Tämä on alaston totuus
Ole humalassa.Saat naisen.
15
225
Vastaukset
- Anonyymi00001
Helpommin se menee jos nainen on humalassa.
- Anonyymi00002
totta
Humalaisen miehen idioottimaisuus voidaan selittää humalatilalla.
Siksi nainen jää miehen vierelle odottamaan, josko mies olisi seuraavana aamuna se unelmien prinssi.Tuo väittämä on osittain väärin. Itse kun kuljen useimmiten selvinpäin, niin mitkään känniörveltäjät eivät kiinnosta. Etsin samalla tavalla alkoholia käyttävää ihmistä. Häntä joka osaa juoda sivistyneesti esim. punaviiniä pihvin kanssa. Ehkä olen väärään maahan syntynyt.
- Anonyymi00003
Mutta huonon naisen.
- Anonyymi00004
Säälittävän näköistä ja myötähäpeää ei voi välttää, kun näkee baarissa aikuisen kännisen miehen höpöttämässä typeriä juttujaan jokaiselle naiselle, moneen kertaan itseään tyrkyttäen. Itsekontrollin pimeäksi juonut ei tajua, miten rasittava tuollainen ääliö on muiden kannalta. Kun ilta etenee, kovaääninen känniääliö yrittää ostaa naisia tarjoilemalla juomia, jotkut naiset käyttää tilaisuutta hyväkseen, kuppaa miehen rahat ja häipyy sen jälkeen. Aina kun känniääliö tunkee seuraan, naiset ja miehet kaikkoaa ympäriltä, idiootti vaan ihmettelee yksin, mikä meni pieleen. Voi vaan kuvitella mikä morkkis ja krapula on seuraavana päivänä, kaikki rahatkin mennyt.
- Anonyymi00006
Kyl känninen nainen osaa olla yht ärsyttävä. Ainaki minä, vaik en tollee oo käyttäytynykkään. :D
- Anonyymi00007
Anonyymi00006 kirjoitti:
Kyl känninen nainen osaa olla yht ärsyttävä. Ainaki minä, vaik en tollee oo käyttäytynykkään. :D
Se on totta. Todella outoa, ettei jotkut aikuiset osaa käyttää alkoholia, se on merkki tyhmyydestä ja junttiudesta.
- Anonyymi00009
Anonyymi00007 kirjoitti:
Se on totta. Todella outoa, ettei jotkut aikuiset osaa käyttää alkoholia, se on merkki tyhmyydestä ja junttiudesta.
Osasin minä nuorena. Kiljua tehtiin ja rai rai! Jotkut osaavat kuulemma siitä käytetystä alkoholista tislata oikein tiukkaa viinaakin, mutta siihen ei enää minun ÄO riitä.
- Anonyymi00005
Kotkassa ei jääny ku tuppi kouraan. Kuulemma. ;)
-sivusta - Anonyymi00008
Jossain vaiheessa tulee automaattisesti joku nainen jos paljon höpöttelee naisten kanssa, jos siis itse haluaa että tulee.
- Anonyymi00010
Ei ne kyl sun luokse tuu, vaikka virallisesti kutsuisitki.
- Anonyymi00011
En kehtaa edes näyttäytyä humalassa ulkomaailmassa, idioottimaista.
- Anonyymi00012
Varsinkin palstanaisen.
Ole alaston. Saat humalaisen naisen?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http2944781Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1353066Miksei Björn Wahlroos jaa rahaa köyhille?
Esimerkiksi Nordean tiloissa? Vai tuovatko ne köyhät hiekkaa marmorilattioille ja siksi ei pysty mursunviiksi pystyyn k522983Jouluksi miettimistä: kuka tai mikä valmistaa rahan?
Nyt kun on ollut vääntöä rahasta ja eritoten sen vähyydestä, niin olisi syytä uida rahan alkulähteille, eli mistä se syn281541Julkinen sektori on elänyt aivan liian leveästi yli varojensa!
Viimeisen 15 vuoden aikana julkisen puolen palkat ovat nousseet n. 40%, kun taas yksitysellä sektorilla vain n. 20%. En2271242- 471189
Yksikään persu ei ole saanut Nobelin palkintoa
Kertoo paljon persujen älyn puutteesta. Demareista mm. Ahtisaari on kyseisen palkinnon saanut.71016Miten antaa merkki hyvin eri ikäiselle miehelle, että kertoisi toiveensa ja ajatuksensa?
Olen pitkään pitänyt miehestä, joka myös varmasti minusta. Hän ei tosin kerro ihastumisesta, eli voi hyvin olla, että tu78991Emme koskaan keskustelleet kasvotusten syistä välirikollemme
Enkä voisi kertoa perimmäistä rehellistä syytä. Kerroin sinulle pintapuolisen ”paketin” ja otin tavallaan omalle vastuu58981Paskalaista valokuitulakiin
Nyt maksajiksi joutuvat kaupunkilaiset eivätkä mökkiensä ulkohuusseissa kakistelevat mummot. Nimittäin EU määrää jokais52979