Nummelan subway onko kokemuksia?

Anonyymi-ap

Kävin siellä, niin eräs nuori nainen vaalea ja vähän pullea ei palvele lainkaan? Odotin vuoroani toisen asiakkaan jälkeen ja ketään ei ollut jonossa jälkeeni. Niin tämä alkaa mukamas täyttämään laatikoita? Ja häviää sen jälkeen takahuoneeseen ja pyytää työtoveriaan palvelemaan minua. Toki tuo hänen työkaverinsa oli ihan ystävällinen. Mutta tämä vaalea pullukka nainen alkaa taas täyttämään mukamas niitä laatikoita ja hänen käsivartensa oli leipäni yllä? Ja kun tulee seuraavaksi mies asiakas, niin palvelee todella nopeasti, että edellä oleva työntekijällä alkaa kädet tärisemään ja vähän tökkii mukamas eteenpäin?!
Kun seuraavan kerran menin, niin oli suurempi tilaus edellä ja se vaaleat tulee vain mukamas kysymään, että lämmitetäänkö se leipä? Että oho, nyt on jonoa sinne leipä uuniin ja hävisi taas sen jälkeen pois näkyvistä?!
Miten voi kohdella näin ilkeästi? En ole koskaan tälle ihmiselle ollut ilkeä tai sanonut yhtään mitään. Ihmettelen, että mistä tämän kaltainen ilkeä käytös johtuu hänen kohdallaan? Toki en enää mene sinne, jos tämä vaalea pullukka ei saa potkuja.

9

112

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Minua on kyllä kaikki siellä palvelleet täyden kympin edestä, ei mitään valittamisen aihetta. Onkohan sulla itsellä ollut vähän huono päivä jota yrität purkaa toisiin ihmisiin.

• Anonyymi00005
        UUSI

En purkaa koskaan toisille yhtään mitään pahaa oloani. Olen aina ystävällinen toisia kohtaan ja odotan sitä samaa myös muilta. Miten vaikea sinun tässä ymmärtää?

• Anonyymi00008
        UUSI

Ei itselläni ollut huono päivä lainkaan, jos et nyt ymmärrä asiakas palvelijan ilkeää käytöstä? En koskaan pura kenellekään omaa huonoa oloani, koska vain niiden ihmisten kanssa tulee keskustella, jos eri mieli mieltä jostain asiasta. Olen aina kaikkia kohtaan ja myös niitä asiakas palvelijoita kohtaan ollut ystävällinen. Ja jopa puolustin erästä asiakas palvelijaa, kun eräs mies mies alkoi haukkumaan erästä nuorta naista. Niin silloin sanoin tuolle miehelle, että älä kohtele toisia huonosti. Toki myös asiakkaissa on vikaa ja myös niissä yrityksissä, johon heidät on palkattu. Mutta jos ei itse käyttäydy ketään kohtaan huonosti, niin todella vaikeaa ymmärtää huonoa käytöstä itseäni kohtaan? Miksi siis alat haukkumaan minua, että huono päivä minulla? Että ihan mukamas alan syyttämään toisia tämän vuoksi? Taidat olla oikeasti todella tyhmä.

• Anonyymi00002

Sepustuksestasi päätellen se suurin ongelma olet sinä eikä sämpyläruokalan myyjätär.

Töykeällä käytökselläsi tai muulla aiheutat sen että ihmiset ympärilläsi kasvattavat hajurakoa sinuun ja vain äärimmäisen pakon edessä, jos silloinkaan ottavat sinuun kontaktia.

• Anonyymi00006
        UUSI

Sanoin jo, että en ole epäystävällinen ketään kohtaan. En kohtele toisia ilkeästi koskaan ja olen aina ystävällinen toisia kohtaan. Arvostan kaikkia työntekijöitä, mutta jos itseäni kohdellaan huonosti, niin missä syy? Ja mikään ihmeen sepustus, jossa myyjä kohtelee huonosti? En ymmärrä tämänkaltaista käytöstä lainkaan, koska siis itse olen aina kaikkia kohtaan ollut aina ystävällinen. Kaikkia ammattikuntia tulee arvostaa riippumatta siitä, mitä työtä tekevät. Mutta ei ilkeä käytös ole oikein asiakkaita kohtaan koskaan. Mutta toki olet vain ilkeä ja trolli.

• Anonyymi00003

En ole koskaan käynyt Subwayssa enkä Nummelassakaan.

• Anonyymi00004

Hyvät sämpylät ja hyvä palvelu, ei mitään valittamisen aihetta.

• Anonyymi00007
      UUSI

Juu, kaikki työntekijät ovat palvelleet täyden kympin edestä joka ikinen kerta kun olen siellä,käynyt. Aloittaa lienee omalla käytöksellään saa ehkä paikassa kuin paikassa huonompaa käytöstä aikaan kun en ole keneltäkään kuullut mitään pahaa sanottavaa tämän kuppilan myyjistä.

• Anonyymi00009
      UUSI

Kerran oon käyny kun subbiway ei kuulu suosikkeihini. Palvelu oli kyllä iha o.k ja säbä hyvä jote ei valimmamist.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Rasismia kaikkialla näkevät ovat Suomen tyhmimpiä ihmisiä

ja monillahan kuluu myös mielialalääkkeitä, eli päässä on ongelmia. Mutta he eivät tajua kuinka paljon ja ihan todellis
      Maailman menoa
      304
      6628
    2. Ei kahta sanaa etteikö Petteri Orpo hyväksy rasismia

Koska jatkaa hallituksessa rasistisen perussuomalaisiksi itseään kutsuvan puolueen kanssa. Se on Petteri Orpon arvomaai
      Maailman menoa
      49
      5796
    3. Mitkäs nuorisoporukat ovat toisia nuoria ryöstelleet (selvää rassismia)

No poliisi kertoo, että maahanmuuttajataustaisia ovat, ja isot porukat sillä yhden suomalaisen uhrin kimpussa on ollut j
      Maailman menoa
      186
      5272
    4. Pitkän linjan yritysjohtaja: Suomen tapahtumat eivät ole Aasian kärkiuutinen

Viimeaikaista kohua on käytetty sisäpoliittisena lyömäaseena, Thomas Zilliacus sanoo. – Koska asiaa kuitenkin kommentoi
      Maailman menoa
      61
      4053
    5. Demarit ovat oikeasti törppöjä eli heikkoälyisiä

ja todistavat sitä päivittäin täällä lapsellisilla jutuillaan. Kauheasti on hehkuttaneet kuinka demarien kannatus vaan
      Maailman menoa
      38
      3318
    6. Perussuomalaiset eivät harrasta maalittamista kuten vasemmisto

Huomaa tässä keinotekoisessa "rasismi"-kohussakin kuinka vasemmistolaiset maalittavat Perussuomalaisia. Me emme vastaava
      Maailman menoa
      5
      3313
    7. HS 12/25 kysely: persut romahti, demarit raketoi

Kyyti on kylmää persuleirissä, saattaa vetää siellä silmätkin viirulleen. Sen sijaan SDP:n puoluetoimistolla voidaan pok
      Maailman menoa
      52
      3237
    8. Töppö-persut ovat todella tyhmiä

sen kertoo tämäkin avaus: "Persujen suosio vain laskee" Töppö-persu vaan unohtaa, että ennen tätä galluppia persujen kan
      Maailman menoa
      29
      3008
    9. Maataloustuet voi poistaa, naudan tuottajahinta pompsahtanut 25 %

Enää ei tarvitse veronmaksajien tukea, koska maajussi saa lihasta nyt hyvää hintaa. https://yle.fi/a/74-20198739
      Maailman menoa
      11
      2242
    10. Mitäpä ostaisin ja lähettäisin Metsa Manille joulupäkitsiä?

Vähän vaikea miettiä ja keksiä eikä pelkkää rahalahjaa oikein kehtoo. Kertokaapa te?
      Tuusniemi
      38
      1008
    Aihe