Ole humalassa.Saat naisen.

Anonyymi-ap

Tämä on alaston totuus

16

255

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Helpommin se menee jos nainen on humalassa.

• Anonyymi00002

totta

• Humalaisen miehen idioottimaisuus voidaan selittää humalatilalla.

Siksi nainen jää miehen vierelle odottamaan, josko mies olisi seuraavana aamuna se unelmien prinssi.

• Tuo väittämä on osittain väärin. Itse kun kuljen useimmiten selvinpäin, niin mitkään känniörveltäjät eivät kiinnosta. Etsin samalla tavalla alkoholia käyttävää ihmistä. Häntä joka osaa juoda sivistyneesti esim. punaviiniä pihvin kanssa. Ehkä olen väärään maahan syntynyt.

• Anonyymi00003

Mutta huonon naisen.

• Anonyymi00004

Säälittävän näköistä ja myötähäpeää ei voi välttää, kun näkee baarissa aikuisen kännisen miehen höpöttämässä typeriä juttujaan jokaiselle naiselle, moneen kertaan itseään tyrkyttäen. Itsekontrollin pimeäksi juonut ei tajua, miten rasittava tuollainen ääliö on muiden kannalta. Kun ilta etenee, kovaääninen känniääliö yrittää ostaa naisia tarjoilemalla juomia, jotkut naiset käyttää tilaisuutta hyväkseen, kuppaa miehen rahat ja häipyy sen jälkeen. Aina kun känniääliö tunkee seuraan, naiset ja miehet kaikkoaa ympäriltä, idiootti vaan ihmettelee yksin, mikä meni pieleen. Voi vaan kuvitella mikä morkkis ja krapula on seuraavana päivänä, kaikki rahatkin mennyt.

• Anonyymi00006

Kyl känninen nainen osaa olla yht ärsyttävä. Ainaki minä, vaik en tollee oo käyttäytynykkään. :D

• Anonyymi00007
        Anonyymi00006 kirjoitti:

Kyl känninen nainen osaa olla yht ärsyttävä. Ainaki minä, vaik en tollee oo käyttäytynykkään. :D

Se on totta. Todella outoa, ettei jotkut aikuiset osaa käyttää alkoholia, se on merkki tyhmyydestä ja junttiudesta.

• Anonyymi00009
        Anonyymi00007 kirjoitti:

Se on totta. Todella outoa, ettei jotkut aikuiset osaa käyttää alkoholia, se on merkki tyhmyydestä ja junttiudesta.

Osasin minä nuorena. Kiljua tehtiin ja rai rai! Jotkut osaavat kuulemma siitä käytetystä alkoholista tislata oikein tiukkaa viinaakin, mutta siihen ei enää minun ÄO riitä.

• Anonyymi00005

Kotkassa ei jääny ku tuppi kouraan. Kuulemma. ;)
      -sivusta

• Anonyymi00008

Jossain vaiheessa tulee automaattisesti joku nainen jos paljon höpöttelee naisten kanssa, jos siis itse haluaa että tulee.

• Anonyymi00010

Ei ne kyl sun luokse tuu, vaikka virallisesti kutsuisitki.

• Anonyymi00011

En kehtaa edes näyttäytyä humalassa ulkomaailmassa, idioottimaista.

• Anonyymi00012

Varsinkin palstanaisen.

• Ole alaston. Saat humalaisen naisen?

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      87
      4098
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      24
      2911
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2320
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      34
      1321
    5. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      10
      909
    6. 131
      885
    7. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      874
    8. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      822
    9. Naisten ja miesten tasoeroista

Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris
      Ikävä
      124
      766
    10. You've been running and

so has your mind, I'm thinking of you all the time... 💘
      Ikävä
      11
      760
    Aihe