisen miehen matkaan lähdet. ihan tavallisellakin miehellä saattaa herätä halu alistaa sinua kun huomaa heikon luonteesi.

koita etsiä hyvin ymmärtäväistä henkilöä sieltä, ehkä hieman varovaista ja etäistä. ei missään nimessä päällekäyvää ja kiihkeän luonteista.

• UUSI

Heikko? Perusteletko väitteesi? Eihän sulla ole mitään käsitystä millaisia asioita ihmiset käyvät elämässään läpi ja mistä ovat selvinneet.

• Anonyymi00024
      UUSI

Antaisin tähän nollannen pääsännön, joka on

0. Älä mene tinderiin.

Kivoja naisia kun löytyy vaikka junasta tai kaupan hillohyllyltä.

• Anonyymi00025
      UUSI

Jos ei muuta eti kun panoa on tinderi vaarmaan paras ilmaisen sellaisen löytämiseen muistaa vaan miehiä pyytää käyttämään kortonkia ettei kuppaa ja kuuttakymmentä muuta saa muuhun sen kautta löytämiseen pitää olla jo niin hyvätuuri että itte en luottas

• UUSI

Mulla on lähipiiristä kokemuksia puolesta ja vastaan. Pidempiaikaisen kumppanin löytymiseen siis. Itsellä on tosiaan vähän ristiriitaiset fiilikset.

• UUSI

En osaa lisätä mitään. En osaa ylipäänsä myyntipuheita. 😀

Siksi nuo alustat olisi noway mulle, ei tärppäisi ikinä. Mutta uskon, että mitä monisyisemmin kuvaa itsensä ymmärrettävästi, sitä helpompi on karsia ja kiinnostua. Mielikuviinhan se aina alkuunsa perustuu, toisen ihmisen hahmottelu. Ja tekstit on ihan hyvä keino päästä vähän pään sisään mikäli ne on kirjoitettu totuudella.

• UUSI

Joo, tuolla ehkä suurin ongelma on se, että tekstiä ei voi laittaa paljon.

• Anonyymi00027
        UUSI
        Mu5tasydän kirjoitti:

johtuu ihan siitä kun sitä ei ole tarkoitettu mihinkään vakavaan

• UUSI
        Mu5tasydän kirjoitti:

Ehkä sitten ydinasiat tiiviisti ja yksityisesti enemmän sitä tekstiä tai juttelua. 😀

Mä oon nuorena introverttinä tottunu tutustuu ihmisiin kirjeenvaihdollakin, niin aika sujuvasti jo osaa tulkita tekstiäkin ja suodattaa sitä. Sitten naamatusten tietysti se kehonkieli ja silmien kertoma suun puheen ohessa.

Ainahan ihmiset pruukaa esittämään parempaa kun onkaan ennen sinun kauppoja. En tiedä liittyykö mihin kai ainakin varmisteluun ettei heti tule torpatuksi. Minä vaan olen niin mäntti ihminen, etten esitä kivempaa kun oon. Jätän sen arvioinnin vaan vastapuolelle, koska jokuhan kokee mut kivana silloinkin kun olen suorasuinen ja toinen taas inhoaa minua juuri siksi. Näin ne ihmiset tulee eroteltua jotka kävisi tutustumiseen ja jotka ei.

• Anonyymi00026
      UUSI

Enpä olekaan hetkeen pitänyt deittiäppejä aktiivisena. Minun on vaikea saada sieltä oikein mitään irti, sillä en kiinnostu kenestäkään pelkän kuvan ja parin lauseen perusteella. Usein miehillä saattaa olla vain "Pekka, 43'". Ei tuollaisesta oikein osaa päätellä kiinnostaako toisen edes lähtökohtaisesti. Se ei riitä, että on mies ja menee suunnilleen ikäkategoriaan.

En selvästikään ole kovin hyvä tässä deittailussa 😅

Aletheias

• UUSI

Itse svaippaan aina vasemmalle, jos mies ei kerro itsestään mitään. Kuvat eivät vain yksinkertaisesti riitä.

• Anonyymi00030
        UUSI
        Mu5tasydän kirjoitti:

Itse svaippaan aina vasemmalle, jos mies ei kerro itsestään mitään. Kuvat eivät vain yksinkertaisesti riitä.

Samoin jätän tuollaiset profiilit täysin huomioitta, koska ne eivät anna mitään syytä antaa tykkäystä.

Se on ihan ok, ettei mitään romaania lähde itsestään kirjoittamaan tai ettei muutoin liian henkilökohtaista paljasta, mutta edes pari lausetta antaisi jotain osviittaa. Vähän sama kuin baarissa. Jos joku vain vilkaisee baarissa, niin eihän sellaisesta saa mitää irti toisesta.

Aletheias

• UUSI

Swaippailen kikkelillä. Vain kikkelillä on merkitystä.

• UUSI

Kiitos nauruista. 😁

• Anonyymi00031
      UUSI

Ei sulle palstasetä Tinderistäkään ketään löydy.

• Anonyymi00033
      UUSI

En ikinä liity tinderiin tai mihinkään nettiparitus-sivustoille. En kertakaikkiaan ymmärrä, aivan väärä lähestymistapa ainakin mulle. Ei taatusti nappaa kuvat eikä kirjoituksetkaan (no ok, kirjoituksista näkee jotain). Kyllä ne kohtaamiset tapahtuu ihan oikeassa elämässä, aina.

Kylmiä ja karuja irtokarkkihyllyjä. Kamalaa.

xLiner

• UUSI

Aika hyvä vertaus tuo irtokarkkihylly.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Haluaisin rakastaa sinua

Ja olla sinulle se oikea... Rakastan sinua 💗💗💗
      Ikävä
      42
      4380
    2. Vain vasemmistolaiset rakennemuutokset pelastavat Suomen

Kansaa on ankeutettu viimeiset 30+ vuotta porvarillisella minäminä-talouspolitiikalla, jossa tavalliselta kansalta on ot
      Maailman menoa
      138
      4119
    3. Tiedätkö mihin

Ominaisuuksiin rakastuin sinussa?
      Ikävä
      64
      3766
    4. onko kaivattusi

vaarallinen? :D
      Ikävä
      118
      3703
    5. Purra on kantanut vastuuta täyden kympin arvoisesti

Luottoluokituksen lasku, ennätysvelat ja ennätystyöttömyys siitä muutamana esimerkkinä. Jatkakoon hän hyvin aloittamaans
      Maailman menoa
      34
      3567
    6. Persut huutaa taas: "kato! muslimi!"

Persut on lyhyessä ajassa ajaneet läpi kaksi työntekijöiden oikeuksien heikennystä, joita se on aiemmin vastustanut. Pe
      Maailman menoa
      74
      3403
    7. Pieni galluppi

Mitäs lahjaa odotat joulupukilta.
      Ikävä
      92
      2970
    8. Olisiko sinulla

Jonossa vaihtoehtoja, ehkä
      Ikävä
      54
      2845
    9. Mitä tuntemuksia

Rakkaasi ääni herättää?
      Ikävä
      25
      2666
    10. Korjaamo suositus

Vahva suositus Kumpulaisen korjaamolle vanhan 5-tien varrelta! Homma pelaa ja palvelu ykköslaatuista. Mukavaa kun tuli p
      Hyrynsalmi
      14
      2374
    Aihe