Suurin synti?
3.Mooseksen kirja:
21:17 "Puhu Aaronille ja sano: jos jossakin sinun jälkeläisistäsi, tulevissa sukupolvissa, on joku vamma, älköön hän lähestykö uhraamaan Jumalansa leipää.
21:18 Älköön lähestykö kukaan, jossa on joku vamma, älköön kukaan sokea tai ontuva, kukaan kasvoiltaan tahi jäseniltään muodoton,
21:21 Pappi Aaronin jälkeläisistä älköön kukaan, jossa on joku vamma, lähestykö uhraamaan Herran uhreja; hänessä on vamma, sentähden hän älköön lähestykö uhraamaan Jumalansa leipää.
21:23 Mutta älköön hän tulko esiripun luo älköönkä lähestykö alttaria, koska hänessä on vamma, ettei hän häpäisisi minun pyhäkköäni; sillä minä olen Herra, joka pyhitän heidät."
Vammaiset pysykööt Herran edestä pois!
6
59
Vastaukset
- Anonyymi00001
Niin, tässä siis jälleen puhuu juutalaisuuden jumaluus - myös kristinuskon ja islamin Jumala, jonka vastustamisesta tarinan mukaan Jeesus surmattiin - ilmestyskirjan luvun 13 kuningas Salomon Jumala, puhuva Pedon kuva, joka saa kaikki kumartamaan itseään - kuten kristinuskosta näkee - ja muinoin tapettiin, jos ei kumartanut.
- Anonyymi00002
Jumalan käsitys ihmisten yhdenvertaisuudesta.
- Anonyymi00003
Jumala on diktaattori ja diktaattorillahan on valinnanvapaus tehdä alamaisille kuten tahtoo, kun taas alamaisten valinnanvapaus on joko totella, tai sitten tulla kidutetuksi, tässä tapauksessa ikuisesti.
- Anonyymi00004
Mutta Jeesus taas sen sijaan paransi vammaisia ja sairaita.
- Anonyymi00005
mongoloidi jakoi öylättejä , söitkö 🤣🤣🤣
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 724128
Purra on kantanut vastuuta täyden kympin arvoisesti
Luottoluokituksen lasku, ennätysvelat ja ennätystyöttömyys siitä muutamana esimerkkinä. Jatkakoon hän hyvin aloittamaans573813Surullista
Että menetit sen naisen , tosi surullista ja vielä oman tyhmyyden takia ,ymmärrän että se on masentavaa522354Muuttunut käytös
Onko kaivattusi käytös muuttunut? Tiedätkö mistä se johtuu? Haluatko kertoa, mitä tapahtui?442151Väkeä oli liikkeellä
Nyt leijutaan pilvissä. Kun eläinpuistossa oli porukkaa 😆😆 Olihan siellä kun ilmaiseksi pääsivät. Eiköhän se juuri sik361925- 491829
- 991626
Kummallista
Oletteko koskaan ihastuneet ihmiseen, joka ei ulkonäöltään vastaa ollenkaan ihannettanne?551603- 481592
- 571463